shurken
Мегаписака
Повідомлень: 4 462
Приєднався: Mar 2009
Киев
Roomster Scout 1.6 BTS 2009
|
03-06-2018 08:08 RE: Fabia 2 універсал не можу обрати
|
(02-06-2018 23:36)Дрон : (02-06-2018 21:09)shurken : (02-06-2018 20:15)Дрон : (02-06-2018 16:49)shurken : (02-06-2018 14:16)Дрон : крутний момент у дизеля як не крути краще
Щодо калькулятора, можливо, тому хотілося б почути того хто сам, або через когось розмитнював. На ютубі є відео багато, то з калькулятором ніби збігається
И что, тот момент солить будешь? Если Шкода утверждает, что 1.6 мпи, до сотки разгоняется быстрее на 0.5 сек, чем 1.6 тди той же мощности, то она разгоняется быстрее, хоть обмотайся тем моментом.
Лучше подумай, что будешь делать с egr, сажевиком и форсунками. И за сколько. С таким пробегом, там уже что-то надо делать. И очень быстро подойдёт черед турбинки. Или кто-то по наивности думает, что они по полляма бегают? Не, ну может повезет конечно. За одно поинтересуйся стоимостью двухмассового маховика. Тоже весьма интересная игрушка и не вечная.
Ещё мало кто расскажет, что +100кг на переднюю ось, это в два раза чаще менять стойки, амики, сайленты и подшипники. Ходовка то одна, только пружины разные. Резина кстати тоже быстрее изнашивается под большим весом. с
Не, когда выбираешь в салоне машину за полтос, то все это несущественные мелочи. А вот с покупкой бюджетного авто с солидным пробегом, может быть солидный попандос.
На фоне озвученного, летняя солярка зимой или как недавно знакомому водички в солярочку добавил, вполне солидный бренд, то уже мелочи. Хотя встать ночью в поле, особенно зимой, весьма неприятно.
Крутний момент на швидкість до 100 не впливає. Тут з вами не погоджусь, а все інше вагомі аргументи не на користь дизеля.
Може хтось ще додасть з досвіду експлуатації такого авто. Якщо дизелі такі проблемні, то чому їх так багато навипускали в Євроаі?
Как раз разгоняет машину крутящий момент... на колесах. И кто-бы, что не рассказывал, а чем быстрее машина разгоняется, тем выше у нее на колесах, этот самый средний крутящий момент. А максимальный крутящий на коленвалу, это вообще ни о чем.
Европа, она разная со своими привычками и законами. Там где сложности с газификацией машин (дорого или сложности с легализацией), там на большие пробеги берут новый дизель в салоне. Старый дизель, нафик никому не нужен, т.к. его о-очень дорого ремонтировать, потому и сливают их за копейки. Например в Польше было дизелей как сейчас в Прибалтике, когда вошли в Евросоюз и пошел вал дешёвых дизелей из Германии. А сейчас тот дизель в Польше ещё попробуй найди, в основном бензинки или газифицированные бензинки.
Не надо смотреть на Европу или соседа. Надо самому садиться за калькулятор и все высчитывать. Эксплуатировать машинку и ремонтировать, не европейцу придется. А сама люба сама.
Не хочу Вас образити, але Ви мені нагадуєте самого себе, коли я їздив на бензині і був такої ж думки про газ, як Ви про дизель. І я не хотів ставити газ на авто, до тих пір, поки ціна на бенз не перевалила за 14, тоді я зрозумів, що нічого страшного тут немає, крім страшно дешево їздити. Так були й мінуси: це впала тяга, зменшився незначно об'єм багажника, з каністри не заправишся, прогавив момент їдь на бензині, але коли їду на бензині, то шкодую, що він дорогий, бо таке відчуття, що машині дають гарного копняка. З приємного про газ: це тихіше працює мотор, в моторному маслі менше продуктів зносу (більш світле від заміни до заміни). Ну може ще щось не сутєве забувся як з хорошого так і з поганого. Тепер про дизелі: на фірмі є в нас машини, де встановлено двигун від мерса а169, ОМ 640. Цей ом640 є базою як для бензинового так і для дизельного двигуна, різниці тільки в паливній системі, тому мені не зрозуміло звідки різниця в 100 кг на шкоді? Можливо там щось по іншому, але не в 100 кг. ОМ 640 двигун вадить 170 кг, на шкоді десь такий же по розмірам, тобто дизельний буде 270? За сім років експлуатації на парку з 6 двигунів вийшов з ладу датчик розподільчого валу. Замінили три свічки підігріву. Замінив картридж турбіни через незначне підтікання. Ціна питання 5000 грн. І там було не підтікання, а відпотівання, причому воно спостерігалося на двох машинах, які прийшли до нас одночасно, але одна з них їздила більше. Причина була дуже проста-неправильна конструкція системи суфлювання. У системі відведення картерних газів адаптер був встановлений навпаки, що створювало додатковий опір газам, які виходили через систему суфлювання, збільшувався тиск в картері двигуна і ускладнювалось відведення масла від турбіни двигуна, так як тиск в картері був більше від розрахункового. Вісь турбіни обертається на втулках, ось через ці втулки масло й продавлювало. Турбіну другого двигуна вдалось врятувати, шляхом усунення дефекту в системі суфлювання. Взимку запускається навіть в мінус 35 без проблем. Заправляємося з свого паливозаправника, паливо берем на перевіреній роками базі. Після наповнення цистерни паливозаправника лабораторний контроль в незалежній лабораторії, після результатів оплата за товар. Це стимулює постачальника. Це вже пізніше для легшого запуска двигуна почали в холодну погоду давати водіям рекомендації двічі активувати свічки підігріву (повернув ключ запалення, загорівся підігрів, згас, виключив запалення, потім знову повернув ключ і чекаєш поки згасне, потім вмикаєш стартер). Свічки підігріву активується по температурі охолоджувальної рідини (нижче 20) на мерсі. Поганого бензину я заливав і на брендових заправках. І газ заправляв відверте лайно. Бензин хоч злити можна, а газ, то трішки небезпечно, тому стараюсь заправлятись в перевірених місцях, якщо дуже припекло, то літрів 5. Що стосується крутного моменту, чим при менших обертах він досягається, тим легше авто розганятися, звичайно до певної швидкості. Ну про економічність самі розумієте. В горах дизель поза конкуренцією, йому що згори, що нагору. Про бензин самі знаєте. В горах шалена витрата палива. Я живу не в горах, то мені то таке. Якщо я так добре знаю двигун мерсовський, то чому не беру а 169? Ну не подобається він мені, хоч трісни, двигун хороший і машина, мабуть, хороша (в нас стоїть на інших машинах), бо мерседеси поганими не бувають. От двигун подобається. Товариш їздить на 1.4 бензин, шкода фабія 2 хеч, інший на фабії 1 універсал газ 1.4. То їхали якось влітку з кондиціонером 4 мужика, то вона по трасі була вяла, особливо при обгоні фур. Той, що на хечі поставив собі газ в минулому році. Машина в нього з салону з 12-го року. Три роки я його вмовляв поставити газ. Поставив газ, відбив його і дали йому службову октавію, дизельну з пробігом у 240 тисяч, биту перебиту, салон не доглянутий, машина 2012 року, але двигун просто супер, крутить на ура. Їздив на тій же октавії, але з бензиновим 1.8Т, то трохи не те. Навіть з товаришем вони пробували, хто перший з світлофору. Дизель перемагав, але до певної швидкості, чи то 80 чи то 90 не пам'ятаю.
Как малые дети. Ещё раз - не надо фантазировать и распространять слухи, надо смотреть цифры. Открываем технические характеристики Фабия 2 комби 1,6 мпи и тди на 105 лысы и смотрим такой параметр как "снаряжённая масса". У первого он 1134, у второго 1239. Отличаются они только моторами, обвесовкой, выхлопом и пружинами. Надеюсь калькулятор есть, что-бы посчитать разницу?
Если кто на 1.8Т, не может уехать от 1.9 тди, а у первого все в полтора раза толще, то проблема не в машине, а в прокладке.
Качество прокладки определить довольно легко - ставим в смарт программу расчета разгона по ГРМ и делаем несколько стартов. Получается получить паспортные данные разгона, значит красавчег. И половины не получилось - стоит сходить в автошколу.
Про высокогорные траблы бензином в курсе, но никогда их не видел - видимо потому-что в Украине таких гор нет. Вот когда проложат дорогу на Говерла и там надо будет постоянно ездить, можно задуматься о дизельке.
Владельцу собственной заправки, с лабораторией качества, подозреваю нет нужды выбирать Фабию за пять килобаксов. Подозреваю и вопрос двигателя не сильно беспокоит, в12 имеет паровозную тягу, как и расхода. А так хреновым топливом везде можно заправится, только от хренового бензина или газа, машина не встанет в поле.
Машину на газе надо настраивать, т.к. почувствовать потерю пяти процентов мощности весьма не просто. И смотреть за системой зажигания. Для компенсации потери мощности существует вариатор опережения зажигания, с ним разгоняется лучше чем на бензусе. Проверено опять же не опаметром, а вполне измерительным прибором.
|
|