(08-02-2013 09:03)Andy0048 : різна маячня від Andy0048
Саме від Вас я забажав відповідь, тому що саме Ви згадали про різність у вартості доріг.
Але фактів у Вашій відповіді не знайшов. Просто посилання на якісь статті. Жодного документу.
Про те як журналісти маніпулюють фактами я писав тут:
http://www.skoda-club.org.ua/forum/showt...pid1431635 а ще тут
http://www.skoda-club.org.ua/forum/showthread.php?tid=53490&pid=1144431#pid1144431
Шукати ще - не маю часу.
Зараз я у відрядженні, але повернувшись - знайду на старому компі звіт німецького міністерства транспорту, будівництва та розвитку інфраструктури. Там реальні цифри. Але вони збігались з тими, що надані у вікіпедії:
http://de.wikipedia.org/wiki/Autobahn#Baukosten
переклад через гугл:
Цитата:
витрати на будівництво
Вартість будівництва доріг в значній мірі залежить від обставин кожного маршруту. Прості маршрути нести витрати приблизно чотирьох до шести мільйонів євро за км траси зі складними маршрутами, наприклад, з мостів і тунелів, витрати набагато вище мультиплікаторів. На додаток до вартості будівництва будуть додані витрати на процес планування, за поради і консалтингових послуг, що надаються зовнішніми інженерів, процеси утвердження і для супроводжуючих інвестицій, а саме на шумові бар'єри, придорожні рослинності і знаки зі змінною інформацією.
Відповідно, приклад розрахунку може в Німеччині середня вартість в 26,8 мільйона євро за км автодороги результат, чверть і три чверті чистої вартості будівництва є додатковими витратами.
Не пам'ятаю вже, чи це було раніше в статті з вікіпедії чи в звіті, але відповідаючи вже на таке запитання колись на іншому форумі я писав:
Цитата:Один километр автобана в Германии стоит примерно 26,8 млн. евро. Из которых 9,4 млн. евро (35%) припадают на процесс планирования, который длится в среднем 20 лет. 5,7 млн. евро (21%) уходят на рецензии и консультативные услуги инженеров других компаний. Само строительство стоит 6,7 млн. евро (25%). К тому же 5 млн. евро (19%) припадают на побочные инвестиции, такие как, например, шумозащитные стены, насаждения, табло для электронной информации...
26,8 млн Євро це 294,8 млн грн за км!!!! Хоча згадувані російськими ЗМІ усереднені 8 млн близькі до тих самих 6,7+5 млн лише на будівництво.
Повертаючись до статті про 1,4 млрд грн на 13 км легко вирахувати що км коштує 108 млн грн! Тобто майже в 3 рази менше.
Відповідно до прийнятого в Україні порядку складання кошторисів на будівництво в ту суму входять: проектування та вишукування, відведення земель (викуп у хазяїв та таке інше), перевлаштування комунікацій (газопроводів, нафтопроводів електромереж та іншого), будівництво шляхопроводів (мости через річки, залізниці та інші дороги), інфраструктура з тими ж табло інформації, шумозахистом, озелененням та інше, науковий супровід (що в Німеччині зветься консалтінговими послугами), утримання замовника, надбавки на різні ризики та інфляцію, ну і нарешті сама дорога з її дорожнім одягом, знаками та розміткою.
Якби я, як проектант мав би майже 10 млн євро за км на проектування на протязі 20 років я б і досі займався улюбленою справою, а мої друзі однокурсники можливо також проектували, а не розбіглись хто куди.
Я знову з'явився в цій темі лише заради того щоб відповісти Вам - Ви ж мені відповідь готували. Але як бачите я ваші "цифірі" перекриваю лише німецькою вікіпедією. Але очікуйте ще й на звіт на вихідних.
Вас же попрошу, наступного разу надсилайте мені особисте повідомлення, але лише в тому випадку, коли у Вас буде офіційний лист від Ангели Меркель з офіційними цифрами. Це через те, що я як і обіцяв подібні теми більше не коментуватиму. В цій країні всі уміють дві речі - грати в футбол та будувати дороги.
З.І. З Артемівську до Соледару не їздив. Нічого сказати не можу. Але особисто як ГІП приймав участь в проектуванні реконструкції автомобільної дороги Київ - Харків - Довжанський на ділянці від повороту на Святогірськ до виїзду зі Слов'янську. Зараз ці проекти проходять експертизу, але на жаль вже без мене. Тому зачекайте - буде і поблизу Вашої вулиці свято. Зараз взагалі дороги в основному будуються\ремонтуються в Донецькій області.
З.І.І. Об'їзна Донецька вийшла зовсім непоганою дорогою. Підчас Євро особисто неодноразово користувався цією дорогою, надаючи їй перевагу над пересуванням самим Донецьком.
З.І.І.І Ваша засторога, щодо згадування Миколи Яновича Азарова в гідному товаристві взагалі якась недолуга. По-перше - Ваші поради мені до одного місця. По-друге - "Спасибо жителям Донбасса!"
З.І.І.І.І Щодо Уманьавтодору. Там навіть репортери ТСН кажуть "так, наприклад, керівники "Уманьавтодору"
начебто поклали собі в кишені 34 мільйони гривень, а через фіктивні фірми взагалі провели близько мільярда бюджетних коштів". Нормальних коментарів від правоохоронців в сюжеті немає. Згадується якийсь конвертаційний центр, але чи має відношення він до Уманьавтодору незрозуміло.
Відповідно до Конституції України Стаття 62:
Цитата:Особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду.
Я справи Уманьавтодору не веду і коментувати щось не зобов'язаний, а Вам раджу дочекатись вироку суду.