Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Робота датчика тиску гідропідсилювача
Автор Повідомлення
Nazikey Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 666
Приєднався: Oct 2012
Львів
Шкода октавія 1,6 AKL, Passat b6 2.0 fsi
Повідомлення: #1
12-02-2013 17:06 Робота датчика тиску гідропідсилювача

Перерив пошук але відповіді на своє запитання не найшов тепер звертаюсь до вас форумчани. Авто Шкода октавія 1,6 АКЛ, 2002р.

Цей датчик прикручений на насосі гідропідсилювача і відповідає він за те щоб дати сигнал на ЕБУ коли рульом крутиться, щоб підняти обороти і тим самим комфортніше зробити обертання руля.
Коли стою на місці на ХХ повертаю руль вправо вліво обороти на тахометрі гуляють ненабагато десь порядка 80-100 об/хв.
Як на мене так бути не повинно, чи це прийшов капець датчику чи просто доходить до свого відмирання Насос Гідропідсилювача керма?
Чи є можливість перевірити цей датчик на діагностиці або іншим методом?
Дякую.
Шукати всі повідомлення учасника
skoda555 Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 73
Приєднався: Jan 2013
Житомир
tour 1.6
Повідомлення: #2
12-02-2013 17:15 RE: Робота датчика тиску гідропідсилювача

у меня так же работает недумаю что ето неисправность
Шукати всі повідомлення учасника
Nazikey Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 666
Приєднався: Oct 2012
Львів
Шкода октавія 1,6 AKL, Passat b6 2.0 fsi
Повідомлення: #3
12-02-2013 17:21 RE: Робота датчика тиску гідропідсилювача

незнаю здається мені немає так бути таке враження що йде зайва нагрузка на мотор і він себе так виде.
Шукати всі повідомлення учасника
шкодик Немає
ученик-специалистов
*****

Повідомлень: 2 216
Приєднався: Jul 2011
николаев
чёрная-чёрная
Повідомлення: #4
13-02-2013 08:15 RE: Робота датчика тиску гідропідсилювача

(12-02-2013 17:06)Nazikey :  Перерив пошук але відповіді на своє запитання не найшов тепер звертаюсь до вас форумчани. Авто Шкода октавія 1,6 АКЛ, 2002р.

Цей датчик прикручений на насосі гідропідсилювача і відповідає він за те щоб дати сигнал на ЕБУ коли рульом крутиться, щоб підняти обороти і тим самим комфортніше зробити обертання руля.
Коли стою на місці на ХХ повертаю руль вправо вліво обороти на тахометрі гуляють ненабагато десь порядка 80-100 об/хв.
Як на мене так бути не повинно, чи це прийшов капець датчику чи просто доходить до свого відмирання Насос Гідропідсилювача керма?
Чи є можливість перевірити цей датчик на діагностиці або іншим методом?
Дякую.

датчик сам вроде стоит не дорого или 60 -80гр.мне мастер советовал ставить заглушку,я поменял датчик.вроде работает.ну а обороты как бы наверно должны подыматься вы же крутите рейку а моотор перегоняет жидкость.Футболист
Шукати всі повідомлення учасника
Ivan (Иван) Немає
Писатель
***

Повідомлень: 523
Приєднався: Jun 2011
Ukraine
Skoda (bfq)
Повідомлення: #5
13-02-2013 08:54 RE: Робота датчика тиску гідропідсилювача

Hello! На туре, BFQ, стоя на месте, при работе на холостых в момент поворачивания руля немного подымаються обороты и это норма.

Честь!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 13-02-2013 08:55 Ivan (Иван).)
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Nazikey Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 666
Приєднався: Oct 2012
Львів
Шкода октавія 1,6 AKL, Passat b6 2.0 fsi
Повідомлення: #6
13-02-2013 09:25 RE: Робота датчика тиску гідропідсилювача

Ivan (Иван), тут справа в тому що починаєш крутити рульом обороти би мали підростати а тут ситуація що стрілка тахометра падає десь на 80-100 об/хв вниз а тоді вертається на своє місце.
По ідеї коли на місці починає крутитись руль датчик дає сигнал на ЕБУ і він піднімає обороти щоб лекше крутити. Це би було правильно. а тут щось не понятне.


вичитав ще таке

датчик нужен для увеличения оборотов холостого хода в момент возрастания давления, т.е. когда на месте рулем крутим возникает дополнительная нагрузка на двигатель от насоса ГУР и в этот момент обороты падают, так вот чтобы этого не происходило и нужен этот датчик, он немного поднимает обороты и таким образом выравнивает нагружнный двигатель.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 13-02-2013 09:52 Nazikey.)
Шукати всі повідомлення учасника
skoda555 Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 73
Приєднався: Jan 2013
Житомир
tour 1.6
Повідомлення: #7
13-02-2013 12:55 RE: Робота датчика тиску гідропідсилювача

ну если муляют вам деньги можете поменять но результата вы не увидите
Шукати всі повідомлення учасника
Nazikey Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 666
Приєднався: Oct 2012
Львів
Шкода октавія 1,6 AKL, Passat b6 2.0 fsi
Повідомлення: #8
13-02-2013 14:18 RE: Робота датчика тиску гідропідсилювача

Если датчик "глючит", то обороты на х.ходу плавают сильно. Так у меня было- заменил и все прошло

Я его тупо отключил-фишку выдернул. И обороты встали как вкопанные.
Купил новый и поменял за 2 минуты.

Итак. Проверка "пневматического выключателя усилителя рулевого привода - F88".
1. Снять фишку с разъёма датчика на ГУРе и проверить мультиметром сопротивление между контактами на фишке(!) разъёма датчика на предмет короткого замыкания проводов, значение должно быть - бесконечность, ∞ Ω (Ом).
2. Проверить "пневматический выключатель усилителя рулевого привода - F88". Завести двигатель и оставить работать его на оборотах холостого хода, руль поставить в среднее положение. Снять фишку с разъёма датчика на ГУРе и померить мультиметром сопротивление на контактах датчика. Требуемое значение: ∞ Ω.
Далее, повернуть руль в любую сторону до упора. Пневматический выключатель с гидроприводом должен сработать - мультиметр должен показать короткое замыкание.
Если, требуемых значений не достигается, то заменить пневматический выключатель усилителя рулевого привода - датчик ГУРа.
3. Если всё вышеперечисленное в норме, то вернутся к п.1 и проверить сопротивление каждого провода от фишки до блока управления двигателем, если сопротивление больше, чем 1,5 Ома - искать причину в проводке. Попробовать кинуть провода напрямую от блока управления двигателем до датчика.

Ось так щойно і зробив датчик працює, фішка до нього теж в нормі. Провів ще один експеремент витягнув фішку з датчика і все працює без змін що він є що немає. Добре придивився на тахометр і відповідно виходить коли нічого не включено зі споживачів гуляння холостих майже не замітно а коли фари печка і т.д. тоді при повороті руля на місці обороти трохи падають а тоді піднімаються вище ніж є стандартні коли руль відпускаєш все стає на місця.
Проконсультувався я з автоелектриком і закинув він мені мислішку що двигун то не новий прбіг трохи є тому так при крученні обороти присідають а тоді спрацьовують можливо на новому двигуні такого не наблюдається.

Датчик не міняю, все працює, тему можна закривати.
Шукати всі повідомлення учасника
8yayg Немає
Писатель
***

Повідомлень: 250
Приєднався: Dec 2010
Киев
Повідомлення: #9
14-02-2013 00:48 RE: Робота датчика тиску гідропідсилювача

(13-02-2013 14:18)Nazikey :  Если датчик "глючит", то обороты на х.ходу плавают сильно. Так у меня было- заменил и все прошло

Я его тупо отключил-фишку выдернул. И обороты встали как вкопанные.
Купил новый и поменял за 2 минуты.

Итак. Проверка "пневматического выключателя усилителя рулевого привода - F88".
1. Снять фишку с разъёма датчика на ГУРе и проверить мультиметром сопротивление между контактами на фишке(!) разъёма датчика на предмет короткого замыкания проводов, значение должно быть - бесконечность, ∞ Ω (Ом).
2. Проверить "пневматический выключатель усилителя рулевого привода - F88". Завести двигатель и оставить работать его на оборотах холостого хода, руль поставить в среднее положение. Снять фишку с разъёма датчика на ГУРе и померить мультиметром сопротивление на контактах датчика. Требуемое значение: ∞ Ω.
Далее, повернуть руль в любую сторону до упора. Пневматический выключатель с гидроприводом должен сработать - мультиметр должен показать короткое замыкание.
Если, требуемых значений не достигается, то заменить пневматический выключатель усилителя рулевого привода - датчик ГУРа.
3. Если всё вышеперечисленное в норме, то вернутся к п.1 и проверить сопротивление каждого провода от фишки до блока управления двигателем, если сопротивление больше, чем 1,5 Ома - искать причину в проводке. Попробовать кинуть провода напрямую от блока управления двигателем до датчика.

Ось так щойно і зробив датчик працює, фішка до нього теж в нормі. Провів ще один експеремент витягнув фішку з датчика і все працює без змін що він є що немає. Добре придивився на тахометр і відповідно виходить коли нічого не включено зі споживачів гуляння холостих майже не замітно а коли фари печка і т.д. тоді при повороті руля на місці обороти трохи падають а тоді піднімаються вище ніж є стандартні коли руль відпускаєш все стає на місця.
Проконсультувався я з автоелектриком і закинув він мені мислішку що двигун то не новий прбіг трохи є тому так при крученні обороти присідають а тоді спрацьовують можливо на новому двигуні такого не наблюдається.

Датчик не міняю, все працює, тему можна закривати.

Я думаю,что проще компьютером посмотреть рабочий датчик или нет!!!
Шукати всі повідомлення учасника
Nazikey Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 666
Приєднався: Oct 2012
Львів
Шкода октавія 1,6 AKL, Passat b6 2.0 fsi
Повідомлення: #10
07-03-2013 11:11 RE: Робота датчика тиску гідропідсилювача

прийшов датчику кінець в плані того що почало гнати масло через верх через контакти. Вирішив його замінити. брав замінник подивлюсь скільки відбігає. На новому чітко видно коли обороти ростуть якщо на місті крутити рульом, на старому все було розмазано.
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Помилка тиску масла Влад21 4 243 Вчора 09:24
Останнє: Gr_Vetal
  положение стрелки датчика температуры на A7 1.6 TDI stan72 9 191 05-04-2024 09:40
Останнє: stan72
  Моргаэ лампочка тиску масла и ручного гальми+ зумер ШураАвионик 7 740 07-08-2023 17:02
Останнє: ШураАвионик
  Сорвалась резьба датчика скорости Petyakomo 4 418 09-02-2023 07:39
Останнє: Petyakomo
Information Ошибка датчика распредвала помогите P0340 Vladimir07077 2 461 22-07-2022 14:51
Останнє: Vladimir07077
  Некоректна робота пічки Fabia Partyzan 2 527 24-06-2022 20:02
Останнє: Partyzan
  Робота ЦЗ (функція SAFE) та штатної сигналізації. Gr_Vetal 39 5 329 29-05-2021 18:02
Останнє: Gr_Vetal
  Skoda Superb 2006 - Замена клапана датчика управления ГНЦ ваносом C271300702 Сергій Колмиков 0 1 023 07-05-2021 07:38
Останнє: Сергій Колмиков
  Показує датчик тиску масла Nik 121 8 948 05-02-2021 21:41
Останнє: astrolet
  Audi Multitronic 0AW корректна робота TarasBlackBass 0 581 18-09-2020 08:41
Останнє: TarasBlackBass

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1