Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Електроавто
Автор Повідомлення
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #401
19-10-2018 13:37 RE: Електроавто

WhiteBear :
Цитата:Согласно статистике 2018 года, батарея «теслы» сохраняет 90% емкости после 300 000 км пробега (~15 лет для пользователя, не являющегося таксистом), после чего потеря емкости замедляется. По результатам стендовых тестов производителя, более 80% емкости сохранится и после 800 000 км пробега (~40 лет, если пользователь не таксист).
90% ємності після 300 тис. (~15 років) – це як? Нятягнули відомий виріб на глобус чи Теслі вже є 15 років? По-друге – 90% та 300 тис. – за який час, у якому режимі та де – у Техасі чи Флориді?

Яким чином втрата ємності гальмує, якщо технологічно акумулятори принципово старіють і вилазять недоліки?

Ні, я розумію що якщо батарея на 400...600 км, а їздять на 40...60, то це означає що витрачається приблизно 10% ємності (= неглибокий розряд), та ще й не "тапка у підлогу" = малі струми розряду. – З цього випливає, що батарея працює у досить лагідному режимі і може прожити досить довго, але якщо мороз, якщо не 40...60 тощо
– беруть мене сумніви у тих диферамбах.

До того ж вже як 3 роки мали б бути нові покоління акумуляторів... І поки що саме обмеженість виробництва батарей ставить під сумнів грандіозність екстраполяцій про Теслу (яких у історії вже було чимало).
(Востаннє це повідомлення було змінене: 19-10-2018 13:57 SergM.)
Шукати всі повідомлення учасника
WhiteBear Немає
Власник "евробляхи"

Повідомлень: 993
Приєднався: Jul 2007
Riga, Latvia-Tallinn, Estonia
BMW i3 60Ah; Mazda CX-5 2.2D
Повідомлення: #402
19-10-2018 14:09 RE: Електроавто

(19-10-2018 13:37)SergM :  90% ємності після 300 000 км пробега (~15 років) – це як? Нятягнули відомий виріб на глобус чи Теслі вже є 15 років? По-друге – 90% та 300 тис. – за який час, у якому режимі та де – у Техасі чи Флориді?

Яким чином втрата ємності гальмує, якщо технологічно акумулятори принципово старіють і вилазять недоліки?
Перш за все, Я не апологет Тесли (наприклад, вважаю БМВ i3, більш інженерно досконалим) хоча визнаю "чарівні пендулі", які вказана компанія відвісила традиційному автопрому. Важаю, статтю трохи поверхневою та однобокою (погляд під кутом Тесли), однак, в цілому основий меседж передано правильно.
Щодо Ваших питань:
ТУТ документ Гугл, який заповнюють власники різних моделей Тесли в різних регіонах Світу. На підставі даних цього документа зроблені висновки у статті.
Ось на підстваі цього чарту можете подивитись лінійну регресію між збереженням ємності тв пробігом (пробіг у 250-300К км не обовязково - 15 років),
[attachment=102186]
а на підставі цього чарту лінійна регресія між збереженням ємності та віком пакету батареї
[attachment=102187]
Вказані чарти показують, що твердження автора статті, хоч і має перебільшення, але базується на данних та має право на існування.

Цитата:До тогож вже як 3 роки мали б бути нові покоління акумуляторів...
Тесла використовує трохи інші батареї, ніж всі інші автовиробники... Мені важко сказати, що Ви маєте на увазі під новим поколінням 18650 акумуляторів (21700?)
Але, я наприклад, не згоден з цим твердженням автора:
Цитата:Кроме того, у «тесл» батарея состоит из нескольких тысяч цилиндрических литиевых элементов, между которыми проложены трубки с охлаждающей жидкостью. Другие автопроизводители, с меньшим опытом в электромобилях, вместо этого имеют несколько сотен более крупных литиевых элементов. Неправильный подход к проектированию батарей дает и более медленное пополнение зарядки...
Оскільки, менша кількість призматичних блоків у Самсунг чи пакетів еЛДжи дозволяє краще балансувати пакет батарей, та зменшує втрати енергії при заряджанні авто.
Для мене кардинально нове покоління - це твердотільні батареї, але ця технологія тільки в розробці, і для виходу на ринок потрібно буде ще років з 10...Хоча, я бачив матеріали про старт виробництва з 2019 рокук напів-твердотільних батарей.
Виробництво батарей збільшується, і могло значно зібльшити темпи, але мав та має місце "саботаж" традиційного автопрому (особливо німецького, і особливо ВАГ). Чого варте скиглення в цьому місяці топів з менеджементу БМВ та Фолькса, що "зсув у технологіях в строну електроавто" приносить їм глибокі емоційні та психічні страждання )))
(Востаннє це повідомлення було змінене: 19-10-2018 14:34 WhiteBear.)
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #403
19-10-2018 14:33 RE: Електроавто

WhiteBear :а на підставі цього чарту лінійна регресія між збереженням ємності та віком пакету батареї

Вказані чарти показують, що твердження автора статті, хоч і має перебільшення, але базується на данних та має право на існування.
Позаяк я не маю проблем з математикою та статистикою, то хочу зауважити наступне: наведені "статистичні дані"
а) неповні,
б) неоднорідні,
в) незважені (молодших більше),
тобто ті гарні малюнки лише якась геть узагальнена картина ні про що (точніше – гарно для подальших продажів, бо більшість – свіжі та їздять мало, але усіх лякає вартість заміни).

Мені більш цікаво подивитися гарну та правильну статистику по скандинавських країнах, де який ніякий морозець є, хоча клімат все одно м'якіший.

WhiteBear :Тесла використовує трохи інші батареї, ніж всі інші автовиробники...
Нових технологій наразі немає – для Тесли АКБ робить Панасонік.
Smile

WhiteBear :Мені важко сказати, що Ви маєте на увазі під новим поколінням 18650 акумуляторів (21700?)
Була заявка про графенові. З літієвими біда – літію малувато буде, а на марс не літаємо щоб ще десь видобувати.

WhiteBear :Але, я наприклад, не згоден з цим твердженням автора:
Цитата:Кроме того, у «тесл» батарея состоит из нескольких тысяч цилиндрических литиевых элементов, между которыми проложены трубки с охлаждающей жидкостью. Другие автопроизводители, с меньшим опытом в электромобилях, вместо этого имеют несколько сотен более крупных литиевых элементов. Неправильный подход к проектированию батарей дает и более медленное пополнение зарядки...
Оскільки, менша кількість приматичних блоків у Самсунг чи еЛДжи дозволяє краще балансувати пакет батарей, та зменшує втрати енергії при заряджанні авто.
Циліндричний елемент має суттєві переваги, бо компактність вища і можна досягти менших омічних втрат + краща міцність і безпека.
Здається Самсунг анонсував покращену технологію плискатих (це звичайно більше під гаджети), але з певними доробками анонсували також і застосування у електромобілях.
Шукати всі повідомлення учасника
WhiteBear Немає
Власник "евробляхи"

Повідомлень: 993
Приєднався: Jul 2007
Riga, Latvia-Tallinn, Estonia
BMW i3 60Ah; Mazda CX-5 2.2D
Повідомлення: #404
19-10-2018 15:01 RE: Електроавто

(19-10-2018 14:33)SergM :  Позаяк я не маю проблем з математикою та статистикою, то хочу зауважити наступне: наведені "статистичні дані"
а) неповні,
б) неоднорідні,
в) незважені (молодших більше),
тобто ті гарні малюнки лише якась геть узагальнена картина ні про що (точніше – гарно для подальших продажів, бо більшість – свіжі та їздять мало, але усіх лякає вартість заміни).
Є масив відкритих даних (інших немає). На підставі цих даних побудовано просту лінійну регресію, якщо Ви хочете щось сказати то можете використати свої скіли, почистити дані та привести нам правильні чарти, тоді подискутуємо))

Цитата:Мені більш цікаво подивитися гарну та правильну статистику по скандинавських країнах, де який ніякий морозець є, хоча клімат все одно м'якіший.
Мені також, хотілося б багато чого... Наприклад, гарну статистику по інших марках, але це проза життя, що автовиробники мають нас за лохів...Smile

Цитата:Нових технологій наразі немає – для Тесли АКБ робить Панасонік.
Smile
Я мав на увазі, що Тесла використовує елементи батарей Lithium Nickel Cobalt Aluminum Oxide ("NCA"), а всі інші автовиробники надають перевагу Lithium Nickel Manganese Cobalt Oxide ("NMC")
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #405
19-10-2018 15:42 RE: Електроавто

WhiteBear :Є масив відкритих даних (інших немає). На підставі цих даних побудовано просту лінійну регресію, якщо Ви хочете щось сказати то можете використати свої скіли, почистити дані та привести нам правильні чарти, тоді подискутуємо))
А є сенс дискутувати?
Це той який "документ Гугл, який заповнюють власники різних моделей Тесли в різних регіонах Світу"? – В мене першим питанням буде достовірність тих даних, бо скоріше за все вони повідомляють те, про що їм повідомляє їхня Тесла, а не власне результат правильно проведенного вимірювання ємності.

WhiteBear :Мені також, хотілося б багато чого... Наприклад, гарну статистику по інших марках, але це проза життя, що автовиробники мають нас за лохів...Smile
Наскільки мені відомо, оптимістичні плани про електроавто у Європі, і зокрема у скандинавських країнах, дещо посунули у майбутнє.

WhiteBear :Я мав на увазі, що Тесла використовує елементи батарей Lithium Nickel Cobalt Aluminum Oxide ("NCA"), а всі інші автовиробники надають перевагу Lithium Nickel Manganese Cobalt Oxide ("NMC")
Є прозаічні причини – Тесла може собі дозволити, бо вони трохи кращі та дорожчі + можливо є певна домовленість.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 19-10-2018 15:42 SergM.)
Шукати всі повідомлення учасника
WhiteBear Немає
Власник "евробляхи"

Повідомлень: 993
Приєднався: Jul 2007
Riga, Latvia-Tallinn, Estonia
BMW i3 60Ah; Mazda CX-5 2.2D
Повідомлення: #406
19-10-2018 18:08 RE: Електроавто

(19-10-2018 15:42)SergM :  Наскільки мені відомо, оптимістичні плани про електроавто у Європі, і зокрема у скандинавських країнах, дещо посунули у майбутнє.
Не розумію про що Ви?
Десять днів назад Міністри довкілля країн ЄС домовилися про зниження до 2030 року викидів СО2 новими авто на 35 відсотків від рівня 2020. При цьому країни Півночі EC наполягали на 40% ТУТ (привіт двигунам ДВЗ, та чекаємо шкоди октавії з 0,5TSI ))

Три місяці назад Bloomberg New Energy Finance (BNEF) переглянули свій прогноз та прогнозують 54% (замість 35% у попередньому прогнозі) нових авто, та 33% всіх авто будуть електричними в 2040. (наслідок - 8 млн. бочок бензину на день)

По результатам 3 квартала в США Тесла 3 займає 4 місце в топ5 продажів авто посунувши Тойоту Королу, та БМВ, Мерседеси та Ауді (наслідок істеричні інтервю топів Фолькса та БМВ в жовтні про душевні муки від "зсуву технологій в бік електроавто")

Про які "посунуті в майбутнє" плани щодо електроавто Ви говорите?
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #407
23-10-2018 08:41 RE: Електроавто

Планувалося що певний відсоток авто буде електричними до такого-то року, потім рік збільшився. Також якщо технологічно АКБ не зміняться, то збільшення електроавто у помірному та холодному кліматі призведуть до більш якісної статистики реальної експлуатаціїї на морозі.

По-друге, насправді виробнику авто з ДВЗ не так багато часу потрібно на перехід до електрики, бо більша частина авто вже є. Проблема більше у готовності технологічної бази та окупності вже зроблених витрат на поточне сімейство ДВЗ + втрати та закриття виробників трансмісій. Японці (Тойота) вже давно готуються (мабуть вже готові) і на гібридах навчилися, але щось не сильно поспішають як Маск (він зробив ставку зняти сливки і мати готові технології та патенти); корейці підтягуються. Що буде з класичними европейськими – побачимо. Вартість авто – не останній чинник, особливо коли дорога батарея вилізе не одному власнику боком, або клімат розставить усе по місцях.
Шукати всі повідомлення учасника
WhiteBear Немає
Власник "евробляхи"

Повідомлень: 993
Приєднався: Jul 2007
Riga, Latvia-Tallinn, Estonia
BMW i3 60Ah; Mazda CX-5 2.2D
Повідомлення: #408
25-10-2018 20:50 RE: Електроавто

Вийшов звіт за 3 квартал від Тесли. Гарно написано з картинками ))ТУТ

Два графіка, які показують суть процесу:
Перший, де видно, як електрокар Тесла рве традиційні бімери, мерси та лексуси
[attachment=102275]
Другий, загальна тенденція - кількість електрокарів у Світі...
[attachment=102274]
В Світі зараз продано 4 млн. електрокарів (BEV & PHEV), щоб продати 1 млн. потрібно було 60 місяців, щоб 4 млн. - лише 6 місяців. Очікується, що 1 кварталі 2019 буде вже 5 млн. електроавто.
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #409
26-10-2018 16:20 RE: Електроавто

1. Новизну, а особливо моду ніхто не відміняв.
2. Тесла прийшла на ринок після компанії Пріуса з його екологічністю та іншими гаслами.
3. З п.1 випливає що поки вона є не у всіх – понтів більше ніж від мерсів і Ко.
4. Курчат рахують восени. Коли електроавто буде відсотків 25...33% від усіх що є – тоді можна буде щось казати, хоча звичайно де клімат сприяє – проблем буде мало.
Шукати всі повідомлення учасника
Ozzy Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 105
Приєднався: Jan 2017
Краматорск
Skoda Karoq 1.4TSi + 8АТ
Повідомлення: #410
18-11-2018 16:52 RE: Електроавто

а как toyota rav4 EV ?? Hello!
Шукати всі повідомлення учасника


Швидкий перехід:


Переглядають: