Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Громадський транспорт в Києві
Автор Повідомлення
Serhij Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 400
Приєднався: Mar 2013
Киев
A7 1.4TSI CHPA (була А5 2.0FSI BVZ)
Повідомлення: #1
15-09-2020 16:43 Громадський транспорт в Києві

Винесу питання про громадський транспорт в окрему тему.

(14-09-2020 18:21)Миша Чех :  С Ващих слов инфораструктура городского транспорта "залишилася", только Вы забыли сказать, что именно Кличко закупил Pesa и Электроны для скоростного трамвая. И не так. как Попов, один ЛМ, который уже почти нигде и в Рашке то не работвет, потому что тележки гамно. А 751 - 799 это 49 польских трамваев, и 801 -810 это 10 львовских. Современных трамваев, а не того, что в Праге "залишилося".
За темою трамваїв не слідкував, але і тут пригадую скандали що до тендерів, наприклад https://bihus.info/tramvajne-hamstvo-kli...a-tenderu/
І як результат трамваї з низькою підлогою пролетіли повз тендер.

(14-09-2020 18:21)Миша Чех :  Дальше. Єдиний квиток не введено. Согласен. А как его ввести, если в Киеве гаверное штук двести перевозчиков? Как Вы будете считать где пассажир проехал, и кому из перевозчиков нужно заплатить? Поставите бабу Маню возле каждой маршрутки? Пассажиров считать? Так она вам насчитает. Пока не будет единого оператора, как в 99% городов Европы, толку не будет.
На мій непрофесіональний погляд, встановлення валідатора, як одна з умов ліцензування перевізника, в певній мірі вирішила б цю проблему. В ідеалі я б хотів бачити систему організаціі та оплати громадського транспорту, наприклад як в Ганновері. Квиток на поїздку, квиток на день, груповий, місячний та річний. Всі квитки окрім на поїздку працюють на будь-якому виді транспорту: трамваї, автобусі, приміських поїздах.

Загляньте сюди і порівняйте вартість місячного квитка з аналогічним в Києві. https://www.gvh.de/en/fahrkarten/preisuebersicht/
Місячний проїдний для дорослого 57,80EUR

https://transport.kyivcity.gov.ua/5/
В Києві такого явища як місячний квиток немає, тож порахуємо. Для жителя Трої з 3 пересадками в одну сторону в місяць виходить 6.5UAH*6*30/30=39EUR при курсі 30UAH/1EUR

(14-09-2020 18:21)Миша Чех :  Маршрутки. Да они продолжают работать. Но Вы почему то забыли сказать, что Кличко подписал меморандум с львовским Электроном на 200 электробусов. И через пару лет этим желтым чудовищам прийдется очень несладко.
Обіцяти - не женитись. В нас на слуху вже є один меморандум, підписаний Кучмою. Працює? Питання риторичне. На сьогодні, маршрутки генерують величезну кількість готівки, потрібно мати сталеві причиндали щоб перенаправити кеш в безготівковий обіг. І у пана мера вони відсутні.

А повертаючись до написаного вище 39 ойро легко порівнюються з 58 ойро в Ганновері, проте якість громадського транспорту незрівнянна, в Києві з нашою спекою про кондиціонери в громадському транспорті можна лише мріяти, а зайти з велосипедом в трамвай буде сприйнята як прояв шизофренії. Періодичність курсування транспорту теж не на користь Києва.


(15-09-2020 13:04)Миша Чех :  Дальше, что касается трамваев. Насколько я знаю, Песа, которую купил Кличко – это московская партия. Потому и синие, потому и с вышиванками поверх лапши. В связи с тем, что москва «неожиданно» расторгла договор, Песа их продавала по дешевой цене. Да, откровенно поверю, что для того, чтобы в Киев купить современные европейские трамваи нашару, нужно было «хитро» написать техзадание. Чтобы не выиграли Одиссеи и прочие Татра Юги, либо с переделанными Татрами Т3, либо с лифтфейсеным Т6В5 под индексом К1. Бигус просто не копенгаген. Потому он и порет всякую чушь, там где нужно было бы помолчать. Все, Песы все куплены, больше по такой цене нам поставлять трамваи польский производитель не заинтересован.
Тут у мене з'являється аналогія з Хюндаями та поїздами Крюківського заводу. Їздив на обох, і обидва мають бути присутні на ринку.
Те ж саме і з трамваями.

То що закупили польські це пів-біди, а те що не дали роботу вітчизняним підприємствам, завантажуючи суміжні підприємства то вже біда.

(15-09-2020 13:04)Миша Чех :  Что касается Ганновера. Обслуживанием транспортной сети Ганновера занимается фирма ÜSTRA AG. Одна на все виды транспорта. Потому введение единого билета вообще не проблема. Если у нас в Киеве убрать всех частных перевозчиков, и оставить только Киевпасстранс, то можно тоже ввести отделный билет. Улучшится ли от этого ситуация с транспортом? Очень не уверен.

ИМХО Валидаторы не решают ничего. Потому как возле каждого валидатора прийдется ставить контролера, чтобы маршрутчик не накрутил себе пасажиров. Кроме того, для толковых валидаторов уже нужны не бумажные билеты, а магнитные карты. Магнитные карты не выгодно выпускать для маленьких сумм. И пошло-поехало.
Тут з Вами не можу погодитись.
Наявнісь валідатора, як умова отримання ліцензіі дозволить перевести весь і комунальний і приватний транспорт на безготівкову оплату. Це можна реалізувати поступово, по мірі закінчення ліцензій у приватних перевізників. Потрібна лише воля депутатів муніціпалітету.

Ось версія як це могло б бути реалізовано.

Оплата послуг за перевезення та контроль за кількісттю валідацій повинна залишитись під контролем муніципалітету, хоча не обов'язково. Є рішення де процессінг виводиться до третьої сторони, яка не ангажована з надавачем послуги. Продаж квитків має бути від комунального прідприємства і оплата перевізнику має виконуватись з бюджету комунального підприємства також в залежності від кількості валідацій.

В такому випадку захист від фальсифікацій теж досить простий. пасажири слідкуватимуть щоб не знялася подвійна оплата. А накрутити лічильник недоброякісному перевізнику теж не вдасться при онлайновій валідації. Інтернет в місті вже є практично повсюди, щоб тримати постійний зв'язок з сервером валідації. А без зв'язку немає списання з картки, а немає списання - немає оплати.

Купити картку та накрутити те ж немає сенсу, бо за поїздки теж потрібно внести аванс на рахунок.

В такому випадку перевізники будуть мотивовані контролювати чи пройшла валідація квитка під час посадки чи ні.


Не потрібно вигадувати велосипед, цей підхід працює наприклад в Туреччині, Македонії та на Тенеріфе. Невелика коробочка біля водія. Всі заходять та "пікають" або карткою або телефоном.

В Туреччині та на Тенеріфе навіть можна готівкою заплатити водію і він сам натискає окрему кнопку що отримана готівка. В Македонії не перевіряв.
Turkey
https://www.gettyimages.com/detail/video...popup=true
https://images.app.goo.gl/mjCW8QKJfuadW68F8

Tenerife
https://www.shutterstock.com/video/clip-...in---circa

Macedonia
https://images.app.goo.gl/gZSikHzumiZQH2vd9
https://images.app.goo.gl/DjNS6TEoMECWVHn7A


Або повертаючись до варіанту а Ганновері. Термінали з продажу на зупинках. Бумажний квиток. Валідатор в середині автобуса/трамвая/... ставить відмітку з часом та датою і ... контролери зі штрафами.

https://images.app.goo.gl/QQAxPZB5zeJ2nd9d6
https://images.app.goo.gl/24HhWXNSqSoDkXkk7
(Востаннє це повідомлення було змінене: 15-09-2020 17:30 Serhij.)
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Гарь та пилюка в Києві Serhij 30 11 577 30-09-2020 21:02
Останнє: Dimon325
  Специ в Києві що займаються активацією скритих опцій Кодіак Василь Бєлий 23 8 086 27-03-2020 09:09
Останнє: Ніштяк
  Злива в Києві Serhij 43 8 462 03-09-2018 14:53
Останнє: developer
  Куда по жаловался на общественный транспорт Firestarter 14 2 559 27-01-2013 22:12
Останнє: Шкодчук
  ДТП у Києві: четверо людей загинули Compass 9 3 053 16-07-2012 18:02
Останнє: КОТяра

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1