Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Проблема регенерации сажевого фильтра
Автор Повідомлення
toledo Немає
Классик
****

Повідомлень: 973
Приєднався: Mar 2015
Одесса
Altea XL 1.6 CAYC
Повідомлення: #981
03-06-2024 20:41 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(03-06-2024 19:59)pegasus :  Косвенно работу "серпа" можно проверить тестом исполнителей Васей (на незаведенную) - будет хорошо слышна работа заслонки / серпа (скрежета быть не должно).
И к стати работу ЕГР видно на VAG DPF особенно во время реги (есть окно в % открытия)
Работу ЕГР по показаниям положения серпа много где видно и как раз 1.6 при старте и делает эту проверку, если помнишь ошибку на 1.6 на Симос на 2.0 бош как раз такой проверки нет, хотя ЕГР идентичны.
У автора ошибки по положениям нет. Потому особо не склонен думать на егр, но группы есть выше, которые так же якобы показывают отклонение ЕГР, я так понимаю сравнивается заданное значение (команда), с фактической отработкой серпа.
На 1.6 по факту если что не так с заслонкой - должен материться ЭБУ, за счет как раз теста при старте крайних положений.
Возможно всетаки лямбда, приблудатожна по факту на бенз и на дизель. Есть понятие стареения этого датчика на бензинках, когда он просто медленно отрабатывает новые значения, не реагирует быстро. Для бензв это более кретично, так как смесеобразование как раз им и регулируется. В дизелях можно так сказать, он активно регулирует при прожиге. И задержка в показаниях, медленная реакция как раз и может приводить к недостатку или переизбытку воздуха, так как в целом это управление ЕГР, особенно активно идущее при прожиге, чтобы уложиться в эко нормы. Это конечно может быть и датчик по воздуху, заслонки и турба с самим ЕГР, но думается там были бы и другие или странное поведение авто. Топливную откидываем, так как так же было бы или низкое давление в рампе или детон, а тут по словам - все как бы гуд, но матерится именно на воздух, и это вероятней всего нюансы перевода
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
РоманМТ Немає
Ученик
*

Повідомлень: 5
Приєднався: Feb 2024
Львів
Skoda Octavia Scout (Mk2)
Повідомлення: #982
04-06-2024 20:28 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Доброго дня панове. Багато дізнався нового, прочитавши цю гілку, та на декілька питань так і не зміг знайти відповіді. Отже катаюся на Skoda Octavia Scout A5, 2.0 TDI (CFHC), 2012р, пробіг: 222000км (ніби рідний, принймі все збігається по сервісній книжці, та і стан ніби більш менш). Авто куплялося для подорожей, далеких поїздок, але завдяки нашому йо...нутому сусіду, сталося не так як гадалося. На даний момент авто використовується на 80% для поїздок по місту, досить часто відстані дуже короткі: 4-5км. Зараз в мене полетять тапки, що я вбиваю мотор і все таке...я й сам то прекрасно розумію, але така вже ситуація і тут нічого не поробиш. Отже само собою, регенерації дуже часті, десь 80 - 100км. Цікавить таке:
1. Якщо прошити БК на додизельгейт чи получиться хоть трошки збільшити період між регенераціями ? Чи на таких коротких відстанях це не матиме значення ?
2. VAG DPF показує золу у літрах, на даний момент набігло вже 0,18л, тут читав що максимальний рівень це 0,175л, але десь на просторах інтернету зустрічав скрін з якогось діагностичного обладнання офіціалів Шкоди, де фігурувала цифра, що максимум це 0,56л. Питання як дізнатися який максимум золи на такому сажовому?
3. Якщо таки максимум сажового по золі 0.175л, а в мене вже 0,18л, то чи необхідно пробувати знімати фільтр і промивати ?
4. Питання по датчику різниці тиску на сажовому, в мене, чомусь , на холодну, при НЕ заведеному двигуні, значення дифенерніального тиску показує 2гПа (хоча ніби має бути 0). На хх значення десь в районі 5-9гПа. Це норма чи варто замінити датчик ? і в який спосіб його ще можна перевірити ?
5. Що означає, якщо виміряна сажа майже весь час переважає скалькульовану ? (Наскільки бачу, то зазвичай навпаки, скалькульована більша за виміряну і саме по скалькульованій запускається регенерація)
6. Чи реально вирізати сажевий (максимально акуратно), промити і сховати в гарну коробочку до кращих часів, а колись, при потребі (наприклад введуть жостке ТО), відновити всю екологію ? чи таке не реально ?
7. Може трошки і не по тамі, але вже запитаю. У програмі VCDS зайшов такий параметр як "рівень масла". Наскільки коректно відображається цей показник і який взагалі механізм вимірювання ? яким способом БК це робить ?

Буду вдячний за конструктивні відповіді.Дружба


Файл(и) Мініатюри
               
(Востаннє це повідомлення було змінене: 04-06-2024 21:04 РоманМТ.)
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Romko Немає
Ученик
*

Повідомлень: 14
Приєднався: Oct 2023

Octavia A5 1.6TDI CAYC
Повідомлення: #983
04-06-2024 22:12 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

3. Коли в мене заповненість золою теж тільки перейшла через ліміт, то таких проблем ще не було і близько. Я не промивав і катався собі далі. Тоді це було ще на далекі відстані по трасі.
4. По датчику можна глянути тут і тут. Може знайдете для себе щось корисне. Загалом ситуація не ок, мав би бути нуль.
5. В мене відбувається аналогічно. Підозрюю що через частково зношений стан двигуна і агрегатів в сукупності приготування паливної суміші та її згоряння відбуваються з відхиленнями від закладених норм. Плюс напевно деградація самого фільтра, плюс наявність масла та його випарів в картерних газах. Якоїсь окремої проблеми виділити поки не зміг.
6. Думаю простіше буде поставити фільтр з "розборки" при потребі, бо навряд чи вдасться без пошкоджень фільтруючого елемента і без щілин провернути таку процедуру.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Gr_Vetal Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 122
Приєднався: Apr 2011
Івано-Франківськ
Skoda Octavia A5 FL. Liftback Elegance Businessline 2.0 TDI-СR 16V DPF EURO-5 DSG-6 2012
Повідомлення: #984
Вчора 08:47 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(04-06-2024 20:28)РоманМТ :  1. Якщо прошити БК на додизельгейт чи получиться хоть трошки збільшити період між регенераціями ? Чи на таких коротких відстанях це не матиме значення ?
Думаю для вашого двигуна дизельгейт не підійде, та і це лишнє.


(04-06-2024 20:28)РоманМТ :  2. VAG DPF показує золу у літрах, на даний момент набігло вже 0,18л, тут читав що максимальний рівень це 0,175л, але десь на просторах інтернету зустрічав скрін з якогось діагностичного обладнання офіціалів Шкоди, де фігурувала цифра, що максимум це 0,56л. Питання як дізнатися який максимум золи на такому сажовому?
Ось інформація по моєму авто, я особисто був в ОД Skoda, максимальна кількість золи 0,55 L.
https://www.skoda-club.org.ua/forum/show...99&page=12


(04-06-2024 20:28)РоманМТ :  3. Якщо таки максимум сажового по золі 0.175л, а в мене вже 0,18л, то чи необхідно пробувати знімати фільтр і промивати ?
Максимум 0,55 л., нічого мити не потрібно.


(04-06-2024 20:28)РоманМТ :  6. Чи реально вирізати сажевий (максимально акуратно), промити і сховати в гарну коробочку до кращих часів, а колись, при потребі (наприклад введуть жостке ТО), відновити всю екологію ? чи таке не реально ?
Все реально, але не доцільно. Якщо таке робити то потрібно ще злити з авто оригінальну прошивку, перед тим як заливати без екології.


(04-06-2024 20:28)РоманМТ :  7. Може трошки і не по тамі, але вже запитаю. У програмі VCDS зайшов такий параметр як "рівень масла". Наскільки коректно відображається цей показник і який взагалі механізм вимірювання ? яким способом БК це робить ?
В піддоні авто знаходиться датчик рівня та температури оливи двигуна.Hello!


Мій новий рекорд між інтервалами регенерації сажевого фільтраHello!
[Зображення: Screenshot-2024-05-15-22-50-54-745-com-a...vagdpf.jpg]

Skoda Simply Clever.
(Востаннє це повідомлення було змінене: Вчора 09:05 Gr_Vetal.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
РоманМТ Немає
Ученик
*

Повідомлень: 5
Приєднався: Feb 2024
Львів
Skoda Octavia Scout (Mk2)
Повідомлення: #985
Вчора 19:49 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(Вчора 08:47)Gr_Vetal :  Думаю для вашого двигуна дизельгейт не підійде, та і це лишнє.
А чому ? я вже навіть прошивку знайшов.
Не підійде в якому плані ?

(Вчора 08:47)Gr_Vetal :  Ось інформація по моєму авто, я особисто був в ОД Skoda, максимальна кількість золи 0,55 L.
https://www.skoda-club.org.ua/forum/show...99&page=12
Ооо, то я на ваш скрін і бачив на драйвтопі!

(Вчора 08:47)Gr_Vetal :  Мій новий рекорд між інтервалами регенерації сажевого фільтраHello!
[Зображення: Screenshot-2024-05-15-22-50-54-745-com-a...vagdpf.jpg]
ОГО!!! оце так показник !!! Ви в місто взагалі не заїжджаєете, чи що ?)


(04-06-2024 22:12)Romko :  3. Коли в мене заповненість золою теж тільки перейшла через ліміт, то таких проблем ще не було і близько. Я не промивав і катався собі далі. Тоді це було ще на далекі відстані по трасі.
4. По датчику можна глянути тут і тут. Може знайдете для себе щось корисне. Загалом ситуація не ок, мав би бути нуль.
5. В мене відбувається аналогічно. Підозрюю що через частково зношений стан двигуна і агрегатів в сукупності приготування паливної суміші та її згоряння відбуваються з відхиленнями від закладених норм. Плюс напевно деградація самого фільтра, плюс наявність масла та його випарів в картерних газах. Якоїсь окремої проблеми виділити поки не зміг.
6. Думаю простіше буде поставити фільтр з "розборки" при потребі, бо навряд чи вдасться без пошкоджень фільтруючого елемента і без щілин провернути таку процедуру.
Дякую за відповіді.Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: Вчора 19:51 РоманМТ.)
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Gr_Vetal Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 122
Приєднався: Apr 2011
Івано-Франківськ
Skoda Octavia A5 FL. Liftback Elegance Businessline 2.0 TDI-СR 16V DPF EURO-5 DSG-6 2012
Повідомлення: #986
Вчора 20:40 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Чомусь думаю що на наші двигуни дизельгейт не підходить та і не варто бавитися з прошивками.
Пробіг як правило у мене заміський.
Думаю вам нічого не потрібно робити, просто слідкуйте за своєчасним проведення регенерації через VAG DPF і буде вам щастя!Hello!

Skoda Simply Clever.
(Востаннє це повідомлення було змінене: Вчора 20:41 Gr_Vetal.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Випалювання сажевого фільтра Fabia 1.2 tdi Ігор Богданович 53 11 101 29-12-2023 14:15
Останнє: Модест
  Неприємний звук після видалення сажевого Модест 11 1 071 27-12-2023 10:10
Останнє: wywiadowca1980
  РЕГЕНЕРАЦІЯ САЖЕВОГО vasbag 1 653 09-10-2023 19:57
Останнє: Виталий 333777
  Слетел патрубок с топливного фильтра на фабии makell 28 4 873 03-08-2023 18:23
Останнє: Yrir
  Регенерація сажевого фільтра. vladislav.o.m. 1 902 13-01-2022 13:42
Останнє: Misterd
  Замена фильтра шкода фабиа 1.2, (не довернул фильтр) Dakota 7 1 084 25-08-2021 21:59
Останнє: Dakota
  EA 288 tdi Прожиг/ регенерация сажевого (а как часто у Вас )) ревизор 1 1 245 03-07-2021 19:10
Останнє: Vitaly_N
  Замена воздушного фильтра Fabia дизель 2015 Rokki_boy 8 2 005 19-07-2020 23:31
Останнє: Egor25
  Корпус воздушного фильтра Maksimus 10 2 392 15-03-2020 11:48
Останнє: Maksimus
  2,0 TDI CBAB 103kWt - Ресурс сажевого фільтра TarasBlackBass 58 12 111 17-02-2020 08:53
Останнє: zender67

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1