Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Тиск в шинах
Автор Повідомлення
Igor_Lviv Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 213
Приєднався: May 2007
Lviv
Mitsubishi
Повідомлення: #21
11-04-2013 20:26 RE: Тиск в шинах

(23-09-2011 15:29)migal :  Намагаюсь на своїх 15-х (195/65) тримати тиск в діапазоні 2.0. За три роки вже звик!
Звісно, якщо планується поїздка груженою машиною збільшую тиск до 2.1 - 2.2.

Минулого року літній сезон проїздив на 1,8 то при переході на зимову гуму катали два диски Добыча мыслей (благо сталеві). Тому зробив для себе висновок що 2.0 для наших доріг цілком нормально в плані комфорту та для збереження дисків та ходової в цілому!

Сьогодні перейшов на літню гуму. Їду на Київ - жаль без потреби навантажувати зиму.
Перебортовував два колеса. На Шипшині всім качають 2,2. Питаю - чого? Завжди ж 2,0.
- А Ви бачили наші дороги? Товкти може буде і трохи більше, зате гума і диски цілими будуть.
... Правда, за законами механіки це на ходову має відбитись. Плач до соплей

[Зображення: 09013048.jpg]
Шукати всі повідомлення учасника
VovaLviv Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 93
Приєднався: Nov 2008

Октавия Тур 1,6 5+
Повідомлення: #22
12-04-2013 15:23 RE: Тиск в шинах

[/quote]
- А Ви бачили наші дороги? Товкти може буде і трохи більше, зате гума і диски цілими будуть.
... Правда, за законами механіки це на ходову має відбитись. Плач до соплей
[/quote]

Чим менше накачана шина (до розумних меж звичайно, наприклад - 2.0 порівняно з 2.2) та чим мягша гума (зимова, наприклад, порівняно з літньою) при однакових інших параметрах колеса, тим більше шина поглинає енергію удару колеса в яму чи виступ на дорозі за рахунок своєї більшої деформації та нагріву, і тим менше її передає на диск та ходову. Шина при цьому швидше зношується. На шиномонтажі не праві!!!

Умей ценить того, Кто без тебя неможет. И не гонись за тем, Кто счаслив без тебя...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 12-04-2013 15:26 VovaLviv.)
Шукати всі повідомлення учасника
MaxMan Немає
Ученик
*

Повідомлень: 45
Приєднався: Apr 2013
Івано-Франківськ
Octavia 2.0 Elegance
Повідомлення: #23
12-04-2013 16:29 RE: Тиск в шинах

- А Ви бачили наші дороги? Товкти може буде і трохи більше, зате гума і диски цілими будуть.
... Правда, за законами механіки це на ходову має відбитись. Плач до соплей
[/quote]

Чим менше накачана шина (до розумних меж звичайно, наприклад - 2.0 порівняно з 2.2) та чим мягша гума (зимова, наприклад, порівняно з літньою) при однакових інших параметрах колеса, тим більше шина поглинає енергію удару колеса в яму чи виступ на дорозі за рахунок своєї більшої деформації та нагріву, і тим менше її передає на диск та ходову. Шина при цьому швидше зношується. На шиномонтажі не праві!!!
[/quote]
+1Hello!
Шукати всі повідомлення учасника
Igor_Lviv Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 213
Приєднався: May 2007
Lviv
Mitsubishi
Повідомлення: #24
13-04-2013 18:01 RE: Тиск в шинах

(12-04-2013 16:29)MaxMan :  
(12-04-2013 15:23)VovaLviv :  Чим менше накачана шина (до розумних меж звичайно, наприклад - 2.0 порівняно з 2.2) та чим мягша гума (зимова, наприклад, порівняно з літньою) при однакових інших параметрах колеса, тим більше шина поглинає енергію удару колеса в яму чи виступ на дорозі за рахунок своєї більшої деформації та нагріву, і тим менше її передає на диск та ходову. Шина при цьому швидше зношується. На шиномонтажі не праві!!!
+1Hello!

Дякую.
Я, правда, не заперечував проти 2,2 бо якраз їздив в Київ.

[Зображення: 09013048.jpg]
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1