[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Скаут 2,0 чи Скаут 1,8 Т
Автор Повідомлення
zzz_a85 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 12
Приєднався: Sep 2018
Київ
Октавія А 5, 2,0 FSI_2008
Повідомлення: #1
11-01-2019 14:05 Скаут 2,0 чи Скаут 1,8 Т

Всім привіт!!!
Підшукую Шкоду Скаут голова підказує 2,0 до рестайлінгу, а душа бажає 1,8 Т після 2012 року. Можливо будуть якісь поради або й варіанти пишіть будь-ласка, готовий вислухати думки і пропозиції заслужених форумчан, кристувачів і просто не байдужих людей.
Які адекватні цінові рамки, на що потрібно звернути більше уваги. Пробіг хочеться від 70 до 120 тисяч не більше.
Про маслоїдність і проблеми з цепом 1,8 Т до 2012 року читав і слухав.
На авторіа поки що лише один варіант зацікавив, але щодо продавця є невелікі сумніви та й комплектація слабенькаhttps://auto.ria.com/uk/auto_skoda_octavia_scout_23201927.html
Можливо варто спробувати Єтті чи дизельний скаут?
Дякую за увагу!!!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-01-2019 14:24 zzz_a85.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
HDC На сайті
Писатель
***

Повідомлень: 294
Приєднався: Jul 2018
Київ
Skoda Altea XL 1.6 ГБО
Повідомлення: #2
11-01-2019 14:37 RE: Скаут 2,0 чи Скаут 1,8 Т

2.0 FSI як варіант при малих пробігах можна розглянути. Так, мотор не надто економічний, на газ не переводиться нормально, та якщо їзда і витрата на бензині задовільняє то норм варіант, враховуючи що на ці мотори нема великого попиту.
1.8 TSI цікавий варіант, та досить ризикований. І те що говорять що після 2012 року щось там поправили у 1.8 ТСІ та 2.0 ТСІ ( мова йде про поршневу), все одно проблем там вистачає, у товариша 2013 року авто таке на 80 тисяч почало їсти масло конкретно, мусів продати. Де у Вас впевненість що Ви таке не купите?
Як на мене то самий стабільний, самий надійний, самий економічний варіарнт ( як в плані витрат на ремонт так і на паливо) це є дизельний 2.0 ТДІ. І жертиме менше соляри ніж бензинові, причому досить помітно, і витрати на ремонт цілком прогнозовані. Навіть якщо візьмете з пробігом до 200 тисяч незатасканий 2.0 ТДІ, то витрати що можуть по ньому чекати це 2-масовий маховик із зчепленням та екологія ( сажевий фільтр, клапан ЕГР), і все. В рідко затасканих варіантах ще турбіну може прийтись шаманити, та це вже коли затаскані варіанти. А брати 1.8 ТСІ чи 2.0 ТСІ б.у. з пробігом 100 тисяч це лотерея ще та.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
zzz_a85 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 12
Приєднався: Sep 2018
Київ
Октавія А 5, 2,0 FSI_2008
Повідомлення: #3
11-01-2019 14:45 RE: Скаут 2,0 чи Скаут 1,8 Т

Дякую. Почуєте про хороший варіант дизеля пишіть.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
хахол241 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 24
Приєднався: Jan 2019
Сумська обл
Шкода скаут 2.0 2008г
Skype ID0977286061
Повідомлення: #4
17-01-2019 20:08 RE: Скаут 2,0 чи Скаут 1,8 Т

Я взяв собі 2.0 фсі 2008 року 217 тис км плюс поставив газ 5 покоління поки задоволений все працюе. А нарахунок газу треба найти грамотного фахівця і все буде працювати.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
zzz_a85 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 12
Приєднався: Sep 2018
Київ
Октавія А 5, 2,0 FSI_2008
Повідомлення: #5
18-01-2019 12:55 RE: Скаут 2,0 чи Скаут 1,8 Т

(17-01-2019 20:08)хахол241 :  Я взяв собі 2.0 фсі 2008 року 217 тис км плюс поставив газ 5 покоління поки задоволений все працюе. А нарахунок газу треба найти грамотного фахівця і все буде працювати.
ГБО не планую встановлювати. Вважаю, що машина має їздити на тому виді палива під який виготовлена. Моя субєктивна думка. Витрати палива при виборі атомобіля - для мене не пріорітетна вимога. Більше цікавить надійність агрегатів, запобігання характерної проблематики, комплектація і пробіг.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Ivan_Babula Немає
Ученик
*

Повідомлень: 27
Приєднався: May 2018
Дніпро
Scout
Повідомлення: #6
18-01-2019 20:26 RE: Скаут 2,0 чи Скаут 1,8 Т

Не тіште надій , в Україні немає дешевих та живих Scoutів , таку машину зазвичай не продають поки вона не виїдає печінки . 2,0 Фсі більш надійній . Також для розуміння ціни зайдіть і подивіться по якій ціні вони продаються в Європі .
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
zzz_a85 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 12
Приєднався: Sep 2018
Київ
Октавія А 5, 2,0 FSI_2008
Повідомлення: #7
21-01-2019 20:46 RE: Скаут 2,0 чи Скаут 1,8 Т

(18-01-2019 20:26)Ivan_Babula :  Не тіште надій , в Україні немає дешевих та живих Scoutів , таку машину зазвичай не продають поки вона не виїдає печінки . 2,0 Фсі більш надійній . Також для розуміння ціни зайдіть і подивіться по якій ціні вони продаються в Європі .

Про дешеві ніхто ж і не каже. Почитайте уважніше що я писав вище. Ціна теж мені зрозуміла. Надіями себе не тішу, але віра в краще є. Тим більше, що за півроку я зустрів як мінімум два достойних автомобіля. Просто не встиг продати свою А5 2,0 FSI.
Дякую Вам за думку.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
Lightbulb Продавать или не продавать? Скаут 2008-2010 / MPI 2007 s.4 51 9 145 23-03-2018 15:17
Останнє: Бабаюка
  Аморти та пружини Скаут 2,0ТДІ DoctorAleks 6 1 110 22-05-2016 08:37
Останнє: Анатоличь
  Выбор Октавия скаут подскажите BONANZA 17 2 261 09-05-2016 19:53
Останнє: BONANZA
  Октавия скаут 4х4 А7 Chaniz 43 17 589 19-05-2014 15:04
Останнє: ЧАП
  СКАУТ, брать или нет??? Гиря 164 42 545 29-03-2014 13:25
Останнє: Lisiy83
  кто знает этот "скаут" yuriy999 6 2 168 09-11-2012 20:28
Останнє: Deneshi
  Скаут за и против azotm 42 10 526 30-12-2011 20:06
Останнє: Октавиатор
  Скаут - Обьясните, кто знает Октавиатор 47 13 204 28-04-2011 16:04
Останнє: MaxX
  Маркетинг - зло, или как я удивился, увидев опции на Скаут M4 162 25 758 22-01-2010 15:30
Останнє: sheik
  Скаут ПОМ 2 1 892 22-05-2009 15:17
Останнє: Capers

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1