Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Злива - Ріка на дорозі - Автомобіль
Автор Повідомлення
StE@LtH Немає
Да прибудет с вами сила
*****

Повідомлень: 2 931
Приєднався: Oct 2006
Львів
Skoda Pajero 3.2 DiD
Повідомлення: #21
09-07-2009 08:18  

Igor_Lviv :
Gt-1 :1. Коли мотор розігрітий, чи попадання на нього великої кількості води небуде шкодити типу мікротріщинами і т.д.
2. Якщо заглох, незаводити чи як, чи краще перечекати поки то все зійде і на евакуатор, приблизно що саме треба буде міняти і хау мач.
3. Вода, бруд - колодки, барабани, трубки щілинки там всякі одним словом незахищені герметично різні деталі та частини кузова.

1. В принципі, любе попадання води шкодить. Чи через фізичні властивості води, чи через різницю температур. Гідроудар, тріщини, деформація, коротке замикання електрики. Тобто, швидкість - мінімум.

2. Тут треба знати властивості своєї машини. От, наприклад, я не знав, що у Кольта повітрозабірник так низько. На такій машині - однозначно, просто не їхати. На Москвичі була інша особливість - вода відразу попадала на розподільник-переривач і авто серед ріки глохло. Боюсь, при гідроударі, якщо заглох, то вже і не заведеш. Одне точно - не потрібно спішити. Спробувати розібратись з причиною - чому авто заглохло.

3. Ясно що і тут вода не на користь. Проте, абсолютно не смертельно. Мабуть, найбільш вразлива деталь - гальма. По перше, після води слід пам'ятати, що авто, якийсь час не загальмує, як завжди - все "в змазці" - вода. По друге, якщо до того інтенсивно гальмував, тобто розігріті диски і влітаєш в воду - може трохи покрутити диски. Кілька раз - і їдеш їх проточувати.

Вичерпна відповідь Ігор Smile

Зі свого досвіду скажу що на копійці було один раз що після активної їзди містом на швидкості біля сотні влетів в калюжу і троха покрутило гальмівний диск. Одразу купив на базарі за 60 грн новий Смешно і на наступний день поміняв. Більше в мене ніяких проблем з водою не було. Ніколи не боявся її, трошки більше обережності і можна їздити у звичному режимі. Ну і після аквапланування на КнОльги став міцніше кермо тримати при вльоті в калюжу ну і звісно пригальмовувати перед великими калюжами хочаби до 80.

http://www.Skodniki.org.ua
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Igor_Lviv Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 213
Приєднався: May 2007
Lviv
Mitsubishi
Повідомлення: #22
09-07-2009 08:42  

StE@LtH :Зі свого досвіду скажу що на копійці було один раз...
Ех... Я коли на Москвичі вишивав - з заздрістю в таких ситуаціях на Жигулі дивився. (І не тільки в таких) Laughing
Як тільки щось затопило, чи в Карпатах міст змило - треба через ріку переїхати: їдеш і дивишся - то тут Москвич заглох, то там. Штани до колін закочені, стоять водії в воді і сорочкою кришку розподільника протирають. А Жигулі - тир-тир-тир і поїхали.
Пригадую, був навіть девайс якийсь, щоб розподільник вище, як в Жигуля, підняти.

[Зображення: 09013048.jpg]
Шукати всі повідомлення учасника
andyvit Немає
Писатель
***

Повідомлень: 532
Приєднався: Apr 2008

Повідомлення: #23
09-07-2009 14:13  

Igor_Lviv :3. Ясно що і тут вода не на користь. Проте, абсолютно не смертельно. Мабуть, найбільш вразлива деталь - гальма. По перше, після води слід пам'ятати, що авто, якийсь час не загальмує, як завжди - все "в змазці" - вода. По друге, якщо до того інтенсивно гальмував, тобто розігріті диски і влітаєш в воду - може трохи покрутити диски. Кілька раз - і їдеш їх проточувати.

найбільш вразливі барабанні гальма. вони якраз і НЕ гальмують при попаданні вологи, поки не прогріються і не висохне вода. в барабанах напилення з колодок збирається і при попаданні води утворюється натуральна змазка. якщо на машині є барабани - тоді треба більш обережним і після калюжі краще пригальмувати кілька разів, щоб переконатися, що колодки працюють.

при попаданні води на диски, ситуація простіша, відцентрова сила виштовхує воду назовні і через, буквально 2 оберта колеса - диск сухий. так є загроза деформації самого диска. хоча загроза не дуже велика. поперше диски в шкоди це не диски жигуля чи москівча. і якість краща і температурний діапазон набагато ширший ніж в совдеповських аналогів. також, щоб диск нагрівся аж до такої температури, що при попаданні дощової води його деформовало, то треба хіба зі спуску накатом і кілька км пригальмовувати. але це також буде залежати від якості диску.

але як би там не було, то калюжі краще обминати.

Two tears in the bucket?
Fuck it!
Шукати всі повідомлення учасника
Gt-1 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 268
Приєднався: Jul 2008

Skoda Octavia A5 1.6 Elegance vs Chevrolet Aveo ІІІ
Повідомлення: #24
09-07-2009 21:27  

Хлопці дякую за вичерпні відповіді та поради. Питання виникло тому що попав саме в той момент під зливу що небуло як чекати поки то все зійде. Тепер надалі буду минати такі місця Поехали або чекати Дятел

[Зображення: ab71254.gif]
интересное [Зображення: nomua_BC_9932_BO.png]
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Подивитись автомобіль у ЛЬвові dannetis 3 11 489 25-04-2019 21:08
Останнє: вадим74
  Злива 03.08.2009р genikk 15 3 592 06-08-2009 11:40
Останнє: uranium

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1