Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Ремонт АКБ шуруповерта.
Автор Повідомлення
SOA На сайті
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 881
Приєднався: Apr 2008
Киев,р-он Харьковский
Фабия, Авео (были), Ford Fusion
Повідомлення: #51
06-05-2019 16:19 RE: Ремонт АКБ шуруповерта.

Бля... вы космический корабль делаете? или шуруповёрт всё таки -))))))
Лёха ставь любые Li АКБ, делай им правильную зарядку и будет счастье... всё равно на всю жизднь не хватит.....
Но литий хорошо держит паузу в при кратковременных работах....саморазряд.
Шукати всі повідомлення учасника
Лёха Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 940
Приєднався: Oct 2006
Киев
Octavia A5 FL1.6MPI Combi (CHGA+ГБО)
Повідомлення: #52
06-05-2019 16:39 RE: Ремонт АКБ шуруповерта.

(06-05-2019 15:59)SergM :  Тобто "звичайний" від 10А обов'язково перегріється? Гарантуєте?
а от 15А не перегреется? гарантируете?
(06-05-2019 15:59)SergM :  Тобто по-Вашому краще сподіватися на те що чогось не буде ("я ж круті LiOn поставив") ніж контролювати те що відбувається?
– Це про безпеку точно? Страховка від браку є? Від непередбачених обставин? Від КЗ? Іншого?

вот купите контроллер заряда / разряда с контролем температура тогда поговорим..
а пока в бюджете есть все, заряд/разряд/перегруз/балансировка/кз/ все кроме температуры!!!
(06-05-2019 15:59)SergM :  Які хочете: NCR18650GA, NCR18650PF.
ссылку на пдф...
(03-05-2019 11:55)SergM :  Спеціально залишив контекст Вашої "відповіді" та ще й питанням на питання.
Що з ним відбувається? – Він по-перше принципово не в змозі віддавати високі струми (3С розумний край) + швидко розряджається та деградує. І як і будь-який інший акумулятор гріється і стає потенційно небезпечним.
то есть он принципиально отдать не может, но если вдруг отдаст, будет потенциально опасным... Facepalm

(03-05-2019 11:55)SergM :  – Це знову Ваша типу "відповідь"?
да.. моя.. сильно много вопросов.. Mr. Green

(03-05-2019 11:55)SergM :  І що тут Ви хочете показати? Те що я правий? Чи те що Ви не вмієте читати і не розумієте різниці стартового струму і потужності двигуна? Чому про мене у розмові зі мною у третій особі?
хочу показать как инженер идет от отрицания 10А к утверждению...
(03-05-2019 11:55)SergM :  
(03-05-2019 18:05)Лёха :  а далее, хочу спросить..
ну допустим, двигатель 20Вт....
номинальный ток это на холостом ходу или под нагрузкой?
под какой нагрузкой? под номинальной?
что будет с током при повышении номинальной нагрузки на мотор?
Номінальний струм – це коли двигун на номінальних обертах розвиває номінальну потужність. Відповідно навантаження на нього теж номінальне. По суті це довготривалий розрахунковий режим роботи двигуна.

так что с током будет при превышении номинальной нагрузки?

(03-05-2019 11:55)SergM :  
(03-05-2019 18:05)Лёха :  - вот нашел пару замеров...
Цитата:Холостой ход – 2,5 А.
Сверление деревяшки сверлом диаметром 12 мм – 9 А.
Сверление деревяшки сверлом форстнера 35 мм – 9 А (15 А во время заедания сверла).
Закручивание шурупа – 10 А (15 А при срабатывании трещётки).
Выкручивание шурупа – 6 А.
и это 12 вольтовый шуруповерт...
Треба спочатку – який саме це шуруповерт на 12В? Від якого джерела? Що було з напругою?
шуруповерт "старый спарки", замеры после переделки на литийион.... что-то поменяло? Facepalm

(03-05-2019 11:55)SergM :  
(03-05-2019 18:05)Лёха :  -и стоят эти "высокотоковые" не "захмарні кошти"..
7$ проти 4$.

P.S. Я краще поставлю паралельно-послідовно дешевші – що забезпечить мені зменшення струмового навантаження на них, збільшить ємність та продовжить ресурс, бо це не дрон, де масогабаритна характеристика є першочерговою.
и вот она, логика инженера....
А возьму ко я для китайского ширпотреба два по 4 вместо одного за 7, и дорогущий контроллер с контролем температуры......
гений!!!

(03-05-2019 11:55)SergM :  P.P.S. Вас дуже прикрашають такі "вставки" (як і вище у тексті):
Цитата:впрочем, надоело мне спорить с проффесороминженером.....
такие высоты мне не подвластны.....
нет.. однозначно не подвластны... все... закончил...

Арфография... эта как канг-фу. Настаящие мастира ею биз надабнасти ни пользуюцца!!!©
(Востаннє це повідомлення було змінене: 06-05-2019 16:49 Лёха.)
Шукати всі повідомлення учасника
tarickb Немає
Писатель
***

Повідомлень: 341
Приєднався: Aug 2013
Івано- франківськ
Був Octavia tur 1.6 2006 Octavia A5 1.6tdi 2011r
Повідомлення: #53
06-05-2019 18:29 RE: Ремонт АКБ шуруповерта.

Hello! стоїть комплект бош , все руки не доходили до того щоб переробити на літій, тут темку підрулилаМир, думав щось цікавого дізнаюсь , Я удивлен , як вже хтось писав , ви ,що збираєтесь теслу зробити? Хотілось б Якоїсь конкретики, ось купив те і те, зпаяв,поставив те і те, бмс —така , заряджав, щось працює,в таких то моментах не працює, зверніть увагу на те і те ... 6 сторінок тільки як когось принизитиОцтой
Тож замовив 2 акуми для своїх потреб , один перероблю під літій заодно порівняю в роботі ... Санта-Барбара продовження буде )) Не за что
Шукати всі повідомлення учасника
Владимир_ Немає
Воффка
*****

Повідомлень: 2 608
Приєднався: Jun 2013
АТ
Octavia А5 FL 2,0 TDI-CR DSG-6
Повідомлення: #54
06-05-2019 19:25 RE: Ремонт АКБ шуруповерта.

Почитав автор теми відповіді..... і викинув на...хєр той шурупавйорт Smile
Шукати всі повідомлення учасника
d9n Немає
Классик
****

Повідомлень: 787
Приєднався: Mar 2012
Киев
BMW E36/VW POLO 9N
Повідомлення: #55
06-05-2019 19:53 RE: Ремонт АКБ шуруповерта.

(06-05-2019 19:25)Владимир_ :  Почитав автор теми відповіді..... і викинув на...хєр той шурупавйорт Smile
пока лежит -ждёт. буду сетевой брать .
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #56
07-05-2019 09:08 RE: Ремонт АКБ шуруповерта.

(06-05-2019 16:39)Лёха :  
(06-05-2019 15:59)SergM :  Тобто "звичайний" від 10А обов'язково перегріється? Гарантуєте?
а от 15А не перегреется? гарантируете?
Знову у кущі?

(06-05-2019 16:39)Лёха :  
(06-05-2019 15:59)SergM :  Тобто по-Вашому краще сподіватися на те що чогось не буде ("я ж круті LiOn поставив") ніж контролювати те що відбувається?
– Це про безпеку точно? Страховка від браку є? Від непередбачених обставин? Від КЗ? Іншого?
вот купите контроллер заряда / разряда с контролем температура тогда поговорим..
а пока в бюджете есть все, заряд/разряд/перегруз/балансировка/кз/ все кроме температуры!!!
Так БЕЗПЕКА Ж!!!... Чи таки нє?

(06-05-2019 16:39)Лёха :  
(06-05-2019 15:59)SergM :  Які хочете: NCR18650GA, NCR18650PF.
ссылку на пдф...
У Гуглі забанили? – Вказано конкретні моделі.

(06-05-2019 16:39)Лёха :  
(03-05-2019 11:55)SergM :  Спеціально залишив контекст Вашої "відповіді" та ще й питанням на питання.
Що з ним відбувається? – Він по-перше принципово не в змозі віддавати високі струми (3С розумний край) + швидко розряджається та деградує. І як і будь-який інший акумулятор гріється і стає потенційно небезпечним.
то есть он принципиально отдать не может, но если вдруг отдаст, будет потенциально опасным... Facepalm
Facepalm
Ви також потенційно можете стати академіком, а ось принципово – мабуть ні.

Для тих хто не вчив фізику у школі на акумуляторах пишуть "не допускати короткого замикання" – ось так Ви зможете дізнатися що конкретний екземпляр максимально може. Але чи буде це розумним і практичним? Суттєві перевантаження сприяють підвищенню температури і збільшенню внутрішнього тиску (ризик розгерметизації та руйнування) – це основна потенційна небезпека.

(06-05-2019 16:39)Лёха :  
(03-05-2019 11:55)SergM :  – Це знову Ваша типу "відповідь"?
да.. моя.. сильно много вопросов.. Mr. Green
Вас ніхто за язик не тягнув.

(06-05-2019 16:39)Лёха :  
(03-05-2019 11:55)SergM :  І що тут Ви хочете показати? Те що я правий? Чи те що Ви не вмієте читати і не розумієте різниці стартового струму і потужності двигуна? Чому про мене у розмові зі мною у третій особі?
хочу показать как инженер идет от отрицания 10А к утверждению...
Facepalm
Я писав що двигуни шуруповертів не споживають 10А і не мають потужності 120 Вт. Стартовий струм – це короткочасний імпульс, пов'язаний зі специфікою роботи двигуна (а саме індуктивного навантаження і старту), він не є струмом споживання.

(06-05-2019 16:39)Лёха :  
(03-05-2019 11:55)SergM :  
(03-05-2019 18:05)Лёха :  а далее, хочу спросить..
ну допустим, двигатель 20Вт....
номинальный ток это на холостом ходу или под нагрузкой?
под какой нагрузкой? под номинальной?
что будет с током при повышении номинальной нагрузки на мотор?
Номінальний струм – це коли двигун на номінальних обертах розвиває номінальну потужність. Відповідно навантаження на нього теж номінальне. По суті це довготривалий розрахунковий режим роботи двигуна.

так что с током будет при превышении номинальной нагрузки?
На загал буде рости. Але треба згадати про редуктор, що зменшує оберти з 11 тис. до 120 на хвилину і тому зростання струму споживання принципово не буде значним. Тільки за умови повної зупинки двигуна зростання струму буде порівняно значним, а сам максимум легко оцінити за омічним опором.

(06-05-2019 16:39)Лёха :  
(03-05-2019 11:55)SergM :  
(03-05-2019 18:05)Лёха :  - вот нашел пару замеров...
Цитата:Холостой ход – 2,5 А.
Сверление деревяшки сверлом диаметром 12 мм – 9 А.
Сверление деревяшки сверлом форстнера 35 мм – 9 А (15 А во время заедания сверла).
Закручивание шурупа – 10 А (15 А при срабатывании трещётки).
Выкручивание шурупа – 6 А.
и это 12 вольтовый шуруповерт...
Треба спочатку – який саме це шуруповерт на 12В? Від якого джерела? Що було з напругою?
шуруповерт "старый спарки", замеры после переделки на литийион.... что-то поменяло? Facepalm
І чим міряли? Яка була напруга на батареї та на двигуні у цей час?

(03-05-2019 18:05)Лёха :  
(03-05-2019 11:55)SergM :  
(03-05-2019 18:05)Лёха :  -и стоят эти "высокотоковые" не "захмарні кошти"..
7$ проти 4$.

P.S. Я краще поставлю паралельно-послідовно дешевші – що забезпечить мені зменшення струмового навантаження на них, збільшить ємність та продовжить ресурс, бо це не дрон, де масогабаритна характеристика є першочерговою.
и вот она, логика инженера....
А возьму ко я для китайского ширпотреба два по 4 вместо одного за 7, и дорогущий контроллер с контролем температуры......
гений!!!
Логіка елементарна – збільшуємо ємність – покращуємо час автономної роботи та експлуатаційні характеристики акумуляторів, бо струм віддачі зменшується (точно проживуть довше). Одночасно у 2 рази зменшується внутрішній опір батареї і зростає поверхня тепловіддачі з теплоємністю, що суттєво зменшує ризики. – Мало плюсів?
І хто Вам сказав що буде саме два по 4 замість одного за 7? І навіть якщо так, то ємність батареї буде в 2 рази більша – тобто ціна за ємність буде все одно менша.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 07-05-2019 09:09 SergM.)
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  аккумулятор для шуруповерта AlexGor 26 25 076 13-02-2011 19:40
Останнє: Snegovik

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1