Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.
Автор Повідомлення
Рапид 1.6 TDI Немає
Ученик
*

Повідомлень: 5
Приєднався: Feb 2021

Повідомлення: #2451
22-07-2025 15:04 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

1.6 77kwt
Прийшов час міняти обидва ремены і багато чого навколо. Офіціал дав перелік на 30к+10к робота.
Рідні проходили 140т без заміни - я згадки незнайшов і не памятаю щоб мінялися. 11 років.
Хто нормально наїздив з не рідними підкажіть що ходить бо ціни на комплекти в рази відрізняються.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 068
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #2452
22-07-2025 20:46 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(22-07-2025 15:04)Рапид 1.6 TDI :  що ходить бо ціни на комплекти в рази відрізняються.
По замінникам INA ходить нормально.
Але якщо хочете подешевше, тоді ризикуйте на свою відповідальність.

І ще момент. Ремінь маслонасоса теж раджу замінити в якому б хорошому стані він не був би. Вік бере своє...
Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 23-07-2025 09:28 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
StaSok Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 134
Приєднався: Jun 2013
АТ
Audi A4 Avant 2.0TDI
Повідомлення: #2453
22-07-2025 22:56 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

Ina contitech continental, враховуїючи ціну на роботу і час на це, дешевше би не опускався
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 068
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #2454
23-07-2025 06:47 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(22-07-2025 22:56)StaSok :  Ina contitech continental,
Contitech як і Gates навмисно не писав, бо вони дорожче за INA, але в коробках наборів цих двох топових виробників, як правило, всі ролики лежать від INA, а от ремені ГРМ вже чисто їхні.
В наборах INA все навпаки. Ролики її, а от ремінь запозичений, так як INA ремені не виробляє....

Ще хороший виробник ременів Dayco. Але на VAG форумах його чомусь не радять Smile А от на америкосах навпаки...

Ну і ще момент. Який би ви набор ГРМ не ставили, більше 100 тисяч км на ньому я б не радив їздити. Це ж не завод.....

P.S.
Ця інформація здається вже всім (хто хоч трохи вивчав питання) відома....
Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 23-07-2025 09:26 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
autotir Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 85
Приєднався: Sep 2024
Wrocław, PL (ех Харків)
Škoda Octavia A5 2.0 TDI Combi '07/ VW Touran 2.0 TDI (1T1) '06
Повідомлення: #2455
28-07-2025 08:59 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(23-07-2025 06:47)wywiadowca1980 :  Contitech як і Gates навмисно не писав, бо вони дорожче за INA, але в коробках наборів цих двох топових виробників, як правило, всі ролики лежать від INA, а от ремені ГРМ вже чисто їхні.
В наборах INA все навпаки. Ролики її, а от ремінь запозичений, так як INA ремені не виробляє....
Если речь идёт конкретно о группе VAG, то оследнее время в наборах ГРМ Contitech лежат натяжные ролики с их собственной маркировкой и они внешне и конструктивно немного отличаются от тех, что паковались ранее от фирмы Litens, долгое время made in Canada, позднее made in Romania. Комплекты INA также содержали натяжные ролики Litens, обводные - свои.
Gates помимо ремней сам производит ролики, которые также можно часто встретить не только в оригинале (у французов, например), но и у различных других поставщиков ремней ГРМ.
Кооперация сейчас во многих аспектах происходит очень глубокая, потому что многие элементы проще заимствовать, чем разворачивать собственную разработку и производство.
Ремни Dayco хоть и идут в оригинал на VAG 1.6 TDI/2.0 TDI CommonRail, но я предпочитаю чаще всего Contitech. Ко мне периодически попадают на обслуживание машины из Германии с превышенным пробегом по регламенту замены ГРМ, в основном с ремнями Contitech и эти ремни пребывали в состоянии, далёком от аварийного.
Ну и владельцам двигателей VAG 1.6 TDI/2.0 TDI CommonRail, где стоит ремень на маслонасос, категорически рекомендую не превышать его пробег в 300 000 км, при замене ГРМ снимать поддон, переднюю крышку с сальником и менять ремень на насос.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 068
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #2456
28-07-2025 09:47 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(28-07-2025 08:59)autotir :  ... ремень на маслонасос, категорически рекомендую не превышать его пробег в 300 000 км, при замене ГРМ снимать поддон, переднюю крышку с сальником и менять ремень на насос.
Я б міняв ремінь маслонасосу в обов'язковому порядку разом з ременем ГРМ (до 200 тисяч), оскільки ремінь маслонасосу перебуває в значно гірших умовах (моторна олива хочеш не хочеш, але його потроху розїдає).

P.S.
Хто знає, що таке 1.0 ecoboost, той зрозуміє про що мова )))
(Востаннє це повідомлення було змінене: 28-07-2025 09:48 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Anton_zhel18 Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 58
Приєднався: Jun 2020
Київ
Skoda Fabia Combi 1.6 tdi
Повідомлення: #2457
05-08-2025 23:13 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

Привіт всім. Зʼявилась проблема, на холодну (або після простою до повного остигання) після запуску секунд через 10, починає піддьоргувати двигун, чи правильніше сказати як вроді плавають обороти, але цікаво те що по тахометру майже і не видно (так як в деяких на цю проблему явно стрілку тіліпає), можливо 1-2 рази трошкі дьоргне стрілку не сильно і то не завжди, а от якщо вийти з авто і послухати, то з вулиці чітко чутно нерівномірну роботу. Секунд через 20-40 все проходить і працює ідеально питань немає. Іноді під навантаженням, можливо сильно вкл вентилятором, навіть і не відбувається цього, а можливо просто на слух не чутно, незнаю як правильно сказати.
Бачив таку проблему у достатньої кількості людей, ну або дуже схожу, але що по відгукам, що по форуму і по саме по цій темі однозначного вирішення так і не почав, а точніше ніхто так і не відписався вирішив чи ні. Тому цікаво, можливо до цього часу хтось знайшов вирішення вже, або знає як знайомий/знайома вирішили таку проблему?
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Ulisss Немає
сомелье всея Донецк
*****

Повідомлень: 9 859
Приєднався: Apr 2008
Луцьк
Polo 1,2 TDi
Повідомлення: #2458
06-08-2025 04:00 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

Вартість вирішення «проблеми» - нові форсунки. Або 20 сек почекати
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
autotir Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 85
Приєднався: Sep 2024
Wrocław, PL (ех Харків)
Škoda Octavia A5 2.0 TDI Combi '07/ VW Touran 2.0 TDI (1T1) '06
Повідомлення: #2459
06-08-2025 10:47 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(05-08-2025 23:13)Anton_zhel18 :  Привіт всім. Зʼявилась проблема, на холодну (або після простою до повного остигання) після запуску секунд через 10, починає піддьоргувати двигун, чи правильніше сказати як вроді плавають обороти, але цікаво те що по тахометру майже і не видно (так як в деяких на цю проблему явно стрілку тіліпає), можливо 1-2 рази трошкі дьоргне стрілку не сильно і то не завжди, а от якщо вийти з авто і послухати, то з вулиці чітко чутно нерівномірну роботу. Секунд через 20-40 все проходить і працює ідеально питань немає. Іноді під навантаженням, можливо сильно вкл вентилятором, навіть і не відбувається цього, а можливо просто на слух не чутно, незнаю як правильно сказати.
Бачив таку проблему у достатньої кількості людей, ну або дуже схожу, але що по відгукам, що по форуму і по саме по цій темі однозначного вирішення так і не почав, а точніше ніхто так і не відписався вирішив чи ні. Тому цікаво, можливо до цього часу хтось знайшов вирішення вже, або знає як знайомий/знайома вирішили таку проблему?

Если проблема проявляется исключительно на холодную или после долгого простоя, то проверьте, работает ли электронасос подкачки в баке, и нет ли где-либо подсоса воздуха в топливную систему (магистрали, трубки, фильтр, обратки).
Такие симптомы свойственны этому явлению.
Можно также попутно на холодную подключить сканер и посмотреть параметры работы пьезоэлементов (в микрофарадах) и коррекции по форсункам (мг/цикл) во время проявления проблемы.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Anton_zhel18 Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 58
Приєднався: Jun 2020
Київ
Skoda Fabia Combi 1.6 tdi
Повідомлення: #2460
06-08-2025 22:14 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(06-08-2025 04:00)Ulisss :  Вартість вирішення «проблеми» - нові форсунки. Або 20 сек почекати
Ну я це розумію, це звісно гарний варіант, але якщо ні, потім рейку, регулятори, тнвд?? І зразу всі форсунки міняти, чи як?))) Ви часом не на СТО працюєте??)))
А якщо серйозно, то ясно якщо все змінити на нове, що відноситься до паливної, то мабуть воно пройде, але 100 % ніхто б мабуть не дав) Тут питання в тому що проблема доволі часта, а вирішення ніхто не відписав. Тому і цікаво можливо тут хто залишився, хто вирішив цю проблему. І так, якщо вирішив прям придбанням всіх форсунок то без питань, але все одно цікаво.


(06-08-2025 10:47)autotir :  
(05-08-2025 23:13)Anton_zhel18 :  Привіт всім. Зʼявилась проблема, на холодну (або після простою до повного остигання) після запуску секунд через 10, починає піддьоргувати двигун, чи правильніше сказати як вроді плавають обороти, але цікаво те що по тахометру майже і не видно (так як в деяких на цю проблему явно стрілку тіліпає), можливо 1-2 рази трошкі дьоргне стрілку не сильно і то не завжди, а от якщо вийти з авто і послухати, то з вулиці чітко чутно нерівномірну роботу. Секунд через 20-40 все проходить і працює ідеально питань немає. Іноді під навантаженням, можливо сильно вкл вентилятором, навіть і не відбувається цього, а можливо просто на слух не чутно, незнаю як правильно сказати.
Бачив таку проблему у достатньої кількості людей, ну або дуже схожу, але що по відгукам, що по форуму і по саме по цій темі однозначного вирішення так і не почав, а точніше ніхто так і не відписався вирішив чи ні. Тому цікаво, можливо до цього часу хтось знайшов вирішення вже, або знає як знайомий/знайома вирішили таку проблему?

Если проблема проявляется исключительно на холодную или после долгого простоя, то проверьте, работает ли электронасос подкачки в баке, и нет ли где-либо подсоса воздуха в топливную систему (магистрали, трубки, фильтр, обратки).
Такие симптомы свойственны этому явлению.
Можно также попутно на холодную подключить сканер и посмотреть параметры работы пьезоэлементов (в микрофарадах) и коррекции по форсункам (мг/цикл) во время проявления проблемы.

Дякую за відповідь, я спочатку теж пішов цією дорогою, але є але. Проблема доволі популярна, і не вірю я що у всіх це збігається з повітрям, такого співпадіння не може бути просто. Щодо насоса, Ви маєте на увазі на слух провірити? Бо за такий варіант ще не чув.
Щодо сканеру, наскільки я памятаю у мене в обд 2 немає параметрів по пʼєзо, там тільки корекції. Це мабуть треба чимось серйознішим дивитись, не підскажите?
Щодо форсунок в цей момент я б не сказав що є щось прям критичне, але наскількі я поки зрозумів 1 трошкі вилазить за граничні значення, але є така підозра що кожного разу вони міняються то 1 то 2. Треба ще понаблюдати трішки. Також є питання і до тиску в цей момент і до повітря, тобто гуляє все, але це ясно.
Також скоро буду робити ТО, грішив можливо якась бадяга попалась, але з знову більше схиляюся до паливної, не може бути такого спів падіння, щоб дана болячка була популярна.
Просто прочитавши цю тему і погугливши, зрозумів, що проблема доволі розповсюдження, а вирішення ніхто не відписав. Бувало по 3 сторінки на форумі розписували, і потім пропадали. Тому тут більше про те, щоб знайти того хто поборов цю проблему явно, тобто зробив те після чого вона пропала.Дружба


А ще, тому що знаю людей які раніше допомагали розбиратися з цією проблемою на форумі і в інших кругах, які знають про цю проблему і доволі гарно знають ці двигуни. Але від них відповідь одна «проблема доволі часта, явного вирішення немає». Тому отак, але ж цікаво, невже немає тих хто це вирішив і далі їздить доволі багато авто з таким…
(Востаннє це повідомлення було змінене: 06-08-2025 22:34 Anton_zhel18.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Лямбда-зонды, ошибки, решения Serzogaskoda 0 2 409 02-09-2021 15:01
Останнє: Serzogaskoda
  Низкое давление в рампе. Троит двигатель 2.0 Тди. Двигатель СААС egorka 5 5 087 28-01-2019 20:45
Останнє: egorka
  Подскажите решения проблемы Skodnik 9993 4 2 716 27-11-2013 15:53
Останнє: Skodnik 9993
  Проблемы с сигнализаией - не запускается двигатель при ее отключении developer 11 6 804 25-10-2012 11:32
Останнє: Bodyus
  Двигатель. Большие проблемы. Otto777 158 46 852 18-06-2010 07:57
Останнє: Di-ma
  ROOMSTER.Проблемы и методы их решения. Юрчик 2 3 039 07-08-2008 18:17
Останнє: _null_

Швидкий перехід:


Переглядають: