Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
допуск масла для TDI (505.01 vs 507.00)
Автор Повідомлення
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #111
03-11-2016 12:14 RE: допуск масла для TDI (505.01 vs 507.00)

Ну, мабуть "музичний слух"...
Я помітив різницю простішої 5W-40 заміненої на кращу і трохи дорожчу 5W-30 – тихіше почав робити і м'якіше звук + дещо краща тяга на низьких обертах.

С приводу брендів там все наплутано, але деякі факти свідчать, що простіші та дешевші клони брендів займаються "оптимізацією" ціни за рахунок продукту (= якість). Інші просто клони або використовують старішу рецептуру, або просто маркетингово утримують певну ціну.
Шукати всі повідомлення учасника
Alexa Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 764
Приєднався: May 2008

Seat Altea 1.6 TDI. Skoda Octavia A5 2.0 TDI була.
Повідомлення: #112
03-11-2016 12:20 RE: допуск масла для TDI (505.01 vs 507.00)

у мене теж музичний слух. закінчив музичну школу, 5 років вчився. але різницю не помічаю. думаю більшість її теж не помічае, скоріше це психологічний фактор...

відомі бренди ще і підробляють...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 03-11-2016 12:23 Alexa.)
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #113
03-11-2016 12:32 RE: допуск масла для TDI (505.01 vs 507.00)

Різні двигуни у різному стані.

Нажаль маркетинг усюди і дешеве ще не привід не підробляти... + Не факт що у наступний раз у каністрі GM буде та ж сама олива...
Шукати всі повідомлення учасника
Alexa Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 764
Приєднався: May 2008

Seat Altea 1.6 TDI. Skoda Octavia A5 2.0 TDI була.
Повідомлення: #114
04-11-2016 09:23 RE: допуск масла для TDI (505.01 vs 507.00)

Є підстави, докази важати що у каністрі GM наступного разу буде не та ж сама олива?
І будь ласка докази того, що в дешевших мастилах економлять на сировині
(Востаннє це повідомлення було змінене: 04-11-2016 09:31 Alexa.)
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #115
04-11-2016 11:36 RE: допуск масла для TDI (505.01 vs 507.00)

Ну, якщо у GM ексклюзивний довгостроковий контракт (хто про це розскаже?), то це може щось гарантувати та якось виправдати низьку ціну, але впевненості немає. + Брендова складова уже не може бути настільки великою у наш час, і є можливість вирахувати постачальника.

Також аналізи олив-клонів показують, що якісно-кількісний склад відрізняється – як по базовим оливам так і по присадкам (наприклад не додають додаткові пакети противозносних чи вони "скромніші"). Якщо мало відрізняється, то ціна +/- відрізняється на розкрученість та рекламу = небагато. – Доводити нічого не буду, бо не маю такої мети та власної лабораторії.

Є рідні клони. У того ж Кастрола є Арал, і по ньому можна оцінити вартість бренду, але... Беремо ніби непоганий 505.01 Aral HighTronic 5W-40 = 179грн./1л – він є а-ля аналогом Castrol Magnatec Diesel DPF 5W-40 200грн./1л чи скоріше покращеної його профі-версії Castrol Magnatec Professional OE 5W-40 223грн./1л. – Тобто з урахуванням неоднозначності ринку Арал є здешевленим на ~10% Кастролом (там ще можуть бути складові собівартості, наприклад для дешевих марок використовують ХХ відсотків втросировини, для молодшої лінійки – Х, а для топ – 0).

Цитата:Aral HighTronic 5W-40
И везде набивший оскомину Инфениумовский пакет 10% Бора, в остальном различие исключительно в концентрациях и базах, оно же фигурирует NGN Норд, Профи, Макси и т.д. и т.п.

З маркетингу усе просто – олива виконала вимоги виробника = не створить проблем у гарантійний період, ще й дешева – взагалі супер, а витривалість у реальних (і не дуже гарних) умовах нікого не цікавить, як і експлуатаційні проблеми користувачів поза гарантією. Також здешевлює оливу менший набір специфікацій та допусків, бо вони вартують грошей.
Шукати всі повідомлення учасника
Vitaly_N Немає
татаро-монголофоб
*****

Повідомлень: 13 629
Приєднався: Oct 2008
Харьков, Павлово поле
А5 1,6 MPI+ESP
Повідомлення: #116
04-11-2016 11:56 RE: допуск масла для TDI (505.01 vs 507.00)

(04-11-2016 09:23)Alexa :  в дешевших мастилах економлять на сировині

экономят)

делают масла с разной рецептурой и для разных рынков
меняют рецептуру после получения допуска исертификатов

это бизнес Курить

Всю жизнь что-то портишь. В молодости девок, в старости воздух.
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
hamsster Немає
Ученик
*

Повідомлень: 39
Приєднався: Jun 2018
Рівне
Fabia II Combi 1,6_66kwt_2011
Повідомлення: #117
06-06-2018 15:15 RE: допуск масла для TDI (505.01 vs 507.00)

Все допуски на ваг:

VW 500.00 – Всесезонное энергосберегающие моторное масло для бензиновых и дизельных двигателей без наддува (SAE 0W-40, 5W-40, 10W-40). Соответствие требованиям ACE А3-96.
VW 501.01 – Моторное масло для применения в бензиновых и дизельных двигателях с непосредственным впрыском. Соответствие требованиям АСЕА А2.
VW 502.00 – Моторное масло для бензиновых двигателей с непосредственным впрыском. Соответствие требованиям АСЕА А3.
VW 503.00 – Моторное масло для бензиновых двигателей произведенных с 05/1999 г. Увеличен интервал обслуживания (до 30 тыс. км.). Превышает требования 502. 00 (HTHS 2,9 мПа/с).
VW 503.01 – Масло для нагруженных бензиновых двигателей с увеличенным интервалом обслуживания, например, Ауди S3, TT (HTHS> 3,5 мПа/с).
VW 504.00 – Масла для бензиновых и дизельных двигателей с увеличенным интервалом обслуживания, включая дизельные двигатели с сажевым фильтром и без дополнительных присадок в топливе.
VW 505.00 – Масла для дизельных моторов легковых авто с турбонаддувом и без. Базовые характеристики соответствуют требованиям АСЕА В3.
VW 505.01 – Масла с вязкостью SAE 5W-40 для дизельных двигателей с насос – форсункой (Pumpe – Demse).
VW 506.00 – Моторные масла для дизельных двигателей с турбонаддувом после 05/1999 г. Увеличен сервисный интервал (до 50 тыс. км.). Соответствие требованиям АСЕА В4.
VW 506.01 – Моторное масло для дизельных двигателей с насос – форсункой и увеличенным сервисным интервалом. Соответствие требованиям АСЕА В4.
VW 507.00 – Масла для бензиновых и дизельных двигателей с увеличенным сервисным интервалом, включая дизельные двигатели с сажевым фильтром и без дополнительных присадок в топливе. Альтернатива – VW 505.01, VW 506.00, VW 506.01. Исключение двигатели R5 TDI (2,5 л) и V10 TDI (5 л), требующие только VW 506.01.
Шукати всі повідомлення учасника
Vitaly_N Немає
татаро-монголофоб
*****

Повідомлень: 13 629
Приєднався: Oct 2008
Харьков, Павлово поле
А5 1,6 MPI+ESP
Повідомлення: #118
06-06-2018 15:29 RE: допуск масла для TDI (505.01 vs 507.00)

(06-06-2018 15:15)hamsster :  Все допуски на ваг:

не все Курить

Всю жизнь что-то портишь. В молодости девок, в старости воздух.
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #119
06-06-2018 15:59 RE: допуск масла для TDI (505.01 vs 507.00)

Так "повідомлень: 4"...
Шукати всі повідомлення учасника
ШВАРЦ Немає
Banned

Повідомлень: 2 916
Приєднався: Jun 2010
Харьков
Jetta
Повідомлення: #120
06-06-2018 16:26 RE: допуск масла для TDI (505.01 vs 507.00)

(04-11-2016 11:56)Vitaly_N :  меняют рецептуру после получения допуска исертификатов

это бизнес Курить
Банить за такое ? Не ?


(06-06-2018 15:59)SergM :  Так "повідомлень: 4"...
Опровергни.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 06-06-2018 16:26 ШВАРЦ.)
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Швидкий перехід:


Переглядають: