Тема не нова, але таких лінз начебто не зустрічав. То ж опишу свій шлях.
Не новина що штатне світло в тура м'яко кажучи не дуже. Першим кроком півтора роки тому був ксенон в туманках. Але лінзи в головне світло хотілось завжди.
В одноклубника були придбані пара лінз
Коіто, як пише інет такі ставляться на супер-пупер Лєксуси і світять просто бомбезно.
В лінзи одразу були куплені лампи Філіпс D2S+
http://xenon-5.com.ua/xenon-hid-lamp-phi...-plus.html і блоки пролюмен
http://xenon-5.com.ua/hid-ballast-ProLumen-Slim.html
Кріпити лінзи в рефлекторі на шпильки не ризикнув, так як лінзи великі і тяжкі. Було прийняте рішення зробити кріплення з алюмінієвих уголків. Кріплення і самі лінзи виставляв по горизонталі рівнем.
Ось що з того вийшло.
Готові кріплення на лінзі. В подальшому кріплення були обрізані з обох боків, щоб не виступали із-за маски.
Процес виставляння лінзи в рефлекторі - спочатку малюєм галку на стіні від світла галогенки
і потім стараємся максимально точно попасти в галку лінзою
Як виявилось цей спосіб не дуже точний, в подальшому лінзи були просто вставлені в фару і на найближчій стіні були виставлені як має бути.
ближній
ну і заради цікавості, як світить дальній
Після цього були просверлені отвори для кріплення лінзи до рефлектора
З самого початку було заплановано рефлектор і все інше фарбувати в чорний колір. Перед тим як фарбувати потрібно було зняти хромове (чи яке воно там) покриття.
Секретною рідиною, розробленою вченими 3 рейху
(насправді рідина для примивки зливних труб Кріт) покриття змивається просто зубною щіткою. Фотка процесу.
Потім скотч-брайтом (типу отакого
http://profabraziv.ru/menu_scotch-bright.htm ) поверхні під покраску були заматовані.
Фарбувалось чорною матовою фарбою з балончика - два шари грунтовки і зверху 3 шари фарби.
Рефлектори на фотці до фарбування і після різні. Першого разу занадто багато обрізав, і при ввімкненні фари було видно всі нутрощі і проводку, що навіть маска не прикривала. Хто буде робити щось подібне попереджую одразу: від задньої частини рефлектора відрізайте мінімум, так щоб тільки лінза пройшла.
Процес склеювання фари.
Ну і результат роботи
Після монтажу на машину світло було відрегульоване на стенді в офіціалів.
Процес розбирання фари не описував, так як він нічим не відрізняється від тих, що описані на форумі. Грів феном. Скажу тільки що перед розбиранням фар, для проби розібрав декілька штук битих.
Залишається відкритим питання організації габаритів, на даний час в шторці лінзи ПТФ просверлений отвір і туди вставлений 5мм. діод, але толку з нього як з цапа молока. Ангельскі очі і діодні полоски ставити не хочу. Можливо буду робити габарит в поворотніку.
Отака фігня.