Fabia; 1.4 16V; 2003рік. Одна форсунка лиє бензин. як знайти проблему?
|
Автор |
Повідомлення |
vch
Ученик

Повідомлень: 2
Приєднався: Jul 2016
|
27-07-2016 11:30 Fabia; 1.4 16V; 2003рік. Одна форсунка лиє бензин. як знайти проблему?
|
Доброго всім дня.
Отже:
Fabia; 1.4 16V; 2003рік. Одна форсунка лиє бензин.
Машина почала троїти, в салоні запах бензину, з вихлопної труби плює бензин і димить.
комп’ютер(дядя вася діагност) показав, що проблема в 2-ій форсунці.
зняли паливну рампу.
при включенні запалювання - з другої форсунки починає розпилюватися бензин. і не припиняється розпилювання.
поміняли 2 і 3 форсунки місцями - все одно тече 2-га. (значть справа не в форсунці)
поставили рампу на місце
почали продзвонювати електричну частину.
- опір 2-ї та 3-ї форсунок - ідентичний - біля 16 Ом.
- продзвон проводів до форсунки ідентичний на 2-ій і на 3-ій( 3 третя взята як взірець працюючої)
параметри продзвону :
- жоден з проводів не коротить на масу. при ворушінні жгута проводів - теж ніяких змін.
- при знятій колодці з блока управління і закорочених на одному кінці контактах - опір біля 16 Ом
- при включеному запалюванні на клемах колодки форсунок - невелика напруга.
- між клемами і масою - напруга біля 2.7В
після продзвону було підключено всі форсунки і двигун запрацював рівно, вроді не лило.
проїхав 2 км - почалося по новій.
питання:
- чи можна чітко локалізувати проблему ПРОВОДИ чи БЛОК УПРАВЛІННЯ ?
- яка управляюча напруга на форсунки?
- чому опір проводів від колодки форсунки до БЛОКА УПРАВЛІННЯ не 0, а біля 16 Ом?
- якщо можна - поділитися електричною схемою живлення форсунок (на жаль в мережі знаходив тільки неактуальніо-застарілі)
|
|
|
vch
Ученик

Повідомлень: 2
Приєднався: Jul 2016
|
28-07-2016 10:08 RE: Fabia; 1.4 16V; 2003рік. Одна форсунка лиє бензин. як знайти проблему?
|
вочра більш ретельно перервірив з нормальним тестером.
питаня 16 Ом опору зникло - опір біля 1 Ом - тобто норм.
в процесі перевірки при повернутому ключі запалювання на другій форсунці зафіксовано напругу, відмінну від напруги на інших форсунках
а саме - на всі форсунках між клемами колодки 370 мВ, на другій - 0
на всіх робочих форсунках напруга між масою авто та роз’ємами колодки напруга :
2.55 на одному, 2.93 на другому .
а на другій форсунці 2.93В на обох.
в процесі вимірювання було порухано жгут проводів і !!! напруга на другій форсунці стала аналогічною.
сьогодні розплітаю проводи і , думаю, паяльник + пару кусків проводу мають вирішити це питання.
по результатах - відпишуся.
проводи.
пошкоджена ізоляція гофрою, в якій вони знаходяться.
вилікував.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 28-07-2016 21:11 vch.)
|
|
|
Переглядають: Гості: 1