Доброго дня, шановні форумчани!
Маю проблему з пожиранням масла на Octavia 1.6 75kW 2007р. Рідний пробіг 160 тис. Масло жере близько 1л на 500км.
Почитав пару гілок форума з подібними проблемами і зробив висновок - ремонт голови + заміна колець.
Але є одне але. Від знайомого почув, що масло може жерти від перегріву двс. Тепер "многа букв":
Знайшов тут логіку, оскільки:
1. На холодну машина їде нормально, а як прогріється починають цокати клапана (чи гідріки) і починає диміти.
2. При їзді по трасі (і більшому повітряному охолодженні) масло майже не бере, а по місту в заторах зїдає літр за тиждень (500км).
Отже, порадили мені промити систему охолодження, що я і зробив. Після промивки виявилося, що не працює термостат. Проявилось це у тому, що при холодному патрубку великого кола і холодному радіаторі ввімкнулись вентелятори. Зняв термостат, замкнув велике і мале коло і поїхав за термостатом. При цьому, вентилятори були весь час включені. Температура у київських заторах не піднімалась вище 80гр.
В такому режимі, на нейтралі, дав тапку в пол - диму нема ні грама, а раніше (з старим термостатом) сильно валив чорний дим. При цьому, стрілка температури на панелі приладів була завжди на 90.
На Пєрова купив вставку термостата. Парили термостат в зборі, мотивуючи це тим, що заміна вставки часто не допомагає. Не послухав (і походу зря).
Поставивши нову вставку поїхав в Одесу. Їхав швидко, на максимум, до відсічки (6000 об/хв). За 500 км при такій їзді масла зїло грам 100!!
Уже зрадів, що все пучком.. Але за тиждень їзди по місту (ті ж 500км) знову зїло все масло (загорілася лампа низького тиску масла).
Тепер питання до Вас, шановні:
1) поміняти термостат в зборі? Коштує 1000грн., а вставка була за 350.
2) Чи взагалі може термостат (і як наслідок перегрів) так сильно впливати на витрату масла??
3) чи вже ремонт мотора? прочитав тут багато скептичних коментарів на цей рахунок
Буду дуже вдячний за змістовне обговорення і поради!
|