Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.
Автор Повідомлення
Максимилиан Немає
географ
*****

Повідомлень: 1 881
Приєднався: Apr 2017
Эльзас
A5 MPI 08
Повідомлення: #2361
29-12-2023 18:56 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(29-12-2023 10:47)Siedoi :  машина бере 700 грам масла на 5-6тис. км.

нічего не треба робити )) Просто змінюйте олію на цьому пробігу і все...

600 К 3665
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
ВадимВ Немає
Ученик
*

Повідомлень: 6
Приєднався: Dec 2022

Шкода А5 ФЛ 1.6 тді CAYC 4*4 привід
Повідомлення: #2362
29-12-2023 19:19 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(29-12-2023 18:11)Siedoi :  
(29-12-2023 14:44)wywiadowca1980 :  Прекрасна порада "трьох фахівців"!
Причина жора масла в маслі Rulez

(29-12-2023 17:31)Vitaly_N :  Вы ничего не понимаете в двигателях, арал - самое аралистое масло в мире)))

ннннада, просто, попросить привести этих трёх людей))) пусть они и нам расскажут

Ахаха, ну я в цілому теж розумію що причина жору масла навряд в маслі, тим більш мотюль наче непогане має бути) З маслом підтвердилось те що я і розумів в цілому, але на всяк випадок хотів почути ще додаткову думку)))

Але з тим що робити з масложором не зрозуміло. Може у когось є думки що робити першочергово? Я опишу які в мене є думки, але так як я зовсім не спеціаліст (якщо є час залюбки можу поковиряти машину, але це щось на кшталт заміни супорта, або намагання пошуку проблеми до того як їхати на СТО щоб там не взули на всі гроші, іноді такі пошуки і приводять до самостійного вирішення проблеми).

Із того що в мене в думках:
1. Можливо забитий клапан вентиляції картерних газів (мембрана ціла). Для самостійної діагностики чув що можна дістати щуп, якщо не починає троїти - можлива проблема в цьому, в мене коли витягаю щуп - робота двигуна залишається такою самою). Проблема в тому що для того щоб замінити клапан, міняється вся клапанна кришка, в принципі я б віддав майстрам це зробити, лише б розуміти що проблема в цьому.
2. Чи може забитий ЄГР впливати на жор масла? Думаю що його ніхто ніколи не чистив, так само як і впускний колектор. Та чи є сенс це робити заради перевірки чи не це впливає на жор масла?
3. Під форсунками піддавлює масло, і коли прогріваю машину, біля форсунок трохи є запах вихлопних газів. Тобто логічно мабуть щоб зняли форсунки, замінили шайби під форсунками, але я сумніваюсь що таку кількість масла може видавлювати саме звідти, тоді я думаю лилося би прям а не просто волого під ними було. Не хочеться знімати форсунки (так розумію що вони можуть бути закоксовані, не факт що нормально знімуться), віддати їх на перевірку, і т.д. і потім зʼясувати що причина в іншому і треба розбирати щось в двигуні глибше (наприклад та ж клапанна кришка) і оплачувати знову роботу яку вже було до цього зроблено.
4. Які є шляхи перевірки чи не турбіна це бере масло? Чи правильно розумію, що в патрбку який йде від воздушного фільтру на турбіну, біля турбіни має стояти велика калюжа масла якщо турбіна жере масло? Доречі на патрубку від клапану вентиляції картерних газів на патрубок котрий йде на турбіну (сподіваюсь правильно памʼятаю куди він йде) - є невеличке запотівання.
5. Ну і останній варіант в мене який є - двигун підходить до капіталки) але чи це можна перевірити - не знаю, якщо можна - підкажіть як. Я так розумію що тут чисто можна ендоскопією подивитися на стан, але це повної картини все одно не дасть.

Ну і мабуть ще один симптом який є, думаю що великі витрати палива, але це не точно, по трасі їсть 5 літрів якщо їхати 100-110км.год, по місту 7-7.5 якщо нормально їздити по місту, і якщо постійно короткі поїздки - 8-8.5.

Сподіваюсь хтось зможе підказати або що спочатку самому спробувати зробити, або профільне СТО до котрого є довіра, і можна сміливо звертатися з розумінням що майстри знають свою справи і не будуть навішувати міліон проблем яких не існує.

1-4 пункти, все те саме,
масла від заміни до заміни не бере, 270к пробігу 1.6 тді саус
це все ознаки того що екологія працює погано тобто забита вже досить (егр, дросель, саж фільтр, і тд.
клапанна кришка теж вже може не тримати( не тільки в місцях де форси а і зверху по контуру там, де верхня частина клапанної кришки, по шву може підтікати), її можна змінити, ніби фебі аналог підійшов, людина поміняли наче норм, бо оригінал дорогувато)
мебрану вкг без зміни клапанної можна змінити, собі міняв на сто, там відщьолкується кришечка і мембрана міняється, тільки напевно тримач 2х форсунок треба знімати( треба уточнити) - але нічого це не дало, патрубок від кришки що йде і далі потіє, в середині масло трохи є - так не повинно бути...
5 пункт - я ще не зутрічав, щоб дані дизеля 1.6 / 2.0 цього покоління капіталили, якщо просто цивільно їздити...це або форсувати мотор і навалювати, або пробіг космічний і просто ресурс вийшов мотора...на 300тис. +- - жодного разу про капіталку двигуна не чув і не бачив))
Тому те, що по роботі екології є питання - це факт, їх потрібно фіксити, можливо це зв'язано з проблемами по оливі, а можливо і ні

По витраті пального, окко дп пульс, траса 5.5-6 л., місто і 8 і 9 і 13 раз було, коли по 5 км на роботу і з роботи їздив, в морози...тому для міста не економічно на жаль(


(29-12-2023 18:56)Максимилиан :  
(29-12-2023 10:47)Siedoi :  машина бере 700 грам масла на 5-6тис. км.

нічего не треба робити )) Просто змінюйте олію на цьому пробігу і все...

теж, як варіант
на попередньому авто шкода а4 2.0 атмо- так робив
6-7 к.км катався, рівень оливи падав до середини, міняв оливу і оливи фільтр
повітряні 2 шт. трусив, далі наступний раз через 7 к міняв все
заливав дешеву оливу кроноіл і все було гуд)
(Востаннє це повідомлення було змінене: 29-12-2023 19:27 ВадимВ.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Vitaly_N Немає
татаро-монголофоб
*****

Повідомлень: 13 638
Приєднався: Oct 2008
Харьков, Павлово поле
А5 1,6 MPI+ESP
Повідомлення: #2363
29-12-2023 19:33 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(29-12-2023 18:11)Siedoi :  
(29-12-2023 17:31)Vitaly_N :  Вы ничего не понимаете в двигателях, арал - самое аралистое масло в мире)))

ннннада, просто, попросить привести этих трёх людей))) пусть они и нам расскажут

Я опишу які в мене є думки, але так як я зовсім не спеціаліст (якщо є час залюбки можу поковиряти машину, але це щось на кшталт заміни супорта, або намагання пошуку проблеми до того як їхати на СТО щоб там не взули на всі гроші, іноді такі пошуки і приводять до самостійного вирішення проблеми)...

сначала про пацанов аральных расскажите)))

Всю жизнь что-то портишь. В молодости девок, в старости воздух.
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Vitaly_N Немає
татаро-монголофоб
*****

Повідомлень: 13 638
Приєднався: Oct 2008
Харьков, Павлово поле
А5 1,6 MPI+ESP
Повідомлення: #2364
29-12-2023 19:35 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(29-12-2023 18:11)Siedoi :  Сподіваюсь хтось зможе підказати або що спочатку самому спробувати зробити, або профільне СТО до котрого є довіра, і можна сміливо звертатися з розумінням що майстри знають свою справи і не будуть навішувати міліон проблем яких не існує.

компрессию измерьте с маслом и без Курить

Всю жизнь что-то портишь. В молодости девок, в старости воздух.
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Максимилиан Немає
географ
*****

Повідомлень: 1 881
Приєднався: Apr 2017
Эльзас
A5 MPI 08
Повідомлення: #2365
29-12-2023 22:20 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(29-12-2023 19:19)ВадимВ :  
(29-12-2023 18:56)Максимилиан :  
(29-12-2023 10:47)Siedoi :  машина бере 700 грам масла на 5-6тис. км.

нічего не треба робити )) Просто змінюйте олію на цьому пробігу і все...

теж, як варіант
на попередньому авто шкода а4 2.0 атмо- так робив
6-7 к.км катався, рівень оливи падав до середини, міняв оливу і оливи фільтр
повітряні 2 шт. трусив, далі наступний раз через 7 к міняв все
заливав дешеву оливу кроноіл і все було гуд)

все вірно, воно за 5 тис все одно закінчює свою роботу (( якщо підрахувати мотогодини
Якщо йде мова, звісно, про "звичайні" олії

600 К 3665
(Востаннє це повідомлення було змінене: 29-12-2023 22:22 Максимилиан.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Siedoi Немає
Ученик
*

Повідомлень: 4
Приєднався: Nov 2023

Повідомлення: #2366
29-12-2023 22:35 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

Всім дуже дякую за відповіді, думаю що тепер для себе +- зрозумів що планую робити далі. Схиляюсь до того що треба спробувати розібратися з екологією і далі вже дивитися.

Просто міняти масло раз на 5тис. - це теж варіант, точніше я в принципі раз на декілька тисяч перевіряю рівень масла, доливаю щоб було близько верхнього рівня, і міняю раз на 7тис.км. Та через те що планую залишити цю машину в сімʼї після купівлі нової, все ж хочу розібратися з екологією, і далі дивитися як зміниться розхід масла, якщо не зміниться - шукати далі.

Тому ще раз дякую за відповіді, та якщо хтось ще поділиться гарним СТО, котра профілюється на вагах, особливо дизельними - буду щиро вдячний!

Всіх з наступаючими святами!
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 624
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #2367
30-12-2023 08:02 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(29-12-2023 22:35)Siedoi :  Просто міняти масло раз на 5тис. - це теж варіант,
Це безвідповідальна ідея в стилі "какая разніца", аби їхало...

(29-12-2023 22:35)Siedoi :  ... треба спробувати розібратися з екологією і далі вже дивитися.
Це вже хороша ідея, але спочатку вам радили хоча б компресію заміряти, що б хоч щось розуміти про стан двигуна....
Я б ще радив перевірити мембрану ВКГ, а також камерою через отвори свічок накалу/форсунок глянути на хон, стан клапанів.
Як на мене, то у вас висока вірогідність того, що поршневі кільця в коксі з вашим умовним пробігом "332 тис км" і дуже короткими як для дизеля дистанціями у 8 км Wink

(29-12-2023 22:35)Siedoi :  ....та якщо хтось ще поділиться гарним СТО, котра профілюється на вагах, особливо дизельними - буду щиро вдячний!
Є розділ на форумі "Партнери клубу".
Hello!

P.S.
Наш нарід понакуповує дизелів з Європи (Німеччини) не бажаючи розуміти як їх використовувати))))) Це ж не бензин і тим більше не електричка!
Сучасний дизель з їх екологіями не для міста, а для траси/автобанів. А якщо і для міста (для комерції точніше), то на дитанції 20-25 км тільки в одну сторону, не меньше Wink
(Востаннє це повідомлення було змінене: 30-12-2023 11:39 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Siedoi Немає
Ученик
*

Повідомлень: 4
Приєднався: Nov 2023

Повідомлення: #2368
30-12-2023 13:58 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(30-12-2023 08:02)wywiadowca1980 :  Це вже хороша ідея, але спочатку вам радили хоча б компресію заміряти, що б хоч щось розуміти про стан двигуна....
Я б ще радив перевірити мембрану ВКГ, а також камерою через отвори свічок накалу/форсунок глянути на хон, стан клапанів.
Як на мене, то у вас висока вірогідність того, що поршневі кільця в коксі з вашим умовним пробігом "332 тис км" і дуже короткими як для дизеля дистанціями у 8 км Wink

Так, дякую, стосовно компресії, та подивитися камерою - зрозумів.
Мембрана - це першу що я перевірив))) Точніше як перевірив, візуально вона не має дефектів, думав може на всяк випадок купити нову мембрану, замінити, але, мабуть особливого сенсу немає якщо візуально вона ціла.
Я правильно володію інформацією, перевірити чи кільця в коксі діагностично не можливо, тільки "розтин"?

(30-12-2023 08:02)wywiadowca1980 :  P.S.
Наш нарід понакуповує дизелів з Європи (Німеччини) не бажаючи розуміти як їх використовувати))))) Це ж не бензин і тим більше не електричка!
Сучасний дизель з їх екологіями не для міста, а для траси/автобанів. А якщо і для міста (для комерції точніше), то на дитанції 20-25 км тільки в одну сторону, не меньше Wink

Це зрозуміло) Я шукав саме дизельну тому, що раз на два тижні мінімум їжу з Києва в Полтавську область, до того ж часто з причепом, завантажений. Але по Києву більшість поїздок це завезти дитину в садок, зʼїздити в магазин і назад,...
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
PetroBab Немає
Ученик
*

Повідомлень: 6
Приєднався: Dec 2023

Повідомлення: #2369
21-01-2024 10:00 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

Всім привіт, допоможіть знайти проблему, fabia 2 1.6tdi caya 55kw мануал, вся екологія на місці, чому радіатор гріється зараз зима, машину нагріти не реально, зараз градусів (-2 ) буває + якщо включити печку взагалі не нагріти, грішив на термостат поміняв термостат був щк оригінал, продув не прлпускає нічого, ну думаю поміняю, всерівно нічого не помінялось, старий термостат попробував проварити в каструлі, все ок держе, машина гріється стабільно літом або зимою без печки із картонкою до 96, нема перепаду тойсть нема різкого падіння температури , термостат новий, патрубки завжди теплі , шо верхні шо нижній він завжди трохи теплий ,на приборці немає датяика тому все через обд, на трасі ще трохи гріється а в городі фіг, хтось має такий мотор? У вас тоже робоча температура 96? Шо старий термостат оригінал шо новий всерівно стабільно тримається 96 , на 88 вже починає горячити радіатор, поміняв антифриз, печка дує прекрасно якщо машина 80+ то в салоні тепло, але якщо включити печку на другу скорость або даже 1 скорость при температурі на вулиці 0 то в городі більше чим 79 не побачиш! В кого такий мотор або підкажіть чи у вас також тепліє радіатор? Пробував на шкоді а5 2006 2.0тді там взагалі радіатор до 70 градусів просто ледяний повністю , а в мене він весь час теплий
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
urikon4 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 32
Приєднався: Jan 2021
Луцьк
Пассат б7 1.6 77kw 2011 р
Повідомлення: #2370
28-02-2024 20:34 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

Що буде якщо трубку вентиляції картерних газів вивести під низ машини, а отвір до турбіни заглушити?
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Лямбда-зонды, ошибки, решения Serzogaskoda 0 1 435 02-09-2021 15:01
Останнє: Serzogaskoda
  Низкое давление в рампе. Троит двигатель 2.0 Тди. Двигатель СААС egorka 5 3 673 28-01-2019 20:45
Останнє: egorka
  Подскажите решения проблемы Skodnik 9993 4 2 127 27-11-2013 15:53
Останнє: Skodnik 9993
  Проблемы с сигнализаией - не запускается двигатель при ее отключении developer 11 5 904 25-10-2012 11:32
Останнє: Bodyus
  Двигатель. Большие проблемы. Otto777 158 41 513 18-06-2010 07:57
Останнє: Di-ma
  ROOMSTER.Проблемы и методы их решения. Юрчик 2 2 663 07-08-2008 18:17
Останнє: _null_

Швидкий перехід:


Переглядають: