Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Оберти двигуна
Автор Повідомлення
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 620
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #11
16-04-2019 14:07 RE: Оберти двигуна

(16-04-2019 13:42)SergM :  Де? Що саме?
Написано начеб то штучною українською мовою Hello!
=============================.
Складно читати малось на увазі.
Ну ок. Кому треба, той зрозуміє.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 16-04-2019 15:47 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #12
16-04-2019 15:38 RE: Оберти двигуна

Це як?
Усе виключно моє, українською.
Шукати всі повідомлення учасника
morphius Немає
Классик
****

Повідомлень: 871
Приєднався: Jul 2016
Чернигов
Caddy 2.0 BSX 2012
Повідомлення: #13
17-04-2019 19:42 RE: Оберти двигуна

(16-04-2019 10:05)SergM :  
(15-04-2019 20:45)morphius :  Почитайте х-ки вашего двигателя и старайтесь подбирать момент переключения так, чтобы после перехода на высшую на тахометре были обороты, близкие к началу полки масимального крутящего момента. Для более низких передач можно пренебречь.

(15-04-2019 21:20)StaSok :  Від 2 до 3, попередній комент найграмотніший

– Це все дуже умовно...

На мою думку (для бензина аналогічно – з поправкою на бензин):

0. Чому вище сказав умовно – бо КПП змінює момент на колесах, відповідно за сталої характеристики двигуна загальна динаміка авто різна для певних обертів на різних передачах. – Відповідно різне навантаження на двигун.

1. Якщо на середньостатистичному дизелі легкового авто максимум моменту припадає на 1800 об/хв, то перемикання на вищу так щоби на ній оберти стали ~1800 об/хв призводить тільки до економіної і геть нединамічної їзди, що підходить для умов вільного руху. Але навіть на незавантаженій трасі треба увійти у потік і тому це дуже умовно – так можна перемикатись лише за можливості, для економії, коли незавантажений тощо.

2. По-друге, те що двигун має певну крутну характеристику з 1800, не означає що її буде отримано після перемикання на ці оберти – по факту перехідні процеси і інерційність призводять до погіршення характеристик, тому перемикатися треба "з запасом" у вищий бік. (Навіть для атмосферного авто.)

3. Взагалі: чим більше навантаження / динамічніше розгін, тим вищими мають бути оберти від 1800 після перемикання.

4. Позаяк дизель має явний швидкий спад моменту, то для кожного авто можна підібрати (навіть розрахувати) деякий оптимальний алгоритм перемикання, але він все одно буде різний для різних умов (різного навантаження на двигун). Але на загал у середньому можна встановити межі: ніжньою є перемикання з попаданням на оберти 1800 = максимально економічно, верхньою є перемикання з кінця максимуму крутного моменту (тобто з 2500...3000) = максимально динамічно.

– Відповідно щось між цими межами є підходящим до поточного моменту: скажімо розмірено їдемо по трасі – перемикання ближче до економічних, їдемо вгору навантажені – перемикаємось на вищих обертах для утримання великого моменту на колесах і зменшення навантаження на двигун.
Свой комментарий я оставил естественно как рецепт при повседневной спокойной размеренной езде конкретно для дизеля, ибо если искать начало полки максимального момента в атмосферной бензинке, то это не езда, а гонка. И само собой разумеется, если нужен более интенсивный разгон или при движении в гору или с сверх обычного загруженным автомобилем или с комбинацией упомянутых условий, то крутануть стоит поболее, особенно, если на атмосферном движке, особенно, если на атмосферном бензиновом движке. Я все верно расписал, ничего не упустил? К чему Вы тут про условности говорили я так и не понял - человек конкретно спросил про конкретный двигатель и, думаю, в состоянии понять про более тяжелые условия.
Шукати всі повідомлення учасника
VIESSMANN Немає
сладкий персик
*****

Повідомлень: 4 597
Приєднався: Oct 2007
Киев
Рыно Дызэльная.
Повідомлення: #14
19-04-2019 15:54 RE: Оберти двигуна

Я катаю в городе на оборотах 1800-2500 и все норм

Слишком многие сейчас тратят деньги, которых они не заработали, на вещи, которые им не нужны, чтобы
произвести впечатление на людей, которые им не нравятся.
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
yurayura Немає
Ученик
*

Повідомлень: 22
Приєднався: Apr 2019
Львів
Skoda Fabia Combi 1,6 TDI, CAYA
Повідомлення: #15
31-07-2019 12:47 RE: Оберти двигуна

Всім привіт. Я зранку виїхав на роботу все було норм коли припаркувався замітив що оберти непадають до 800 а тримаються на 1000 , я двигуна неглушив постояв хвилин 5 та включив кондю ще на1 хв. та вимкнув оберти не впали а вже коли прогазував все стало норм. Підскажіть що за Ф.
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #16
31-07-2019 14:37 RE: Оберти двигуна

(31-07-2019 12:47)yurayura :  Всім привіт. Я зранку виїхав на роботу все було норм коли припаркувався замітив що оберти непадають до 800 а тримаються на 1000 , я двигуна неглушив постояв хвилин 5 та включив кондю ще на1 хв. та вимкнув оберти не впали а вже коли прогазував все стало норм. Підскажіть що за Ф.
Є тема про Ваш двигун де Ви б змогли прочитати, що то скоріш за все відбувалася оегенерація сажового...
Шукати всі повідомлення учасника
Sergeo Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 163
Приєднався: Jul 2018
Kyiv
Skoda Fabia Combi 1.4 (2012)
Повідомлення: #17
11-09-2019 10:17 RE: Оберти двигуна

Ребят подскажите пожалуйста, на Skoda Fabia Combi 1.4 (2012) до скольки безопастно для двигателя разгонять обороты по отношению к скорости на 5й передаче?
Я имею ввиду что при 3000 у меня машина едет около 100км/ч дальше начинают обороты увеличиваться к 4000. Сегодня попробовал кратковременно разогнать до 120км/ч обороты дошли до 4000.
Шукати всі повідомлення учасника
Misterd Немає
Алексей
*****

Повідомлень: 8 077
Приєднався: Jun 2008
Поділля
Seat Ibiza ST 1.6 TDI Reference+)
Повідомлення: #18
11-09-2019 12:51 RE: Оберти двигуна

по вашему то 120 на фабии уже ехать нельзя? Упал и качаюсь до красной зоны еще далеко так что 130-140 на ней спокойно можно та и 160 если очень нужно...

а вообще возможно буксует сцепление - не воняло? при 100 дайте резко газу, если обороты попрут а скорость нет то сцепу на заменуHello!

Skoda Fabia Combi
Seat Ibiza ST
Шукати всі повідомлення учасника
Sergeo Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 163
Приєднався: Jul 2018
Kyiv
Skoda Fabia Combi 1.4 (2012)
Повідомлення: #19
11-09-2019 12:58 RE: Оберти двигуна

(11-09-2019 12:51)Misterd :  по вашему то 120 на фабии уже ехать нельзя? Упал и качаюсь до красной зоны еще далеко так что 130-140 на ней спокойно можно та и 160 если очень нужно...

а вообще возможно буксует сцепление - не воняло? при 100 дайте резко газу, если обороты попрут а скорость нет то сцепу на заменуHello!

Да не, я просто не знаю сколько есть нормально держать оборотов, думал 4000 это максимум а дальше уже вредно будет.
Спасибо за совет - попробую (вроде ничего не попахивало, разгоняется с места вроде даже шустро бывает)


А какие обороты у кого из владельцев Фаб при 100|120 км/ч ?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-09-2019 13:28 Sergeo.)
Шукати всі повідомлення учасника
Олексій-Б Немає
Ученик
*

Повідомлень: 18
Приєднався: Nov 2018

Повідомлення: #20
11-09-2019 13:29 RE: Оберти двигуна

нормальні оберти для цього мотору, в мене на Румстері 1,4 теж 5-ю при 100км/год 3000об/хв, а при 80км/год близько 2500об./хв. При розгоні, особливо на 1-ій передачі, часто кручу до 5000.
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
Video Оновлення прошивки блоку двигуна шкода Октавія а7 1.6 tdi IGORM 9 1 681 05-10-2021 08:58
Останнє: +Sasha+
Brick Поліуретанова задня подушка двигуна Jaguarko 15 4 725 13-05-2017 14:50
Останнє: netshurik
  Заміна двигуна фабія хеч олд IgorJV 23 6 130 06-02-2017 13:19
Останнє: xxxdimasiaxxx
  встановлення двигуна РС Ingol$htadt 33 6 999 23-10-2013 23:05
Останнє: ANTI[SuN]

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1