Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
допоможіть не встати на граблі!
Автор Повідомлення
godsdog Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 108
Приєднався: May 2008

Повідомлення: #1
12-09-2008 02:36 допоможіть не встати на граблі!

Як я згадував раніше, наше авто вже приїхало і чекає на нас в салоні.

Завтра їду його оглядати. На що слід звертати увагу?

vitalius:
Цитата: Мабуть варта оглянути авто на наявність (не дай Боже) подряпин, сколів фарби, вм"ятин. Також чи працюють фари, ліхтарі і т.д, перевірити всі опції, їх роботу, оглянути салон та багажник, якщо все ОК - то тоді підписувати акт прийому-передачі.

Щось до цього ще можна додати?
Якщо подряпини/вм*ятини/сколи фарби таки є, то що в такій ситуації слід робити???
Шукати всі повідомлення учасника
godsdog Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 108
Приєднався: May 2008

Повідомлення: #2
12-09-2008 03:41  

перепрошую... я уважно подивився форум, і знайшов відповідь на своє питання. Хоча б оце:

Перед тем как отправиться за машиной, советую составить список - на что смотреть и чего не упустить.
На всякий случай приводжу полный список "правильного" осмотра машины.
Кузов. Осмотрите кузов под разными углами на предмет вмятин;
щели между дверями и крыльями должны быть без перекосов, одинаковой толщины, а сами двери не выпирать за пределы кузова;
то же у крышек багажника и капота;
внимательно осмотрите оптику - нет ли сколов и трещин (поменять потом - дорогое удовольствие);
Замки. Проверьте все двери на предмет открытия-закрытия с ЦЗ
открытие передних дверей ключом;
блокировку дверей изнутри;
надежность открытия-закрытия капота и багажника.
Амортизаторы. Раскачайте машину, надавливая сверху на багажник или на капот. Если она после того, как отпустите руки, качнется более двух раз - амортизаторы не в порядке.
Багажник. В багажнике приподнимите фальшпол и внимательно все осмотрите. Кроме запаски там должны находиться:
домкрат;
буксировочный крюк (если машина импортная и крюк вворачивается отдельно);
скоба для открытия пластиковых накладок, куда вставляется буксировочный крюк;
баллонный ключ.
Лампочки. Кроме фар, габаритов и стоп-сигнала проверьте:
поворотники и аварийку;
противотуманки (если имеются);
подсветку номера, багажника, бардачка и салонное освещение.
Стеклоподъемники. Проверьте все четыре двери по отдельности, стекла при этом опускайте до конца, все должно ходить без заеданий.
Механизмы в салоне. регулировку руля;
перемещение водительского и пассажирского сидений, они не должны болтаться;
складывание, наклон и перемещение задних сидений;
перемещение подголовников.
Обогрев и кондиционер. Обогрев заднего стекла можно проверить просто на ощупь, при включении чувствуется тепло;
заведите двигатель и проверьте работу печки во всех режимах, изменяя направление воздуха переключателем;
включите кондиционер и проверьте наличие холодного воздуха на режиме MAX охлаждения;
напор воздуха из сопел при включенном вентиляторе должен быть мощнее, чем при открытом заборе воздуха снаружи.


Але що робити, якщо несправності виявляться?
Шукати всі повідомлення учасника
vitalius Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 177
Приєднався: Sep 2008

Seat Toledo Superwagen
Повідомлення: #3
12-09-2008 06:33  

в договорі написано, що автосалон несе відповідальність за авто до моменту підписання акту прийомо-передачі, значить нехай усувають недоліки по-гарантії. Не знаю, але думаю, що можна ще поторгуватись.

[Зображення: ab31474.gif]
Шукати всі повідомлення учасника
StE@LtH Немає
Да прибудет с вами сила
*****

Повідомлень: 2 931
Приєднався: Oct 2006
Львів
Skoda Pajero 3.2 DiD
Повідомлення: #4
12-09-2008 11:26  

vitalius :в договорі написано, що автосалон несе відповідальність за авто до моменту підписання акту прийомо-передачі, значить нехай усувають недоліки по-гарантії. Не знаю, але думаю, що можна ще поторгуватись.

З ким торгуватись? З майстрами на СТО які робили перепродажну підготовку і здають машину в експлуатацію? Торгуватися треба раніше з менеджерами автосалону які мають відношення до купівлі-продажу Smile

А ще краще не торгуватися а по картці знижку отримати і наскільки я знаю ви обоє так і робите Wink а більше наж 2% вам навряд дадуть хай би ви відмовлялись від машин взагалі бо після переходу на ціни відносно долара у листопаді 2007 року автосалон став заробляти менше і відповідно знижку не може дати космічну. Для прикладу в ті часи коли ціни біли зафіксовані у євро - знижки давали від 5 до 8 відсотків, а тепер 2% це максимум.

Якщо виявиш несправності то ні в якому разі не підписуй акт. Це фактично на даний момент єдиний інструмент який тобі надано в руки для того щоб забезпечити собі отмання якісного і справного авто.

http://www.Skodniki.org.ua
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
vitalius Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 177
Приєднався: Sep 2008

Seat Toledo Superwagen
Повідомлення: #5
12-09-2008 11:50  

Антон правий, (я щось толком не подумав), підписав акт = зі всім згоден

[Зображення: ab31474.gif]
Шукати всі повідомлення учасника
godsdog Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 108
Приєднався: May 2008

Повідомлення: #6
12-09-2008 22:00  

Більше того, Антон правий коли каже, що більше 2% знижки ніхто не дасть. Я вчора глибоко копався у форумі, і люди стверджували те саме. Але тоді це означає, що завдяки клубній картці ми з Віталіусом витиснули з ситуції все можливе, що не може не тішити...

Сенк ю, за пораду щодо дій у кофліктній ситуації.
Шукати всі повідомлення учасника
godsdog Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 108
Приєднався: May 2008

Повідомлення: #7
12-09-2008 22:17  

Сьогодні ще раз телефонували з салону. Досить наполегливо просили прийти. Коли сказав, що зможемо прийти лише в понеділок (сьогодні-завтра купа справ), то менеджер попросив принаймні оплатити рахунок (не оглянувши машину) Хм Я звісно ж Evil or Very Mad (ввічливо) Потім зателефонував інший менеджер, значно більш адекватний, і йому я теж пояснював, що сьогодні-завтра прийти не зможу. Одну з причин назвав ту, що ще раджуся із більш досвідченими товаришами про додаткове обладнання на машину ітд. Цей менеджер поставився із розумінням. Без зайвих зітхань у слухавку побажав всього найкращого і на цьому розійшлися до понеділка.
Шукати всі повідомлення учасника
vitalius Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 177
Приєднався: Sep 2008

Seat Toledo Superwagen
Повідомлення: #8
12-09-2008 22:41  

godsdog в якому автосалоні замовляв? Я замовив у Автотрейдінга, менеджер Олег - ввічлива і не нав"язлива людина, давав корисні на мою думку поради. ( я хотів колеса на 16", він мене відмовив - мовляв на наших дорогах буде дуже жорстко, в принципі він правий, я від тої опції відмовився - хоча він міг заробити на тому кілька грн, але того не зробив.). Короче сижу і думаю - як то ше довго чекати... аж до грудня Повбывав бы . Останній раз так сильно хотів зими ще у дитинстві Laughing

[Зображення: ab31474.gif]
Шукати всі повідомлення учасника
godsdog Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 108
Приєднався: May 2008

Повідомлення: #9
14-09-2008 13:04  

Звісно в автотрейдингу. Не впевнений, але ніби там обидва менеджери - Олеги. Та от, той що молодший - той, на мою думку, кращий.

......

Ха... щойно з'ясував ляп менеджера Олега (того кращого). Хоча можливо то наш спільний ляп, і ми просто не зрозуміли одне одного.

Я питав, що таке центральний замок і він мені пояснив, що з ключиком буде пульт, з якого відкриватимуться двері, це і є ЦЗ. Взагалі питання стояло про доцільність штатної сигналки, яле не хочу заглиблюватися в деталі. Так от, щойно з'ясував, що ЦЗ це лише можливість відкрити одразу всі двері запхавши ключ в одну замкову щілину. А пульт - це елемент сигналки!
Шукати всі повідомлення учасника
StE@LtH Немає
Да прибудет с вами сила
*****

Повідомлень: 2 931
Приєднався: Oct 2006
Львів
Skoda Pajero 3.2 DiD
Повідомлення: #10
14-09-2008 14:16  

godsdog :Звісно в автотрейдингу. Не впевнений, але ніби там обидва менеджери - Олеги. Та от, той що молодший - той, на мою думку, кращий.

......

Ха... щойно з'ясував ляп менеджера Олега (того кращого). Хоча можливо то наш спільний ляп, і ми просто не зрозуміли одне одного.

Я питав, що таке центральний замок і він мені пояснив, що з ключиком буде пульт, з якого відкриватимуться двері, це і є ЦЗ. Взагалі питання стояло про доцільність штатної сигналки, яле не хочу заглиблюватися в деталі. Так от, щойно з'ясував, що ЦЗ це лише можливість відкрити одразу всі двері запхавши ключ в одну замкову щілину. А пульт - це елемент сигналки!

Це ж очевидно. Він жеж не називається дистанційний замок або ще якось. Всі шкоди мають центральний замок (ключом всі двері відкриваєш/закриваєш) але тільки деяви моделі мають ще брелок де центральний замок керується дистанційно хоча він немає ніякого відношення до сигналізації впринципі тому цим ніхто не користується бо всі мають сигналки з пультами які не тільки дверями керують але і сигналкою. Про такі речі не варто сперичатися з менеджерами а краще спитати людей які мають з цим справу.

http://www.Skodniki.org.ua
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1