Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Конфликт с ДПС, прошу совета
Автор Повідомлення
DoctorAleks Немає
Классик
****

Повідомлень: 962
Приєднався: Dec 2008
Ужгород
Skoda Yeti 2.0TDI Skoda SuperB 2.0TDI
Повідомлення: #1
07-10-2012 16:21 Конфликт с ДПС, прошу совета

Доброго всем времени суток!
Ситуация такова: сегодня 9.30 еду со своей вотчины (г. Городенка Ивано-Франковской области) при выезде из Тисменицы патруль ДПС, в конце городской черты, 2-хрядное движение, прямая на Ивано-Франковск. Далеко еще до ДПС встречные мигают фарами, + кранч пищит во всю. Все понятно - скорость не набираем, держим четко ниже 80 км/час (примерно 75-76), впереди Опель Астра четко набирает скорость (еще жене говорю, мол смотри, какой смелый так как ДПС уже в поле зрения). И тут Опелек спрыгивает в правый ряд. А меня благополучно остнавливает сотрудник ДПС и говорит, мол Вы привысили скорость 83 км/час. Апарат Визирь. Долгие и принципиальные выснения отношений (просто реально я скорость не набирал) ничего не дали, составили протокол. В протоколе я указал обстоятельства и все орпроверг. Сказали, мол можете опротестовать в суде. Так как предстояла дальняя дорога в Ужгород и жена в положении, надо было двигаться дальше и времени на дальнейшие выяснения просто не было.
Что посоветуете други? Как правильно обращаться и куда?
П.С. кстати фото моей машины и скорости на Визире так и не показали. Машина ДПС спрятана была за Ценник АЗС, Визирь в руках не на штативе В протоколе (это я уже дома углядел) указали понятого, которого там и в помине не было.
Шукати всі повідомлення учасника
Rus_sl Немає
Руслан
*****

Повідомлень: 1 598
Приєднався: Mar 2008
Славута
Skoda Roomster 1.6 BTS+ГБО, Славута 1,2+ГБО
Повідомлення: #2
07-10-2012 17:14 RE: Конфликт с ДПС, прошу совета

Подавайте гражданский иск в суд по месту своего проживания. Требования иска:
1. Визнати протокол про адміністративне правопорушення серія ХХ № ХХХХХ таким, що складений всупереч дійсним обставинам події та з порушенням моїх прав та чинного законодавства.
2. Оскаржувану постанову серія ХХ № ХХХХХ від ХХ.XX.XXXX року, про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу у розмірі Х гривень за порушення Правил дорожнього руху – СКАСУВАТИ, як таку, що не відповідає фактичним обставинам справи, а справу про адміністративне правопорушення щодо мене ЗАКРИТИ за відсутності у моїх діях складу правопорушення;
3. Призупинити дію постанови до завершення розгляду справ;

Краще гір - можуть бути тільки гори!
[Зображення: 998033.jpg]
(Востаннє це повідомлення було змінене: 07-10-2012 17:26 Rus_sl.)
Шукати всі повідомлення учасника
DoctorAleks Немає
Классик
****

Повідомлень: 962
Приєднався: Dec 2008
Ужгород
Skoda Yeti 2.0TDI Skoda SuperB 2.0TDI
Повідомлення: #3
07-10-2012 18:07 RE: Конфликт с ДПС, прошу совета

Постанову мне на руки не дали, так как я не согласен был и не подписал ее, только протокол на руках.
Шукати всі повідомлення учасника
Rus_sl Немає
Руслан
*****

Повідомлень: 1 598
Приєднався: Mar 2008
Славута
Skoda Roomster 1.6 BTS+ГБО, Славута 1,2+ГБО
Повідомлення: #4
07-10-2012 18:36 RE: Конфликт с ДПС, прошу совета

По закону, они должны прислать копию постановления Вам по почте. Но делают это сотрудники гаи далеко не всегда. Через недельку(а то и раньше) зайдите в ГИС, поинтересуйтесь нет ли еще у них постановы по Вашему делу. Если есть, то берете у них копию и составляете иск.

Краще гір - можуть бути тільки гори!
[Зображення: 998033.jpg]
(Востаннє це повідомлення було змінене: 07-10-2012 18:41 Rus_sl.)
Шукати всі повідомлення учасника
Kail Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 495
Приєднався: Oct 2009
Киев
Повідомлення: #5
07-10-2012 18:40 RE: Конфликт с ДПС, прошу совета

А зачем было давать документы для составления протокола пока не показали Вам видео?

http://forcars.pro - оригинальное дополнительное оборудование, чип-тюнинг VAG Group
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Rus_sl Немає
Руслан
*****

Повідомлень: 1 598
Приєднався: Mar 2008
Славута
Skoda Roomster 1.6 BTS+ГБО, Славута 1,2+ГБО
Повідомлення: #6
07-10-2012 18:46 RE: Конфликт с ДПС, прошу совета

Только что разговаривал с знакомым работником ГАИ. Некоторые обстоятельства прояснил. Долго писать, наберите меня, тел скинул Вам в личку.

Краще гір - можуть бути тільки гори!
[Зображення: 998033.jpg]
Шукати всі повідомлення учасника
VasiliSK Немає
Attorney
*****

Повідомлень: 2 257
Приєднався: Feb 2006

A5, 1,6mpi, Elegance
Повідомлення: #7
08-10-2012 05:46 RE: Конфликт с ДПС, прошу совета

(07-10-2012 17:14)Rus_sl :  Подавайте гражданский иск в суд по месту своего проживания. Требования иска:
1. Визнати протокол про адміністративне правопорушення серія ХХ № ХХХХХ таким, що складений всупереч дійсним обставинам події та з порушенням моїх прав та чинного законодавства.
2. Оскаржувану постанову серія ХХ № ХХХХХ від ХХ.XX.XXXX року, про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу у розмірі Х гривень за порушення Правил дорожнього руху – СКАСУВАТИ, як таку, що не відповідає фактичним обставинам справи, а справу про адміністративне правопорушення щодо мене ЗАКРИТИ за відсутності у моїх діях складу правопорушення;
3. Призупинити дію постанови до завершення розгляду справ;

1.Не гражданский а административный
2. Не протокол а постановление. И не скасувати а признать незаконной и скасувати.
Шукати всі повідомлення учасника
Владислав Немає
хренасдва
*****

Повідомлень: 16 744
Приєднався: Aug 2005
Киев
Октавия 1,8Т 4*4 длинная + туча VTGшных мустангов под капотом.+ Фокус ST
Повідомлення: #8
08-10-2012 11:25 RE: Конфликт с ДПС, прошу совета

Я так и не понял , они Вам показали на Визире фиксацию именно Вашего нарушения?




402м- 14,515с. (пока)

[Зображення: giphy.gif]
Произвол под заказ из материала заказчика - дорого.
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Vov4eg Немає
тавровод
*

Повідомлень: 43
Приєднався: Oct 2008
Odesa
Octavia
Повідомлення: #9
08-10-2012 12:46 RE: Конфликт с ДПС, прошу совета

Вот образец иска по трукаму, возможно, Вам поможет.

Центральний районний суд
м. _________
___________________________
___________________________

Позивач: ___________________
___________________________
___________________________

Відповідач: Інспектор взводу _____________,
(звание) міліції (ФИО)


ПОЗОВНА ЗАЯВА
(про скасування та визнання протиправною Постанову серія _____________________________ в справі про адміністративне правопорушення)


Цей позов підлягає розгляду в судах на підставі ст. 288 ч. 3 КУпАП, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівняного до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.
Інспектором взводу _______ прапорщиком ____________ було складено протокол про адміністративне правопорушення серія_____________ (далі – Протокол) та прийнята постанова по справі про адміністративне правопорушення серія________________________ (далі – Постанова), згідно якої на мене накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі ____________ гривень.
Відповідно до протоколу, мною ____________________близько 14 год 45 хв. в ____________________, керуючи автомобілем «Шкода Суперб», державний номерний знак___________ було скоєно порушення вимог п.п 12,4. Правил дорожнього руху України, а саме: перевищення швидкості в населеному пункті на 4 км/год. Порушення було зафіксоване на прилад «TruCam» №000748.
За пред’явленими даними приладу неможливо було встанови, що керований мною транспортний засіб знаходився в межах населеного пункту, жодних об’єктивних даних, які б могли підтвердити географічну локацію даному автомобілю немає.
З вказаним Протоколом та Постановою не погоджуюсь, оскільки він складений з порушенням норм процесуального, матеріального права та правил оформлення адміністративних матеріалів, а саме:
1. При складанні Протоколу інспектором ДПС було грубо порушено процедуру розгляду справ про адміністративне правопорушення, зокрема: інспектор не роз’яснив мені мої права, передбачені ст. 268 КУпАП: «особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову по справі» - що було порушено при винесенні вказаної постанови, без моєї присутності, у зв’язку з чим позбавив мене права користуватися правовою допомогою, заявляти клопотання.
Інспектор ДПС виніс Постанову по справі ще до того, як оформив Протокол (готова Постанова була додана до Протоколу, що інспектор ДПС власноруч записав у Протоколі), чим вчинив ряд грубих процесуальних порушень. Таким чином, були порушені вимоги наступних статей КУпАП:
- ст. 245, яка вказує, що з’ясування обставин справи при її розгляді повинно бути всебічне, повне і об'єктивне, а вирішення справи повинно відбуватися в точній відповідності з законом;
- ст. 251 КУпАП вказує, що протокол про адміністративне правопорушення є одним із доказів по справі, а ст.ст. 279 та 283 КУпАП зазначають, що при розгляді справи оголошується протокол про адміністративне правопорушення, заслуховується особа, яка притягається до відповідальності та бере участь у справі, а вже потім приймається рішення та виноситься Постанова по справі.
Таким чином, винесення Постанови по справі ще до того, як був складений протокол та внесені до нього пояснення водія, є грубим порушенням норм КУпАП та свідчить про формальний розгляд справи.
2. Відповідно до вимог ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.
Ст. 278 КУпАП передбачено, що орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання:
- чи належить до його компетенції розгляд даної справи;
- чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення;
- чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду;
- чи витребувано необхідні додаткові матеріали;
- чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката.
Ст. 279 КУпАП передбачено, що розгляд справи розпочинається з представлення посадової особи, яка розглядає дану справу. Посадова особа, що розглядає справу, оголошує, яка справа підлягає розгляду, хто притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснює особам, які беруть участь у розгляді справи, їх права й обов'язки. Після цього оголошується протокол про адміністративне правопорушення, заслуховуються особи, які беруть участь у розгляді справи, досліджуються докази і вирішуються клопотання.
Згідно із п. 2.3.1. Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, затвердженої Наказом МВС України від 26.02.2009 року № 77 (далі – Інструкції) «за адміністративні правопорушення, передбачені частинами першою, другою, четвертою і п'ятою статті 121, статтями 121-1, 121-2, частинами першою і другою статті 122, частинами першою і другою статті 123, статтею 125, частиною першою статті 126, частинами першою і другою статті 127, частинами третьою, восьмою і дев'ятою статті 133-1 КУпАП, - працівники Державтоінспекції МВС, які мають спеціальні звання». Алеж у Протоколі та Постанові не міститься жодних відомостей щодо того, чи мав інспектор ДПС спеціальне звання та відповідно до своїх функціональних обов'язків має право самостійно виносити постанови у справах про адміністративні правопорушення, чим порушив вимоги п. 3 ч. 2 ст. 222 КУпАП, та п. 4.1 (абзац 3) Інструкції, оскільки відповідно до п. 12.4 цієї ж Інструкції таке право тільки надано інспекторам з адміністративної практики Державтоінспекції МВС України, яким, відповідно до положень п. 16.6 Наказу МВС України № 111 від 27.03.2009 року «Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС», він був зобов'язаний передати складений ним адмінпротокол.
При всьому цьому, інспектор ДПС при складанні протоколу та постанови нехтував Інструкцією , а саме, п. 11.17 встановлено, що записи в протоколах про адміністративні правопорушення, талонах до посвідчення водія, тимчасових дозволах, журналах робляться чорнилом (пастою) темного (чорного або синього) кольору. Вони заповнюються розбірливим почерком, а прізвище, ім'я, по батькові порушника, його місце проживання, а також посада, місце роботи, звання працівника Державтоінспекції МВС записуються друкованими літерами. За фактами виправлення, підчисток тощо керівництвом підрозділів Державтоінспекції МВС у п'ятиденний термін проводяться службові перевірки. Як видно зі змісту протоколу, ці положення не дотриманію
Крім того, Постанова не містить гербової печатки.
У відповідності до ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі. В протоколі свідків не зазначено. Відповідноб протокол не відповідає вимогам вищезгаданої статті, так як у відповідності до якої, в протоколі обов’язково повинні бути зазначені свідки, якщо вони були. Інспектор ДПС відмовився внести до Протоколу дані __________________, яка мешкає за адресою________________, у якості свідка, свідчення якого, могли забезпечити всебічний та об’єктивний розгляд справи.
3. Відповідно до переліку технічних засобів, що використовуються в підрозділах Державтоінспекції МВС для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху затвердженого Наказом МВС від 01.03.2010 № 33 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 березня 2010 р. за № 262/17557, прилад «TruCAM» віднесений до таких, які працюють виключно в автоматичному режимі, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису.
Відповідно до п. 12.1. Інструкції «Фіксація правопорушення учасниками дорожнього руху за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, є фіксацією порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху за допомогою спеціальних технічних засобів на електронний носій чи світлочутливу плівку, що може забезпечити визначення суті порушення та чітке зображення транспортного засобу, яким було вчинено правопорушення (його марку, колір, номерний знак) та, по можливості, водія, що знаходився за кермом».
Крім того, п. 12.3. тієї ж Інструкції вказує на те, що оформлення матеріалів адміністративного правопорушення, зафіксованого за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, проводиться після обробки інформації, що міститься на електронних носіях, особою, яка відповідальна за роботу цього технічного засобу. Зазначена особа робить роздруківки матеріалів фото-, кінозйомки чи відеозапису, перевіряє транспортний засіб по автоматизованій інформаційно-пошуковій системі "Автомобіль" для встановлення власників або співвласників транспортних засобів, фотокартку передає до підрозділу з адміністративної практики для реєстрації.
Не зважаючи на це інспектор ДПС вказав у Протоколі, що до нього додається фотофіксація хоча не мав жодної технічної можливості зробити роздруківку, відповідно до чого, інспектор ДПС не міг об’єктивно по суті розглянути питання на місці, що ще раз доводить формальний підхід до розгляду справи.
У відповідності до 12.4. Інструкції «Інспектори з адміністративної практики Державтоінспекції МВС або особи, які виконують їх обов'язки, складають картку обліку про адміністративне правопорушення, розглядають матеріали адміністративної справи згідно із статтями 258, 276, 278 КУпАП та виносять постанову в справі про адміністративне правопорушення».
4. Згідно із ст. 14-1 КУпАП, швидкість транспортного засобу має вимірюватись працівниками ДАІ приладом, який обладнано автоматичним режимом фіксації і має функцію фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобами фото- і кінозйомки, відеозапису. Тільки за таких умов отриманні покази набувають доказового значення у справі про адміністративне правопорушення.
Як вбачається зі справи – жодних даних, отриманих за допомогою спеціального технічного засобу, з фіксацією правопорушення, яке мені інкримінується, з чітким зображенням транспортного засобу (його марки, кольору, номерного знаку), яким я керував до протоколу про адміністративне правопорушення не додано.
Оскільки адміністративно-процесуальне законодавство не конкретизує поняття автоматичного режиму роботи приладу, можливо звернутися до формально-логічного тлумачення цього поняття, відповідно до якого, автоматичним – є такий режим роботи приладу, який виконується без втручання в його діяльність сторонніх факторів, тобто без людини.
Прилад «TruCam», яким проводився нагляд за дорожнім рухом з метою фіксацій порушень ПДР України, не є автоматичним засобом фото- чи відеофіксації, оскільки він знаходиться у співробітника ДАІ в руках, керується ним безпосередньо або через комп’ютер (визначаються ті параметри, які фіксуються приладом, зокрема, швидкість, абощо, об’єкт зйомки, її режими, кут огляду приладу, тощо). В даному випадку співробітник ДАІ під час вимірювання тримав вимірювальний пристрій у руці, при цьому немає ніяких даних у якому режимі працював вимірювальний пристрій. Це робить можливим рух назустріч автомобілю, швидкість якого вимірюється, внаслідок чого відносна швидкість, зафіксована приладом, збільшується. Фіксація порушень ПДД України приладом «TruCam» вручну не відповідає вимогам закону та нормативним актам МВС України.
Крім того, у Постанові відсутні відомості про те, хто саме проводив фотофіксацію. Між тим, це повинно бути зафіксовано, так як до використання спеціальних засобів нагляду за дорожнім рухом допускаються лише співробітники, які вивчили інструкції та склали заліки з використання цих приладів. Тому при оцінці як законності, так і достовірності фіксації порушень ПДР необхідно мати відомості про цих співробітників.
5. Відповідно до ст. 11 Закону України «Про міліцію» працівникам міліції дозволяється використовувати технічні засоби для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху, лише ті, що передбачені нормативно-правовими актами. Також маю зазначити, що згідно зі ст.ст.10-15 Закону України „Про метрологію та метрологічну діяльність ”, на вимірювання у сфері, у якій їх результат можуть бути використані у якості доказу по справі, розповсюджується державний метрологічний нагляд. За таких умов кожен засіб вимірювальної техніки має бути укомплектований документами про сертифікацію та допуск даного типу засобів вимірювальної техніки для використання в Україні, свідоцтвом про повірку, з вказаним терміном дії до наступної повірки. Протокол та Постанова не містить жодних відомостей про те, що прилад «TruCam» №000748 був укомплектований документами про сертифікацію та допуск даного типу засобів вимірювальної техніки для використання в Україні, свідоцтвом про повірку, з вказаним терміном дії до наступної повірки. Моє клопотання на пред’явлення вищезазначених документів на прилад «TruCam» №000748 інспектор ДПС проігнорував, що підтверджує їх відсутність на час вимірювання.
Ст. 69 КАС України передбачає, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів. Крім цього, п.3 ст. 70 КАС України встановлено, що докази, одержані з порушенням закону, судом при вирішенні справи не беруться до уваги, а відповідно до п.4 ст. 70 КАС України, обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.
Прошу суд, в разі заперечення проти адміністративного позову відповідачем, застосувати при вирішенні спору п. 2 ст. 79 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача.
Також звертаю увагу суду на те, що зі мною в автомобілі знаходився громадянин України _________________ р.н., який мешкає за адресою: _________________ , якого я прошу визнати свідком подій по даній справі.
Зважаючи на викладене вважаю, що Постанова прийнята з порушеннями Конституції та законів України, є не обґрунтованою, та протиправною.
Позов подається до суду за місцем мого проживання, відповідно до ч.2 ст. 19 КАС України та Постанови №2 Пленуму Вищого Адміністративного Суду України від 6 березня 2008 року.
Відповідно до ст. 288 ч.5 КУпАП України, особа, яка оскаржила постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 7, 287, 288, 289, п. 3 ст. 293, ст. 295 КУпАП, ст. ст. 2, 6-11, 17, 18 КАС України,
ПРОШУ СУД:
1. Прийняти адміністративний позов до розгляду та відкрити провадження у справі.
2. Визнати протиправними дії Інспектора взводу ДПС з ОСП № 1 прапорщика Гандрабури Віталія Івановича
3. Зазначену постанову серія у справі про адміністративне правопорушення визнати протиправною та скасувати.
4. Провадження у справі про адміністративне правопорушення закрити у зв’язку з відсутністю події адміністративного правопорушення і складу адміністративного правопорушення в моїх діях.


Додатки:
1. Копії позовної заяви на 6 арк. - 3 прим.
2. Копія постанови - 3 прим.
3. Копія протоколу - 3 прим.

«___»_________________2012р. _______________________/ /
Шукати всі повідомлення учасника
Rus_sl Немає
Руслан
*****

Повідомлень: 1 598
Приєднався: Mar 2008
Славута
Skoda Roomster 1.6 BTS+ГБО, Славута 1,2+ГБО
Повідомлення: #10
08-10-2012 14:00 RE: Конфликт с ДПС, прошу совета

(08-10-2012 11:25)Владислав :  Я так и не понял , они Вам показали на Визире фиксацию именно Вашего нарушения?
Вчера с ТС разговаривал по телефону, сказал что не показали.
PS: лично я, гейцев (иначе их не назвать) наглее чем в Тернопольской и Франковской области не видел...

Краще гір - можуть бути тільки гори!
[Зображення: 998033.jpg]
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
Rainbow Прошу совета по интернет-магазину saxa 11 2 963 24-02-2016 22:49
Останнє: saxa
  Конфликт на парковке vongkarvaj 50 13 978 17-09-2012 22:05
Останнє: andmelja
  Письмо счастья прошу совета. stёppan 4 1 981 17-02-2009 17:21
Останнє: stёppan

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1