Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Необходимо ЛИ заменить задний сальник коленвала?
Автор Повідомлення
solong Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 52
Приєднався: May 2016
Kyiv
Skoda Octavia A5 FL 1.8TSI Combi 2012
Повідомлення: #11
11-04-2018 18:12 RE: Необходимо ЛИ заменить задний сальник коленвала?

(10-04-2018 20:31)Анатоличь :  Мыл в очередной раз впускные клапана,нагара на них опять собралось многовато.

Анатоліч, якщо знімали впускний колектор, то певне, замінили помпу, на яку скаржилися раніше в іншій гілці? Який бренд вибрали цього разу: Dolz, Graf, Hepu? Як пройшла заміна? Чи міняли зубчастий пасок? Або краще відпишіть про результати в тій профільній гілці.
Чому запитую - потроху готуюсь до заміни помпи на своєму 1.8TSI CDAA, збираю оригінальні запчастини. Хочу заодно реалізувати концепцію "холодного" термостату - понизити температуру його відкривання на 5..8 град.С. Маю надію, що це трохи збільшить ресурс нашого занадто "гарячого" двигуна.
Щодо заднього сальника к/в - можна спробувати поставити т.з "посилений" від 2.0TSI, який витримує більшу ступінь вакууму. Тоді, напевне, можна експериментувати з масловідділювачами, що створюють розрідження до -100 мБар (стандартно на наш двигун - 20 мБар).
Шукати всі повідомлення учасника
Анатоличь Далеко
Алeксeй
*****

Повідомлень: 2 874
Приєднався: Jan 2013
Одесская область
Octavia А 8 Просто красавица
Повідомлення: #12
11-04-2018 20:12 RE: Необходимо ЛИ заменить задний сальник коленвала?

О, не думал что за мной так следят Smile
Нет, помпу я не менял,не в ней оказалась проблема, в очередной раз дала течь врезка в газовый редуктор.а про сальник от 2.0TSI,интересная инфа, надо подумать
А на будущее, что за холодный термостат,ткните носом

[Зображення: 7.gif]

Завжди намагаюся зробити добре, погано саме виходить
Шукати всі повідомлення учасника
astrolet Немає
Любитель
*****

Повідомлень: 1 666
Приєднався: Oct 2011

Универсальчег RS 1.9TDI / A5 сарай 1,6
Повідомлення: #13
11-04-2018 21:06 RE: Необходимо ЛИ заменить задний сальник коленвала?

(11-04-2018 20:12)Анатоличь :  про сальник от 2.0TSI,интересная инфа, надо подумать

Просто поставьте нового образца и о чудо он будет иметь тот же номер что и 2,0Добыча мыслей

Faba 1.9TDI (ATD)/ no EGR/no MAF/no CAT/GARRETT 2265/4Bar MAP/Pumpe-Düse 0.320/2,00bar boost/Front Cupra R FMIC/Chip Жека К
Шукати всі повідомлення учасника
solong Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 52
Приєднався: May 2016
Kyiv
Skoda Octavia A5 FL 1.8TSI Combi 2012
Повідомлення: #14
12-04-2018 06:47 RE: Необходимо ЛИ заменить задний сальник коленвала?

(11-04-2018 20:12)Анатоличь :  А на будущее, что за холодный термостат,ткните носом

На Drive2 існує ціла секта чуваків, що заморочились пониженням порогу температури відкривання термостату на велике коло. Вона підкріплюється тюнінговими фірмами, що підвищують потужність стокових TSI і також знижують цю температуру для збереження форсованого двигуна. Існує декілька підходів:
- найпростіший (тільки зниження порогу відкривання з використанням штатного термостата);
- трохи складніший (заміна моделі термостата та конструктива патрубків);
- найповніший (додатково заміна прошивки ЕБУ з пониженням порогу вмикання вентиляторів охолодження радіаторів). Декларується, що такий метод ще й сприяє подовженню ресурсу вентиляторів.

Детальніше почитати можна тут:
<Лінк 1>
<Лінк 2>
<Лінк 3>
<Лінк 4>
<Лінк 5>

Я трохи поекспериментував з парою автівок - підключив OLM адаптер та фіксував температуру відкривання термостату в програмі Torque Pro. Ось результати:
1) Mitsubishi Outlander IV 2.0 CVT: температура відкривання 87 град, далі тримається в діапазоні 84..86 град.С.
2) Skoda Octavia A5FL 1.8TSI 6MT: температура відкривання 98..100 град, далі тримається в діапазоні 97..99 град.С.
Можливо, мій домашній експеримент був трохи нечистий, але порядок цифр, в принципі, зрозумілий.
Шукати всі повідомлення учасника
Анатоличь Далеко
Алeксeй
*****

Повідомлень: 2 874
Приєднався: Jan 2013
Одесская область
Octavia А 8 Просто красавица
Повідомлення: #15
16-04-2018 21:29 RE: Необходимо ЛИ заменить задний сальник коленвала?

Так, докладываю,по поводу течи масла,таки это прокладка теплообменника.Заменил обе + муфта которая соединяет теплообменник с помпой.
7 часов работ без перекуров. Как они умудряются за три с половиной часа,непонятно
Теперь на очереди сцэпа

[Зображення: 7.gif]

Завжди намагаюся зробити добре, погано саме виходить
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Сальник коленвала (каотридж) Voha-scout 7 359 18-05-2023 17:58
Останнє: Voha-scout
  Датчик коленвала Tasmanec 66 32 746 11-01-2023 09:02
Останнє: Ko$$$
Shocked Сальник коленвала передній 1,6/2,0 TDI EA288 Oleg1987 10 1 165 28-07-2022 19:02
Останнє: AlteaXL
  Задний Подрамник zz-84 7 741 17-09-2021 21:59
Останнє: Максимилиан
  Артикул vag020301189, сальник привода Igorek0851 1 531 06-02-2021 21:51
Останнє: shurken
  Не горит задний свет Павленко 12 2 230 21-02-2020 11:38
Останнє: Misterd
  Сальник ТНВД Siryi 0 779 02-10-2019 20:17
Останнє: Siryi
  Сальник шрусів полуосі КПП феліція 00000000 4 1 053 24-09-2019 07:36
Останнє: Медведь
  Сальник шрусів полуосі КПП феліція 00000000 1 624 23-09-2019 21:58
Останнє: Alex
  Ошыбка Р0016 несовпадения датчиков G40 G28 датчик распредвала идатчик коленвала хахол241 15 3 250 24-08-2019 20:14
Останнє: sc3pt1c

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1