Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Зв'язок водіїв по рації
Автор Повідомлення
Чугайстер Немає
Ученик
*

Повідомлень: 5
Приєднався: Aug 2017
Дрогобич
Octavia Tour
Повідомлення: #1
13-08-2017 18:21 Question Зв'язок водіїв по рації

Хотілось б почути думки форумчан щодо автомобільних рацій, можливо є ті хто мають ну такі як в дальнобоїв, але вже на легкових авто для зв'язку, обміном інформацією та допомоги при скрутному становищі.
Одразу ж кажу я профан в цьому але тема мені цікава і можливо стане цікавою іншим.

Так званий СіБі діапазон не заборонений законодавством як я зрозумів але його "проникаюча" здатність мала і кажуть, що в містах далеко не бє хоча там залежить від потужності рації, антени та релєфу. В Польщі майже кожна друга машина має рацію на борту, так вони спілкуються на рахунок "засідок" поліції та дорожньої обстановки.

Чув історію коли в Польщі запитали чи стоять поліцаї десь там а самі поліцаї вийшли на частоту і казали. що їх там нема а хтось ще підключився і спалив, що це поліція бреше Smile
Я десь читав що екстрим клуби типу, гірські, ралійні використовують рації і мають "свої" частоти.
Грубокажучи по рації можна буде спілкуватись з "ближчими" водіями по певній території (подорож двома і більше автівками), просити про допомогу чи запитувати про стан речей та тій чи іншій дорозі.

Бо рації WalkiTalki це дич яка тільки зїсть нерви. Більш потужніші рації заборонені чи вимагають реєстрації (хоча є тонкощі користування без порушення закону) а рації CB (СіБі) діапазону є легальними (якщо я не помиляюсь і правильно зрозумів пару статей. Далекобійники використовують 15 канал а каналів наприклад 40 то ж знайдеться місце для кожного щоб не переривали розмову інші люди.