Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Муки вибора Шкоди
Автор Повідомлення
Viacheslav Немає
Ученик
*

Повідомлень: 48
Приєднався: Sep 2007

Octavia A5, 1.6 MPI (Чешка), VW Passat 2.0 TDI DSG
Повідомлення: #1
20-06-2012 21:39 Муки вибора Шкоди

Планую наприкінці 2012 – на початку 2013 року придбати Шкоду Октавію.
Раніше говорили, що нову Октавію третього покоління презентують на Паризькому автосалоні восени цього року. Однак, останнім часом розмови щодо цього припинились. Зважаючи на це роблю вибір серед того, що є.
Машину буду купувати за кордоном від офіційного постачальника у вільній економічній зоні (цінам не дивуйтесь, бо машини потребують розмитнення).
Розглядаються машини з дизельним двигуном та у максимальній комплектації (є все крім навігації, шкіряного салона та люка з електроприводом).
Пропонуються два двигуни 1,6 TDI CR та 2,0 TDI CR. Не зважаючи на те, що у 1,6 TDI CR технічні характеристики дещо кращі ніж у старого двигуна 1,9 TDI його відкинув через те, що він може мати менший моторесурс (через меншу кубатуру збільшується навантаження). Тому зупинився на 2,0 TDI CR.
Далі складніше. Хотів купити Шкоду Комбі. Однак різниця цін на просту Октавію та Комбі дещо здивувала.
Так, проста Шкода коштує 15700 Євро з механічною КПП та 16700 Євро з автоматичною КПП DSG Tiptronic.
У свою чергу Шкода Комбі коштує 17050 Євро з механічною КПП та 18450 Євро з автоматичною КПП DSG Tiptronic. Навіть у СуперБ різниця між седаном та Комбі з автоматичною КПП DSG Tiptronic лише 450 Євро, а не 1750 Євро, як в Октавії.
За такої ціни на Комбі доцільніше було б взяти Шкоду Скаут, яка з 2,0 TDI CR та DSG Tiptronic коштує 19000 Євро (одна максимальна комплектація). Однак, на форумі прочитав, що Скаути зняли з виробництва і зважаючи на це ймовірність його купити у вище визначені терміни є малоймовірною.
Тому, якщо не зміниться така різниця в ціні між простою Октавією та Комбі скоріш за все доведеться зупинитись на простій Октавії.
Однак, турбує ще одне питання. Яку КПП обрати. Знаю, що є семи та шестиступеневі DSG Tiptronic. При цьому, читав, що семи ступенева DSG Tiptronic дещо проблемна. Яка саме DSG Tiptronic встановлюється на Октавії з дизельним двигуном інформації не знайшов.
Водночас, зважаючи на наявність у двигуна 2,0 TDI CR великої потужності та крутного моменту, а також системи Hill Hold цікавлять думки чи є сенс взагалі брати автоматичну КПП.
Хто, що може порадити.
Шукати всі повідомлення учасника
ReITeR Немає
Ученик
*

Повідомлень: 4
Приєднався: Oct 2011

Повідомлення: #2
20-06-2012 21:59 RE: Муки вибора Шкоди

(20-06-2012 21:39)Viacheslav :  Планую наприкінці 2012 – на початку 2013 року придбати Шкоду Октавію.
Раніше говорили, що нову Октавію третього покоління презентують на Паризькому автосалоні восени цього року. Однак, останнім часом розмови щодо цього припинились. Зважаючи на це роблю вибір серед того, що є.
Машину буду купувати за кордоном від офіційного постачальника у вільній економічній зоні (цінам не дивуйтесь, бо машини потребують розмитнення).
Розглядаються машини з дизельним двигуном та у максимальній комплектації (є все крім навігації, шкіряного салона та люка з електроприводом).
Пропонуються два двигуни 1,6 TDI CR та 2,0 TDI CR. Не зважаючи на те, що у 1,6 TDI CR технічні характеристики дещо кращі ніж у старого двигуна 1,9 TDI його відкинув через те, що він може мати менший моторесурс (через меншу кубатуру збільшується навантаження). Тому зупинився на 2,0 TDI CR.
Далі складніше. Хотів купити Шкоду Комбі. Однак різниця цін на просту Октавію та Комбі дещо здивувала.
Так, проста Шкода коштує 15700 Євро з механічною КПП та 16700 Євро з автоматичною КПП DSG Tiptronic.
У свою чергу Шкода Комбі коштує 17050 Євро з механічною КПП та 18450 Євро з автоматичною КПП DSG Tiptronic. Навіть у СуперБ різниця між седаном та Комбі з автоматичною КПП DSG Tiptronic лише 450 Євро, а не 1750 Євро, як в Октавії.
За такої ціни на Комбі доцільніше було б взяти Шкоду Скаут, яка з 2,0 TDI CR та DSG Tiptronic коштує 19000 Євро (одна максимальна комплектація). Однак, на форумі прочитав, що Скаути зняли з виробництва і зважаючи на це ймовірність його купити у вище визначені терміни є малоймовірною.
Тому, якщо не зміниться така різниця в ціні між простою Октавією та Комбі скоріш за все доведеться зупинитись на простій Октавії.
Однак, турбує ще одне питання. Яку КПП обрати. Знаю, що є семи та шестиступеневі DSG Tiptronic. При цьому, читав, що семи ступенева DSG Tiptronic дещо проблемна. Яка саме DSG Tiptronic встановлюється на Октавії з дизельним двигуном інформації не знайшов.
Водночас, зважаючи на наявність у двигуна 2,0 TDI CR великої потужності та крутного моменту, а також системи Hill Hold цікавлять думки чи є сенс взагалі брати автоматичну КПП.
Хто, що може порадити.

Насколько я знаю, 7-и ступенчатый сухой ДСГ держит максимум 250 нм, поэтому на 2.0 дизелёк его не должны ставить - будет 6-и ступенчатая мокрая ДСГ. Вроде по отзывам достаточно надёжная коробка, не такая быстрая, как сухая, но и в пробках ведёт себя адекватно.
А, если не секрет, сколько будет стоить такая покупка с растаможкой? Чеха пригонять будете?
Шукати всі повідомлення учасника
Viacheslav Немає
Ученик
*

Повідомлень: 48
Приєднався: Sep 2007

Octavia A5, 1.6 MPI (Чешка), VW Passat 2.0 TDI DSG
Повідомлення: #3
20-06-2012 22:06 RE: Муки вибора Шкоди

Так, машина буде чеської збірки (Млада Болєслав). Скільки буде розмитнення у теперішній час важко сказати. Закони весь час міняють у гірший бік.
Шукати всі повідомлення учасника
A1ex1984 Немає
Классик
****

Повідомлень: 916
Приєднався: Jun 2009
Черноморское побережье
Skoda Superb 1,8T мех. 2005, VW Tiguan 2.0TDI акпп 2012
Повідомлення: #4
21-06-2012 09:24 RE: Муки вибора Шкоди

Ну, во-первых, н Фольксы сейчас уже полным ходом ставят DSG на 2.0 TDI CR. Момент 320 переваривает на ура.
Во-вторых, по поводу того, что лучше с 2.0 TDI автомат или ручка, могу сказать так. У самого 2.0 дизель, но с классическим 6-ти ст. гидротрансформатором, катаюсь, нравится, автомат настроен очень хорошо, что главное абсолютно не чувствуется турбояма, как будто ее вообще нет. Попробовал прокатится на таком же дизеле на ручке на Шкоде, совсем не то, появилась турбояма, в городе часто приходится дергать палку. Я бы взял с автоматом.
В-третьих, зачем вам брать автомобиль за границей, чтобы везти сюда и делать растаможку? С нашей таможней вы в 10% от стоимости не отделаетесь... Тут на форуме периодически всплывают идеи привоза авто и таможни собственным макаром, но все разговорами и заканчивалось. Мое мнение, покупать авто за границей интересно только когда там же можно и зарегистрировать его и тут кататься на их номерах.
Шукати всі повідомлення учасника
Alexus83 Немає
я теперь коньяк !!!
*****

Повідомлень: 4 440
Приєднався: Feb 2010
Бровары --> В.Дымерка
разные
Повідомлення: #5
21-06-2012 09:27 RE: Муки вибора Шкоди

(21-06-2012 09:24)A1ex1984 :  Ну, во-первых, на Фольксы сейчас уже полным ходом ставят DSG на 2.0 TDI CR. Момент 320 переваривает на ура.

подтверждаю Hello!

ЗАМ ©
Шукати всі повідомлення учасника
qwer Немає
Banned

Повідомлень: 51
Приєднався: Apr 2012

Повідомлення: #6
21-06-2012 09:31 RE: Муки вибора Шкоди

По поводу автомата на 2.0 не стоит заморачуватся- работают отлично!
Шукати всі повідомлення учасника
Viacheslav Немає
Ученик
*

Повідомлень: 48
Приєднався: Sep 2007

Octavia A5, 1.6 MPI (Чешка), VW Passat 2.0 TDI DSG
Повідомлення: #7
21-06-2012 13:53 RE: Муки вибора Шкоди

(21-06-2012 09:24)A1ex1984 :  В-третьих, зачем вам брать автомобиль за границей, чтобы везти сюда и делать растаможку? С нашей таможней вы в 10% от стоимости не отделаетесь... Тут на форуме периодически всплывают идеи привоза авто и таможни собственным макаром, но все разговорами и заканчивалось. Мое мнение, покупать авто за границей интересно только когда там же можно и зарегистрировать его и тут кататься на их номерах.

Щодо машини з за-кордону. Попередню теж брав за кордоном.
По-перше, комплектація максимальна, а у нас як правило все через допи проводять, що значно збільшує ціну. У нас навіть за дрібницю здирають гроші. В моїй старій машині тканеві коврики на застібках та колпаки лежали в багажнику в машині. Коли пригнав машину в Україну то взнав, що в наших автосалонах за них беруть додаткові кошти.
По-друге, можуть відрізнятись технічні параметри. Я свого часу пригнав з параметрами за стандартами Євро 4. На СТО зі здивуванням взнав, що Шкоди закарпатської збірки були лише Євро 2 (у 2005-2006 роках). Як сказав один фахівець з СТО, в ній не доставляли чи то каталізатор іи то лямбда-зонд (точно не памятаю).
По-третє, раніше нова машина, що була пригнана з-за кордону та не стояла на обліку розмитнювалась за мінімальною ставкою 0,03 коп за куб. (за 1,6 получалось 48 грн). Тоді рахував - без врахування комплектації вигода складала понад 2 тис. Євро.
Закони та тарифи можуть мінятись, тому заглядати буду безпосередньо перед купівлею.
Шукати всі повідомлення учасника
A1ex1984 Немає
Классик
****

Повідомлень: 916
Приєднався: Jun 2009
Черноморское побережье
Skoda Superb 1,8T мех. 2005, VW Tiguan 2.0TDI акпп 2012
Повідомлення: #8
21-06-2012 15:44 RE: Муки вибора Шкоди

(21-06-2012 13:53)Viacheslav :  По-перше, комплектація максимальна, а у нас як правило все через допи проводять, що значно збільшує ціну. У нас навіть за дрібницю здирають гроші. В моїй старій машині тканеві коврики на застібках та колпаки лежали в багажнику в машині. Коли пригнав машину в Україну то взнав, що в наших автосалонах за них беруть додаткові кошти.
Тут я согласен, комплектации могут отличаться, а вообще это только на Шкоде осталась такая практика коврики и колпаки за доп. плату предоставлять.

(21-06-2012 13:53)Viacheslav :  По-друге, можуть відрізнятись технічні параметри. Я свого часу пригнав з параметрами за стандартами Євро 4. На СТО зі здивуванням взнав, що Шкоди закарпатської збірки були лише Євро 2 (у 2005-2006 роках). Як сказав один фахівець з СТО, в ній не доставляли чи то каталізатор іи то лямбда-зонд (точно не памятаю).
Согласен, но у нас топливо не настолько чистое, так что чем ниже евронормы на авто, тем лучше, как мне кажется, меньше проблем потом будет.

(21-06-2012 13:53)Viacheslav :  По-третє, раніше нова машина, що була пригнана з-за кордону та не стояла на обліку розмитнювалась за мінімальною ставкою 0,03 коп за куб. (за 1,6 получалось 48 грн). Тоді рахував - без врахування комплектації вигода складала понад 2 тис. Євро.
Закони та тарифи можуть мінятись, тому заглядати буду безпосередньо перед купівлею.
Ну что ж очень интересно будет узнать подробности этого пути. Самого в прошлом году посещали мысли о приобретении автомобиля за пределами Украины, но в итоге все-таки остановился на местном дилере.
Шукати всі повідомлення учасника
YARI Немає
Писатель
***

Повідомлень: 468
Приєднався: Apr 2011
Львів
1.6MPI
Повідомлення: #9
08-01-2013 10:32 RE: Муки вибора Шкоди

[/quote]
Ну что ж очень интересно будет узнать подробности этого пути. Самого в прошлом году посещали мысли о приобретении автомобиля за пределами Украины, но в итоге все-таки остановился на местном дилере.

[/quote]

+1
Шукати всі повідомлення учасника
Deneshi Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 205
Приєднався: May 2007
Ровно
Были - Октавия ВТС, Йети 1.8ТСИ. Гранд Сценик 1.5ДСИ, 7мест
Повідомлення: #10
08-01-2013 11:16 RE: Муки вибора Шкоди

(21-06-2012 13:53)Viacheslav :  По-друге, можуть відрізнятись технічні параметри. Я свого часу пригнав з параметрами за стандартами Євро 4. На СТО зі здивуванням взнав, що Шкоди закарпатської збірки були лише Євро 2 (у 2005-2006 роках). Як сказав один фахівець з СТО, в ній не доставляли чи то каталізатор іи то лямбда-зонд (точно не памятаю).

Вот-вот, у нас продаются машины которые хоть как-то адаптированы под наши реалии. Можете попасть на дорогостоящий ремонт (особенно с дизелем), у дилера всё равно ответ будет: "некачественное топливо!"

П.С. Точно машина с растаможкой не станет в круглую сумму? Б/у Фиат Скудо 2.0 пассажир по растаможке обходится около 12 у.е.
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Муки выбора А5 для себя. SEMI 58 16 113 11-05-2021 00:43
Останнє: dotsent
Question Реальные муки выбора Drumka 97 25 739 31-07-2020 14:18
Останнє: Egor25
Wink Муки выбора Skoda Fabia Combi Greenline 2012 1.2TDI Martensv 10 5 079 11-10-2019 09:33
Останнє: Kucha
  Муки выбора Данило 21 72 16 603 27-05-2018 20:13
Останнє: Deneshi
  Муки выбора авто Evgen_VK 18 7 157 26-10-2017 11:07
Останнє: Deneshi
  Муки выбора летней резины на кроссовер dannetis 0 1 639 10-10-2016 17:01
Останнє: dannetis
  Муки выбора. Сакс Lagavast 7 3 721 29-08-2016 11:43
Останнє: Lagavast
Question Дизель, муки выбора авто и двигателя. Romanni 15 9 668 09-06-2016 21:35
Останнє: colibri04
  Муки вибору радар-детектора pasha007 10 4 855 03-06-2016 12:56
Останнє: pasha007
  Дизельная A5 / А7 с Европы - муки выбора Comanch 14 5 929 19-05-2016 05:11
Останнє: c2h5oh

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1