Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Заміна фар із стоку на Монте Карло
Автор Повідомлення
Alex-P Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 81
Приєднався: Jan 2015
Ірпінь
Октавія Вагон 1,6
Повідомлення: #1
06-11-2017 11:30 Заміна фар із стоку на Монте Карло

Привіт.
Придбав для авто такі фари
[Зображення: adcdnetd03_2332429_28200915.jpg]
В цій фарі стоїть бі-лінза. Тобто лампа однониткова Н7 а дальній це просто шторка в лінзі опускається. Хотів запитати у тих хто собі ставив бі-лінзи чи цим займається. Як підключали дальній? Використовували для цього якісь плати зменшення напруги для цієї шторки?
Питання ось в чому. Коли на соленоїд шторки постійно подавати напругу то він гріється. І гріється так що аж смердить і температура при цьому хз скільки градусів. Тому у виробника бі-лінз, наприклад Valeo, є в комплекті фар такі платки
[Зображення: adcdnetad5_4758889_28200984.jpg]
Їхня задача це зменшення напруги, яка подається на соленоїд лінзи до напруги 5,8В. При такій напрузі моторчик чи соленоїд ледве гріється.
Але в моїй фарі лінзи це Хелла. І всередині фари ніяких плат немає. Можливо якимось чином мозги авто зменшують напругу? Ніхто з таким не зтикався?
Завчасно дякую за відповідь.
Шукати всі повідомлення учасника
turovod Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 185
Приєднався: Sep 2015
Харьков
BMW E82 ,Fabia New была, был Tour AGU
Повідомлення: #2
06-11-2017 11:57 RE: Заміна фар із стоку на Монте Карло

У валео стоит плата, т.к. там не соленоид, а мотор. В вашей фаре хелла, она рассчитана на 12 вольт, ничего ей не будет
Шукати всі повідомлення учасника
Лесничий Немає
сам такой
*****

Повідомлень: 2 887
Приєднався: Mar 2016

Октавия AKL 2006
Повідомлення: #3
06-11-2017 12:00 RE: Заміна фар із стоку на Монте Карло

ИМХО: втулить http://www.kosmodrom.com.ua/el.php?name=...WER-MODULE и накрутить столько, сколько надо по факту.

Ни один человек, который уважает себя, никогда не позволит толпе решать за себя, что ему можно смотреть и читать, а что нельзя....Ни одна власть, которая себя уважает, не позволит толпе решать, чему работать, а чему нет. #ValiseTerminalMaldives
(Востаннє це повідомлення було змінене: 06-11-2017 12:01 Лесничий.)
Шукати всі повідомлення учасника
Alex-P Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 81
Приєднався: Jan 2015
Ірпінь
Октавія Вагон 1,6
Повідомлення: #4
06-11-2017 12:01 RE: Заміна фар із стоку на Монте Карло

При подачі напруги на соленоїд через 5 хв до нього неможливо доторкнутися.
Через це поки і не встановив фари.


Вже купив. Саме такі як Ви і показали.
Але, як завжди, є але. І це "але" полягає в тому, що коли на цій платі виставити 7В, наприклад, то потім соленоїд не повністю втягується.
В мене на попередній авто стояла самопальна схемка на ці шторки. Там зміст в тому що при подачі на цю плату сигналу, типа дальній, спочатку на соленоїд подається вся напруга бортмережі а потім напруга зменшувалась до 5В. Але хз де я ту схемку загубив.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 06-11-2017 12:32 Alex-P.)
Шукати всі повідомлення учасника
turovod Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 185
Приєднався: Sep 2015
Харьков
BMW E82 ,Fabia New была, был Tour AGU
Повідомлення: #5
06-11-2017 12:37 RE: Заміна фар із стоку на Монте Карло

Зачем там что-то придумывать? Если бы там нужна была плата, то она была бы в фаре. Пусть себе греется. Лампочка тоже греется, отражатель греется...
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #6
06-11-2017 15:32 RE: Заміна фар із стоку на Монте Карло

Що заважає замовити рішення (готове чи власне), якщо зрозуміло як саме має бути? – Автор вочевидь сам це питання вирішувати не буде.

Саме питання полягає у тому, що струм спрацьовування соленоіда більший від робочого, відповідно плата формує імпульс напруги для спрацьовування і далі переходить у режим утримання меншою напругою. Відповідно це усе мало якось штатно реалізовуватись...
Шукати всі повідомлення учасника
Lebrasko Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 140
Приєднався: Jun 2012
Хмельницький
Caddy 2.0 EcoFuel
Повідомлення: #7
06-11-2017 15:44 RE: Заміна фар із стоку на Монте Карло

почитай на Драйві,я теж міняв рефлектор на лінзованні.Там транзистор впаюється і все Hello!
Шукати всі повідомлення учасника
Alex-P Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 81
Приєднався: Jan 2015
Ірпінь
Октавія Вагон 1,6
Повідомлення: #8
06-11-2017 19:27 RE: Заміна фар із стоку на Монте Карло

(06-11-2017 15:32)SergM :  Що заважає замовити рішення (готове чи власне), якщо зрозуміло як саме має бути? – Автор вочевидь сам це питання вирішувати не буде.
Не зовсім зрозуміло першу частину Вашого посту...
Я і створив тему щоб вирішити питання. Дякую тим хто відписуэться.
Я розумію що температура всередині фари гр 200. Тому те що котушка нагріэться через деякий час це зрозуміло. Просто не хочеться жарити соленоїд той.
Шукати всі повідомлення учасника
AlexMotel Немає
Асертивний самогонщик
*****

Повідомлень: 4 113
Приєднався: Aug 2009
Полтава-Motel
AUQ+EHA=vRS combi
Повідомлення: #9
07-11-2017 00:22 RE: Заміна фар із стоку на Монте Карло

Чесно говоря,не помню когда дальним больше 5 мин пользовался....ну это так, проходом Дружба

Асерт́ивність — здатність оптимально реагувати на критику та вміння рішуче говорити собі та іншим «ні», якщо цього вимагають обставини.
Шукати всі повідомлення учасника
Лесничий Немає
сам такой
*****

Повідомлень: 2 887
Приєднався: Mar 2016

Октавия AKL 2006
Повідомлення: #10
07-11-2017 07:20 RE: Заміна фар із стоку на Монте Карло

(06-11-2017 12:01)Alex-P :  Вже купив. Саме такі як Ви і показали.
Але, як завжди, є але. І це "але" полягає в тому, що коли на цій платі виставити 7В, наприклад, то потім соленоїд не повністю втягується.
Это "але" называется наградой за жадность Smile.
Подразумевалось найти нижний порог уверенного срабатывания (9-10 вольт наверное будет) и стабилизировать напряжение на этом уровне. Таким образом снизите издержки тепловыделения, связанные с работой при напряжениях выше найденного минимального (первое может подниматься до 14.5В, эффект будет не мал).
С другой стороны, соленоид заранее расчитан на долговременную работу производителем - я бы не заморачивался.

В бошевских авторелюхах встречал тепловую разгрузку обмотки с применением встроенных в корпус резисторов соответствующей мощности.

Еще вариант тепловой разгрузки обмотки (рисунок справа) взят здесь http://easyelectronics.ru/upravlenie-mos...ast-1.html

PS: c такой темой куда-нить к "радиокотам" идти надо - может быть уже существует готовое решение, хотя бы в виде "двухпорогового по напряжению ШИМа" с времязадающей цепочкой переключения порогов на конденсаторе.

(06-11-2017 12:01)Alex-P :  В мене на попередній авто стояла самопальна схемка на ці шторки. Там зміст в тому що при подачі на цю плату сигналу, типа дальній, спочатку на соленоїд подається вся напруга бортмережі а потім напруга зменшувалась до 5В. Але хз де я ту схемку загубив.
ИМХО: если делать "правильно", то это должен быть двухпороговый стабилизатор напряжения с ШИМ и микроконтроллерным управлением - готовых решений не подскажу.

У примитивного варианта на транзисторе (или интегральном стабе типа LM) с времязадающим конденсатором будут следующие недостатки: зависимость времени срабатывания от температуры + тепловыделение на ключевом транзисторе + некоторая инертность (может мешать при активном мигании дальнем) . Первое попавшееся (рисунок слева) - https://www.aqa.ru/forum/vyilojil-shemku...2980-page1 (напряжение времязадающей цепи стабилизировать, номиналы пересчитать под нужные пороги + конденсатором поиграть по нахождению минимально приемлемой длительности переключения).


Файл(и) Мініатюри
       

Ни один человек, который уважает себя, никогда не позволит толпе решать за себя, что ему можно смотреть и читать, а что нельзя....Ни одна власть, которая себя уважает, не позволит толпе решать, чему работать, а чему нет. #ValiseTerminalMaldives
(Востаннє це повідомлення було змінене: 07-11-2017 09:27 Лесничий.)
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Заміна руля на А7 Sharmtet 10 5 356 14-09-2017 22:26
Останнє: Kail

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1