Exist.ua для Skoda Club Ukraine

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Скаут 2,0 чи Скаут 1,8 Т
Автор Повідомлення
zzz_a85 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 9
Приєднався: Sep 2018
Київ
Октавія А 5, 2,0 FSI_2008
Повідомлення: #1
11-01-2019 14:05 Скаут 2,0 чи Скаут 1,8 Т

Всім привіт!!!
Підшукую Шкоду Скаут голова підказує 2,0 до рестайлінгу, а душа бажає 1,8 Т після 2012 року. Можливо будуть якісь поради або й варіанти пишіть будь-ласка, готовий вислухати думки і пропозиції заслужених форумчан, кристувачів і просто не байдужих людей.
Які адекватні цінові рамки, на що потрібно звернути більше уваги. Пробіг хочеться від 70 до 120 тисяч не більше.
Про маслоїдність і проблеми з цепом 1,8 Т до 2012 року читав і слухав.
На авторіа поки що лише один варіант зацікавив, але щодо продавця є невелікі сумніви та й комплектація слабенькаhttps://auto.ria.com/uk/auto_skoda_octavia_scout_23201927.html
Можливо варто спробувати Єтті чи дизельний скаут?
Дякую за увагу!!!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-01-2019 14:24 zzz_a85.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
HDC На сайті
Рассказчик
**

Повідомлень: 232
Приєднався: Jul 2018
Київ
Skoda Altea XL 1.6 ГБО
Повідомлення: #2
11-01-2019 14:37 RE: Скаут 2,0 чи Скаут 1,8 Т

2.0 FSI як варіант при малих пробігах можна розглянути. Так, мотор не надто економічний, на газ не переводиться нормально, та якщо їзда і витрата на бензині задовільняє то норм варіант, враховуючи що на ці мотори нема великого попиту.
1.8 TSI цікавий варіант, та досить ризикований. І те що говорять що після 2012 року щось там поправили у 1.8 ТСІ та 2.0 ТСІ ( мова йде про поршневу), все одно проблем там вистачає, у товариша 2013 року авто таке на 80 тисяч почало їсти масло конкретно, мусів продати. Де у Вас впевненість що Ви таке не купите?
Як на мене то самий стабільний, самий надійний, самий економічний варіарнт ( як в плані витрат на ремонт так і на паливо) це є дизельний 2.0 ТДІ. І жертиме менше соляри ніж бензинові, причому досить помітно, і витрати на ремонт цілком прогнозовані. Навіть якщо візьмете з пробігом до 200 тисяч незатасканий 2.0 ТДІ, то витрати що можуть по ньому чекати це 2-масовий маховик із зчепленням та екологія ( сажевий фільтр, клапан ЕГР), і все. В рідко затасканих варіантах ще турбіну може прийтись шаманити, та це вже коли затаскані варіанти. А брати 1.8 ТСІ чи 2.0 ТСІ б.у. з пробігом 100 тисяч це лотерея ще та.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
zzz_a85 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 9
Приєднався: Sep 2018
Київ
Октавія А 5, 2,0 FSI_2008
Повідомлення: #3
11-01-2019 14:45 RE: Скаут 2,0 чи Скаут 1,8 Т

Дякую. Почуєте про хороший варіант дизеля пишіть.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
Lightbulb Продавать или не продавать? Скаут 2008-2010 / MPI 2007 s.4 51 8 931 23-03-2018 15:17
Останнє: Бабаюка
  Аморти та пружини Скаут 2,0ТДІ DoctorAleks 6 967 22-05-2016 08:37
Останнє: Анатоличь
  Выбор Октавия скаут подскажите BONANZA 17 2 155 09-05-2016 19:53
Останнє: BONANZA
  Октавия скаут 4х4 А7 Chaniz 43 17 317 19-05-2014 15:04
Останнє: ЧАП
  СКАУТ, брать или нет??? Гиря 164 42 239 29-03-2014 13:25
Останнє: Lisiy83
  кто знает этот "скаут" yuriy999 6 2 093 09-11-2012 20:28
Останнє: Deneshi
  Скаут за и против azotm 42 10 370 30-12-2011 20:06
Останнє: Октавиатор
  Скаут - Обьясните, кто знает Октавиатор 47 13 052 28-04-2011 16:04
Останнє: MaxX
  Маркетинг - зло, или как я удивился, увидев опции на Скаут M4 162 25 551 22-01-2010 15:30
Останнє: sheik
  Скаут ПОМ 2 1 849 22-05-2009 15:17
Останнє: Capers

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1