Biba_vag
Ученик
Повідомлень: 1
Приєднався: Mar 2018
Київ
Skoda Octavia Tour 1.9TDI AGR (66 kW. 90 h.p.)
|
19-03-2018 10:34 Київ. Всім привіт приймайте в клуб) Skoda octavia tour 2008 1.9 tdi AGR(66kW 90hp)
|
Всім привіт))) я новачок у вашому клубі) Авто купив пів року тому, було 174к на даний час 222к. 3 дні назад поміняв турбіну, причина — на 10к 1-1,2л масла. Хоть компресія в нормі. Люфт на старій турбіні був шалений)
Також замінив:
4 стійки(стояли ще оригінальні)
Ремінь, ролики,помпу
Масло і фільтра
Правий підшипник ступиці
Опорні підшипники
Доставив і активував круїз контроль
Оригінальний підлокотник з підстаканником.
Захист від попадання води на ремінь генератора
Заглушив егр
ПРОБЛЕМА
За 650 км які я проїхав до Києва після заміни вище вказаного, 3 рази двигун кидало в аварійний режим, тобто обмежувалась подача палива(факт. розхід 7-7.2 і не збільшувався) і відповідно машина не набирала швидкість. Це ставалось при повному натисканні педалі газу на 5 передачі, при швидкості 110-120км/год. Заглушив на ходу і зразу запустив двигун, стало все Ок. І розхід фактичний збільшився до 11-12л. На старій турбі були провали тяги при 115км/год, відпускав педаль і потім знов натискав все ставало Ок. Це скоріш всього датчик n75. Підкажіть, будь ласка, схему трубочок від n75 куди і до чого вони підключені. Або ще можливі причини чому так може відбуватись) Заздалегіть дякую)
І ще одне) Де або у кого можна придбати упори на петлі замків(поліуретан)?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 19-03-2018 10:45 Biba_vag.)
|
|
|