Доброго дня панове. Багато дізнався нового, прочитавши цю гілку, та на декілька питань так і не зміг знайти відповіді. Отже катаюся на Skoda Octavia Scout A5, 2.0 TDI (CFHC), 2012р, пробіг: 222000км (ніби рідний, принймі все збігається по сервісній книжці, та і стан ніби більш менш). Авто куплялося для подорожей, далеких поїздок, але завдяки нашому йо...нутому сусіду, сталося не так як гадалося. На даний момент авто використовується на 80% для поїздок по місту, досить часто відстані дуже короткі: 4-5км. Зараз в мене полетять тапки, що я вбиваю мотор і все таке...я й сам то прекрасно розумію, але така вже ситуація і тут нічого не поробиш. Отже само собою, регенерації дуже часті, десь 80 - 100км. Цікавить таке:
1. Якщо прошити БК на додизельгейт чи получиться хоть трошки збільшити період між регенераціями ? Чи на таких коротких відстанях це не матиме значення ?
2. VAG DPF показує золу у літрах, на даний момент набігло вже 0,18л, тут читав що максимальний рівень це 0,175л, але десь на просторах інтернету зустрічав скрін з якогось діагностичного обладнання офіціалів Шкоди, де фігурувала цифра, що максимум це 0,56л. Питання як дізнатися який максимум золи на такому сажовому?
3. Якщо таки максимум сажового по золі 0.175л, а в мене вже 0,18л, то чи необхідно пробувати знімати фільтр і промивати ?
4. Питання по датчику різниці тиску на сажовому, в мене, чомусь , на холодну, при НЕ заведеному двигуні, значення дифенерніального тиску показує 2гПа (хоча ніби має бути 0). На хх значення десь в районі 5-9гПа. Це норма чи варто замінити датчик ? і в який спосіб його ще можна перевірити ?
5. Що означає, якщо виміряна сажа майже весь час переважає скалькульовану ? (Наскільки бачу, то зазвичай навпаки, скалькульована більша за виміряну і саме по скалькульованій запускається регенерація)
6. Чи реально вирізати сажевий (максимально акуратно), промити і сховати в гарну коробочку до кращих часів, а колись, при потребі (наприклад введуть жостке ТО), відновити всю екологію ? чи таке не реально ?
7. Може трошки і не по тамі, але вже запитаю. У програмі VCDS зайшов такий параметр як "рівень масла". Наскільки коректно відображається цей показник і який взагалі механізм вимірювання ? яким способом БК це робить ?
Буду вдячний за конструктивні відповіді.