Ситуація, яку я опишу нижче, частково стосується і "Обслуговування та ремонту", але все ж таки я її описую тут, так як надіюся отримати юридичну підтримку.
І так.
В червні місяці поїхав я на СТО міняти масло. Сам майстер і СТО провірені роками, плюс лояльні ціни. Враховуючи, що одночасно з тим я міняв пружини та аморти - машину підняли на підйомник і масло міняли саме коли машина була на ньому, а не на ямі.
В кінці липня поїхав на невеликий апгрейд, машину піднімають - і на захисті видно сліди масла. Знімають захист - і з під масляного фільтра видно потьоки масла. Коментар - "Не дотягнули фільтр". В результаті прийшлося долити 0,5 л. Помилку пробачив - з ким не буває.
Минулого тижня після поїздки у село прийшлося трошки рівняти захист. Машина на підйомник - а на захисті знову масло. Рівень масла - на мінімумі. Масляний фільтр - знову дотягнули. Після невеличкої сварки з майстром - нач СТО - власником домовився
про приїзд і заміну масла та фільтра з великою знижкою. Нібито часткову вину признали. Але до того треба було ще доїздити. А масло на мінімумі. Долив щ 1 л. Знову за свої кошти.
Приїхав на заміну, відкрутили масляний фільтр і спробували дотягнути отой шток (болт) на який закручується масляний фільтр. Його докрутили на
пів оберта.
Коли прийшла справа до оплати - про знижку всі забули.
Аргумент - нашої вини в тому нема. Ми фільтр докрутили добре. А був недокручений шток. Тому і масло пропускало. А перевіряти дотяжку штока ми
не зобов"язані.
З вище описаного виникає ключове питання:
Чи десь якимись стандартами, нормами передбачено, що при перевірці масла майстер має перевірити дотяжку отого штока, на який він закручує масляний фільтр?
Буду вдячний за посилання на відповідні ресурси.