Давненько не заходив, хочу написати може комусь допоможе.
Двигун 1.9 тді з насос форсункою, код двигуна BJB. Суть полягала в чому, так як насос форсунки у даному двигуні закріплені на 1 нещасний болт, і на них йде не маленьке навантаження, так як це НАСОС форсунка, і як я розумію вона качає соляру, з часом резиночки і ущільнювачі зношуються, і що саме гірше розбиваються посадкові місця в яких ці форсунки сидять, їх ще колодцями називають і ще якось там. Ізза цього може бути наступне (описую конкретно що було в мене):
- саме перше це трухало двигуном на холостих, не постійно а з певною періодичністю, коли спалювання топливної суміші відбувалось в першому циліднрі, на якому в мене і показувало завищені показники, де і були більше зношені ущільнювачі.
- друге це поганий запуск двигуна після простою, особливо в холодний період, пояснюється тим, що топливоприводи (подача і обратка) до форсунки у даному двигуні розташовані безпосередньо у ГБЦ, і коли зношуються ущільнювачі туди потрапляло повітря, відповідно топливо тікало в обратку і потім щоб завести потрібно було довго крутити щоб топливо назад закачало. А чому в холодну пору ще гірше, банально тому, що в холоді метал звужується, двигун швидше остиває, той зазор між форсункою і ГБЦ швидше відкривається так би мовити і цей процес ухода топлива в обратку стає швидший.
- третє це попадання топлива в масло, як воно точно відбувається я на 100% не розумію)) но через ці ж самі причини зносу ущільнювачів.
- четверте з вихлопної коптить.
- п'яте збільшений розхід топлива.
Ну і є два варіанти вирішення проблеми, вірніше навіть три:
- перший це просто заміна ущільнюючих резинок і кілець на форсунках (мені слава Богу так і повезло)) але за цим далі потрібно слідкувати і через 20-30 тис, знову їх замінити.
- другий якщо посадкові місця досить сильно розбиті, є варіанти перевтулити посадкові місця під форсунки або ж ще кажуть перегільзувати;
- ну і третій варіанти, це також якщо посадкові сильно розбиті, це заміна ГБЦ, але це досить дороговартісно.
Що хочу сказати, так це те що прийшов я до усунення цієї проблеми чисто випадковим чином. На дизель сервісах зазвичай про цю проблему добре знають, і завжди раді вам допомогти здираючи з вас не малі гроші практично ні за що, за зняття тільки форсунки мені співали по 600 грн, ну і у висновку загальну ціну співали 7-8 тис. грн, це ще було у 2021 році. А знайомий механік, допоміг зняти форсунку з першого циліндра, на якому і був поганий показник, і каже просто понеси на дизель сервіс хай поставлять на стенд і перевірять її, що я і зробив. Прийшовши на дизель сервіс з тою форсункою в руках мені сказали що стенда для перевірки таких форсунок у них немає. Я розвернувся і пішов назад до товариша, який сказав, що раз ми зняли форсунки то потрібно, наскільки він знає змінити ущільнювачі, так як він десь чув що вони типу одноразові чи шо, ну окей я поїхав в найближчий автомагаз де були ущільнювачі, купив, ми їх замінили і проблема зникла. Ось така історія
Ціна питання до тисячі гривень. Правильно звичайно було б замінити ці ущільнювачі на всіх циліндрах.