Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Заміна замка запалення Octavia A5
Автор Повідомлення
Lion Немає
Ученик
*

Повідомлень: 21
Приєднався: Jul 2005

Skoda Octavia A5
Повідомлення: #1
12-02-2019 23:10 Заміна замка запалення Octavia A5

Шановні одноклубники!
Я рідко буваю (читаю) на форумі, а ще рідше пишу.
Але я не міг поділитися з Вами досвідом заміни замка запалення на Skoda Octavia A5 . Багато часу зайняло щоб демонтувати замок (1 день), т.я. інфу збирав з різних джерел (youtube, сайти), з-за різниці частин у різних моделей. Надіюся, що мій досвід збереже Ваш час та нерви. Добыча мыслей
Фотографії робив для себе та не збирався показувати їх на форумі, тому не зробив багато для фото-звіту.

Історія почалась в четвер - не зміг повернути ключ в замку запалення та після виймання ключа не блокувалося кермо. Через 10 хв. спроб, вдалося повернути ключ та завести. Наступна спроба була в той самий день та з такою самою проблемою. В п'ятницю повернути ключ не вдалося. При тому що кермо було не заблоковано, але було відчуття, що повертається важко та ось-ось воно заблокується.
Підозрював личинку чи механічну частину замка запалення. На всяк випадок замовив замок запалення FEBI 36044 , можна було оригінал (навіть дешевше), але не впевнений був в номері замка, а машина була потрібна терміново для роботи.
В моєму випадку виявилася несправна механічна частина замка запалення VAG 1K0905851B, якраз те, що я замовив аналог. На мою думку несправність саме цієї деталі - неблокування керма при витягнутому ключі. Як я розумію, ламається механічна частина блокування керма та блокує роботу всього механізму.

А тепер процедура заміни:
1 ) Обов'язково знімаємо клему з акумулятору.
2 ) Викручуємо гвинт зірочкою (розмір не пам'ятаю) знизу кермувальної колонки біля ручки регулювання кута керма.
3 ) Повертаємо кермо вліво чи вправо для відкриття доступу до отвору для зняття подушки безпеки. Вони знаходяться з задньої сторони керма. Для швидшого зняття використовуйте дзеркальце чи фронтальну камеру смартфону. Середньою плоскою викруткою з середнім зусиллям віджати пружинний зажим. В мене пішло на перший хвилин 10. Ви відчуєте послаблення тієї самої сторони, коли вийде зажим. Тепер повернувши кермо в протилежний бік, зробити те саме. З другою стороною буде значно легше.
4 ) Відключаємо роз'єм подушки. Спочатку підтягнувши білу частину роз'єму він розблокується і зніметься.
5 ) Відкручуємо кермо. Потрібна специфічна зірочка на 12 променів діаметром 12 мм. та ключ під цю біту з подовжувачем. Помітьте болт з кермом для вірного затягування при закручування болту.
6 ) Знімаємо кермо потягнувши на себе. Звертаємо увагу на мітку на кермі та валу. Вони повинні бути стикуватися.
7 ) Роз'єднюємо верхній та нижній кожухи кермувальної колонки. Можна допомагати викруткою чи непотрібною платиковою картою. Викручуємо передні 2 гвинта під зірочку зправа та зліва, які кріплять нижній кожух.
8 ) Викручуємо нижній шуруп під валом керма викруткою під зірочку Т8.
9 ) Знімаємо нижній модуль з платою. До цієї плати підключаються два роз'єма позаду модуля - жовтий та чорний. У роз'ємів є додаткова фішка, яку потрібно витягнути. Відключати до чи після зняття модуля, спробуйте як краще. Є 2 метода зняття нижнього модуля, я використовував перший:
- знімаємо нижню захисну панель плати (вона на защіпках), потім знімаємо потягнувши вниз обережно плату за торці (не мацаємо деталі плати, щоб не спалити 'статикою'), далі там знизу дві пластикові защіпки відгинаємо та знімаємо верхню частину корпусу цього модуля. Збираємо модуль, як був.
- просовуємо товстеньку проволоку по центру верхньої частини цього модуля вглиб де повинні бути зачіпки, таким чином відгинається середня та задня зачіпка і після цього можна цей модуль зняти потягнувши донизу. Для цього метода потрібно чітко знати де вони знаходяться.
10 ) Знімаємо 'равлика', який знаходиться по центру на валу (світлого кольору), відгинаємо дві зачіпки (які знаходяться на 10 та 14 години позаду цієї деталі) та виймаємо на себе.
11 ) Знімаємо якійсь модуль знизу вала керма. (є на фото, обведений)
12 ) Знімаємо модулі перемикачів. Зліва лівого перемикача одна защіпка, але паралельно потрібно підважити корпус модуля, бо посаджений щільно. Висувається на себе. Правий модуль, защіпка праворуч модуля. і повторюємо те саме.
13 ) Тепер найскладніше. Модуль замка закріплений болтами під зрив. Добратися до них складно, заважає пластиковий каркас. Спочатку трикутним надфилем пропилював направляючу по центру головки болта, потім підрізав пластик ножем (скальпелем) для можливості просування полотна по металу та пропилював глибокий паз. Робота нудна, але зробив. Надалі брав широку плоску біту з подовжувачем щільно садив її в паз легкими ударами молотком по біті та ключем відкручував. Те саме робив з іншим болтом.
14 ) Після цього просто знімається пластиковий каркас з замком.
15 ) Далі можете спробувати перевірити замок повертаючи, виймаючи ключ запалення (якщо таке можливо) та слідкувати за механізмом блокування. При витягнутому ключі він повинен бути піднятий. Коли всовуєте та провертаєте в перше положення запалення він повинен опуститися.
16 ) Від'єднуємо блок личинки з імобілайзером від корпусу замка. Переводимо з режим запалення таким чином, що з'єднується мітка на пластику імобілайзера та щілина біля ключа. Беремо середню (не саму товсту скріпку, щоб змогла пролізти) та засовуємо десь 4-5 см. одночасно пробуємо зняти модуль з ключем. Якщо проволока влізла достатньо глибоко, але не витягується, поверніть трохи ключем в зворотню чи іншу сторону. Вона повинна легко знятися.
17 ) Перевірте роботу блоку личинки де вставляється ключ. Якщо ключ повертається, вставляється, виймається без особливих затримувань, проблема не в ньому.
18 ) УВАГА, не можна перевіряти замок запалення (який я міняв) без модуля личинки, куди вставляється ключ!!!
19 ) З протилежного боку замка є електрична частина захисту від повторного старту. Знімається він просунувши в щілини навпроти роз'єму та біля роз'єму скрепки, які розблокують зажими.
20 ) Зі старого замка знімаємо кабелі з роз'ємами
21 ) Вставляємо все на новий замок. Уважно збираємо. Та потім перевіряємо ключем. Блокиратор повинен висовуватися тільки при вийманні ключа та опускатися після першого повороту.
22 ) Вставляємо зібраний замок в каркас та прикручуємо новими болтами М8 х 16мм. Я брав під шестигранник.
23 ) Збираємо все інше в зворотньому порядку.
24 ) Подушка безпеки вставляється туговато нажимаючи на неї (не по центру).
25 ) Підключаємо клему на акумулятор.
26 ) Повертаємо ключ запалення не сідаючи перед подушкою безпеки (на всяк випадок).

Після цих робіт буде горіти жовта лампа керма. Необхідно покрутити кермо до кінця вліво потім до кінця вправо. Якщо цф індикація не погасла, потрібно проїхатись.

Якщо будуть питання, пишіть.
Надаю деякі фото для ознайомлення.


Файл(и) Мініатюри
                               
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Насос і заміна масла Bohdan709 10 298 11-04-2019 23:52
Останнє: Slavik
  Заміна сайлентблоків ричагів, втулок стабілізатора та опор FABIA 1.6 hamsster 36 850 30-03-2019 22:17
Останнє: Dimitrius
  Заміна переднього ступічного підшипника FABIA. Як правильно? hamsster 17 421 30-03-2019 22:09
Останнє: Vladka
  Заміна паливного шлангу на дизелі Maxvell4 1 263 18-02-2019 11:45
Останнє: SergM
  Заміна показів приборної панелі. Дьома 5 312 23-12-2018 16:59
Останнє: S.Sergey
  Лампочка центрального замка. Дьома 7 443 21-12-2018 18:23
Останнє: Дьома
  Заміна проводка заднього склоочисника Nikolya13 0 179 15-10-2018 17:08
Останнє: Nikolya13
  Личинка замка Octavia A4. Ключ не вставляется. ipiggidy 7 517 11-10-2018 15:27
Останнє: Harrrd
  !!!Нужен совет по снятию замка А5 до ФЛ pn65 13 704 04-09-2018 10:37
Останнє: pn65
  Заміна внутрішнього шруса, фабія. IgorJV 8 1 306 14-08-2018 01:27
Останнє: Kostyl

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1