Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Прошу проголосовать за вменяемую развязку на Шулявке
Автор Повідомлення
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #41
03-11-2017 15:57 RE: Прошу проголосовать за вменяемую развязку на Шулявке

Ви самі писали:
Цитата:После вчерашнего совещания осталось 3, при этом вариант №1 заметно видоизменился:
http://www.skoda-club.org.ua/forum/showt...pid2570270

а будуть будувати 6-й варіант.

По-друге – це дурна аргументація про те що навколо, бо воно таке ж застаріле і також підлягає реконструкції (нагадати про підземну частину на Дорогожичах чи Севастопільскій?) – треба дивитися у майбутнє.

Сенс завжди є, бо зменшується навантаження на вузол. А ось під шумок забрати корпус та знести – саме те для чергових будиночків замість парку чи задля ТЦ на виході з метро – мало прикладів?

І світ згадувати треба, бо чомусь центральний парк Нью-Йорка місцеві бізнесмени до сих пір не забудували, та й інші речі робляться з огляду на найкращі можливості на сьогодні, а не "бо дешево". У нас вже є дешевий міст імені втопленого крана та суперові розв'язки біля мостів Патона та Метро і на Поштовій площі, які як мінімум треба ще до розуму довести (а якщо прискіпливо, то вони геть не годяться)...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 03-11-2017 16:04 SergM.)
Шукати всі повідомлення учасника
makell Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 042
Приєднався: Sep 2012
Киев
Fabia II 1.4 16v
Повідомлення: #42
03-11-2017 16:59 RE: Прошу проголосовать за вменяемую развязку на Шулявке

за развязку на мосту Патона расстрелять надо, каждый раз промахиваюсьПовбывав бы
Шукати всі повідомлення учасника
Rider Далеко
Самурай
*****

Повідомлень: 6 107
Приєднався: Jun 2006
BC VA MT
японец:)
Повідомлення: #43
05-11-2017 11:43 RE: Прошу проголосовать за вменяемую развязку на Шулявке

(03-11-2017 15:57)SergM :  Ви самі писали:
Это не противоречит моим словам что вариант не принимал участия.

Цитата:По-друге – це дурна аргументація про те що навколо, бо воно таке ж застаріле і також підлягає реконструкції (нагадати про підземну частину на Дорогожичах чи Севастопільскій?) – треба дивитися у майбутнє.
"Сегодня в завтрашний день не все могут смотреть" (с)
Там такие капитальные строения как вестибюль метрополитена и жилые дома. На подобное у муниципалитета денег нет.

Цитата:Сенс завжди є, бо зменшується навантаження на вузол. А ось під шумок забрати корпус та знести – саме те для чергових будиночків замість парку чи задля ТЦ на виході з метро – мало прикладів?
Нагрузка на узел может уменьшится значительно меньшей кровью: ликвидацией бутылочного горла в виде старого сужающегося с 3 до 2 полос путепровода и наведение порядка в нынешнем хаосе остановок наземного ОТ на развязке.
Под поднятый шум оставить корпус и организовать там ТРЦ - это вообще не секрет, это прямая цель лоббистов варианта Петрука. Раньше был проект ТРЦ + ЖК, сейчас просто про новый ТРЦ говорят.

Цитата:І світ згадувати треба, бо чомусь центральний парк Нью-Йорка місцеві бізнесмени до сих пір не забудували, та й інші речі робляться з огляду на найкращі можливості на сьогодні, а не "бо дешево". У нас вже є дешевий міст імені втопленого крана та суперові розв'язки біля мостів Патона та Метро і на Поштовій площі, які як мінімум треба ще до розуму довести (а якщо прискіпливо, то вони геть не годяться)...
Демагогию оставлю без комментариев.

Gonna ride the wild wind
Ain't dangerous - enough for me
Шукати всі повідомлення учасника
Шкодчук Немає
Українець
*****

Повідомлень: 12 132
Приєднався: Oct 2008
Київ, Кинь-Ґрусть урочище
1,6 тур бо ...
Повідомлення: #44
05-11-2017 11:54 RE: Прошу проголосовать за вменяемую развязку на Шулявке

(05-11-2017 11:43)Rider :  ... и наведение порядка в нынешнем хаосе остановок наземного ОТ на развязке...

Может, после этого происшествия... обратят внимание...
Кривава ДТП на "ГероЇв Дніпра"...

Вічна пам'ять Героям...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 05-11-2017 11:55 Шкодчук.)
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #45
06-11-2017 16:00 RE: Прошу проголосовать за вменяемую развязку на Шулявке

Rider :Это не противоречит моим словам что вариант не принимал участия.
Він не пройшов етап відбору – чи не так?

Rider :"Сегодня в завтрашний день не все могут смотреть" (с)
Там такие капитальные строения как вестибюль метрополитена и жилые дома. На подобное у муниципалитета денег нет.
Ой. Так на які гуляємо? Воскресенський міст, ремонти доріг, куєва хуча БЦ/ТЦ, "елітного" житла за "елітними" цінами...

Rider :Нагрузка на узел может уменьшится значительно меньшей кровью: ликвидацией бутылочного горла в виде старого сужающегося с 3 до 2 полос путепровода и наведение порядка в нынешнем хаосе остановок наземного ОТ на развязке.
Ще раз: на листі конюшини проблема по одному напрямку блокує ВЕСЬ вузол внаслідок перетину потоків. І живих прикладів цьому у Києві безліч.

Вдруге наголошую: проблеми вузьких місць Дорогожичів та Севастопільської виришили дорогим рознесенням потоків у 2 рівня. Ту ж Ленінградську ТРИЧІ перероблювали, але ефекту не досягли – а це була б помітна частка грошей на ОДНУ правильну реконструкцію.

Варіант Петрука до того ж компактний, що зменшить проблеми з ГТ та пересадкою.

Rider :Под поднятый шум оставить корпус и организовать там ТРЦ - это вообще не секрет, это прямая цель лоббистов варианта Петрука. Раньше был проект ТРЦ + ЖК, сейчас просто про новый ТРЦ говорят.
Не знаю як там ТРЦ, але ПАТ Більшовик ще працює і не так просто забрати землю і корпус у нього. З прийняттям рішення про відповідну реконструкцію з'являється законний привід це зробити. Хоча у Києві дуже багато прикладів, що ніщо не зупиняє бабло, а кілька виключень лише підтверджують це правило.

Rider :Демагогию оставлю без комментариев.
Думаю Вам варто подивитись значення цього слова у тлумачнику...
Шукати всі повідомлення учасника
Rider Далеко
Самурай
*****

Повідомлень: 6 107
Приєднався: Jun 2006
BC VA MT
японец:)
Повідомлення: #46
06-11-2017 16:12 RE: Прошу проголосовать за вменяемую развязку на Шулявке

В варианте Петрука вообще нет мест для остановок ОТ. Да, бесконечного популизма там с избытком, но ничего общего с реальностью очередной прожект не имеет.
Кстати, в вышеозвученном корпусе давным-давно работает сэконд-хенд. Так о какой ценности корпуса идет речь?

ps. Жилье или ТЦ строит не муниципалитет за свои, а застройщики за счет инвестиций.

Gonna ride the wild wind
Ain't dangerous - enough for me
Шукати всі повідомлення учасника
Serhij Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 400
Приєднався: Mar 2013
Киев
A7 1.4TSI CHPA (була А5 2.0FSI BVZ)
Повідомлення: #47
07-11-2017 23:18 RE: Прошу проголосовать за вменяемую развязку на Шулявке

(06-11-2017 16:12)Rider :  В варианте Петрука вообще нет мест для остановок ОТ. Да, бесконечного популизма там с избытком, но ничего общего с реальностью очередной прожект не имеет.
А що саме вам не до вподоби в варіанті Петрука? (облишим торгівельні центри та хто там кому рабіновіч за дужками)

Я - не профі, проте як на мене, то досить перспективний варіант для ефективного розв'язання транспортних потоків, і навіть зворотнє коло за наявності відбійників та розмітки здається не таким вже й страшним. Максимально компактний варіант, велодоріжки, пішоходна частина. Всього цього немає у клевера.
Я не дуже пам'ятаю як організовані зупинки громадського транспорту зараз і як вони пропонуються в варіанті цього проекту, але із досвіду на Лівобережці, наприклад, зупинки ГТ під/біля мостом - то є зло.
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #48
08-11-2017 11:11 RE: Прошу проголосовать за вменяемую развязку на Шулявке

Rider :В варианте Петрука вообще нет мест для остановок ОТ.
По-перше там подана ідея, а не готовий пророблений та прорахований до дрібниць проект.
По-друге – вона компактніша, відповідно буде набагато легше вирішити цю проблему (особливо якщо забрати кінцеві зупинки ГТ з вузлів та центру міста).
По-третє – ми маємо купу тих листків конюшини з зупинками ГТ під ними, що лише ще більш ускладнюють рух (там де зупинок ГТ немає – проблем менше).

Rider :Да, бесконечного популизма там с избытком, но ничего общего с реальностью очередной прожект не имеет.
У чому там популізм?

Rider :Кстати, в вышеозвученном корпусе давным-давно работает сэконд-хенд. Так о какой ценности корпуса идет речь?
До чого тут це (секонд-хенд і "цінність")?

Пани слюни пускають втулити чергові свічки або ТЦ – їм до дупи транспортні проблеми міста та містян, зелені зони тощо (як вже зробили біля Повітрофлотського моста і тепер там про нормальну розв'язку і парк можна забути) – їм аби грошенят зрубати.

Rider :ps. Жилье или ТЦ строит не муниципалитет за свои, а застройщики за счет инвестиций.
Здається мова йде про міську інфраструктуру – мости, розв'язки, дороги...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 08-11-2017 11:13 SergM.)
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
Video Посоветуйте вменяемую СТО в Киеве на Правом берегу Алехан 31 13 348 21-11-2018 10:45
Останнє: Sidmore
  Ленинградская площадь получит 3-уровневую развязку Rider 53 13 743 15-10-2013 08:44
Останнє: Denis

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1