Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Ремонт АКБ шуруповерта.
Автор Повідомлення
d9n Немає
Классик
****

Повідомлень: 787
Приєднався: Mar 2012
Киев
BMW E36/VW POLO 9N
Повідомлення: #1
24-04-2019 20:07 Ремонт АКБ шуруповерта.

Померли обе батареи шуруповёрта. Так понимаю можно прикупить банки и заменить. Надо понять целесообразность . шурик бюджетный - COMPASS CD 182 , ремонт может дороже нового получиться. Кто то может сориентировать ?
Шукати всі повідомлення учасника
Владимир_ На сайті
Воффка
*****

Повідомлень: 2 608
Приєднався: Jun 2013
АТ
Octavia А5 FL 2,0 TDI-CR DSG-6
Повідомлення: #2
24-04-2019 21:11 RE: Ремонт АКБ шуруповерта.

Така ж проблема. Трошки гуглив. Якщо міняти блок батарей - то вже краще ставити Li-ion, а це ніразу не бюджетно, як і готові блоки з алі. Для себе вирішив шукати блок живлення і робити шуруповерт від мережі.
Шукати всі повідомлення учасника
Dimonn Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 114
Приєднався: Jun 2007

WTS 8T8T FoxKiller
Повідомлення: #3
24-04-2019 22:15 RE: Ремонт АКБ шуруповерта.

(24-04-2019 20:07)d9n :  Померли обе батареи шуруповёрта. Так понимаю можно прикупить банки и заменить. Надо понять целесообразность . шурик бюджетный - COMPASS CD 182 , ремонт может дороже нового получиться. Кто то может сориентировать ?
Поищи на ОЛХ, человек по-моему в Сумах живет.
Несколько объяв есть его.
Проконсультирует.

Кстати, под литий не все можно переделать, зависит от напряжения.
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Cossack Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 2 618
Приєднався: Feb 2008
Київ
Skoda Octavia A7 1.4TFSI Ambition+
Повідомлення: #4
25-04-2019 09:47 RE: Ремонт АКБ шуруповерта.

Два раза уже так делал. Правда, у меня старенький Skil с Ni-MH аккумуляторами. Первый раз, на родных аккумуляторах, отработал весь ремонт в квартире и сдох. Вскрыл блок аккумуляторов, на банке нашел тех.характеристики, пошел на радиорынок и купил новые таких же номиналов. Дома сам спаял. Второй раз уже заказывал на ebay банки с лепестками, их паять легче.
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #5
25-04-2019 09:55 RE: Ремонт АКБ шуруповерта.

Якщо профвикористання (постійно), то LiOn себе виправдовує, чи навіть коли зрозуміло що є ще один кусок роботи на вбивання АКБ. Єдине що – при переробці контролер заряда і кількість LiOn підбирати під існуюче зарядне щоби нормально заряджалося (заряджений LiOn ~4,2В + робити запас).

І краще не паяти, а контактним зварюванням збирати.
Шукати всі повідомлення учасника
Лёха Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 940
Приєднався: Oct 2006
Киев
Octavia A5 FL1.6MPI Combi (CHGA+ГБО)
Повідомлення: #6
25-04-2019 10:08 RE: Ремонт АКБ шуруповерта.

первую банку переделал на сеть (плата с олх 350 грн вроди...)
вторую банку переделал на литий.. 5 банок с батарейными отсеками (акумы не паяем, а вставляем в отсек, так их потом менять легче).. получилось с зарядкой 800 грн....
вопрос сколько стоят 2 родных комплекта?


(25-04-2019 09:55)SergM :  Якщо профвикористання (постійно), то LiOn себе виправдовує, чи навіть коли зрозуміло що є ще один кусок роботи на вбивання АКБ. Єдине що – при переробці контролер заряда і кількість LiOn підбирати під існуюче зарядне щоби нормально заряджалося (заряджений LiOn ~4,2В + робити запас).

І краще не паяти, а контактним зварюванням збирати.
я бы немного не так оценивал преимущества...
1 - LiOn имеет очень низкий саморазряд и нет "памяти" - т.е. может годами валятся в кладовке и "не испортится" тогда как никилькадамий в кладовке разрядится за пару месяцев и здохнет за 2 года..
2 - LiOn имеет ограниченное кол-во циклов после чего теряет емкость... а никиль вроди как на оборот полезно "поганять"...
да и кол-во правильно не под зарядку подбирать а под шурик... а зарядку лучше купить правильную...
иначе 12/3=4(=постоянно недозаряженый...)

Арфография... эта как канг-фу. Настаящие мастира ею биз надабнасти ни пользуюцца!!!©
(Востаннє це повідомлення було змінене: 25-04-2019 10:27 Лёха.)
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #7
25-04-2019 11:05 RE: Ремонт АКБ шуруповерта.

(25-04-2019 10:08)Лёха :  я бы немного не так оценивал преимущества...
1 - LiOn имеет очень низкий саморазряд и нет "памяти" - т.е. может годами валятся в кладовке и "не испортится" тогда как никилькадамий в кладовке разрядится за пару месяцев и здохнет за 2 года..
2 - LiOn имеет ограниченное кол-во циклов после чего теряет емкость... а никиль вроди как на оборот полезно "поганять"...
да и кол-во правильно не под зарядку подбирать а под шурик... а зарядку лучше купить правильную...
иначе 12/3=4(=постоянно недозаряженый...)
1. Не може роками, його теж варто використовувати = ганяти.
2. Усі мають обмеження по циклах і старіють, але LiOn має більшу ємність за тих самих габаритів і тому те ж саме навантаження йому буде "легше переносити". А якщо не розряджати у 0 і тримати зарядженим, то проблем буде менше, і LiOn це дозволяє робити.
3. З практичної точки зору, щоби менше було питань і дешевше переробка, варто підлаштуватись під наявну зарядку і придбати контролер заряду під певну кількість LiOn – з контролем по температурі, бо LiOn пожежо- та вибухонебезпечний.
Шукати всі повідомлення учасника
Лёха Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 940
Приєднався: Oct 2006
Киев
Octavia A5 FL1.6MPI Combi (CHGA+ГБО)
Повідомлення: #8
25-04-2019 11:26 RE: Ремонт АКБ шуруповерта.

(25-04-2019 11:05)SergM :  3. З практичної точки зору, щоби менше було питань і дешевше переробка, варто підлаштуватись під наявну зарядку і придбати контролер заряду під певну кількість LiOn – з контролем по температурі, бо LiOn пожежо- та вибухонебезпечний.
так не получается...
шурики идут 12/14,4/18..
а на лилий надо 3*4,2=12,6/16,8/21....
ну 12 вольтовый еще может быть.. а остальные будут конкретно недозаряжены...

это я к чему.. для дома, для периодического использования литий тоже имеет смысл в плане долговечности... имхо.. за время лития умрет не один комплект никиля..

Арфография... эта как канг-фу. Настаящие мастира ею биз надабнасти ни пользуюцца!!!©
Шукати всі повідомлення учасника
SOA Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 881
Приєднався: Apr 2008
Киев,р-он Харьковский
Фабия, Авео (были), Ford Fusion
Повідомлення: #9
25-04-2019 11:31 RE: Ремонт АКБ шуруповерта.

LI тоже нельзя разряжать в 0.. минимальное напряжение на банке... если не изменяет память, 2,7 V. Иначе сокращается ресурс, резко....происходят необратимые процессы
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #10
25-04-2019 12:29 RE: Ремонт АКБ шуруповерта.

(25-04-2019 11:26)Лёха :  так не получается...
шурики идут 12/14,4/18..
а на лилий надо 3*4,2=12,6/16,8/21....
ну 12 вольтовый еще может быть.. а остальные будут конкретно недозаряжены...

это я к чему.. для дома, для периодического использования литий тоже имеет смысл в плане долговечности... имхо.. за время лития умрет не один комплект никиля..
При заряджанні відбувається падіння напруги внаслідок втрат, тому зарядне має бути з запасом у кілька вольт. Ті зарядні що йдуть у комплекті мають якусь номінальну напругу (теж з запасом) і так само розраховані під номінал NiMn у 1,2В (1,4В максимум).

Якщо LiOn номінально 3,6В (4,2В максимум), то це рівно 3 шт. NiMn і все сходиться нормально з кратністю 3, інакше доведеться більш прискіпливо перевірити реальні дані зарядного. А нормальному контролеру все одно - аби вхідна напруга достатньо перевищувала максимальну зарядну батареї і усе буде заряджено як слід.

(25-04-2019 11:31)SOA :  LI тоже нельзя разряжать в 0.. минимальное напряжение на банке... если не изменяет память, 2,7 V. Иначе сокращается ресурс, резко....происходят необратимые процессы
Взагалі нижче 3В LiOn розряджати не рекомендується. І він так само сильніше втрачає ресурс за глибоких розрядів.
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  аккумулятор для шуруповерта AlexGor 26 25 074 13-02-2011 19:40
Останнє: Snegovik

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1