Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
2008 Seat Altea XL 2.0 FSI
Автор Повідомлення
Олександр М. Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 258
Приєднався: Jul 2014
Киев
KIA Stonic 1.4, Skoda Kodiaq L&K 2.0 TDI. Skoda Octavia A5 2.0 FSI - была.
Повідомлення: #21
25-07-2017 14:03 RE: 2008 Seat Altea XL 2.0 FSI

Хороший выбор. FSI BVZ идеально подходит для наших условий

DRIVE2
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
n3wbie Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 129
Приєднався: Aug 2014
Київ
Altea XL 2.0 FSI, Fabia Combi (була)
Повідомлення: #22
25-07-2017 23:17 RE: 2008 Seat Altea XL 2.0 FSI

Так, пiсля 1.4 BBZ мотор 2.0 BVZ (всього то одна лiтера змiнилась) - це цiлих 10 крокiв вперед Smile , значно легше тепер на трасi.
З бензином i маслом не екперементую - 95 на окко i вог, масло - мотюль

Вирiшив питання клiренсу, залiзний захист кольчуга зжер приблизно 4 см тому поставив алюм. проставки тiльки пiд перед на 2 см + розвал-сходження
(Востаннє це повідомлення було змінене: 26-07-2017 00:13 n3wbie.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
_Djim_ Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 128
Приєднався: Nov 2009
г.Нетешин, Хмельницкая обл
А5
Повідомлення: #23
26-07-2017 14:15 RE: 2008 Seat Altea XL 2.0 FSI

(14-06-2017 23:40)n3wbie :  Максимальна комплектація, класний колір Rulez , з того що зразу спадає на думку:
- десять подушок безпеки
помиляєтесь, немає там стільки подушок.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
n3wbie Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 129
Приєднався: Aug 2014
Київ
Altea XL 2.0 FSI, Fabia Combi (була)
Повідомлення: #24
27-07-2017 22:27 RE: 2008 Seat Altea XL 2.0 FSI

Цiкаво, це було описано в оголошеннi i точно помню що попереднiй власник говорив про це. До сьогоднi не задумувався над достовiрнiстю цього факту Smile , просто бачив кругом написи аiбег тай все.
Полазив в гуглi - вiд 6 до 10 пишуть.На бiльш менш нормальних сайтах 6-8, тому тепер зацiкавило, яким чином вдалося так розповсюдити непевну iнфу.
З того що знайшов
Подушки переднiх пасажирiв - 2
Боковi Подушки переднiх пасажирiв - 2
Боковi Шторки - 2
Боковi Подушки заднiх пасажирiв - 2 (доп опцiя)

Виходить 8, але ймовiрно помилково рахують 1 бокову шторку як за двi, так як вона йде через все авто i мабуть ззаду е ще один лейбл аiбег для шторки - що i скорiше за все збива з толку бо дивляться на лейбли якi бачать а не в специфiкацiю.
Треба глянути що там в мене.
Але загалом згоден - скорiше за все максимум 8
(Востаннє це повідомлення було змінене: 27-07-2017 22:36 n3wbie.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
_Djim_ Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 128
Приєднався: Nov 2009
г.Нетешин, Хмельницкая обл
А5
Повідомлення: #25
28-07-2017 07:08 RE: 2008 Seat Altea XL 2.0 FSI

В мене на А5 на передніх стойках, на середніх та на задніх є напис "Airbag", що наводить на думку що нібіито там 6 подушок, але насправді нам шторка від передього скла до заднього з двух сторін.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
n3wbie Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 129
Приєднався: Aug 2014
Київ
Altea XL 2.0 FSI, Fabia Combi (була)
Повідомлення: #26
16-08-2017 13:19 RE: 2008 Seat Altea XL 2.0 FSI

Давненько нічого не писав, поділюсь подіями, як завжди є радісні, є так собі Smile

1. Почнемо з так собі: став я супер виключенням з гарної статистики по протіканню релінгів у алтеї Курить , мій випадок, за словами офіціалів, другий за 8 років на Авто-Київ (Нивки), перший раз вони зіткнулися з подібною ситуацією на гарантійній машині з пробігом 40 чи 60 тис.
Власне були в мене наступні скарги: після сильного дощу, через день два з'являлось два невеликі розводи від води на стелі, причому якось не завжди а через раз, після мийок взагалі небуло подібного. Коли вивчив сделю більш детальніше - знайшов ще декілька розводів які просто так не видно, поїхав до офіціалів з цим всим, вони машинку взяли на день для перевірки на мийці. не звонили весь день, коли набрав їм сказали що сильно поливали на протязі 20хв і нічого не побачили. Попросили ще часу, і потім повторили процедуру щераз, але після того як машина стояла в тіньку а не на сонці - тут вони таки добилися прояву протікання, і дали діагноз - просіли резинки які знаходяться в кріпленнях релінгів, протікають коли дах не розігрітий сонцем.
Їхня пропозиція - заміна всіх кріплень (а їх аж 8 по 800 за шт. Добыча мыслей ) + робота 2700, тут наші шляхи розішлися Smile , до речі на шкоді (перший автоцентр) за розбір стелі оголосили 1300грн, на сеаті Авто-Київ - 1850, а пройтись всього то 20 метрів Hello! ...
Знайшов на форумі контакт Діми (Nat) Respect , звернувся, хлопці взялись за роботу і за день загерметизували всі 8 штук, трохи переживав що воно могло текти вже давно і попередній власник це приховав, але після розборки там не було нічого кримінального, тільки трохи нальоту від висохшої води. Зробили все круто, за півтора місяці вже був не один дощ і мийка - політ нормальний. І по ціні вийшло 1000 грн, що вважаю значно гуманніше Rulez

2. Хороша подія - тепер у мене також RCD330, і я задоволений, звучання норм, на форумі була тема про цю голову, казали що радіо гірше ловить - особисто я різниці не відчув (поїздки до батьків - перестає ловити в тих же місцях що і рідна). В салоні тепер значно сучасніше

3. Проклеїв парабоном заглушки в задній ляді, тепер не докучають (дякую Дімі за кусок шумки Дружба )

4. пробіг 151 500
- замінили прокладку коллектора + патрубки коллектора, оригінал
- права частина пластикового дна була розбита в місці лямбда зонду, подумав що краще щоб туди вода з грязюкою не летіли, замінив на новий оригінальний захист
- при заміні прокладки колектора впускні клапана були в доступі, їх вдалось почистити (болячка FSI), і я цьому дуже радий, машинка відчутно краще поїхала з низів
   
   
(Востаннє це повідомлення було змінене: 16-08-2017 13:30 n3wbie.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
n3wbie Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 129
Приєднався: Aug 2014
Київ
Altea XL 2.0 FSI, Fabia Combi (була)
Повідомлення: #27
24-09-2017 00:35 RE: 2008 Seat Altea XL 2.0 FSI

Після ще декількох візитів до різних майстрів, майже справився з усіма "дрібничками" від попередника,
1. Закінчились гофри, замінив обидві і хомут (ориг.) заразом, так як був у жахливому стані. В планах ще потібно поставити стронгер, так як в мене чомусь каталізатор вирізали і залишили його пустий корпус, не розумію де тут економія з тією кількістю швів, яка знадобилась щоб повторно встановити пустий корпус каталізатора Курить
2. Замінив патрубок картерних газів (ориг.), мій був порваний.
3. Поміняв всі діодні лампочки які були натикані в салоні (тепле світло для мене приємніше), ліхтарі заднього ходу (мерехтів зараза) і підсвітки номерів на звичайні з теплим світлом. Так мені особисто подобається набагато більше.
4. Замінили праву передню стійку стабілізатора (ориг.)
5. Звернув увагу що почала трястись передня фара, думали що обламав нижнє кріплення, але тут виявилось що просто викрутився болт, повезло що швидко побачив, все обійшлось знятям бампера і новим болтом з шайбою.
6. Було дві помилки по датчику тиску в торм системі і звязком до цього вузла, датчик замінив на ориг., по датчику помилка пройшла, по звязку залишилась, мабуть щось з проводкою. Електрик в планах + ще декілька дійсно незначних помилок
7. А от сюрпризом виявилась наступна штука, на водійській дверці в районі петлі з під герметика почала лізти ржавчина яку бажано було б прибрати. Візуально було зовсім не багато, + побачили що під петлю підмостили шайбу. Короче вирішили що петля просіла, і бажано поміняти ну і за одно я вирішив усунути ту біду з ржавчиною. Звернувся до Діми (Nat). Віддав машину і спокійно поїхав на роботу.
В другій половині дня мене набрали і сказали що проблема набагато більша, зняли фарбу і ржа була по всій нижній кромці водійської двері та щей теж саме по низу задньої лівої. Викладаю пликлад того що було під фарбою Я удивлен
Добре що все було не в геть запущеному стані, дірок не знайшли, тому все зачистили, поклали герметик як в оригіналі, і все покрасили. Петлю також замінили, після невеличких настройок, двері тепер на місці без всяких шайб. Зробили все якісно, дуже задоволений. Тай раз уже пішла така гулянка, попросив щоб затонували скло на водійській дверці, так як попередній власник так і не затонував його після того як йому його розбили в надії вкрасти реєстратор.
Всім у кого машинці під десяток рекомендую глянути чи не береться пухирцями або стягуетсья фарба по шву герметика в нижній частині, можливо потрібно задуматись над профілактикою, особливо по ліву частину, так як вона більше страждає від намокання. В мене на фабії начебто не було подібного, хоча я і тут не бачив поки не показали, але на джетах коли вибирав собі авто зустрічав подібні ситуації не раз (особливо капот и кришка багажника).
В мене по праву сторону ситуація набагато краща, потенційно по декілька см на передній і задній дверці, але на наступний рік мабуть таки доведеться зробити туж процедуру.

Файл(и) :
Мініатюри
       
(Востаннє це повідомлення було змінене: 24-09-2017 00:36 n3wbie.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1