Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Выбираем паркетничек?
Автор Повідомлення
Sergentuy Немає
фотошпиён =)
*****

Повідомлень: 5 071
Приєднався: Nov 2007
Евпатория
VW Passat B8 1.8tsi, Lada Vesta, Skoda Octavia A5 FL 1.8tsi
Повідомлення: #321
12-07-2010 12:30 Ответ: Выбираем паркетничек?

(12-07-2010 12:27)AlexRS :  появится по той цене что я указал
но изменений ни каких не будет, или тоже подмарафетят как аут?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 12-07-2010 12:31 Sergentuy.)
Шукати всі повідомлення учасника
AlexRS Немає
древний
*****

Повідомлень: 3 708
Приєднався: Dec 2005
Kiev
Toyota Rav4 Hybrid
Повідомлення: #322
12-07-2010 12:34 Ответ: Выбираем паркетничек?

та вроде не, должен быть именно в таком виде как на фотках
Шукати всі повідомлення учасника
=Nazar= Немає
============
*****

Повідомлень: 5 447
Приєднався: Feb 2006
КиїВ
TDI
Повідомлення: #323
13-07-2010 14:11 Ответ: Выбираем паркетничек?

VW Tiguan в комплектації TRACK&FIELDHello!

[Зображення: Drunk-rides-pig.gif]
Поки не настане завтра,ти не зрозумієш,як тобі було добре сьогодні!
Шукати всі повідомлення учасника
AlexRS Немає
древний
*****

Повідомлень: 3 708
Приєднався: Dec 2005
Kiev
Toyota Rav4 Hybrid
Повідомлення: #324
13-07-2010 14:13 Ответ: Выбираем паркетничек?

дорого очень...реальные тигуаны не идут дешевле 35-36 тыщ за голую машину
Шукати всі повідомлення учасника
Maryan Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 62
Приєднався: Dec 2005
Львів
Citroen Grand C4 Picasso, Subaru Outback 2010
Повідомлення: #325
13-07-2010 18:21 Ответ: Выбираем паркетничек?

Цікава тема. Сам недавно пройшов шляхом пошуку життя після Шкоди. Продав Фабію Седан і поставив за мету знайти ідеальну машину за 30-40 тисяч доларів для їзди по асфальту і можливістю впевненого пересування по вседоріжжю і снігах. Паралельно використовую Citroen C4 Grand Picasso - тому вимоги до зручності і просторості салону мав дуже високі (мій зріст 185 - нічого особливого). Також після Фабії мав дуже високі вимоги до чіткості керування автомобілем. Обов'язковим також була автоматична коробка передач. Варіанти БУ не розглядав, можливо даремно.

Цей шлях я вже пройшов. Можу поділитися своїми ОСОБИСТИМИ враженнями від численних тест-драйвів і катання по салонах.

Як фанат Шкоди перший варіант, про який я подумав був Skoda Yeti. Технічно бездоганний. По описах і статтях - ідеальна машина для мене. Почекавши поки Yeti з'являться в Україні прийшов в салон подивитися вживу - і розчарувався. Це не універсальний автомобіль, а міський дамський мікропаркетник. При солідній ціні біля $30 тисяч за нормальному комплектацію Yeti виглядав просто смішно. Довелося його забракувати за неймовірно тісний салон, мікронний багажник і ціну мало не повноцінного джипа. Це було розчарування року Crying or Very sad

Наступним логічним кроком було розглянути Skoda Scout. Машинка достойна у всіх відношеннях. Але ж ціна! В базовому варіанті нема навіть кондиціонера. Реально машинка в адекватній комплектації легко дотягує до $35 тисяч. При тому, що вона таки тіснувата: і верхня лінія лобового скла тисне на очі, і коліно впирається в бороду, і салон досить примітивний... порівнюю ж із Сітроеном!

Промучившись кілька днів сумнівами таки вирішив відмовитися від Шкоди. Не підійшли вони по моїх критеріях.

Що я відкинув зразу:

Mazda CX7/CX9 - дуже прожорливі. Поговорив зі знайомими, які їх мають - вирішив не брати.

Chevrolet Captiva - допотопне морально застаріле відро. Знімати з двигуна 2.4 аж 133 кінські сили - то вже навіть не смішно.

Ford Kuga - мікроскопічна машинка в стилі Yeti, але з цінами поза $40k. Покупка Yeti мені виглядає сумнівним рішенням, покупка Куги - то вже треба бути повним ідіотом. Краще вже Єті.

Renault Koleos - дизайн мабуть в SsangYong Rodius вкрали. Печальний з вигляду. Я не можу їздити на такій печальній машині.

Honda CR-V - неоднозначні відгуки на форумах. Надто велика орієнтація на асфальт. Якщо вже шукаєш асфальтову машину без натяків на оффроад - оптимальніше шукати щось в напрямку Octavia чи SuperB. В чому суть брати великий сарай, який у всьому гірший, ніж SuperB? Для чого йому такий кліренс, якщо він не зможе ним скористатися?

Hyundai Santa Fe - оглянув в салоні. Надто помпезна. По відгуках на бездоріжжі - ніяка. Класна машина для пантів. Але що за панти їздити на корейцях? Ще більше мінусів, ніж у CR-V. Але є багато цікавих штук у ній. Наприклад дизель.

Інші машини я тестував більш прискіпливо:

VW Tiguan - дорожча версія Yeti. Такий самий тіснуватий. Сервіс суттєво дорожчий. Skoda як бренд для мене має значно більший авторитет, ніж VW. Ходові характеристики сподобалися. Ціна - не сподобалася. Плюсів трохи є, але мінусів набагато більше. Вже логічніше купувати Skoda Yeti, якщо хочеш мікроджипчика для дружини.

Subaru Forester - спаплюжена машинка в новій версії. Поки не спробував поїздити - думав що субароводи зі стажем перебільшують. Від попереднього Форестера не залишилося ніякого драйву. Сильно заточена на погані дороги і м'якість ходу на ямах. Не підходить мені по початкових вимогах. Ціна - як в Yeti. Кому тоді потрібен Yeti?

Hyundai Tucson - жахливе ватне кермо. Машина валка, дуже співчуваю тим, хто їздить на цьому по рівних дорогах на довгі дистанції. Покатався - вирішив що то всі джипи такі тупі і мабуть я ніколи не зможу їздити на них. Це вже потім, коли їздив на Kia Rio, я дізнався, що ватність і тупість керма, то не ознака джиповості, а ознака корейськості. Бензину їсть трохи забагато, навіть з малим моторчиком. Вцілому - адекватна машинка для тих, кому байдуже драйв, а головне щоб було чим мішки з картоплею возити. Такі люди вже почали пересідати на Туксони з Жигулів. Створюють менше заторів - і то добре.

Mitsubishi Pajero Wagon - взяв покататися в товариша. Переконався, що джип необов'язково повинен мати ватне кермо і тупий розгон. Навіть з найменшим трилітровим моторчиком машина вразила мене динамікою, чіткістю поведінки на дорозі. Здавалося, що їдеш на спортивному хечбеку, а не на великому сараї. Сірі дилери пропонували мені високу комплектацію за $38k. Шкода, що мені джипа не потрібно. Точно би взяв його Smile

VW Tuareg - під враженням від Вагона вирішив потестувати Tuareg. Сумно. Тісний салон. Закривання дверей зі звуком пустої консервної бляшанки. Дубовий неприємний пластик. Даремно я спочатку на Вагоні покатався Sad

Nissan X-Trail - феноменальна машина. Суперовий люк. Море місця для водія і переднього пасажира. Тіснота в другому ряді. Хороші комплектації, багато зроблений салон, хороші позашляхові можливості, погана поведінка на асфальті. Фантастичний багажник. Я би купив цей автомобіль навіть незважаючи на надто м'яку підвіску. Поки не потестував її у русі. 2-літровий двигун з варіатором виявився феноменально тупим. Заради цієї машини я вже був навіть готовий відмовитися від варіатора і взяти більший двигун з ручкою. Знайшов у знайомих такий варіант - і чуда не сталося. 2.5 з ручкою виявився трохи шустрішим, але все одно недостатньо. Хронічні негативні відгуки на форумах плюс шалено дорогий сервіс довершили справу - я з X-Trail не дружу.

Mitsubishi Outlander XL - найадекватніша машина. Варіант з люком - тісний. Щоб не впиратися головою в стелю люк краще не брати. Та й виглядає той люк сміховинно після лючища X-Trail. Обладнання непогане - без фанатизму, але мінімум є. Місця в салоні достатньо. Ідея з розкладним бортом багажника - цікава і практична штука. Тест драйв - море задоволення. Бензиновий мотор 2.4, варіатор. Динаміка просто супер, особливо якщо порівнювати з попередниками. Керованість - просто супер. Машина велика, але слухається керма просто філігранно. Варіатор працює бездоганно. З негативного можна згадати лише жадність Ніко: дорогуще обслуговування + періодичність ТО кожні 10 000 км. А також досить сумнівні відгуки на форумах. Тоді я згадав, що є ще Citroen C-Crosser, ідентичний до Outlander XL, але дешевший, з оригінальнішим дизайном і періодичністю ТО кожні 15 000 км. Брат їхній Пижик мені не сподобався по дизайну.

Якби Citroen вмів хоч якось продавати свої автомобілі в Україні - був би я їздив вже на C-Crosser, але в офіційного дилера мені сказали приблизно таке: "прийдіть за 3 місяці і тоді ми зможемо сказати коли ми зможемо повідомити Вас коли будуть ці автомобілі в Україні". Довелося знову повертатися до Outlander XL.

І тут зовсім випадково я потрапив на тест-драйв Subaru Outback 2010. Про Outback я судив по попередній моделі - класний повний привід, але тіснющий салон і купа дурних проблем. Зато нема рамочок на вікнах Smile Одним словом - машина, яку я би не брав ні при яких обставинах. Але виявилося що у версії 2010 вона стала більшою і кофортнішою. Тест-драйв показав, що вона рулиться навіть краще, ніж Outlander XL, а динаміка двигуна 2.5 з варіатором перевищує абсолютно все, що я тестував до цього часу. Одним словом я купив Outback 2010.

Машина ідеальна для мене. Місця в салоні - море. Про якісь там тести типу "сісти за собою" навіть мова не іде. Швидше "сісти за собою закинувши ногу на ногу два рази". Підвіска зібрана як в спортивної машини. В повороти входить навіть краще, ніж маленька Фабія (ну, тут і повний привід добряче допомагає). Кермо гостре і адекватне. Думав, може тоді буде некомфортно на ямах - куди там. Колеса на 17-дюймових дисках ігнорують більшість ям, передаючи на кузов лише удари від найбільших. Спеціально поїхав у Славське на вікенді - недавно на тій же ж дорозі на ямегах мій суперм'який Сітроен чуть з мене всю душу не витряс. Субарик ту дорогу навіть не помітив. Комплектацію взяв найдешевшу, але і вона радує всякими там ксенонами і двозонними кліматами.

Недоліки:

1. Судячи з форумів - єдиний недолік це рамочки на вікнах. Мені не заважають - в чому прикол?
2. Це перший мій автомобіль де в інструкції написано "гріти двигун поки не погасне синя лампочка". А це 1-2 хвилини влітку! А як же ж екологія???
3. Щітки лобового скла працюють сумно. Навіть на Фабії чистили значно краще. Ще не придумав що з тим робити.

Поки катаюся. Щастю від покупки нема меж Heart Heart Heart

Щось багато буков вийшло. Сорі, більше не буду. Що значить що ще під враженням від перших 500 км Smile
Шукати всі повідомлення учасника
AlexRS Немає
древний
*****

Повідомлень: 3 708
Приєднався: Dec 2005
Kiev
Toyota Rav4 Hybrid
Повідомлення: #326
13-07-2010 18:47 Ответ: Выбираем паркетничек?

Честно кажучи це не просто відгук, це .. я навіть не знаю як назвати.. можу лише сказати ВЕЛИЧЕЗНЕ ДЯКУЮ за витрачений час на написання цієї статті, навіть ні, огляду всього автомобільного ринку классу СУВ. З вищесказанного майже все повністю співпадає з моїми думками. Так само подобається аутлендер, так само тісно в тигуані і єті, так само надзвичайно подобається аутбек. Я щиро вітаю з придбанням моєї мрії. На даний момент на жаль не можу її собі дозволити, але сподіваюсь настане час і це вдастся. За результатами цього тесту я таки розумію що мій вибір в бік аутлендера (або пежо 4007, ситроен с-кроссер) цілком правильний.
Я також вважаю що це просторий автомобіль з гарним зручним салоном, цікавою нестаріючою зовнішністю, чув також що з гарною керованістю (це не дивно, памятаю як керувався старий - я просто обожнював його за це) та ще й виявляється що двигун 2,4 з варітором веде себе адекватно

Я думаю що питання вирішенно. Хоча, так, на всяк випадок, ще раз гляну А5 і протестую її, все-таки ідея з псевдо-скаутом мені дуже подобається
Ще раз ДЯКУЮ
Шукати всі повідомлення учасника
Sergentuy Немає
фотошпиён =)
*****

Повідомлень: 5 071
Приєднався: Nov 2007
Евпатория
VW Passat B8 1.8tsi, Lada Vesta, Skoda Octavia A5 FL 1.8tsi
Повідомлення: #327
13-07-2010 19:24 Ответ: Выбираем паркетничек?

делайте такой Мир
[Зображення: 0d60358ef3bb.jpg]
(Востаннє це повідомлення було змінене: 13-07-2010 19:24 Sergentuy.)
Шукати всі повідомлення учасника
Udjin Немає
Старожил
****

Повідомлень: 1 008
Приєднався: Nov 2005
Киев, Позняки
Octavia 4x4 1.8T Combi Sleeper, Mits Pajero Wagon 3.8
Skype IDEugene.V.Kovalenko
Повідомлення: #328
13-07-2010 21:44 Ответ: Выбираем паркетничек?

(13-07-2010 18:47)AlexRS :  (це не дивно, памятаю як керувався старий - я просто обожнював його за це)

Золотые слова - я пол года имел возможность постоянно ездить на простом и на ХЛ,
при том что первый был 2.0 на ручке и ХЛ 2.4 с автоматом
вроде как бы ХЛ новее и красивее но на дороге простой аутлендер я
уважал больше т.к. это по управляемости - седан с клиренсом паркетника

там где по Украине я мотался 130-140 на Ауте, то на ХЛе ездил не более 120
в результате ХЛ все больше стоял, а ездил я на простом

еще что мне понравилось - я не люблю громадные джипы и паркетники из-за тяжеловесности -
в 1м Аутлендере я ездил с ощущением легковушки-седана

Octavia Combi 4x4|1,8T|ATG Tuned| 379 HP и 463 Nm + многа многа всего
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
AlexRS Немає
древний
*****

Повідомлень: 3 708
Приєднався: Dec 2005
Kiev
Toyota Rav4 Hybrid
Повідомлення: #329
13-07-2010 21:48 Ответ: Выбираем паркетничек?

так, ану не сбивай! просто мысля найти аут старый опять (а их щас много, и за очень красивую денежку) и сделать все по новой тоже роится в моей голове, но я ее стараюсь гнать прочь. неужто подвеска в новом и впрямь настолько хуже? она жестче? она более валкая? на тесте просто все равно фиг что поймеш
Шукати всі повідомлення учасника
Dimoner Немає
Бугагагашки=)
*****

Повідомлень: 2 135
Приєднався: Dec 2005
столица
Чемодан Аутландер ХL & BMW3 E90 & KIA Koup
Повідомлення: #330
14-07-2010 08:09 Ответ: Выбираем паркетничек?

Я рад что ты на финальной тропеRulez

GOT THE LIFE


XL-евод BЭMЭWЭ-вод koup-евод
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
Thumbs Down Выбираем Васю Диагноста(VAG COM) Skodник 27 21 683 29-09-2016 03:45
Останнє: Лесничий
  Паркетничек ZAP 34 8 832 05-12-2014 21:00
Останнє: ZAP

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 2