Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Стук при відпусканні і натисненні на газ dq250
Автор Повідомлення
1.2HTP Немає
CAXA
*****

Повідомлень: 9 694
Приєднався: Sep 2006
Днепр
Повідомлення: #41
Вчора 18:34 RE: Стук при відпусканні і натисненні на газ dq250

А скільки загалом пробігу на авто ?
Вибачте якщо пропустив...
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
olehshulha На сайті
Рассказчик
**

Повідомлень: 177
Приєднався: Oct 2022
Рівне
Skoda Superb 2.0 TDI CFGB
Повідомлення: #42
Вчора 19:34 RE: Стук при відпусканні і натисненні на газ dq250

(Вчора 18:34)1.2HTP :  А скільки загалом пробігу на авто ?
Вибачте якщо пропустив...

251 рідного пробігу
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
1.2HTP Немає
CAXA
*****

Повідомлень: 9 694
Приєднався: Sep 2006
Днепр
Повідомлення: #43
Вчора 19:44 RE: Стук при відпусканні і натисненні на газ dq250

Дякую
Дивно якось...
В мене Трафік біля 800 пробіг, та зміною мастила, ще 200 вибігав, в нутрешньому триподі Hello!
Хонда була, зміна матила в триподі десь на рік відтермінувала заміну, за цей час продав...
Може просто промити та змінити мастило?
Хоча в АУді, як затрещав, наружній, так за пару днів крякнув....
(Востаннє це повідомлення було змінене: Вчора 19:47 1.2HTP.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
olehshulha На сайті
Рассказчик
**

Повідомлень: 177
Приєднався: Oct 2022
Рівне
Skoda Superb 2.0 TDI CFGB
Повідомлення: #44
Вчора 21:16 RE: Стук при відпусканні і натисненні на газ dq250

(Вчора 19:44)1.2HTP :  Дякую
Дивно якось...
В мене Трафік біля 800 пробіг, та зміною мастила, ще 200 вибігав, в нутрешньому триподі Hello!
Хонда була, зміна матила в триподі десь на рік відтермінувала заміну, за цей час продав...
Може просто промити та змінити мастило?
Хоча в АУді, як затрещав, наружній, так за пару днів крякнув....

Я взагалі його замінив на 203 тисячах км, бо пильник порвався. Спочатку поставив SKF, 7 тисяч і половину стакану стерло (забивали смазку для тришипів). Потім поставив Spidan. Праву полувісь взагалі замінив на Spidan (бо на валу була коцка, і він чучуть не рівний був). Замінив демфер на 210 тисячах (був люфт, відео https://youtube.com/shorts/xtcq15DRnAU та https://youtube.com/shorts/gs-cY7h2smY). Також за останні 50 тисяч було замінено 4 подушки акпп(Лемф 8 тисяч пройшов, при знятті подушки вона на 2 частини відокремилась, гідро Ніка пройшла 12 тисяч, кортеко 30 тисяч https://youtube.com/shorts/5TgZqL70Zao. Зараз поставив оригінал VW). Також була проблема в прошивці заводській 2602, якщо не помиляюсь, вона була відізвана (на ній коробка пиналась страшно), був на офіціалах вони навіть цього не побачили (в м.Рівне). Поспілкувався з тими хто робить стейдж, вони сказали що вона була відізвана (навіть знаходив в інтернеті інфу по цій прошивці) ця прошивка + 6 передача вмикалась на 54км/год. Оновив прошивку на 3107 наче, коробка стала в рази краще перемикатись (6 передача уже вмикається по 65км/год). Також перебирав щеплення та замінював фрікційні диски + 3 соленоїди. Розібрали коробку, стружки взагалі не було, фрікційні диски сказали ще тисяч 100 точно пройшли б (знос в межах норми був, навіть надписи на них були). По механічній частині сказали жодних питань немає. Рекомендували мені всетаки її чіпанути (бо дуже рано перемикає передачі), та щоб 1 передача вмикалась і знизити швидкість перемикання передач (як вияснилось, є ситуації в прошивці, коли передачі перемикаються від 1 до 3 секунд, чіп робить швидкість перемикання 50-200 мілісекунд)

На рахунок чіп тюнінгу, порекомендували канал Ютуб, купити програму Чип Тюнинг Про 7 з доповненням DQ250, Сканматік + ключ, та зробити перехідник на коробку (купити фішку та правильно запінувати) і відредагувати точки перемикання, швидкість і т.д вручну під свої потреби
(Востаннє це повідомлення було змінене: Вчора 21:25 olehshulha.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
1.2HTP Немає
CAXA
*****

Повідомлень: 9 694
Приєднався: Sep 2006
Днепр
Повідомлення: #45
Вчора 21:40 RE: Стук при відпусканні і натисненні на газ dq250

о, вибайчайте, то довга сторі...
Одразу не зрозумів, бо не знав...


Не хочу ничего натягивать....
Авто не новое покупали ?
Может там чего-то с геометрией?
Вот и тянет, то ШРУС то подушку...
Просто мысли в слух Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: Вчора 21:48 1.2HTP.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
olehshulha На сайті
Рассказчик
**

Повідомлень: 177
Приєднався: Oct 2022
Рівне
Skoda Superb 2.0 TDI CFGB
Повідомлення: #46
Вчора 23:00 RE: Стук при відпусканні і натисненні на газ dq250

(Вчора 21:40)1.2HTP :  о, вибайчайте, то довга сторі...
Одразу не зрозумів, бо не знав...


Не хочу ничего натягивать....
Авто не новое покупали ?
Может там чего-то с геометрией?
Вот и тянет, то ШРУС то подушку...
Просто мысли в слух Hello!


Авто не було в жодному ДТП, деталі ще всі стояли оригінал (жодна деталь на момент покупки не була замінена). Як не як, пробіг 200+ тисяч.
Задню підвіску всю перебрав, передню тільки сайлентблоки підрамника, пружини, стойки стабілізатора, ступіци, опорні підшипники. На діагностиці ходової/вібростенді жодних нюансів не виявлено. Розвал сходження виставляється без проблем
(Востаннє це повідомлення було змінене: Вчора 23:11 olehshulha.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
1.2HTP Немає
CAXA
*****

Повідомлень: 9 694
Приєднався: Sep 2006
Днепр
Повідомлення: #47
Вчора 23:12 RE: Стук при відпусканні і натисненні на газ dq250

то було припущення...
Якість SKF на 7 тищ, це якось зовсім погано...
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
olehshulha На сайті
Рассказчик
**

Повідомлень: 177
Приєднався: Oct 2022
Рівне
Skoda Superb 2.0 TDI CFGB
Повідомлення: #48
Сьогодні 06:55 RE: Стук при відпусканні і натисненні на газ dq250

За 7 тисяч, половину стакану стерло, та при розборі, один підшипник просто вилетів ( навіть не фіксувався на трипоїді, просто вилітав). Також що відразу кинулось в очі, це те, що Spidan калений метал, а SKF звичайний. + Spidan мабуть в два рази важчий за SKF (коли їх обидва взяв в руки)

   
(Востаннє це повідомлення було змінене: Сьогодні 07:05 olehshulha.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 096
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #49
Сьогодні 08:03 RE: Стук при відпусканні і натисненні на газ dq250

(Вчора 21:16)olehshulha :  На рахунок чіп тюнінгу, порекомендували канал Ютуб, купити програму Чип Тюнинг Про 7 з доповненням DQ250, Сканматік + ключ, та зробити перехідник на коробку (купити фішку та правильно запінувати) і відредагувати точки перемикання, швидкість і т.д вручну під свої потреби
Кожному своє....
Я б на таке не пішов. Як на мене, то краще 200 у.о. віддати в Києві фахівцю за чіп DSG і забути про всі ці фішки, сканматіки та інші страшні слова....

(Вчора 21:16)olehshulha :  (6 передача уже вмикається по 65км/год).
В мене так було до чіпу.
Зараз шоста передача при плавному (спокійному) розгоні вмикається при досягненні 85 км/год.
Друга раніше вмикалась при 5 км/год. То був якийсь жах для мотора, як і шоста при 65 км/год. Зараз друга при досягненні 12 км/год вмикається.
Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: Сьогодні 09:20 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
olehshulha На сайті
Рассказчик
**

Повідомлень: 177
Приєднався: Oct 2022
Рівне
Skoda Superb 2.0 TDI CFGB
Повідомлення: #50
Сьогодні 10:33 RE: Стук при відпусканні і натисненні на газ dq250

(Сьогодні 08:03)wywiadowca1980 :  Кожному своє....
Я б на таке не пішов. Як на мене, то краще 200 у.о. віддати в Києві фахівцю за чіп DSG і забути про всі ці фішки, сканматіки та інші страшні слова....

Є час, є бажання, хочеться навчитись чомусь новому). Але ще точно не вирішив, так що можливий один з двох варіантів
(Востаннє це повідомлення було змінене: Сьогодні 10:34 olehshulha.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Чим відрізняється маркіровка на АКПП DQ250 02e927770ae від 02e927770al? qunzorez 4 599 14-01-2025 08:20
Останнє: qunzorez
  Маховик 415 0740 09 или 415 0744 09 dsg dq250 2.0tdi Voha-scout 14 1 907 25-02-2024 07:08
Останнє: Gr_Vetal
  Масло в DQ250 olehshulha 1 702 29-10-2023 11:22
Останнє: Vitaly_N
  Обороти DQ250 olehshulha 18 3 289 02-05-2023 07:57
Останнє: olehshulha
  Пинки dq250 olehshulha 20 3 341 17-02-2023 17:14
Останнє: olehshulha
  Выбор масла в DSG 6 DQ250 Zipher 37 20 642 04-05-2020 09:11
Останнє: Firestarter
  Стук в моторі, "стук клапанів на 1.8 TSI???" при розгоні tsman 5 4 661 01-07-2014 07:59
Останнє: V-Al

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1