Современное ГБО

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Тягне авто вправо, Фабія.
Автор Повідомлення
Alex-P Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 70
Приєднався: Jan 2015
Ірпінь
Фабія Вагон 1,4
Повідомлення: #1
11-07-2019 10:14 Тягне авто вправо, Фабія.

Привіт.
На одометрі було 112+ тис км і вирішив я замінити сайленти ричагів. Спочатку хотів тільки задні але коли зняв то замінив і передні. Заодне замінив рульові тяги повністю разом з наконечниками і шарові. Плюс опору стійки. Плюс резинки стаба. Без тяг стабілізвтора. Одним словом був перебраний повністю весь перед з рульовими окрім підшипників стійки. Все ставилося TRW і опори стійки VAG.
До цього авто вело себе адекватно на дорозі. Після заміни відкатав км 15-20 поїхав на розв-сходж. Після розвалу авто почало тягнути вправо. Руль не рве з рук. Але авто в правий поворот входить краще, легше ніж в лівий.
Подумав, можливо щось не так і повторно заїхав на розвал. Звісно що нічого не знайшли. Майстер трішки сильніше завернув праве колесо всередину щоб стабілізувати. Але нічого це не дало. Після цього я згасав в Младу-Болеслав, потім в Полтаву. Сьогодні знову поїхав на іншу СТО на розвал. Майстер сказав що все в допусках. Фото нижче це сьогоднішні заміри.
Тиск в шинах норма. Підшипники ступичні норма. Люфтів - зазорів по ходовці немає. Є люфт в редукторі рульовому бо при вимкненому двигуні при різкому вліво-вправо є стук. При заведеному авто цей стук не відчувається ні на слух, ні на дотик. Авто по дорозі не кидає. В колії та при віїзді з неї авто нормально себе поводить. І головне. По шині видно що щось все таки не те. Бо наружна частина шини більш зношена на правій стороні автомобіля. Ліва шина знос однаковий.Стиль їзди помірний без навалювань.
Є якісь варіанти що може бути? Читав про втулки стабілізатора. Але я їх обтягував вже при нагруженій підвісці коли авто стояло колесами на землі.
[Зображення: IMG_20190711_104658_800.jpg][Зображення: i.gif]

Праве колесо
[Зображення: IMG_20190711_105246_500.jpg][Зображення: i.gif]
[Зображення: IMG_20190711_105303_500.jpg][Зображення: i.gif]

Ліве колесо

[Зображення: IMG_20190711_105326_500.jpg][Зображення: i.gif]
[Зображення: IMG_20190711_105340_500.jpg][Зображення: i.gif]
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-07-2019 10:19 Alex-P.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 199
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #2
11-07-2019 11:18 RE: Тягне авто вправо, Фабія.

00. Не зрозумілий ступінь проблеми.
0. Стабілізатор впливає тільки на стійкість.
1. То все поміняне було у якому стані? – Веду до того, що тепер Ви маєте нормальний стан і краще відчуваєте дорогу = насправді нічого не змінилося.
2. Дорога у нормі має нахил до зовнішніх країв – щоби вода стікала, і коли підвіска нормальна, то цей нахил відчувається "скочуванням" з траекторії.
3. За правостороннього руху праве переднє зношується більше (на передньому приводі).
4. Може зад підрулює? – Там сайлент-блоки дивилися? + Взагалі геометрію.
5. Гуму місцями міняли? – Буває зміна її геометрії, що призводить до проблем.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Alex-P Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 70
Приєднався: Jan 2015
Ірпінь
Фабія Вагон 1,4
Повідомлення: #3
11-07-2019 11:54 RE: Тягне авто вправо, Фабія.

Відповіді.
00 - проблема в тому що при відпусканні руля авто плавно зтягує вправо. Коли ідеш по пустій рівній дорозі і рулем вправо-вліво то відчувається що авто вправо легко ниряє а от вліво наче опирається. звісно що це все не з такими зусиллями як на камазі.
0- згоден. Але якщо представити як кріпиться стаб то при неправильній затяжці резинок стаба коли одне стоїть колесо на землі а інше в повітрі то виникає крутний момент який затягнутий. Можливий вплив але він мізерний.
1 - задні сайленти були в стані не ахті. Пожовані і надірваний один. Бочонки (передні) поміняв бо вже все одно знятий ричаг і коштують копійки. Опори стійки були дещо провалені бо між стаканом і верхньою чашкою в підкапотному пролазив мизинець. Там точно десь мм 6-7 було. Рульові міняв бо внутрішні шарніри "яблука" мали люфт.
2 - це зрозуміло. Але ж до заміни цей ефект не так відчувався. Можливо компенсування убитістю підвіски.
3 - це і підтверджує моє фото правого переднього колеса. Але там видно що наружа зношена більше.
4 - при огляді авто знизу нарікань на підвіску задньої балки небуло. Зі слів вже двох майстрів.
5 - гуму не міняв. І взагалі я ніколи гуму не міняю місцями.
Є одне припущення. Я багато подорожую. І не завжди гарними дорогами. Стиль ізди спокійний. Можливо якось (не знаю як) підрамник правою стороною пішов назад...
Провернувся на зазорах в кріпленнях. Бо інше в голову не приходе.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 199
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #4
11-07-2019 13:20 RE: Тягне авто вправо, Фабія.

(11-07-2019 11:54)Alex-P :  при відпусканні руля авто плавно зтягує вправо. Коли ідеш по пустій рівній дорозі і рулем вправо-вліво то відчувається що авто вправо легко ниряє а от вліво наче опирається
Можна перевірити на односторонній рівній дорозі або на пустій перевірити на зустрічній. По-друге – може є питання по підсилювачу?

(11-07-2019 11:54)Alex-P :  якщо представити як кріпиться стаб то при неправильній затяжці резинок стаба коли одне стоїть колесо на землі а інше в повітрі то виникає крутний момент який затягнутий
– Видумки. На рівному все має попадати = все гаразд. На нервному – купа проблем прикрутити.

(11-07-2019 11:54)Alex-P :  задні сайленти були в стані не ахті.
Задні впливають на чіткість керування. Від зношених передніх плаває траекторія.

(11-07-2019 11:54)Alex-P :  це і підтверджує моє фото правого переднього колеса. Але там видно що наружа зношена більше.
Ну так воно проїхало скільки до заміни і скільки після?
По-друге внаслідок стилю водіння і обраного тиску теж може бути нерівномірність.

(11-07-2019 11:54)Alex-P :  при огляді авто знизу нарікань на підвіску задньої балки небуло. Зі слів вже двох майстрів.
Огляд чи перевіряли?

(11-07-2019 11:54)Alex-P :  гуму не міняв. І взагалі я ніколи гуму не міняю місцями.
Навіть перед-зад?
А може треба було б?
І взагалі – скільки гумі років? – Може уважно придивитися і виявиться що вона відбалансована б'є?

(11-07-2019 11:54)Alex-P :  Є одне припущення. Я багато подорожую. І не завжди гарними дорогами. Стиль ізди спокійний. Можливо якось (не знаю як) підрамник правою стороною пішов назад...
– Не видумуйте. Раз не один стенд показує що геометрія у нормі, то все має бути гаразд.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Alex-P Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 70
Приєднався: Jan 2015
Ірпінь
Фабія Вагон 1,4
Повідомлення: #5
11-07-2019 14:46 RE: Тягне авто вправо, Фабія.

Щодо підсилювача.
При відпусканні керма кермо буквально на 1-2 град вправо і все. Тобто підсилювач самостійно не підкручує, вибачте за таку мову.
До ремонтуу шина проіхала тисяч 12-13. Після ремонту. тобто з весни цього року вже 7.
При тому що всі три практично однаково стерті, маю на увазі пара-пара, але пара передніх за рахунок зовнішньої сторони шини неоднакова.
Резина 17 року, придбав лютий 18. Поставив квітень 18. Якось так. Резина Бріджстоун MY-02. 185 60 14.
Не знаю що Ви вважаєте за перевірку. Залізли з монтажкою під авто на півметра. Туди вставили, сюди вставили. І сказали що з балкою питань немає.
Кермо не б"є до швидкості 140 км. Ні на яких швидкостях. Просто якась фігня виходить. Авто стоїть на дорозі як вкопане але як відпустити кермо то зтягує.
Фантастика.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-07-2019 14:47 Alex-P.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
тавровед Немає
Любитель почитать
****

Повідомлень: 1 242
Приєднався: Jan 2010
Днепровщина. IFD
фаба 1.2 BME класик
Повідомлення: #6
11-07-2019 15:58 RE: Тягне авто вправо, Фабія.

В право немного тянет из-за профиля дороги. разница в высоте протектора 1-2 мм --тоже тянет....

Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 199
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #7
12-07-2019 08:36 RE: Тягне авто вправо, Фабія.

(11-07-2019 14:46)Alex-P :  Щодо підсилювача.
Малася на увазі його вина у відмінності відчуттів ліво-право.

По-друге – нехай перевірить хтось неупереджений, бажано також водій Фабіїї.

(11-07-2019 14:46)Alex-P :  При тому що всі три практично однаково стерті, маю на увазі пара-пара, але пара передніх за рахунок зовнішньої сторони шини неоднакова.
Тобто на обох передніх зовнішній край? Помітили після ремонту?

(11-07-2019 14:46)Alex-P :  Авто стоїть на дорозі як вкопане але як відпустити кермо то зтягує.
Фантастика.
Якщо гума свіжа і немає биття її та дисків, з геометрією та підвіскою усе гаразд, то залишається подивитися гальма...
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  провал після перемикання 2-3-4 передачі - шкода фабія otarnavsky 22 1 381 15-07-2019 00:25
Останнє: Serhii Sapon
  Великий росхід Фабія 1.2 Ha3aP 49 2 188 29-06-2019 09:05
Останнє: SwanNazar
  Порадьте задні амортизатори Шкода Фабія 2007р 1.2л ППД freshwind 4 388 11-06-2019 13:21
Останнє: freshwind
  Не працює підігрів дзеркал Фабія 2 Yarik30071 12 496 15-05-2019 08:56
Останнє: Yarik30071
  Текстові повідомлення на БК Шкода Фабія Yarik30071 7 468 08-05-2019 08:29
Останнє: Yarik30071
  Не працює вентилятор шкода Фабія 2002 р Володя Христан 10 515 03-04-2019 12:15
Останнє: Володя Христан
  Ремонт рульового+підвіска Фабія Alex-P 3 322 02-03-2019 22:54
Останнє: Alex-P
  Заміна внутрішнього шруса, фабія. IgorJV 8 1 467 14-08-2018 01:27
Останнє: Kostyl
  Ведёт машину вправо denkrep 35 4 660 04-07-2018 02:02
Останнє: StreetLine
  Непонятный гул при повороте вправо StealthyTigeR 14 1 831 15-11-2017 20:55
Останнє: Valerio

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1