Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Люфт Рулевой рейки на туре
Автор Повідомлення
erwachsener Немає
a state of trance
****

Повідомлень: 1 286
Приєднався: Mar 2011
Глухов-Stadt
Schwarz Flugzeug 1.8t AGU ГБО
Повідомлення: #31
12-12-2011 23:13 RE: Люфт Рулевой рейки на туре

ну и рейку конечно же уже не снимешь... придется разрезать болгаркой сварку....Прыгаю от радости

"Автомобиль может быть любого цвета, если этот цвет черный."
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Shvunf Немає
ккк
*****

Повідомлень: 1 944
Приєднався: Jun 2008

Skoda Octavia A5 2.0 FSI была, чичас Actyon 2.0 XDI
Повідомлення: #32
13-12-2011 10:00 RE: Люфт Рулевой рейки на туре

Рассвкажу свою истрию с А5 рейкой. Начала стучать, все в один голос РЕМОНТ, подтягивать смысла нет, потому что она стучит не там где подтягивается. Короче поехаля к своему знакомому на сто. Он сказал что сделает и сделал.Все работает ничего не стучит. Цена вопроса снятие-установка, подятжка, смазывание и тд. 1000грн и день работы!
Шукати всі повідомлення учасника
oleg509 Немає
oleg

Повідомлень: 1 147
Приєднався: Jan 2009
100 км от харькова
jetta TDI DSG и секс
Повідомлення: #33
13-12-2011 17:20 RE: Люфт Рулевой рейки на туре

(13-12-2011 10:00)Shvunf :  Рассвкажу свою истрию с А5 рейкой. Начала стучать, все в один голос РЕМОНТ, подтягивать смысла нет, потому что она стучит не там где подтягивается. Короче поехаля к своему знакомому на сто. Он сказал что сделает и сделал.Все работает ничего не стучит. Цена вопроса снятие-установка, подятжка, смазывание и тд. 1000грн и день работы!
красавчек знакомый, на 1000 гр. развел и еще за это спасибо говорят

сообщения объединены
(11-04-2009 14:25)tompson :  
Владислав :
ANDP :
Владислав :... ремонт с гарантией около 2000 грв. стоит.
Это как? Поясните плз.
А чего пояснять ? Полный ремонт рейки стоит около 2000 грв. делается в течении одного дня , предоставляется гарантия.
Проще уж тогда купить новую. Да и по деньгам практически тоже самое .

практически, в 4-5 раз дороже только (8-10 тыш), китай по 4-6 не всчет
(Востаннє це повідомлення було змінене: 13-12-2011 17:21 oleg509.)
Шукати всі повідомлення учасника
Shvunf Немає
ккк
*****

Повідомлень: 1 944
Приєднався: Jun 2008

Skoda Octavia A5 2.0 FSI была, чичас Actyon 2.0 XDI
Повідомлення: #34
13-12-2011 17:26 RE: Люфт Рулевой рейки на туре

(13-12-2011 17:20)oleg509 :  [quote='Shvunf' pid='1203712' dateline='1323763244']
Рассвкажу свою истрию с А5 рейкой. Начала стучать, все в один голос РЕМОНТ, подтягивать смысла нет, потому что она стучит не там где подтягивается. Короче поехаля к своему знакомому на сто. Он сказал что сделает и сделал.Все работает ничего не стучит. Цена вопроса снятие-установка, подятжка, смазывание и тд. 1000грн и день работы!
красавчек знакомый, на 1000 гр. развел и еще за это спасибо говорят

А почему развел???????
Шукати всі повідомлення учасника
oleg509 Немає
oleg

Повідомлень: 1 147
Приєднався: Jan 2009
100 км от харькова
jetta TDI DSG и секс
Повідомлення: #35
13-12-2011 17:30 RE: Люфт Рулевой рейки на туре

(13-12-2011 17:26)Shvunf :  
(13-12-2011 17:20)oleg509 :  [quote='Shvunf' pid='1203712' dateline='1323763244']
Рассвкажу свою истрию с А5 рейкой. Начала стучать, все в один голос РЕМОНТ, подтягивать смысла нет, потому что она стучит не там где подтягивается. Короче поехаля к своему знакомому на сто. Он сказал что сделает и сделал.Все работает ничего не стучит. Цена вопроса снятие-установка, подятжка, смазывание и тд. 1000грн и день работы!
красавчек знакомый, на 1000 гр. развел и еще за это спасибо говорят

А почему развел???????
а зачем снимать нужно было!?, сухарь из ямы подтягивается (ну максимум 50 гр за регулировку), больше он физически ничего сделать не смог-бы хоть разбирай, хоть нет, только замена деталей (из сообщения я понял ничего не менялось, только разобрал-собрал и смазал)
Шукати всі повідомлення учасника
Shvunf Немає
ккк
*****

Повідомлень: 1 944
Приєднався: Jun 2008

Skoda Octavia A5 2.0 FSI была, чичас Actyon 2.0 XDI
Повідомлення: #36
13-12-2011 17:42 RE: Люфт Рулевой рейки на туре

Да, вы правы ничего не менялось но проблемма в том что без снятия подтянуть ее нереально!!!! Она подтягивается в 2х местах если к одному можно добратся то к другому нереально!Только со снятием! И мне все говорили подтянуть нереально и смысла в этом нет!Непоможет! И отсылали на ремонт 2700грн. А этот чувак сделал!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 13-12-2011 17:43 Shvunf.)
Шукати всі повідомлення учасника
Dmik Немає
Писатель
***

Повідомлень: 441
Приєднався: Jul 2008
Днепр
1,9 TDI
Повідомлення: #37
13-12-2011 23:05 RE: Люфт Рулевой рейки на туре

Любые механизмы и рулевая рейка тоже нуждаются в обслуживании. Время от времени 30-50 т.км. нужно подтянуть рейку если вас это напрягает. После подтяжки нужно проехать и посмотреть чтобы руль возвращался в 0 положение, может нужно будет попустить немного. Можно также на гайку нанести метки маркером как было по заводу и как вы сделали, чтобы было легче. После подтяжки рейки, стук ушел на 90% процентов при переезде рельс и лежачих полицейских.
У знакомого на Туре стучала ему перебрали рейку, стук не ушел оказалась что колонка, её тоже перебрали с заменой пластиковых втулок но перестарались и руль очень туго ходил, в итоге потом мастера .... разрабатывали. Либо заварите как автор выше Smile
Шукати всі повідомлення учасника
rammstein Немає
Автопаталогоанатом
**

Повідомлень: 109
Приєднався: Oct 2011
Луцьк
ЗАЗ 968 M-Power
Повідомлення: #38
17-12-2011 18:01 RE: Люфт Рулевой рейки на туре

Дозволю собі деякі коментарі з приводу проблем з РР. Оскільки у свій час стикався взагалі з автогідравлікою, то певний досвід в цьому питанні є. Букв багато буде - але інакше, певно, ніяк.
Для полегшення приймаємо, що рульовий карданчик без проблем, також не беремо до уваги рульові тяги та пальці - якщо там є стук, то пояснювати нічого не треба.
Крім того, спробую описати основні проблеми з системою гідропідсилювання, можливо комусь в нагоді стане.

Підтікання РР. Відбувається з кількох причин, хоча кінцевою є лише одна - пошкодження одного з трьох сальників. Найчастіше причиною пошкодження є або розрив/пошкодження пильника, як наслідок попадання в робчу частину РР води/піску/бруду. Сальник пошкоджується піском/брудом, або ж (що є найгірше) на т.зв. штокові утворюються раковини та корозія, що і пошкоджує сальники та черв"як. Ще однією причиною є забруднена гідравлічна рідина - як від старості, так і від бруду/металевої стружки (в основному з плунжерної пари гідропідсилювача). Така рідина пошкоджує як сальники, так і всі рухомі робочі частини РР, також страждає і гідропідсилювач (характерне завивання). Мало хто знає, що гідравлічну рідину рекомендується замінювати раз на 2 роки з обов"язковим промиванням системи.
Частенько від реакції водія залежить ступінь та складність ремонту, тож не лінуйтеся час від часу заїхати на СТО, або хоч самому під машину заглянути. Інколи "дівається" гідравлічна рідина, а явних слідів підтікання ніде не видно. Будьте обережні - пошкоджено сальник, а рідина набирається в пильниках РР, які її просто не випускають назовні. Тож падіння рівня рідини в ємності під капотом є недвозначним сигналом про проблему.
Ремонт цих проблем не є легким.Багато залежить від пошкодження робочих частин. Інколи вдається обійтися заміною сальників, частіше - заміна сальників та шліфовка штока. Найгірше і найдорожче коли доводиться шток шліфувати (прибираючи всю корозію) а потім напиляти хромове покриття. Процедура дорога та довга - до двох тижнів часу.
Стук РР. Конструктивно в РР є такі частини, як втулка та прижим. Виконані з різних матеріалів, тому по-різному і зношуються. Саме від зношення цих деталей РР і починає "стукати". На ранніх стадіях "лікується" гвинтом підтяжки, що є на РР. Головне аби не перебрати, бо при надмірному затягуванні зношення швидко стане критичним, що впливатиме на безпеку руху, крім того, першою ознакою перетяжки є неповернення руля в прямолінійне положення після виходу з повороту.
Ремонту не підлягає, виточуються (фрезеруються) нові втулка та прижим.
Також розбиваються підшипники на черв"яку - лікується заміною.
Діагностика рейки виконується на ямі. Потрібно дві особи.
1 - візуально, на наявність підтікань, розриву пильників
2 - механічно. На незаведеному авто (гідропідсилювач не функціонує) різко робити обертальні рухи кермом вліво-вправо, при цьому кермо по радіусу повинно провертатися не більше, ніж на 10-15 см. Тобто великого навантаження на колеса не дається, від траекторії прямолінійного руху колеса відхиляються приблизно на 1-3 см вліво і вправо. Друга людина, в ямі кладе руку (пальці) на рейку. Стук визначається як на слух так і на дотик.Зауважу, що кваліфікація майстра повинна бути на певному рівні, оскільки саме по собі переміщення штока відносно черв"яка не є безшумним. Тобто людина без певного досвіду скоріш за все не визначить критичність стуку - хіба як рейці вже кабздець повний, там всьо зрозуміло.
3 - робиться при умові, що пильники на рейці затиснуті замінюваними хомутами (пластиковими стяжками, тощо). Обрізається стяжка, дуже акуратно загортається пильник і на піднятій машині (щоб зняти навантаження) викручується кермо "до упору" вправо а потім вліво. Під час цього шток максимально оголюється і є доступним для візуального контролю. Перевіряється стан хромованої поверхні (сколи, тріщини, канавки, корозія, раковини), однорідність покриття (як-то кажуть - на око), стан зубців на штоку (однорідність зношення, відсутність зломаних або вищерблених зубців, наявність всіх зубців). Якщо при такій перевірці на штокові є сліди іржі - рейка негайно в ремонт, поки не пішла глибока корозія. Після перевірки, якщо все нормально, рекомендується злегка змастити внутрішню поверхню пильника (щось по типу Літол24, але бажано змазку з дорожчих, Q8, Liqui-moli ), одіти його назад, надійно зафіксувати стяжкою і перевірити фіксацію. Пам"ятайте - цілісність пильників - 70% працездатності і нормального стану вашої РР, тож не економте на цьому - потім можете пожалкувати.
Гідропідсилювач керма (ГПК) - насос високого тиску (100-150 атмосфер). Створюється такий тиск завдяки роботі плунжерної пари в ГПК. Коли ця сама плунжерна пара "підпалюється" або пошкоджується якраз і створюється характерний звук. З часом ГПК перестає функціонувати. Пошкодження можуть виникнути з-за неякісної гідравлічної рідини, забруднення рідини (пил, бруд, пісок тощо - попадає як через бачок так і через пошкоджені пильники в рульовій рейці), металеві частки з рульової рейки і таке інше. Також пошкоджується плунжерна пара якщо є підсмоктування повітря - в середовищі ремонтників кажуть "підпалюється". Набагато рідше виходять з ладу підшипники
Зазвичай вирішенням проблеми є заміна ГПК, оскільки плунжерна пара не ремонтується взагалі. Якщо ж досить довго їздити з ГПК який гуде, можна зіпсувати і рульову рейку - туди будуть попадати частинки металу з ГПК.
Дозволю собі дати кілька рекомендацій для "продовження життя" ГПК.
1 - періодично контролюйте рівень гідравлічної рідини та її забруднення.
2 - при будь-яких проявах підтікання зверніться до майстра-гідравліка
3 - про наступне взагалі мало хто знає. Гідравлічна рідина підлягає заміні або раз на 2 роки або раз на 80-100 ткм. При цьому обов"язковою є процедура промивання всієї гідросистеми. Бензином миються зняті шланги та бачок. Потім двічі заливається дешева мінеральна гідравлічна рідина, заповнюється гідросистема і прокачується. Далі рідина зливається і вже потому заливається толкова синтетична.
От ніби і все. Гарної та безпечної всім дороги.
В кого які питання - спробую відповісти.
Шукати всі повідомлення учасника
Gonzalez Немає
капитан улитка
*****

Повідомлень: 3 044
Приєднався: Jun 2006
Киев
Skoda Octavia 1.9TDI --- Mazda 3 1.6AT
Повідомлення: #39
23-01-2012 18:11 RE: Люфт Рулевой рейки на туре

(12-12-2011 23:13)erwachsener :  ну и рейку конечно же уже не снимешь... придется разрезать болгаркой сварку....Прыгаю от радости

Рулевой вал не приваривался к рейке. Все снимается как обычно. Заварена регулировка по-вылету (на себя, от себя), это соединение находится в верхней части рулевого вала, в районе замка зажигания.
Диагностируется этот стук очень легко - нужно взять одной рукой за нижнюю часть вала (там где он прикручен к рейке), а второй рукой за руль и пошатать в противоположные стороны. Стук будет очевиден.

П.С. уже 100тыщ прошел на завареной - все супер.

TDI форева!
Шукати всі повідомлення учасника
Corratec Немає
Бывает
**

Повідомлень: 127
Приєднався: Oct 2011

были ЗАЗ, ВАЗ, Форд, Шевроле, Ситроен, Опель, Мицубиси, Рено
Повідомлення: #40
25-01-2012 10:54 RE: Люфт Рулевой рейки на туре

(17-12-2011 18:01)rammstein :  Дозволю собі деякі коментарі з приводу проблем з РР. Оскільки у свій час стикався взагалі з автогідравлікою, то певний досвід в цьому питанні є. Букв багато буде - але інакше, певно, ніяк.
Для полегшення приймаємо, що рульовий карданчик без проблем, також не беремо до уваги рульові тяги та пальці - якщо там є стук, то пояснювати нічого не треба.
Крім того, спробую описати основні проблеми з системою гідропідсилювання, можливо комусь в нагоді стане.

Підтікання РР. Відбувається з кількох причин, хоча кінцевою є лише одна - пошкодження одного з трьох сальників. Найчастіше причиною пошкодження є або розрив/пошкодження пильника, як наслідок попадання в робчу частину РР води/піску/бруду. Сальник пошкоджується піском/брудом, або ж (що є найгірше) на т.зв. штокові утворюються раковини та корозія, що і пошкоджує сальники та черв"як. Ще однією причиною є забруднена гідравлічна рідина - як від старості, так і від бруду/металевої стружки (в основному з плунжерної пари гідропідсилювача). Така рідина пошкоджує як сальники, так і всі рухомі робочі частини РР, також страждає і гідропідсилювач (характерне завивання). Мало хто знає, що гідравлічну рідину рекомендується замінювати раз на 2 роки з обов"язковим промиванням системи.
Частенько від реакції водія залежить ступінь та складність ремонту, тож не лінуйтеся час від часу заїхати на СТО, або хоч самому під машину заглянути. Інколи "дівається" гідравлічна рідина, а явних слідів підтікання ніде не видно. Будьте обережні - пошкоджено сальник, а рідина набирається в пильниках РР, які її просто не випускають назовні. Тож падіння рівня рідини в ємності під капотом є недвозначним сигналом про проблему.
Ремонт цих проблем не є легким.Багато залежить від пошкодження робочих частин. Інколи вдається обійтися заміною сальників, частіше - заміна сальників та шліфовка штока. Найгірше і найдорожче коли доводиться шток шліфувати (прибираючи всю корозію) а потім напиляти хромове покриття. Процедура дорога та довга - до двох тижнів часу.
Стук РР. Конструктивно в РР є такі частини, як втулка та прижим. Виконані з різних матеріалів, тому по-різному і зношуються. Саме від зношення цих деталей РР і починає "стукати". На ранніх стадіях "лікується" гвинтом підтяжки, що є на РР. Головне аби не перебрати, бо при надмірному затягуванні зношення швидко стане критичним, що впливатиме на безпеку руху, крім того, першою ознакою перетяжки є неповернення руля в прямолінійне положення після виходу з повороту.
Ремонту не підлягає, виточуються (фрезеруються) нові втулка та прижим.
Також розбиваються підшипники на черв"яку - лікується заміною.
Діагностика рейки виконується на ямі. Потрібно дві особи.
1 - візуально, на наявність підтікань, розриву пильників
2 - механічно. На незаведеному авто (гідропідсилювач не функціонує) різко робити обертальні рухи кермом вліво-вправо, при цьому кермо по радіусу повинно провертатися не більше, ніж на 10-15 см. Тобто великого навантаження на колеса не дається, від траекторії прямолінійного руху колеса відхиляються приблизно на 1-3 см вліво і вправо. Друга людина, в ямі кладе руку (пальці) на рейку. Стук визначається як на слух так і на дотик.Зауважу, що кваліфікація майстра повинна бути на певному рівні, оскільки саме по собі переміщення штока відносно черв"яка не є безшумним. Тобто людина без певного досвіду скоріш за все не визначить критичність стуку - хіба як рейці вже кабздець повний, там всьо зрозуміло.
3 - робиться при умові, що пильники на рейці затиснуті замінюваними хомутами (пластиковими стяжками, тощо). Обрізається стяжка, дуже акуратно загортається пильник і на піднятій машині (щоб зняти навантаження) викручується кермо "до упору" вправо а потім вліво. Під час цього шток максимально оголюється і є доступним для візуального контролю. Перевіряється стан хромованої поверхні (сколи, тріщини, канавки, корозія, раковини), однорідність покриття (як-то кажуть - на око), стан зубців на штоку (однорідність зношення, відсутність зломаних або вищерблених зубців, наявність всіх зубців). Якщо при такій перевірці на штокові є сліди іржі - рейка негайно в ремонт, поки не пішла глибока корозія. Після перевірки, якщо все нормально, рекомендується злегка змастити внутрішню поверхню пильника (щось по типу Літол24, але бажано змазку з дорожчих, Q8, Liqui-moli ), одіти його назад, надійно зафіксувати стяжкою і перевірити фіксацію. Пам"ятайте - цілісність пильників - 70% працездатності і нормального стану вашої РР, тож не економте на цьому - потім можете пожалкувати.
Гідропідсилювач керма (ГПК) - насос високого тиску (100-150 атмосфер). Створюється такий тиск завдяки роботі плунжерної пари в ГПК. Коли ця сама плунжерна пара "підпалюється" або пошкоджується якраз і створюється характерний звук. З часом ГПК перестає функціонувати. Пошкодження можуть виникнути з-за неякісної гідравлічної рідини, забруднення рідини (пил, бруд, пісок тощо - попадає як через бачок так і через пошкоджені пильники в рульовій рейці), металеві частки з рульової рейки і таке інше. Також пошкоджується плунжерна пара якщо є підсмоктування повітря - в середовищі ремонтників кажуть "підпалюється". Набагато рідше виходять з ладу підшипники
Зазвичай вирішенням проблеми є заміна ГПК, оскільки плунжерна пара не ремонтується взагалі. Якщо ж досить довго їздити з ГПК який гуде, можна зіпсувати і рульову рейку - туди будуть попадати частинки металу з ГПК.
Дозволю собі дати кілька рекомендацій для "продовження життя" ГПК.
1 - періодично контролюйте рівень гідравлічної рідини та її забруднення.
2 - при будь-яких проявах підтікання зверніться до майстра-гідравліка
3 - про наступне взагалі мало хто знає. Гідравлічна рідина підлягає заміні або раз на 2 роки або раз на 80-100 ткм. При цьому обов"язковою є процедура промивання всієї гідросистеми. Бензином миються зняті шланги та бачок. Потім двічі заливається дешева мінеральна гідравлічна рідина, заповнюється гідросистема і прокачується. Далі рідина зливається і вже потому заливається толкова синтетична.
От ніби і все. Гарної та безпечної всім дороги.
В кого які питання - спробую відповісти.

Ничего себе!!!Аплодисменты

Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Наконечник рулевой тяги Юрец71 4 1 127 15-04-2020 19:34
Останнє: Медведь
  Люфт КПП Sokolko 23 3 414 07-10-2019 09:32
Останнє: Sokolko
  Стук в рулевой колонке - отчет по ремонту Pavel_N 98 87 513 04-07-2019 16:30
Останнє: WebShaman
  Люфт передней двери Tour isigor 28 31 705 13-04-2019 19:28
Останнє: Stayer
  р-т рул. рейки carauto 4 1 017 24-10-2018 10:37
Останнє: Badim8989
  ЛЮФТ КПП Archangel-n 5 1 198 19-09-2018 16:20
Останнє: Archangel-n
  Какие хомуты(стяжки) должны быть на пыльниках рулевой рейки? vetalkiev 4 2 245 21-06-2018 19:46
Останнє: wywiadowca1980
  Ремонт рулевой рейки Zloy_suslik 15 3 953 13-04-2018 22:24
Останнє: Брдэ
  Ремонт рулевой рейки RuSSO 3 1 921 03-04-2018 08:22
Останнє: nikish
  реставрация рулевой рейки на октавию тур neovaldemar 5 2 528 12-02-2018 23:38
Останнє: Алехан

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 2