їздь на підпаленому... на 30-40 тис. вистачить.. потім купуєш щеплення ... якщо не мінли з завода.. бери одразу комплектом і не гадай на кавовій гущі)).. маю такий же двигун ..вижимному вже кінець... буду на днях мніяти... то треба ще дуже радіти що в наших двигунах немає двомасового маховика.. інакше б були дрова.. хоча комплект щеплення й так не дешевий від 3000грн івище за Сакси, Люки, Валео.. Хоча знайомий поклав турецький комплект МаПа.. і ходе гарно.
(04-02-2019 12:17)Ігор Богданович : (04-02-2019 12:00)OSA65 : Ну что ж, и у меня есть вопросы по работоспособности сцепы после активной пробуксовки при попытке выехать из ямы и, как следствие, хорошей вони сцепы.
Первый вопрос.
(02-02-2019 22:35)Vitaliy_N : Не знаю подойдёт ли такой метод на дизеле, у дизеля больше момент. На бензиновых такой народный способ подходит. Включаете третью передачуи не добавляя газа плавно очень плавно отпускаете сцепление. Если после того как отпустили сцепление вы тронулись и не заглохли, то считается что сцепление уже буксует и феродо на дмске сцепления стёрлось.
Ну я могу очень медленно отпускать сцепление . И да, у меня получилось тронуться на 3 передаче без подгазовки. Хотя это у меня получилось на третий раз. Два предыдущих раза подряд машина глохла. Но мы народ упрямый, мы добъёмся своего. Поэтому в третий раз, тщательно контролируя степень медленности отпускания сцепления, я добился того, что машина на ровном участке поехала.
(04-02-2019 08:21)Ігор Богданович : .....
Ситуація наступна:
спробував на 4 передачі 60-70км вижати повний газ. Обороти набираються відповідно швидкості .........
Також спробував витягнути ручнік і включити третю і легенько почати рушати, вона заглохла. Що, як я зрозумів, також добре і означає що зі сцепленням все ок.
............
Ах, вот так вот надо было! Стоя на ручнике?
Ну и обороты в соответствии со скоростью растут.
Ну тогда у меня 100% нормально пока со сцеплением. Фуф.
чесно кажучи, ніхто з моїх друзів чи колег не спеціаліст в авто, відповідно теорій було купа. Незнаю чи я правильно робив, але як вже є))
щодо виїзду з ями. Може крім сцепи ще резина засмерділа? чи це точно сцепа?
запах гуми і сцепи різний.. радий би ще передивитись тормоза по кругу. коли супорта клинять.. горять колодки.. запах один в один)))
(04-02-2019 08:21)Ігор Богданович : Дякую Всім за поради і ваші думки.
Ситуація наступна:
спробував на 4 передачі 60-70км вижати повний газ. Обороти набираються відповідно швидкості (ну не бардзво швидко, але 1.2 то 1.2)
Також спробував витягнути ручнік і включити третю і легенько почати рушати, вона заглохла. Що, як я зрозумів, також добре і означає що зі сцепленням все ок.
Тому варіант або колодки, або той сажевий фільтр.
Я трохи читав про ту випалку, але може в двох словах хтось пояснить.
Як дізнатись що почалось те випалювання. Обороти плавають чи ще якісь "симптоми"?
Авто де експлатуєте.. режими.. зди маю на увазі.. місто, траса, змішаний.. де найбільше їздите?.... машина починає диміти і оберти тримаються на рівні 1000-1200.. на скільки пам.ятаю для регенерації потрібно прогнати авто по трасі на швидкості 70-80 км. на год. з обертами 2000-2500 проїхатисьтак км 10-20 тримати оберти і їхати.. це потрібно для накала сажовика і випалу часток сажі.. якщо їздите переважно в місті.. то це зробити буде практично неможливо.. тому мусите раз вмісяць, а з нашим пальним і того частіше виїзжати на шосе і пропалювати... якщо маєте вже лампочку сажовика на панелі .. то скоріш за все прийдеться мити і чистити сажовик.. бо лампочка загоряється коли там вже торба повна)).. але в нас навчились вже їх мити , часто допомагає. проте не надовго.. маємо паливо паршиве((