радіатор пічки
|
Автор |
Повідомлення |
makedonsky
Мегаписака
    
Повідомлень: 6 021
Приєднався: May 2010
Ивано-Франковск
Fabia AME, A4 B8.5 AR
|
24-10-2013 15:12 RE: радіатор пічки
|
Ну на шроті я б не брав, хоча ціна заманює. Виняток - якщо пічку міняти легко(Типу -потекла нова бушна, година роботи і знов поміняв).
Поясню чому.
Тосол (диетиленгликоль, триетиленгликоль, полиетиленгликоль) не є агресивним середовищем по відношенню до металу. Але продукти окислу тосолу дуже корозійноактивні. Тому в тосол (G11, G12? G12+, G12++, G13) постійно добавляли інгубітори корозії і інші речовини, які на поверхні теплообміну утворюють захисну плівку.
Особливо окисляється тосол при наявності доступу повітря те.е в умовах зберігання на шроті. І тому пічка може прослужити дуже мало. І тим менше чим більше часу пічка знаходилася в розібраному виді на шроті.
Хіба брати з щойно розібраного авто, або знімати безпосередеьо з авто, що планують розбирати. Якщо такої можливості нема, то краще не ризикувати і купити нову Behr, Hella, Nissens ітд.
А скільки нова коштує (Чи велика різниця в ціні)?
Та і запах може бути не від пічки. А наприклад якщо листя мокре попало на фільтр салону, або від іншого роду рослинності і бактерій в фільтрі салону.
Тосол Перш за все має специфічний запах і якщо пічка тече то спочатку дуже потіє салон, а потім (пізніше) тосол спостерігаеться вже на передніх ковриках.
Тай якщо є доступ до радіатора пічки - можна його оглянути, якщо на поверхні багато клейкої речовини та накипу то радіатор пічки на заміну.
Тосолу багато доливаешь чи швидко тікає рівень з розширюваного бачка?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 24-10-2013 15:19 makedonsky.)
|
|
|
tarick
Ученик

Повідомлень: 10
Приєднався: May 2010
Octavia Tour
|
26-10-2013 19:23 RE: радіатор пічки
|
(24-10-2013 15:12)bobryk200 : Ну на шроті я б не брав, хоча ціна заманює. Виняток - якщо пічку міняти легко(Типу -потекла нова бушна, година роботи і знов поміняв).
Поясню чому.
Тосол (диетиленгликоль, триетиленгликоль, полиетиленгликоль) не є агресивним середовищем по відношенню до металу. Але продукти окислу тосолу дуже корозійноактивні. Тому в тосол (G11, G12? G12+, G12++, G13) постійно добавляли інгубітори корозії і інші речовини, які на поверхні теплообміну утворюють захисну плівку.
Особливо окисляється тосол при наявності доступу повітря те.е в умовах зберігання на шроті. І тому пічка може прослужити дуже мало. І тим менше чим більше часу пічка знаходилася в розібраному виді на шроті.
Хіба брати з щойно розібраного авто, або знімати безпосередеьо з авто, що планують розбирати. Якщо такої можливості нема, то краще не ризикувати і купити нову Behr, Hella, Nissens ітд.
А скільки нова коштує (Чи велика різниця в ціні)?
Та і запах може бути не від пічки. А наприклад якщо листя мокре попало на фільтр салону, або від іншого роду рослинності і бактерій в фільтрі салону.
Тосол Перш за все має специфічний запах і якщо пічка тече то спочатку дуже потіє салон, а потім (пізніше) тосол спостерігаеться вже на передніх ковриках.
Тай якщо є доступ до радіатора пічки - можна його оглянути, якщо на поверхні багато клейкої речовини та накипу то радіатор пічки на заміну.
Тосолу багато доливаешь чи швидко тікає рівень з розширюваного бачка?
Та втому річ що тосол не тікає а запах присутній тільки на перших хвилинах роботи
|
|
|
Переглядають: Гості: 1