(26-01-2025 19:52)merida19 : (23-01-2025 20:05)Ulisss : (12-01-2025 16:33)merida19 : Дивний нагар за 2000 км пробігу (правда двигун на обкатці після капіталки)
А до капіталки так само було?
До капіталки деталі частково приїхали у коробці, Німці не дали ради ремонту двигуна. Сам збирав вибираючи болтики що і куди. Добре, що є ЕТКА і ЕЛЬЗА.
Впуск був добряче замсаляний (засажений) мабуть як і у всіх дизелів на 200 тис.
А ось тут розкажу нові пригоди.
Загнав авто до знайомого електрика, він поїздив (шарпало) і видало йому помилку датчика колінвала і корекцію по 3 форсі. Він взявзя за пучок проводки до датчика, натягнув - вирівнялась робота. Замінили датчик колінвала.
Помилка по форсі залишалася активна, авто не шарпає але у аварії оберти не більше 1500 об.
Знімаю 3 форсу на тест - все ок робоча без відхилень.
Буде пересатвляти наприклад 1 з 3 форс. будемо бачити.
По відхиленню циклової подачі дійсно було переставлено 1 і 3 форсунки місцями (нагадаю форсунки були після ремонту)