(17-02-2014 23:40)VIR : А свічки як поживають? Мінялись, ні, які стоять, їх вигляд, колір... І тиск на рампі який? А то комп пониження тиску не читає... В себе при подібних симптомах міняв модуль запалювання, проблема була в насосі, давав 1,6 атм. Комп помилок не бачив взагалі. Правда в мене авто і двигун інші... Але все ж таки можна пробувати...
Доречі датчик положення звідки імпульси читає, а то в цьому моторі не знаюсь? А то десь чув що подібне може бути коли пошкодять механічно сектора.
Свічки мінялись місцями , ставились на заміну інші ... одна й та сама пісня ... 3 000 обертів і січе циліндр ...
Свічки зараз нові Denzo, на старих така сама фігня була...
Ставив на підміну свічки стокові з поло (бош) не допомагає ...
(18-02-2014 02:48)kym56 : (17-02-2014 13:54)momontd : Хммм ... до датчика колінвала не дивився ... мене запевняли, що він до цієї проблеми немає відношення ... датчик детонації також не чіпали ... Яким чином їх перевіряти ? Підставлянням ?
До тих майстрів яких я їздив були без осцилографу , навіть шкода сервіс , можливо Ви когось можете порадити, хто може якісно перевірити ?
Ну специ. Датчик КВ якраз визначає верхню мертву точку першого циліндра і тоді компютер дає іскру.Датчик розпредвала вказує коли відкривати/закривати форсунки по циліндрах. Наскільки зрозумів в тебе спочатку ідуть сильні пропуски запалювання і тоді компютер відключає подачу палива в перший циліндр. тобто відключення палива є наслідком пропусків.Підміна ДКВ може нічого не дати бо сигнал від нього може псуватися по дорозі до компютера, а може і дати, якщо сам датчик поганий.Треба міряти сигнал. Трохи незрозуміло чому після 3000 об. бо ДКВ це звичайний датчик Холла - і він або працює або не працює на любих обертах. але поломки бувають різні і можливо коли частота обертів переходить якийсь поріг проходить збій. І не виключаю що і ЕБУ може казитися.Хоч блок фомування іскри в ЕБУ теж або працює або не працює на любих обертах.
Збивати сигнал може навіть погана маса десь на двигуні, окислені контакти і все таке подібне. Напругу на землі міряли - допускається не більше 0.2 в.
Датчик детонації можна провірити заміною... але треба добре обдивитись проводку - вона має бути екранована і не пошкоджена. Можна зробити ще простіше - відключити датчик детонації і тоді копютер просто ігнорує сигнали з нього. Датчик КВ відключати не можна бо тоді машина не заведеться.
На днях попробую підставити датчик колінвала та детонації , знайшов схожу машину в знайомого ... Тоді взнаю точно ...
Сьогодні їду до якогось кулібіна на перевірку ЄБУ , може він щось скаже ... Вечором відпишусь!
Одним словом всім дякую за ЦІННІ поради , тепер хоч появляються нові можливі причини , а то в штупорі сидів , не знав що далі робити ...
(18-02-2014 09:44)skodabox : Хотелось бы понять, если датчик КВ формирует искру по ВМТ первого цилиндра, то искра второго и третьего это производная от первого?
Проводка нигде не экранированная.
не знаю ))) Це для мене вже вища матерія )))