(20-11-2018 12:37)SergM : WhiteBear :...считаю, что авто переделанные с ДВС по дефолту будут уступать электроавто, созданные и проектированные, с нуля как электроавто.
– ?
Тобто заміна силової це така велика проблема? Чи адаптація конструкції (= розмістити батарею)?
А ось, і підтвердження даними мого початкового тезису. Компанія McKinsey та A2Mac1 провели великомасштабне порівняння EV моделей першого та другого покоління
Trends in electric-vehicle design
Висновки:
Цитата:The benchmarking shows a clear gap in driving range and interior space between models with native EV platforms and those based on ICE. Native EVs optimize battery packaging; non-native EVs force the battery into the awkward footprint of the ICE platform, which limits the realized energy capacity. The native EV battery pack, by contrast, can take a simple, rectangular shape, giving native EVs up to twice the range—over 300 kilometers per charge and up to approximately 400 kilometers for the best performers, according to the Environmental Protection Agency—without forcing up the price. In addition, native EVs achieve a larger interior space (up to 10 percent by regression line) for the same wheelbase compared with not only non-native counterparts, but also standard ICE vehicles in the same segment.
Порівняння показує
чіткий розрив у ренджі та внутрішньому просторі між моделями з native EV платформою та на основі ICE (Non-native EV). Native EVs оптимізують пакування батарей; Non-native EV змушують розміщувати пакет батарей у незручному місці платформи ICE, що обмежує реалізовану енергетичну потужність.
[attachment=102769]
Пакет батарей Native EV, навпаки, може приймати просту, прямокутну форму, що надає Native EV вдвічі більший рендж - понад 300 кілометрів на заряд, і до 400 кілометрів для кращих виконавців, за даними агентства з охорони навколишнього середовища - без вимушеного збільшення ціни.
[attachment=102770]
Крім того, Native EV досягають більшого внутрішнього простору (до 10 відсотків за лінією регресії) для тієї самої колісної бази у порівнянні з не тільки Non-native EV, а й стандартними авто ДВС в одному сегменті.
Цитата:А причому тут схожі речі?
0. Тесли не купляють ті хто хотів Порш...
По-перше: для мене успіхом не є самі гроші як такі.
По-друге, ще раз: Вам ніхто не відкриє реальні інвестиції та їхню окупність, хоча за 10 років вже відбулося зниження ціни на Теслу, що опосередковано каже про початок реальної прибутковості, яку вони будуть вкладати у розвиток.
До чого тут персональний вибір покупців Порше або масовість ЕА? І взагалі як Ви собі уявляєте масовість ЕА при зміні технологічних укладів виробництва авто (коли собівартість одного компоненту ЕА, коштує як все авто з ДВЗ)? В один день з'явилося 250 млн ЕА і всі пересіли на них? Якщо ні то скільки відсотків для Вас масовість?
Ми порівнюємо успішну традиційну автокомпанію з історією у 80 років, та компанію з історією в 10 років, які діють в одному ціновому сегменті та мають однакову маржу (привіт вимогам до звітності публічних компаній у цивілізованому світі) та мають схожі обсяги виробництва продукту (авто) з однаковим функціоналом. При тому, Порш йшов до цього обсягу поступово всі 80 років, а Тесла фактично отримала вказаний обсяг з нуля за два останніх роки.