Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Паски безпеки — пряма ознака інтелекту
Автор Повідомлення
Vitaly_N Немає
татаро-монголофоб
*****

Повідомлень: 13 606
Приєднався: Oct 2008
Харьков, Павлово поле
А5 1,6 MPI+ESP
Повідомлення: #1
11-08-2019 19:28 Паски безпеки — пряма ознака інтелекту

Hello!

Застосування паска безпеки зменшує ризик загибелі водія за лобового зіткнення в 2.3 рази, за бокового — в 1.8 разів, а при перекиданні авто — в 5 разів.
Втім, на превеликий жаль, на сьогоднішній день залишається дуже багато міфів щодо використання ременів безпеки.

Міф 1. Ремінь заважає вибратися з автомобіля, який горить або тоне.

Це твердження може стосуватися лише пасків старої конструкції. Сучасні ж паски знімаються одним клацанням.

Міф 2. На невеликій швидкості ремені безпеки можна не використовувати.

Непристебнутий водій при лобовому зіткненні має дуже високі шанси розбити головою скло та в 9 із 10 випадків загинути. За статистикою, 80% всій аварій відбувається на швидкості 65 км/год. А зіткнення на такій швидкості аналогічно падінню з шостого поверху. Швидкість 80 км/год еквавілентна падінню з девятого поверху, а 110 км/год — 17 поверх відповідно. То чи ризикнули б ви прогулятися дахом багатоповерхівки без огородження? А чи пустили б туди своїх дітей? Думайте про це щоразу під час подорожей без пасків безпеки.

Міф 3. Пристебнутий дорослий може втримати дитину на руках.

Навіть при зіткненні на швидкості 30 км/год на вашого малюка масою 7 кг діятиме сила в 135 кілограм. Втримати таку вагу неможливо.

Міф 4. При подорожах на невеликі відстані паски безпеки непотрібні.

Згідно статистики, 75% відсотків випадків загибелі водія трапляються в межах 40 кілометрів від його дому.

Міф 5. Пасажирам, які сидять на задньому сидінні пристібатися необов'язково.

Це вкрай небезпечно не тільки для самих пасажирів: водія може вбити навіть дитина, що вилетіла з заднього сидіння. Також не варто забувати про перевертання машини — тут альтернативи не існує.

Міф 6. Найбільш безпечне місце в авто — за водієм.

Найбезпечніше місце в машині — середнє сидіння позаду: воно на 16% безпечніше будь-яких інших місць в авто. Але за умови, що пасажир, який там сидить, користується ременем безпеки. Інакше шанси вилетіти крізь лобове скло при аварії максимальні.

Міф 7. При аварії краще бути викинутим з автомобіля.

Безумовно, статистика свідчить, що в пасажира, який опинився під час ДТП поза салоном є шанс на збереження життя. 1 зі 100. Готові ризикнути? Найбільша небезпека під час аварії — це удар в частини салону. Тож якщо пасажири не будуть пристебнутими, то в них більше шансів вдаритися та отримати травму, несумісну з життям, аніж вилетіти назовні та залишитися цілим.

Міф 8. Якщо в машині є подушки безпеки, то ремені не потрібні.

Проблема в тому, що подушка при розкритті рухається назустріч людині зі швидкістю 300 км/год. А це удар боксера-важковаговика. Ремінь безпеки не дає «зустрітися» з подушкою настільки швидко. Та й розроблялася подушка для роботи спільно з пасками безпеки, а не замість них.
Цікаво, що навіть при використанні ременя не варто сидіти до керма ближче ніж 25 см. Це значно пом'якшить «зустріч» з подушкою.

Міф 9. Ремінь безпеки може у випадку аварії травмувати людину.

Ремінь справді може травмувати шийний відділ хребта, адже під час різкого гальмування тіло за інерцією продовжує рухатися вперед. Також він теоретично може спричинити опіки чи зламати ключицю. Однак, ці травми ніщо в порівнянні з тими ушкодженнями, що чатують на пасажирів та водія без ременів.

Міф 10. Користуватися ременем безпеки незручно.

Це твердження — цілковитий абсурд, беручи до уваги попередні 9 пунктів. А звикнути до ременя можна шляхом регулярного його використання. В такому випадку в непристебнутої людини виникатиме почуття дискомфорту за відсутності ременя.

Автор невідомий.

Всю жизнь что-то портишь. В молодости девок, в старости воздух.
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Ozzy На сайті
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 053
Приєднався: Jan 2017
Краматорск
Skoda Karoq 1.4TSi + 8АТ
Повідомлення: #2
11-08-2019 19:54 RE: Паски безпеки — пряма ознака інтелекту

Hello!
Лишний раз напомнить... сам когда по городу езжу не пристегиваюсь... тут у нас максимум километров 5 ехать, в основном перебежки по 1-2 км бывают...
Шукати всі повідомлення учасника
VITIOK Немає
Инженер-проектировщик
**

Повідомлень: 241
Приєднався: Nov 2010
Хмельницкий
Skoda Octavia A5 1.9 TDI (BJB)
Повідомлення: #3
11-08-2019 21:04 RE: Паски безпеки — пряма ознака інтелекту

Завжди користуюся ременем безпеки. Не важливо, яка відстань вже увійшло у звичку.

Отец двойняшек
Шукати всі повідомлення учасника
StaSok Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 082
Приєднався: Jun 2013
АТ
Audi A4 Avant 2.0TDI
Повідомлення: #4
11-08-2019 21:34 RE: Паски безпеки — пряма ознака інтелекту

теж саме, завжди пристебнутий, бо коли набере 25 км то пищить як ненормальна. Можу відключити шнурком, але принципово не роблю цього.
Поки штраф 51 гривня за ремні і шоломи для мотоциклістів це геноцид!
Шукати всі повідомлення учасника
Эдгар Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 2 103
Приєднався: Feb 2007
Киев. Позняки.
SuperB 1.8TSI (2020) Santa Sport 2017/ Golf7 2016.
Повідомлення: #5
11-08-2019 21:40 RE: Паски безпеки — пряма ознака інтелекту

На трассе пристегнут, по городу -нет.

Умение сосредоточиться — ключ к успеху.
Шукати всі повідомлення учасника
mr.zapadlo Немає
Українець
*****

Повідомлень: 2 172
Приєднався: Mar 2013
Івано-Франківськ
Sub old 1.8t awt (був) А7 MT 2.0TDI sarai (була) Passat 2.0tdi dsg 140kw
Повідомлення: #6
11-08-2019 22:06 RE: Паски безпеки — пряма ознака інтелекту

Без варіантів, сів за кермо пристебнувся, всі решта в авто так само, старший син 11р. навіть ззаді пристебуєтьсяПоехали
Шукати всі повідомлення учасника
Oleksii Pinchuk Немає
...
*****

Повідомлень: 5 749
Приєднався: Aug 2009
Київ 11-й км.
E Golf 36 kWt, Aвоська D4 4.0 biturbo, Passat 2.0 tdi - Company car
Повідомлення: #7
11-08-2019 22:50 RE: Паски безпеки — пряма ознака інтелекту

(11-08-2019 21:40)Эдгар :  На трассе пристегнут, по городу -нет.

Ну и нормально )

Батько режисера #
fascist with German Shepherd dog Не за что
Шукати всі повідомлення учасника
ПетроФФ Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 2 175
Приєднався: May 2011
Кремень
Audi Q5 TFSI 252 полноприводные кобылки. Škoda Karoq bianco nero
Повідомлення: #8
11-08-2019 23:52 RE: Паски безпеки — пряма ознака інтелекту

Последий год пристёгиваюсь всегда, затычки выкинул. Повлияло зрелище лоб в лоб на проспекте, 4 трупа . У одного инсульт, другим просто не повезло, машины были нормальные, но все не пристегнутые.


Добавлю, абсолютно нет дискомфорта, дело привычки. Пристёгиваюсь на автомате.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-08-2019 23:55 ПетроФФ.)
Шукати всі повідомлення учасника
Konstantin.m Немає
Писатель
***

Повідомлень: 560
Приєднався: Mar 2017
Київ
Audi A4 B9 2.0 TFSI Ultra
Повідомлення: #9
12-08-2019 08:59 RE: Паски безпеки — пряма ознака інтелекту

Я пристегиваюсь даже когда через дворы еду от своего подъезда на паркинг. И ребенка в кресле пристегиваю на этом же маршруте. Не очень понимаю разницу между встречей с каким-то обдолбышем на большой дороге или во дворах. Для наглядности о чем речь, приведу в пример ДТП за 31 января в Киеве возле площади победы, где наркет на 4-х литровой ауди s6 стоя третьим на светофоре вдруг нажал на газ, продавил две тачки впереди, успел набрать бешеную скорость за тот несчастный отрезок метров в 50-60, влететь в кучу машин и убить человека в одной из них. От встречи с таким во дворе никто не застрахован.
https://www.facebook.com/kyiv.gp.gov.ua/...265685924/

Ну и вообще лично для меня это дело привычки и непристегнутым чувствую себя не комфортно. Сел в машину - пристегнулся и так пока не покидаешь салон. Ну и второй ряд тоже пристегивается нравится это им или нет. Кому не нравится - идет пешком Big Grin.+ ребенку пример, чтобы даже не было мыслей что есть альтернатива.
Шукати всі повідомлення учасника
Олександр М. Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 258
Приєднався: Jul 2014
Киев
KIA Stonic 1.4, Skoda Kodiaq L&K 2.0 TDI. Skoda Octavia A5 2.0 FSI - была.
Повідомлення: #10
12-08-2019 09:22 RE: Паски безпеки — пряма ознака інтелекту

Вот всегда было интересно, почему люди думают, что поездки на 1-2 км более безопасны чем более дальние и на них можно не пристегиваться?)
У меня ремень это безусловный рефлекс, очень часто, когда даже во дворе частного дома нужно машину перепаковать, то на автомате ремень защелкивается))

DRIVE2
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Стукіт на горбах всередині кріплення паска безпеки otarnavsky 4 1 294 31-03-2011 11:27
Останнє: otarnavsky
  Заклинили ремені безпеки euripid 6 2 951 13-04-2006 12:40
Останнє: Great

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1