Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Потрібна люба дохла приборка (привід стрілки).
Автор Повідомлення
Porter Немає
Інженегр
*****

Повідомлень: 2 205
Приєднався: Oct 2010
Львів
Oсtavia Tour 1.6i BFQ 2008
Повідомлення: #1
11-06-2020 22:30 Потрібна люба дохла приборка (привід стрілки).

Вітаю. В процесі ремонту приборки (не шкода) стався казус. Одна стрілка вийнялася з віссю (конструкція не дає можливості притримати вісь...).
Приборку відремонтував (основну проблему). Вісь поставили на місце - іде ривками Sad Механізм нерозбірний (тре змотувати дві обмотки). Знайшов як вирішити (відцентрувати шестерню). Але механізм став не стабільним... Покази рівномірні але початкове положення стрілки хаотичне...
Проблемний тахо на автоматі - не критично і це краще ніж повністю не робоча приборка. Машина поїхала...

Однак, хочеться розібратись у суті. Треба донора - двообмоточний привід стрілки від любої приборки, або люба дохла бита/топлена приборка для трепанації по ціні пива/соку. Мо де в кого валяється?
З мене вдячність, пиво і фотозвіт з варіантами реанімації. Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-06-2020 22:32 Porter.)
Шукати всі повідомлення учасника
Misterd Немає
Алексей
*****

Повідомлень: 8 077
Приєднався: Jun 2008
Поділля
Seat Ibiza ST 1.6 TDI Reference+)
Повідомлення: #2
12-06-2020 06:12 RE: Потрібна люба дохла приборка (привід стрілки).

Є таке від фабії

Skoda Fabia Combi
Seat Ibiza ST
Шукати всі повідомлення учасника
Porter Немає
Інженегр
*****

Повідомлень: 2 205
Приєднався: Oct 2010
Львів
Oсtavia Tour 1.6i BFQ 2008
Повідомлення: #3
12-06-2020 08:13 RE: Потрібна люба дохла приборка (привід стрілки).

Ваші умови/хотілки? У ПП, будь ласка з реквізитами для конвертації в нацвалюту.


Приборка в дорозі. Дякую Misterd -у.
Фотозвіт і пояснення будуть попізже.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 12-06-2020 21:41 Porter.)
Шукати всі повідомлення учасника
Porter Немає
Інженегр
*****

Повідомлень: 2 205
Приєднався: Oct 2010
Львів
Oсtavia Tour 1.6i BFQ 2008
Повідомлення: #4
13-06-2020 16:02 RE: Потрібна люба дохла приборка (привід стрілки).

Отримав. Дякую.
Перше, про що я дізнався - приводи бувають різні (як по габаритах, так і по принципу роботи/конструкції), хоча на вид доволі схожі...
У Шкоди (мабуть весь VAG) використовуються класичні двообмоточні крокові двигуни із зміщенням фаз 90 градусів (обмотки перпендикулярно, розпаяні діагонально. Опір 130 - 140 Ом).
Механізм розбірний, легкодоступний і невбиваємий (вісь стрілки впресована у металеву шестерню з механічним обмеженням діапазону повороту). Редуктор містить 5 шестерень. при обезточенні, до початкового положення механізм повертає пружина (по факту, пружина сама не може прокрутити редуктор а лише допомагає).
* Зумер, Шкодівський має 49 ОМ. без проблем міняється на менші по розміру і опору поліфонічні динаміки з китайських дитячих машинок/паровозів чи тетрісоподібних іграшок.

Привід, що цікавить мене (мітсубіші) був значно плоскішим і трохи більшим. У нього відсутня зворотня пружина, значно легший хід осі. Він мав (скоріш за все) інший принцип роботи і керування. Обмотки у нього розміщені НЕ перпендикулярно, на платі присуні написи SIN +- та COS +- Шестерень скоріш за все дві і більше не повна (круговий сектор).
Принципово аналогічний але зовсім інший конструктиивно привід у Chevrolet Lacetti Remi : https://www.drive2.ru/l/460684377995609960/

Продовжую шукати привід, як на останніньому фото (Мішсубіші Паджеро). Hello!

Додатково посилання на цікаву статтю з описом приводу старої Тойоти прадо: http://we.easyelectronics.ru/autoelectro...aneli.html


Файл(и) Мініатюри
           
(Востаннє це повідомлення було змінене: 13-06-2020 20:40 Porter.)
Шукати всі повідомлення учасника
Porter Немає
Інженегр
*****

Повідомлень: 2 205
Приєднався: Oct 2010
Львів
Oсtavia Tour 1.6i BFQ 2008
Повідомлення: #5
15-06-2020 22:27 RE: Потрібна люба дохла приборка (привід стрілки).

Доповню. На іншому форумі пригостили фоткою начинки дуже схожого актуатора (Лансер 10).
І гіпотетичний варіант вирішення проблеми :
Цитата:При вытаскивании оси, смещаются полюса у шестерен. Решается это таким способом - при снятии металлического кожуха, находим тех.отверстие; вставляем туда иглу при включенном зажигании, при котором шестерни встают на своё место. Упирая иглу в шестерни, чтобы они не сместились, вставляем стрелку с осью в то положение, которое она занимала до поломки. С третьего раза получится, я думаю.

Цитата:И следуя вашим словам, нужно вывести стрелку в крайнее левое, снова выдрать ось, через техотверстие вывести верхнюю с зацепления не проворачивая, запитать приборку (гамнит станет на "0") и тогда снова усадить ось.

*
* Заметил, что на Митсубиши Паджеро 4 актуаторы тахометра и одометра помечены красным цветом. А уровней топлива и термометр - синим. Внешне они идентичны, но возможно, имеют разные свойства.


Файл(и) Мініатюри
       
(Востаннє це повідомлення було змінене: 15-06-2020 22:48 Porter.)
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Потрібна допомога! Замкнув на + ДТОЖ, перестали працювати стрілки на приладовій панел Belorusik 1 882 03-03-2014 07:21
Останнє: pn65
  Перше ДТП. Потрібна порада E-not 11 3 516 30-12-2009 20:26
Останнє: Barabolko
  Передній чи задній привід: плюси і мінуси makcik 19 4 278 24-01-2008 22:21
Останнє: Владислав

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1