Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Вплив температури повітря на роботу двигуна.
Автор Повідомлення
IGORM Немає
Ученик
*

Повідомлень: 35
Приєднався: Jan 2021
Житомирська обл
Шкода Октавія А7 дизель/механіка
Повідомлення: #1
14-02-2021 12:28 Вплив температури повітря на роботу двигуна.

Доброго дня!
Підкажіть як може впливати на роботу двигуна температура на вулиці.
Для прикладу,на вулиці - 12,авто заводиться без проблем та прогрівається,оберти двигуна стабільні.Сьогодні - 4, заводжу,двигун трясе,стрілка тахометра ривками,проходить десь хвилина оберти стабілізуються.
Паливна в нормі,перевірена.Дизпаливо теж саме,помилок нема.Може якийсь датчик температури?
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Crazy_M3 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 619
Приєднався: Oct 2008
Барышевка
VAG
Повідомлення: #2
14-02-2021 12:53 RE: Вплив температури повітря на роботу двигуна.

Не пробували заводить через 5 секунд після того як потухне свічка накалу. Або на холодну підключить сканер і глянуть температуру антифризу
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
IGORM Немає
Ученик
*

Повідомлень: 35
Приєднався: Jan 2021
Житомирська обл
Шкода Октавія А7 дизель/механіка
Повідомлення: #3
14-02-2021 13:04 RE: Вплив температури повітря на роботу двигуна.

(14-02-2021 12:53)Crazy_M3 :  Не пробували заводить через 5 секунд після того як потухне свічка накалу. Або на холодну підключить сканер і глянуть температуру антифризу

Заводив через декілька секунд після того як тухла свічка,теж саме.Темперетура антифризу повинна бути така як температура на вулиці?
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Crazy_M3 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 619
Приєднався: Oct 2008
Барышевка
VAG
Повідомлення: #4
14-02-2021 13:24 RE: Вплив температури повітря на роботу двигуна.

Десь так
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
IGORM Немає
Ученик
*

Повідомлень: 35
Приєднався: Jan 2021
Житомирська обл
Шкода Октавія А7 дизель/механіка
Повідомлення: #5
14-02-2021 14:24 RE: Вплив температури повітря на роботу двигуна.

(14-02-2021 13:24)Crazy_M3 :  Десь так

Підключився, температура ОР + 28 градусів, температура масла +19.Перевірю ще зранку
(Востаннє це повідомлення було змінене: 14-02-2021 14:26 IGORM.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
sc3pt1c Немає
Писатель
***

Повідомлень: 349
Приєднався: Mar 2017
Тернопіль
Skoda Fabia 2 FL 1.6tdi CAYB. GOLF VI 1.6TDI CAYC. Passat b8 2.0tdi CRLB
Повідомлення: #6
14-02-2021 17:29 RE: Вплив температури повітря на роботу двигуна.

А шо у вас по параметрах розходоміра повітря і що з Егр робиться?
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
IGORM Немає
Ученик
*

Повідомлень: 35
Приєднався: Jan 2021
Житомирська обл
Шкода Октавія А7 дизель/механіка
Повідомлення: #7
14-02-2021 17:46 RE: Вплив температури повітря на роботу двигуна.

(14-02-2021 17:29)sc3pt1c :  А шо у вас по параметрах розходоміра повітря і що з Егр робиться?

Ось показники зняті коли прогріта.

"SECONDS";"PID";"VALUE";"UNITS"
"54014.764896";"Напряжение (ELM327)";"14.4";"V"

"54014.918896";"Расчетное значение нагрузки на двигатель";"30.9803921568627";"%"
"54014.998896";"Температура охлаждающей жидкости";"60";"℃"
"54015.078896";"Давление во впускном коллекторе (абсолютное)";"106";"kPa"
"54015.078896";"Расчетный наддув";"0.04675";"bar"
"54015.161896";"Обороты двигателя";"772";"rpm"
"54015.241896";"Скорость автомобиля";"0";"km/h"
"54015.330896";"Температура всасываемого воздуха";"4";"℃"
"54015.408896";"Массовый расход воздуха";"6.61";"g/sec"
"54015.408896";"Мгновенный расход топлива (л/ч)";"0.590712669683258";"L/h"
"54015.408896";"Моментальная мощность двигателя (от расхода топлива)";"1.92370700392157";"hp"
"54015.477896";"Положение дроссельной заслонки";"83.5294117647059";"%"
"54015.704896";"Дистанция, пройденная с зажженной лампой «проверь двигатель»";"0";"km"
"54015.782896";"Давл.в топл.рампе";"25450";"kPa"
"54015.861896";"Кол-во прогревов со времени очистки кодов неисправностей";"3";""
"54015.929896";"Дистанция, пройденная со времени очистки кодов неисправностей";"99";"km"
"54015.986896";"Атмосферное давление (абсолютное)";"100";"kPa"
"54016.056896";"Датчик кислорода 1 (широкополосный) Коррекция соотношения топливовоздушной смеси";"3.53374532692454";""
"54016.056896";"Датчик кислорода 1 (широкополосный) Ток (мА)";"2.82421875";"mA"
"54016.205896";"Напряжение на ЭБУ";"14.78";"V"
"54016.274896";"Относительное положение дроссельной заслонки";"99";"%"
"54016.342896";"Температура окружающего воздуха";"-2";"℃"
"54016.420896";"Положение педали акселератора D";"15";"%"
"54016.488896";"Положение педали акселератора E";"15";"%"
"54016.578896";"Заданное положение дроссельной заслонки (РХХ)";"100";"%"
"54016.657896";"Температура охлаждающей жидкости (A)";"60";"℃"
"54016.737896";"EGR error (B)";"0";"%"
"54016.737896";"Заданный EGR (B)";"22";"%"
"54016.737896";"Фактическое значение EGR (B)";"22";"%"
"54016.828896";"Charge Air Cooler Temperature Bank 1, Sensor 1 ";"37";"℃"
"54016.828896";"Charge Air Cooler Temperature Bank 1, Sensor 2 ";"40";"℃"
"54016.928896";"Exhaust Gas Temperature Bank 1, Sensor 1 ";"85.4";"℃"
"54016.928896";"Exhaust Gas Temperature Bank 1, Sensor 3 ";"142.5";"℃"
"54016.928896";"Exhaust Gas Temperature Bank 1, Sensor 4 ";"143";"℃"
"54017.110896";"Fuel level";"16";"L"
"54017.211896";"[ECM] Момент компрессора климатической обстановки";"20";"N⋅m"
"54017.280896";"[ECM] Acceleration";"0";"m_sec2"
"54017.381896";"[ECM] Педаль акселератора: датчик 1";"786.8";"mV"
"54017.482896";"[ECM] Педаль акселератора: датчик 2";"395.8";"mV"
"54017.594896";"[ECM] Средняя цикловая подача";"4.78";"mg/str."
"54017.673896";"[ECM] Давление наддува: фактическое";"5303";"hPa"
"54017.673896";"Charge pressure";"5.303";"bar"
"54017.776896";"[ECM] Давление наддува: заданное";"1007";"hPa"
"54017.877896";"[ECM] Регулятор давления наддува: ответный сигнал";"81.91";"%"
"54017.968896";"[ECM] Brake pressure";"16.38";"MPa"
"54017.968896";"[ECM] Camshaft adjustment intake bank 1: activation";"4.9988484";"%"
"54018.059896";"[ECM] Положение распредвала: конец фазы";"2725.6";"°"
"54018.160896";"[ECM] Положение распредвала: начало фазы";"1068.2";"°"
"54018.261896";"[ECM] Число оборотов коленвала";"770.5";"%"
"54018.261896";"[ECM] Число оборотов распредвала";"462.3";"%"
"54018.363896";"[ECM] Charge limit over-charge";"50";"g."
"54018.464896";"[ECM] Compression test cylinder 1";"0";"rpm"
"54018.577896";"[ECM] Compression test cylinder 2";"0";"rpm"
"54018.668896";"[ECM] Compression test cylinder 3";"0";"rpm"
"54018.768896";"[ECM] Compression test cylinder 4";"0";"rpm"
"54018.768896";"[ECM] Turbine actuator 1 bank 1: activation";"0";"%"
"54018.869896";"[ECM] Вентилятор охлаждения 1: управление";"10";"%"
"54018.970896";"[ECM] Вентилятор охлаждения 2: управление";"0";"%"
"54019.060896";"[ECM] Критический уровень масла";"27.332";"mm"
"54019.161896";"[ECM] Сажевый фильтр: отклонение величины разности давлений";"-3";"hPa"
"54019.262896";"[ECM] Сажевый фильтр: объем масляной золы";"0.12";"L"
"54019.382896";"[ECM] Клапан рециркуляции отработанных газов: подача управляющего сигнала";"0";"%"
"54019.461896";"[ECM] Уровень масла";"38.216";"mm"
"54019.540896";"[ECM] Температура масла в двигателе";"55.7";"℃"
"54019.540896";"Engine Oil Temperature";"55.7";"℃"
"54019.642896";"[ECM] Пуск двигателя: количество впрыска при пуске";"15.31";"mg/str."
"54019.752896";"[ECM] Крутящий момент двигателя";"23.3";"N⋅m"
"54019.864896";"[ECM] Клапан дозирования топлива";"27.68";"%"
"54019.943896";"[ECM] Высокое давление топлива: фактическое";"302800";"hPa"
"54020.022896";"[ECM] Высокое давление топлива: заданное";"301000";"hPa"
"54020.133896";"[ECM] Регулятор давления топлива";"15.34";"%"
"54020.211896";"[ECM] Fuel pressure regulator valve: specified value rail pressure";"233500";"hPa"
"54020.291896";"[ECM] Температура топлива";"11.2";"℃"
"54020.402896";"[ECM] Включенная передача";"0";""
"54020.502896";"[ECM] High fuel pressure control deviation";"-4400";"hPa"
"54020.602896";"[ECM] Отклонение цикловой подачи: цилиндр 1";"0.7";"mg/str."
"54020.703896";"[ECM] Отклонение цикловой подачи: цилиндр 2";"-0.73";"mg/str."
"54020.803896";"[ECM] Отклонение цикловой подачи: цилиндр 3";"0.27";"mg/str."
"54020.914896";"[ECM] Отклонение цикловой подачи: цилиндр 4";"-0.23";"mg/str."
"54021.016896";"[ECM] Injector 1: rail pressure calibration point 1";"56.4";"μs"
"54021.106896";"[ECM] Injector 1: rail pressure calibration point 2";"-2.8";"μs"
"54021.197896";"[ECM] Injector 1: rail pressure calibration point 3";"2.4";"μs"
"54021.275896";"[ECM] Injector 2: rail pressure calibration point 1";"65.6";"μs"
"54021.375896";"[ECM] Injector 2: rail pressure calibration point 2";"-0.8";"μs"
"54021.486896";"[ECM] Injector 2: rail pressure calibration point 3";"-0.4";"μs"
"54021.608896";"[ECM] Injector 3: rail pressure calibration point 1";"88.8";"μs"
"54021.678896";"[ECM] Injector 3: rail pressure calibration point 2";"61.2";"μs"
"54021.678896";"[ECM] Injector 4: rail pressure calibration point 1";"61.2";"μs"
"54021.791896";"[ECM] Injector 3: rail pressure calibration point 3";"1.2";"μs"
"54021.882896";"[ECM] Injector 4: rail pressure calibration point 2";"-4";"μs"
"54021.972896";"[ECM] Injector 4: rail pressure calibration point 3";"-5.6";"μs"
"54022.050896";"[ECM] Часовой расход топлива";"0.51";"L/h"
"54022.151896";"[ECM] Адаптация распредвала: впуск: ряд 1: длина фазы";"1.44";"°"
"54022.251896";"[ECM] Ограничение: педаль акселератора";"0";"N⋅m"
"54022.350896";"[ECM] Ограничение: дымление";"77.2";"N⋅m"
"54022.471896";"[ECM] Ограничение: крутящий момент";"77.7";"N⋅m"
"54022.570896";"[ECM] Основной впрыск: продолжительность";"698";"μs"
"54022.661896";"[ECM] Основной впрыск: начало";"-1.36";"°"
"54022.741896";"[ECM] Particle filter: field regeneration lock status";"0";""
"54022.830896";"[ECM] Particle filter: field regeneration request status";"0";""
"54022.940896";"[ECM] Particle filter: fuel consumption since last regeneration";"2.42";"L"
"54023.039896";"[ECM] Последующий впрыск 1: продолжительность";"0";"μs"
"54023.120896";"[ECM] Последующий впрыск 1: начало";"0";"°"
"54023.211896";"[ECM] Последующий впрыск 2: продолжительность";"0";"μs"
"54023.290896";"[ECM] Последующий впрыск 2: начало";"0";"°"
"54023.392896";"[ECM] Post-injection 3: activation duration";"0";"μs"
"54023.493896";"[ECM] Post-injection 3: activation start";"0";"°"
"54023.594896";"[ECM] Время предварительного накаливания";"0";"ms"
"54023.707896";"[ECM] Предварительный впрыск 1: продолжительность";"388.4";"μs"
"54023.808896";"[ECM] Предварительный впрыск 1: начало";"3.84";"°"
"54023.908896";"[ECM] Предварительный впрыск 2: продолжительность";"424.8";"μs"
"54023.998896";"[ECM] Предварительный впрыск 2: начало";"10.02";"°"
"54024.076896";"[ECM] Температура ОЖ на выходе из радиатора: фактическая";"2222";"℃"
"54024.178896";"[ECM] Температура ОЖ на выходе из радиатора: заданная";"80";"℃"
"54024.269896";"[ECM] Коэффициент регулирования: общий";"0.8192";"%"
"54024.360896";"[ECM] Service regeneration: current duration";"0";"min"
"54024.462896";"[ECM] Service regeneration: status";"0";""
"54024.552896";"[ECM] Soot index";"0";"m"
"54024.664896";"[ECM] Throttle valve adapter: actual value";"81.86";"%"
"54024.764896";"[ECM] Torque reduction due to exhaust temperature";"0.8192";""
"54024.855896";"[ECM] Входной вал коробки передач";"10000";"rpm"
"54024.934896";"[ECM] Wear index";"5";"m"
"54025.034896";"Напряжение (ELM327)";"14.4";"V"
"54025.227896";"Battery voltage";"14.7";"V"
"54025.317896";"[ECM] Давление наддува: фактическое";"5303";"hPa"
"54025.317896";"Charge pressure";"5.303";"bar"
"54025.430896";"Differential pressure";"8";"hPa"
"54025.509896";"Distance Since Last Regen.";"47.602";"km"
"54025.610896";"DPF Input Gas Temperature";"142";"℃"
"54025.765896";"DPF load % to regen.";"42.2958057395144";"%"
"54025.883896";"DPF Output Gas Temperature";"142.5";"℃"
"54025.984896";"DPF Surface Temperature";"151.7";"℃"
"54026.094896";"[ECM] Температура масла в двигателе";"55.7";"℃"
"54026.094896";"Engine Oil Temperature";"55.7";"℃"
"54026.185896";"Engine Oil Temperature 2";"2457.66666666667";"℃"
"54026.362896";"Field limit";"22.65";"g."
"54026.473896";"Generator Load";"41.9";"%"
"54026.573896";"High Pressure EGR Closing (%) var.1";"100";"%"
"54026.767896";"Intercooler Air Output Temperature";"40.5";"℃"
"54026.877896";"Low Press. EGR Closing (%)";"77.294921875";"%"
"54026.977896";"Oil Ash Residue";"50.3";"g."
"54027.088896";"Oil dynamic average";"11.208";"mm"
"54027.189896";"Oil last dynamic value";"12.304";"mm"
"54027.322896";"Oil max level";"15.536";"mm"
"54027.434896";"Oil min level";"12.304";"mm"
"54027.545896";"Post Injection 1: quantity specified value";"0";"mg/str."
"54027.646896";"Post Injection 2: quantity specified value";"0";"mg/str."
"54027.767896";"Post Injection 3: quantity specified value";"0";"mg/str."
"54027.890896";"Regen. Duration";"0";"min"
"54028.125896";"Одометр (пробег)";"217004";"km"
"54028.246896";"Service limit";"40";"g."
"54028.358896";"Soot mass calculated";"9.58";"g."
"54028.490896";"Soot mass measured";"-0.54";"g."
"54028.717896";"Time Since Last Regen.";"161.633333333334";"min"
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
sc3pt1c Немає
Писатель
***

Повідомлень: 349
Приєднався: Mar 2017
Тернопіль
Skoda Fabia 2 FL 1.6tdi CAYB. GOLF VI 1.6TDI CAYC. Passat b8 2.0tdi CRLB
Повідомлення: #8
14-02-2021 19:06 RE: Вплив температури повітря на роботу двигуна.

Не бачу тут значень, заданої кількості розходу повітря в мг на цикл і фактичного значення
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
IGORM Немає
Ученик
*

Повідомлень: 35
Приєднався: Jan 2021
Житомирська обл
Шкода Октавія А7 дизель/механіка
Повідомлення: #9
14-02-2021 19:46 RE: Вплив температури повітря на роботу двигуна.

(14-02-2021 19:06)sc3pt1c :  Не бачу тут значень, заданої кількості розходу повітря в мг на цикл і фактичного значення

Це?
54015.408896";"Массовый расход воздуха";"6.61";"g/sec"
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Ніштяк Немає
Писатель
***

Повідомлень: 582
Приєднався: Sep 2019
Вінниця
Skoda Octavia A7 Greenline, 1.6 TDI CRKB, 81kW, ручка
Повідомлення: #10
15-02-2021 08:36 RE: Вплив температури повітря на роботу двигуна.

Не підозріло?
"54024.076896";"[ECM] Температура ОЖ на выходе из радиатора: фактическая";"2222";"℃"
"54026.185896";"Engine Oil Temperature 2";"2457.66666666667";"℃"
Вам уже вказували на це місяць назад.... Є якесь рішення по цим фантастичним показникам? Чи у Вас доменна пічка замість мотора? Smile
(Востаннє це повідомлення було змінене: 15-02-2021 08:38 Ніштяк.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Заміна двигуна BME - на шо і де? strk3r 19 1 259 25-10-2023 20:20
Останнє: Martine
  Подушки (опора) двигуна ШураАвионик 1 535 08-01-2023 17:36
Останнє: andron1313
Wink Температура двигуна 1,6 tdi clha в пробках Taxi 13 1 911 09-06-2022 17:06
Останнє: Taxi
Bug Датчик наружної температури бреше MihalVova 11 863 17-02-2022 22:29
Останнє: AlexMotel
  Капітальний ремонт двигуна BTS (пошук запчастин) sh_san 16 3 317 24-11-2020 19:55
Останнє: fishkr
  Допоможіть! Потрібно СТО (ремонт двигуна 1,2 12v BME Макс333 2 680 14-08-2020 07:20
Останнє: Макс333
  Воднева очистка двигуна 100matolog 14 3 945 24-07-2020 06:53
Останнє: Slavik
  Чи підходить фильтр wix wl7476 для двигуна 1.6 tdi cayc в octavia a5 2012 DimaNowichok 12 2 076 27-02-2020 17:30
Останнє: Vitaly_N
  Модель двигуна gea_zhorik 3 928 29-01-2020 09:53
Останнє: Vitaly_N
  Температура двигуна Zeviszevs 2 1 180 27-01-2020 10:10
Останнє: Гриша

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1