Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Работа дизеля на холостых
Автор Повідомлення
toledo Немає
Классик
****

Повідомлень: 952
Приєднався: Mar 2015
Одесса
Altea XL 1.6 CAYC
Повідомлення: #21
27-01-2021 12:45 RE: Работа дизеля на холостых

Нормально, не нормально. Меряйте компрессию, если разброса нет, снимать форсы и на стенд проверять/делать, менять. Есть конечно движки аля котооым свойственнен масложер, но чето такого на Кайках и прочих коммонрейл не встречал. Если сажевый на месте , с таким жером быстро прийдет в негодность. Вам правильно сказали, возможно и не зная о расходе масла. Вам нужно проверить компрессию, посмотреть турбину, не сильно ли она в масле, может кольца, может маслосьемные колпачки, может турбина. Если компрессия норм - то видимо проверять форсы, по маслу написал выше
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
nik6969 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 24
Приєднався: Dec 2018

Повідомлення: #22
29-01-2021 12:57 RE: Работа дизеля на холостых

у меня похожее было когда проходит регенерация сажевого
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
МихайлоOctavia Немає
Ученик
*

Повідомлень: 7
Приєднався: Jul 2020

Повідомлення: #23
10-10-2023 19:05 RE: Работа дизеля на холостых

Давненько не заходив, хочу написати може комусь допоможе.
Двигун 1.9 тді з насос форсункою, код двигуна BJB. Суть полягала в чому, так як насос форсунки у даному двигуні закріплені на 1 нещасний болт, і на них йде не маленьке навантаження, так як це НАСОС форсунка, і як я розумію вона качає соляру, з часом резиночки і ущільнювачі зношуються, і що саме гірше розбиваються посадкові місця в яких ці форсунки сидять, їх ще колодцями називають і ще якось там. Ізза цього може бути наступне (описую конкретно що було в мене):
- саме перше це трухало двигуном на холостих, не постійно а з певною періодичністю, коли спалювання топливної суміші відбувалось в першому циліднрі, на якому в мене і показувало завищені показники, де і були більше зношені ущільнювачі.
- друге це поганий запуск двигуна після простою, особливо в холодний період, пояснюється тим, що топливоприводи (подача і обратка) до форсунки у даному двигуні розташовані безпосередньо у ГБЦ, і коли зношуються ущільнювачі туди потрапляло повітря, відповідно топливо тікало в обратку і потім щоб завести потрібно було довго крутити щоб топливо назад закачало. А чому в холодну пору ще гірше, банально тому, що в холоді метал звужується, двигун швидше остиває, той зазор між форсункою і ГБЦ швидше відкривається так би мовити і цей процес ухода топлива в обратку стає швидший.
- третє це попадання топлива в масло, як воно точно відбувається я на 100% не розумію)) но через ці ж самі причини зносу ущільнювачів.
- четверте з вихлопної коптить.
- п'яте збільшений розхід топлива.
Ну і є два варіанти вирішення проблеми, вірніше навіть три:
- перший це просто заміна ущільнюючих резинок і кілець на форсунках (мені слава Богу так і повезло)) але за цим далі потрібно слідкувати і через 20-30 тис, знову їх замінити.
- другий якщо посадкові місця досить сильно розбиті, є варіанти перевтулити посадкові місця під форсунки або ж ще кажуть перегільзувати;
- ну і третій варіанти, це також якщо посадкові сильно розбиті, це заміна ГБЦ, але це досить дороговартісно.
Що хочу сказати, так це те що прийшов я до усунення цієї проблеми чисто випадковим чином. На дизель сервісах зазвичай про цю проблему добре знають, і завжди раді вам допомогти здираючи з вас не малі гроші практично ні за що, за зняття тільки форсунки мені співали по 600 грн, ну і у висновку загальну ціну співали 7-8 тис. грн, це ще було у 2021 році. А знайомий механік, допоміг зняти форсунку з першого циліндра, на якому і був поганий показник, і каже просто понеси на дизель сервіс хай поставлять на стенд і перевірять її, що я і зробив. Прийшовши на дизель сервіс з тою форсункою в руках мені сказали що стенда для перевірки таких форсунок у них немає. Я розвернувся і пішов назад до товариша, який сказав, що раз ми зняли форсунки то потрібно, наскільки він знає змінити ущільнювачі, так як він десь чув що вони типу одноразові чи шо, ну окей я поїхав в найближчий автомагаз де були ущільнювачі, купив, ми їх замінили і проблема зникла. Ось така історіяBig Grin Ціна питання до тисячі гривень. Правильно звичайно було б замінити ці ущільнювачі на всіх циліндрах.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 10-10-2023 19:06 МихайлоOctavia.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  ELM и работа с ним Misterd 47 6 120 27-10-2022 11:11
Останнє: toledo
  После замены радиатора печки падает температура на холостых. Дизель StreetLine 24 2 757 14-01-2022 16:11
Останнє: Ніштяк
  некорректная работа регулятора печки belka007zz 4 744 04-11-2021 10:37
Останнє: Misterd
  Вибрация на холостых оборотах superb 2005 blackbull 1 820 23-10-2021 22:29
Останнє: wywiadowca1980
  Работа вентиляторов V7 и V35 системы охлаждения. YuraM 0 835 16-06-2021 01:32
Останнє: YuraM
Wink некоректная работа климата Сергій Шевчук 5 984 28-03-2021 22:54
Останнє: Taras Superb 2
Wink TFSI глохнет на холостых pn65 8 1 201 19-02-2021 09:24
Останнє: pn65
  Работа подсветки бардачка. Vitaliy_N 5 907 30-12-2020 09:57
Останнє: Cossack
  Вибрация в салоне на холостых после подтяжки винта на подушке двигателя tma 5 1 601 01-06-2020 19:01
Останнє: prophet
  На холостых иногда не включается вентилятор и растет температура AGU iGermanN 5 1 429 22-05-2020 16:47
Останнє: Slavik

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1