Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Дерганье и потеря мощности в горах
Автор Повідомлення
treiler Немає
Ученик
*

Повідомлень: 7
Приєднався: Sep 2017
Ставище
Октавія А5 1,6 MPI
Повідомлення: #1
12-09-2022 21:31 Дерганье и потеря мощности в горах

Доброго дня коллеги!
У мене на Skoda Octaia A5, двигун 1,6MPI, пробіг 260тис.км, із встановленим ГБО проявляється цікава закономірність, яку я замітив уже 2 рази. При їзді в горах на висоті більше 500м над рівнем моря різко пропадає потужність, а при спробі розкрутити двигун більше 2900 об/хв взагалі появляються дуже відчутні ривки, на будьякій передачі. Що цікаво, коли спускаюся нижче 400м, все стабілізується, автівка їде як зазвичай! При спобі перейти на бензин абсолютно нічого не змінюється.
PS. Повітряний фільтр міняв 5000км тому, по полях не їзджу.
Маю думку, що каталізатор трішки забися, але ще не кретично, а при їзді в горах це уже починає проявлятися.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 12-09-2022 21:33 treiler.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
dallasdp Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 222
Приєднався: Sep 2013
Днепр
Skoda Rapid
Повідомлення: #2
12-09-2022 21:49 RE: Дерганье и потеря мощности в горах

Здоровеньки булы, treiler!
Мысль в слух скажу, если что не так, то можно пост в топку.
Когда еще был в числе маздоводов, то пришлось малехо подразобраться в электронной начинке авто. Так вот там бал датчик давления воздуха (измерение атмосферного давления). Мозги двигателя с помощью инфы с этого датчика корректировали показания ДМРВ (датчик массового расхода воздуха), ну и таким образом - естественно топливная смесь формировалась более корректно. На крымском перевале все было также прекрасно, как и в степи Днепропетровщины.
Как с этим моментом в Шкоде - пока не знаю, т.к. еще не приходилось вникать в особенности.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Щадячий Немає
Писатель
***

Повідомлень: 279
Приєднався: Apr 2009

шкода А5
Повідомлення: #3
13-09-2022 10:31 RE: Дерганье и потеря мощности в горах

(12-09-2022 21:31)treiler :  Доброго дня коллеги!
У мене на Skoda Octaia A5, двигун 1,6MPI, пробіг 260тис.км, із встановленим ГБО проявляється цікава закономірність, яку я замітив уже 2 рази. При їзді в горах на висоті більше 500м над рівнем моря різко пропадає потужність, а при спробі розкрутити двигун більше 2900 об/хв взагалі появляються дуже відчутні ривки, на будьякій передачі. Що цікаво, коли спускаюся нижче 400м, все стабілізується, автівка їде як зазвичай! При спобі перейти на бензин абсолютно нічого не змінюється.
PS. Повітряний фільтр міняв 5000км тому, по полях не їзджу.
Маю думку, що каталізатор трішки забися, але ще не кретично, а при їзді в горах це уже починає проявлятися.
Якщо на бензині також, можливо проблеми з лямбдою.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
_andrey83_ Немає
Писатель
***

Повідомлень: 274
Приєднався: Dec 2010
Kraków
Повідомлення: #4
13-09-2022 17:10 RE: Дерганье и потеря мощности в горах

Висота => розріджене повітря => менше кисню => падає потужність.
Хіба нє?
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Egor25 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 615
Приєднався: Nov 2017
Киев
Octavia A5 2.0 FSI
Повідомлення: #5
13-09-2022 17:18 RE: Дерганье и потеря мощности в горах

500 метрів то не висота, різниці майже нема.
Коли вже 2000 там є різниця, на турбомоторі турбояма відчувається кратно х3, атмо взагалі помирає. Але смикатись нічого не буде.

У автора є несправність, і вона проявляеться в цих умовах, точно не каталізатор.
Якщо прошивка сток, скоріш за все який датчик не відпрацьовую робочий діапазон.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 624
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #6
13-09-2022 20:13 RE: Дерганье и потеря мощности в горах

(12-09-2022 21:31)treiler :  При їзді в горах на висоті більше 500м над рівнем моря різко пропадає потужність,
Датчик висоти є у вашого авто?
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Dimitrius Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 2 649
Приєднався: May 2007
Хмельницкий/Тернополь
Passat Alltrack B7 2.0 TDI
Повідомлення: #7
15-09-2022 20:40 RE: Дерганье и потеря мощности в горах

(13-09-2022 17:10)_andrey83_ :  Висота => розріджене повітря => менше кисню => падає потужність.
Хіба нє?

Он же не в Тибет поехал...
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
treiler Немає
Ученик
*

Повідомлень: 7
Приєднався: Sep 2017
Ставище
Октавія А5 1,6 MPI
Повідомлення: #8
16-09-2022 23:58 RE: Дерганье и потеря мощности в горах

1. dallasdp На 1,6 MPI немає ДМВП (ДМРВ, він же датчик масової витравти повітря). Є лише датчик абсолютного тису, який вимірює тиск безпосередньоу впускному коллекторі.
2. Щадячий Так, різниці неає, що на газу, що на бензині, однаково падає отужність і онакові ривки, тому, на мою думку систему живлення, потрібно виключити взагалі.
3. _andrey83_ так, язгоден, але 500м, це не така уже і висота, яка повинна впливати на це.
4. wywiadowca1980 для "вумних жартівників" відповідаю - навігатор має можливість це показувати. Це раз, я заради цікавості, подивився на карту висот того місця, де це трапилось.
5. wywiadowca1980 згоден на всі 100%, тим паче що я почав іхаи не з 0м надрівнем моря.
Висота підйому була біля 200м.
На жаль у мене полетіла программа по діаногностиці автівки, та в гори не планую їхати (хоча... як карта ляже). Тому і займаюсь "мазохізмом" за допмогою форма, інтернета, та тестера намагаюсь знайти причину.
завтра вихідний. то буду намагатися перевстановити програму діаностики, можливо. щось знайду. Тоді обов'язково выдпишусь.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 624
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #9
17-09-2022 08:24 RE: Дерганье и потеря мощности в горах

(16-09-2022 23:58)treiler :  4. wywiadowca1980 для "вумних жартівників" відповідаю - ...
А це до чого?
Вам зле?

Я запитав чи є у вашого 1.6 мотора датчик висоти?
Якщо немає, питання знято, якщо є то причина в ньому може бути. Така проблема іноді зустрічалась на моторах 1.8Т де розвалювались закльопки кріплення плати всередині самого датчика. Клей все вирішував.
В гуглі інфи повно щодо цієї проблеми.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 17-09-2022 08:30 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
toledo Немає
Классик
****

Повідомлень: 953
Приєднався: Mar 2015
Одесса
Altea XL 1.6 CAYC
Повідомлення: #10
17-09-2022 08:46 RE: Дерганье и потеря мощности в горах

Если не изменяет память, датчик давления в впуске это одни показатели. Есть еще показания на многих моторах с ЭБУ двигателя... Но для этого нужен кабель, чтоб сравнить показания на незаведенную, с включенным зажиганием, чтоб понять не свистит ли один из. Плюс проверить уже в самих "горах" показания датчика в ЭБУ. Возможно это не применимо к этому двигателю, давно им владел и не помню было там такое или нет. Плюс в тех же горах сравнить еще раз показания абсолютных давлений на незаведённую.
Катализатор вполне мог бы быть, но это тогда уже не трошки забився... И в принципе думаю, что как можно проверить таким же образом, дать авто остыть хоть немного в "горах". И опять двинуть в путь и посмотреть на реакцию авто в течении первых пару минут, пока кат остывший... (Ну это я рассматривую вариант гор, как горного серпантина, когда более низкие передачи, выше обороты, более горячие выхлопные газы.
Всё так, в порядке бреда... Но с таким же успехом можно просто дать под сраку (наскока мпи можно вообще дать под сраку) по трассе, на пониженной


О, и еще бредовая идея Smile отрубить лямбду в горах, перейти на "аварийную карту", на бензине и посмотреть реакцию авто...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 17-09-2022 08:56 toledo.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Нет мощности после замены двигателя ordob 5 296 21-03-2024 19:42
Останнє: toledo
  Потеря мощности в жару 1,2HTP Медведь 8 1 005 26-08-2021 10:24
Останнє: SOA
  Не заводится со стартера и нет мощности 2.0 TDI BKD dmitric2008 2 1 092 06-02-2020 04:05
Останнє: toledo
  Резкая потеря мощности на А5 2.0 ТDi Сапыч 484 286 091 16-11-2017 15:33
Останнє: Сапыч
  Потеря мощности на 2500-2800 оборотов, выше ниже все ок. Alex-74 2 1 853 29-11-2016 17:14
Останнє: Барс
  Потеря мощности shutnikua 16 5 187 05-11-2016 00:29
Останнє: Cara.o
  Периодические провалы в мощности sollex 23 23 429 03-10-2015 19:56
Останнє: Ulisss
  Потеря масла Sancho2106 14 3 911 15-03-2014 10:42
Останнє: Sancho2106
  потеря мощности при нагреве до рабочей температуры AGU САНЯ ХАРЬКОВ 22 17 432 03-02-2014 22:40
Останнє: САНЯ ХАРЬКОВ
  Потеря мощности в 3 цилиндре, Фабия 1, АМЕ sk_vit 119 26 639 27-12-2013 13:23
Останнє: sk_vit

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1