(15-11-2010 10:35)VovaLviv : "1.1. Забезпечити під час здійснення контролю за дотриманням водіями ПДР з використанням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису несення служби працівниками ДАІ виключно у форменому одязі, з нагрудним знаком та на службовому автомототранспорті.
Закон про міліцію, Положення про ДАІ.
(15-11-2010 10:35)VovaLviv : 1.2.Не допускати випадків здійснення контролю за дотриманням водіями правил дорожнього руху із місць, закритих для візуального огляду учасникам дорожнього руху (об’єкти дорожнього сервісу, зелені насадження тощо).
Положення про ДАІ, Інструкція 111.
(15-11-2010 10:35)VovaLviv : 1.4. Виключити випадки документування порушень встановленого швидкісного режиму руху транспортних засобів у зонах дії дорожніх знаків, що обмежують максимальну швидкість, на в’їздах у населені пункти на відстані меншій ніж 1000 метрів від його початку.
Суд. Фіксуєш місце де стоїть ДАІ, береш тех.характеристики приладу (дальність дії приладу) і кажеш, що міряли, коли ти був по за межами нас.пункту.
(15-11-2010 10:35)VovaLviv : 1.6. Виключити випадки складання відносно водіїв транспортних засобів адміністративних протоколів без доведення їхньої вини чи достатніх доказів допущення ними порушень ПДР (фото-, відеоматеріалів, показів свідків тощо).
Воно і так зрозуміло, що без доказів, свідків - нема порушення Закону. Протокол - доказ, але його, як і раніше можна оскаржити в суді, довівши свою невинність.
(15-11-2010 10:35)VovaLviv : 1.8. Не допускати випадків документування порушень ПДР, якщо порушення скоєне внаслідок неналежного утримання дорожнього покриття (виїзд на зустрічну смугу для об’їзду перешкод, ям тощо)."
ДСТУ, що до доріг. (Номер не пам'ятаю). Та, наприклад
2.14. Водій має право:
е) відступати від вимог законодавства в умовах дії непереборної сили або коли іншими засобами неможливо запобігти власній загибелі чи каліцтву громадян.
Головне - дбати про свій захист відразу, в момент зупинки, а ще краще, до цього! А не, як робить більшість, після того, коли прийшов лист з виконавчої вже про подвійний штраф.
Суть 466 наказу була в тому, що в нього були виписані окремі положення з різних нормативних документів і доведені до рядових працівників ДАІ (ІДПС) окремим документом.
Тепер цього наказу нема. Але нікуди не пропали Конституція, Закон про міліцію, Положення про ДАІ. Просто, читати тепер доведеться більше.