Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Ідея по спрощенню електроніки в автомобілі
Автор Повідомлення
ydudchak Немає
Ученик
*

Повідомлень: 20
Приєднався: Mar 2006

Повідомлення: #1
15-04-2006 23:54 Ідея по спрощенню електроніки в автомобілі

Недавно мав змогу побачити на скільки складною, запутаною і як наслідок легко вразливою є електроніка в автомобілі. Наприклад до давача, що включає габарити і фари веде десь 20 проводів (зсередини).
Народилась така ідея (напевне що не нова), назвем її - цифрова шина:
- цифрова шина - це 2 проводи - керуючий і живлення
- визначиний протокол обміну інформації по шині
- пристрій - це може бути як давач, що дає інформацію (пр. давач включених габаритів), так і пристрій що виконує команду (фара)
- кожен пристрій підключений до шини і до маси
- по керуючому проводу пристрій має реєструватись на шині, посилати/приймати команди з центральним блоком керування чи іншими пристроями
- опитування стану пристрою можна зробити двома методами: або пристрій сам посилає сигнал про перехід в інший стан (наприклад габарити включенні) або центральний блок опитує через певні проміжки часу
- кожен пристрій має мати мікросхему яка буде ним керувати і забезпечить взаємозвязок з шиною, можливо це буде найважче реалізувати, але мікросхема буде класу як в мишці до комп'ютера, ціна $2
приклади взаємодії:
- пристрій: я давач включених габаритів, габарити включені
- центральний: до фар, включити габарити
- пристрій: я фари, габарити включені
- пристрій: я фари, ліва задня лампа перегоріла
- центральний: до центральної панелі, засвітити несправність - перегоріла лампа
Це може й смішно вигладає, але дуже просто реалізувати, переваги:
- висока надійність
- мінімум проводів
- можливість підключення різних стороніх пристроїв: сигналізація, музика, ..
Можливо я дечого не врахував? Чому такий підхід не використовується?
Шукати всі повідомлення учасника
syoma Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 199
Приєднався: Jan 2006

Toyota Verso 2.2D-CAT177лс, Skoda Octavia Tour 1.9 TDI 66kW A/T, LR Discovery 3 TDV6 HSE
Повідомлення: #2
16-04-2006 13:14  

Такой подход уже лет 8 используется и называется он CAN (Controller Area Network). Был разработан фирмой Bosch в 1998г сначала именно для автомобилей а затем начал использоваться во всех сферах промышленности. Стандарт CAN 2.0B подразумевает передачу данных на скоростях до 1МБИта по витой паре. Длина линии может быть до 1000м или больше при использовании доп-оборудования. В настоящий момент CAN используют европейские, американские и японские производители практически во всех серийных автомобилях. Причина неповсеместного распространения CANа заключается в большой себестоимости одной точки - от 5$, и проложить несколько проводов бывает намного дешевле - что и используется в более дешевых автомобилях с меньшим количеством доп-оборудования. Высокая сцена обусловлена высокими требованиями по помехозащищенности, надежности и сложным протоколом обмена, который должен реализоваться аппаратно. В крутых авто, где электроники очень много CAN уже более выгодный.
Испоьзуется несколько шин - высокоскоростная для двигателя и низкоскоростная для стеклоподъемников, зеркал, люков,света магнитол и т.д. Даже есть уже LIN - супернизкоскоростная для примнения в дверях.

Автомат Rulezz
А5 2.0TDI+DSG ХОЧУУУ... Эээ, уже не очень(см машины)
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Eugene Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 102
Приєднався: Jan 2006

Skoda Fabia Combi 1.2
Повідомлення: #3
16-04-2006 15:53  

2 syoma

Содержательный ответ. Respect

Skoda Fabia Combi 1.2
Шукати всі повідомлення учасника
ydudchak Немає
Ученик
*

Повідомлень: 20
Приєднався: Mar 2006

Повідомлення: #4
16-04-2006 19:47  

дякую за відповідь, в принципі я так і думав. Напевне цей підхід буде застосовуватись більше, особливо з проходом китайців.
Шукати всі повідомлення учасника
John_Ripper Немає
Писатель
***

Повідомлень: 297
Приєднався: Dec 2005

SUBARU Impreza WRX SportWagon
Повідомлення: #5
17-04-2006 12:15  

С приходом китайцев будут расти толщины рукавов для проводки.

http://www.seat-club.kiev.ua
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
smip Далеко
Гуру Клуба
*****

Повідомлень: 6 555
Приєднався: Oct 2005
Krivo-de-janeyro
Octavia С5
Повідомлення: #6
18-04-2006 17:50  

Цитата:Ідея по спрощенню електроніки в автомобілі
Ага. Если так пойдёт,то следующая ваша идея будет о упрощении передней ходовой части Суперба. Там тоже рычагов много. Не смотрели? Может макферсон втулить,или ходовку с ВАЗ2109? Не задумывались?
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
ydudchak Немає
Ученик
*

Повідомлень: 20
Приєднався: Mar 2006

Повідомлення: #7
18-04-2006 20:57  

Цитата:Если так пойдёт,то следующая ваша идея будет о упрощении передней ходовой части Суперба. Там тоже рычагов много.
в принципі було таке, але мені розумна людина все пояснила - переваги багаторичажної підвіски, на рівні форми кожного ричага.
Шукати всі повідомлення учасника
smip Далеко
Гуру Клуба
*****

Повідомлень: 6 555
Приєднався: Oct 2005
Krivo-de-janeyro
Octavia С5
Повідомлення: #8
18-04-2006 23:33  

Тоесть,если я правильно понял,были такие идеи? Да?
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
vetalkiev Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 2 351
Приєднався: Nov 2005
KIEV OBOLON
SKODA 1.8 turbo(AGU)+ГБО
Повідомлення: #9
19-04-2006 10:38  

Местные кулибины!!! Упал и качаюсь Упал и качаюсь Упал и качаюсь
Шукати всі повідомлення учасника
Porter Немає
Інженегр
*****

Повідомлень: 2 216
Приєднався: Oct 2010
Львів
Oсtavia Tour 1.6i BFQ 2008
Повідомлення: #10
11-06-2011 21:51 RE: Ідея по спрощенню електроніки в автомобілі

у нових тачках не те що CAN, - машина оптоволокном закільцьована!
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  утилізаційний збір хочуть підкріпити екологічним податком на старі автомобілі YURIY-KI 10 3 295 31-10-2013 00:24
Останнє: Whichis
  Петиція щодо зменншення мита на автомобілі Roha 5 1 775 24-11-2007 09:16
Останнє: fedjaka

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1