Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Симуляція регулювання руху
Автор Повідомлення
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #1
05-09-2019 09:05 Симуляція регулювання руху

Попалося гарне відео з симуляцією регулювання руху та кількісною оцінкою ефективності (пропускної здатності) перехрестя у вигляді кількості авто на хвилину. – Думаю буде дуже корисно усім, бо дуже наочно.



Шукати всі повідомлення учасника
tompson Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 2 785
Приєднався: Mar 2008
Киев
Superb II 2.0 170 hp, Renault Trafic, LC 200 '20
Повідомлення: #2
05-09-2019 13:16 RE: Симуляція регулювання руху

тяжело было догадаться, что многоуровневые развязки без слияния и пересечения потоков эффективны. Было бы интересно посмотреть на стоимость, сколько стоит проезд одно авто по каждой из схем. Уверен, что последний вариант далеко не из дешевых и эффективных....
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #3
05-09-2019 13:39 RE: Симуляція регулювання руху

(05-09-2019 13:16)tompson :  тяжело было догадаться, что многоуровневые развязки без слияния и пересечения потоков эффективны. Было бы интересно посмотреть на стоимость, сколько стоит проезд одно авто по каждой из схем. Уверен, что последний вариант далеко не из дешевых и эффективных....
Facepalm
Коняка дешевша і екологічніша, але ж Ви на авто їздите...
(і таких прикладів у Вашому житті безліч)

Справа не у вартості, а у ефективності вкладання грошей. Нашим "розумникам" до сих пір важко здогадатися – фігачать листки конюшини у завантажених вузлах, звужують транзитні шляхи, у той час коли інші вирішують завданння "правильно", а не "дешево".
Шукати всі повідомлення учасника
tompson Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 2 785
Приєднався: Mar 2008
Киев
Superb II 2.0 170 hp, Renault Trafic, LC 200 '20
Повідомлення: #4
05-09-2019 13:47 RE: Симуляція регулювання руху

(05-09-2019 13:39)SergM :  Справа не у вартості, а у ефективності вкладання грошей.
Я не вижу эффективности в том, что бы строить такие мосты например в Киеве, по сути Киев не создает добавленную стоимость.... зачем тогда ему такие мосты? Потому что есть кредитные деньги и деньги с регионов ?
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #5
05-09-2019 14:01 RE: Симуляція регулювання руху

(05-09-2019 13:47)tompson :  
(05-09-2019 13:39)SergM :  Справа не у вартості, а у ефективності вкладання грошей.
Я не вижу эффективности в том, что бы строить такие мосты например в Киеве, по сути Киев не создает добавленную стоимость.... зачем тогда ему такие мосты? Потому что есть кредитные деньги и деньги с регионов ?
Які "такі"? Чомусь Лондон, Токіо, Париж будують (про Китай мовчу), а Ви не бачите?

[Зображення: attachment.php?aid=104980]

[Зображення: attachment.php?aid=105498]

Ну так розваляете усе промислове, забудуйте ще більше спальних свічок з "елітними" ЖК і далі нийте про "додану вартість". Може наведете цифру надходжень до бюджету з Києва?

Ефективність полягає у ефективному використанні дорожньої мережі = час проїзду. Якщо авто не стоять, то екологія так само краща.

Ну і на останок – метро будувати також дорого, але цей вид транспорту виключно ефективний, особливо у нашому кліматі.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 05-09-2019 14:07 SergM.)
Шукати всі повідомлення учасника
tompson Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 2 785
Приєднався: Mar 2008
Киев
Superb II 2.0 170 hp, Renault Trafic, LC 200 '20
Повідомлення: #6
05-09-2019 14:14 RE: Симуляція регулювання руху

(05-09-2019 14:01)SergM :  Які "такі"? Чомусь Лондон, Токіо, Париж будують (про Китай мовчу), а Ви не бачите?
Ну хотя бы потому, что в этих странах выпускают автомобили, а мы нет... получается работать создавать и думать как они мы не хотим, но хотим что бы было так же красиво как у них ? Откуда это возьмется ? Может надо начинать сначала? или как обычно побежим накупим машин-квартир-маков, а ремонтировать, обслуживать не можем?
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #7
05-09-2019 14:20 RE: Симуляція регулювання руху

(05-09-2019 14:14)tompson :  
(05-09-2019 14:01)SergM :  Які "такі"? Чомусь Лондон, Токіо, Париж будують (про Китай мовчу), а Ви не бачите?
Ну хотя бы потому, что в этих странах выпускают автомобили, а мы нет... получается работать создавать и думать как они мы не хотим, но хотим что бы было так же красиво как у них ? Откуда это возьмется ? Может надо начинать сначала? или как обычно побежим накупим машин-квартир-маков, а ремонтировать, обслуживать не можем?
А до чого тут випуск авто? Ви не помітили що цей ринок став сильно конкурентним і компанії стали транснаціональними? Ми гірше Румунії? Ми не можемо виробляти? Усе маємо купувати у інших? – На які гроші?

Не знаєте чому Бєларусь випускає трактори, а Київський екскаваторний стоїть – нам не треба своїх ні тракторів, ні комбайнів? Поряд вже добили станкозавод, на якому можна випускати обладнання для того ж екскаваторного та інших заводів, які будуть випускати і авто, і тролейбуси, і вагони метро, і двигуни до них, і усе інше...
Facepalm
(Востаннє це повідомлення було змінене: 05-09-2019 14:22 SergM.)
Шукати всі повідомлення учасника
SOA Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 881
Приєднався: Apr 2008
Киев,р-он Харьковский
Фабия, Авео (были), Ford Fusion
Повідомлення: #8
05-09-2019 14:25 RE: Симуляція регулювання руху

А зачем приводить примеры развязок с мест, где потоки в 10-ки раз больше , чем в Киеве?????? И с миллиардным населением, как в Китае!!! Они могут себе позволить... вернее они вынуждены себе позволять.
Шукати всі повідомлення учасника
tompson Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 2 785
Приєднався: Mar 2008
Киев
Superb II 2.0 170 hp, Renault Trafic, LC 200 '20
Повідомлення: #9
05-09-2019 14:26 RE: Симуляція регулювання руху

(05-09-2019 14:20)SergM :  А до чого тут випуск авто? Ви не помітили що цей ринок став сильно конкурентним і компанії стали транснаціональними?
я сказал о выпуске авто, так как мы на авто форуме...

еще раз я постараюсь объяснить идею - у нас проблема не в том, что нету мостов, не в том дороги узкие, а проблема в том, что никто ничего не хочет создавать ! начиная от водителя маршрутки и заканчивая самым верхом... И никакие крутые и ровные дороги нам не помогут, только выброшенные деньги и неоправданные надежды.
Начинать надо с малого - надо что-то взят и сделать хорошо.. ездить по правилам, выучить математику, прочитать с ребенком книгу, подумать как лучше делать свою работу. Вот здесь и сейчас, а не грезить какими-то автобанами и причмокивать - ну да конечно у них там круто, вот нам бы такого и тогда бы мы ого-го....


(05-09-2019 14:25)SOA :  А зачем приводить примеры развязок с мест, где потоки в 10-ки раз больше , чем в Киеве?????? И с миллиардным населением, как в Китае!!! Они могут себе позволить... вернее они вынуждены себе позволять.

+1 да и нам пора думать о том, как бы расселить Киев, что бы нормальную работу можно было найти в и регионах... а то Киев раздут неоправданно и теперь надо еще кучу бабла на его дороги потому что регионы вымирают
(Востаннє це повідомлення було змінене: 05-09-2019 14:28 tompson.)
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #10
05-09-2019 14:54 RE: Симуляція регулювання руху

(05-09-2019 14:26)tompson :  еще раз я постараюсь объяснить идею - у нас проблема не в том, что нету мостов, не в том дороги узкие, а проблема в том, что никто ничего не хочет создавать ! начиная от водителя маршрутки и заканчивая самым верхом... И никакие крутые и ровные дороги нам не помогут, только выброшенные деньги и неоправданные надежды.
Начинать надо с малого - надо что-то взят и сделать хорошо.. ездить по правилам, выучить математику, прочитать с ребенком книгу, подумать как лучше делать свою работу. Вот здесь и сейчас, а не грезить какими-то автобанами и причмокивать - ну да конечно у них там круто, вот нам бы такого и тогда бы мы ого-го....
Не проблема – давайте пофілософствуємо, але у той час поки Ви тут про мале розпинаєтесь, Корея і Китай помалу підбираються до вершини технологічності. І підбираються вони з іншого боку: навчаються, заохочують інвестиції, купують технології і розробляють самі тощо.

Пояснюю банально: від прочитання з дитиною книги до гарних доріг такий же не близький шлях як пішки на Місяць (але більш непевний)... По-друге, працюючи сумлінно на дядю Ви отримуєте дулю з маком і підбадьорювання по плечу за роботу, а саме ці дяді захопили засоби виробництва і ним не займаються. Я не сперечаюся з тим що правильно – не смітити, робити гарно, читати книжки тощо, але це історія про Декабристів у питанні побудови сучасної держави – саме це і є ті самі "грёзы".

(05-09-2019 14:26)tompson :  
(05-09-2019 14:25)SOA :  А зачем приводить примеры развязок с мест, где потоки в 10-ки раз больше , чем в Киеве?????? И с миллиардным населением, как в Китае!!! Они могут себе позволить... вернее они вынуждены себе позволять.
+1 да и нам пора думать о том, как бы расселить Киев, что бы нормальную работу можно было найти в и регионах... а то Киев раздут неоправданно и теперь надо еще кучу бабла на его дороги потому что регионы вымирают
На загал – йдіть у ГуглМапс та вивчайте великий Лондон чи міста поменше – сильно здивуєтесь.
По-перше, питання масшатбу ніхто не знімав, але за однакового масштабу зрозуміло яка розв'язка ефективніша. Якщо Вам цікава моя думка, то я би ніколи не робив би доріг більше ніж 4-5 смуг у кожен бік (з виключеннями).
По-друге, мільярдний Китай ще не живе у одному гігаполісі, тому не треба тут потоками мірятися. Якщо замість листка конюшини на тій же площі побудувати трохи дорожче, то буде кращий результат (наприклад як перед мостом Патона, хоч і трохи воно недолуге вийшло).
По-третє, вони не вимушені – вони розуміють, що транспортне сполучення – це розвиток. А Ви, очевидно, вважаєте що пробки у Києві відлякають і заставлять розвиватися регіони?
По-четверте, якщо займатися не лише Києвом, то очевидно що і робота буде і не буде тяжіння до роздування. Просто державна політика має бути і має бути щось у головах, як працедавців, так і працівників.
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Про внесення змін до Правил дорожнього руху Майстер 10 2 708 01-11-2021 16:42
Останнє: Юрий 4х4
  5 змін Правил дорожнього руху для українських водіїв Vitaly_N 177 28 303 13-11-2015 23:39
Останнє: pete
  Значно збільшено штрафи за порушення правил руху через залізничні переїзди. Шкодчук 12 3 712 23-05-2012 20:09
Останнє: turbulent3385

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1