Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Октавія А5, 2013р. чек,свіча накала, ЕГР допоможіть
Автор Повідомлення
ИгорьЛ Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 742
Приєднався: Oct 2014
Киев
VW Polo 9n XC70 D5
Повідомлення: #11
29-03-2017 11:03 RE: Октавія А5, 2013р. чек,свіча накала, ЕГР допоможіть

Есть возможность принудительного прожига ?
Шукати всі повідомлення учасника
Сергійбомонд Немає
Ученик
*

Повідомлень: 12
Приєднався: Mar 2017

Повідомлення: #12
29-03-2017 17:19 RE: Октавія А5, 2013р. чек,свіча накала, ЕГР допоможіть

Ура Мир, вирішив свою проблему. Заїхав до офіціалів, знайомий дав мені толкового електрика, він підключив свій комп'ютер провірили зачитали всі помилки. Треба робити прожиг садовника, він мені каже треба підключати ком і їхати інші варіанти не підійдуть, кажу йому так звісно їдемо. Умови такі їхати з однією швидкістю і підключений компом. Виїхали на Житомирська трасу і почали включили прошу і їхали кілометрів 30 із швидкістю 60 км/год. Пробували різі швидкості, процес пішов тільки на вищевказаних параметрах і третя передача. І о чудо все зникло Happy BirthdayHappy Birthday. По горошам 300 гр. Через касу, звісно і електрику я в машині підкинув, людина толкова. Дякую усім за поради.
Шукати всі повідомлення учасника
ИгорьЛ Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 742
Приєднався: Oct 2014
Киев
VW Polo 9n XC70 D5
Повідомлення: #13
29-03-2017 17:52 RE: Октавія А5, 2013р. чек,свіча накала, ЕГР допоможіть

Что то мне подсказывает. что можно было не выезжать)))))
Шукати всі повідомлення учасника
yurec_ Немає
Писатель
***

Повідомлень: 654
Приєднався: Dec 2012
Київ
7-й трактор
Повідомлення: #14
29-03-2017 18:12 RE: Октавія А5, 2013р. чек,свіча накала, ЕГР допоможіть

(29-03-2017 17:19)Сергійбомонд :  Ура Мир, вирішив свою проблему. Заїхав до офіціалів, знайомий дав мені толкового електрика, він підключив свій комп'ютер провірили зачитали всі помилки. Треба робити прожиг садовника, він мені каже треба підключати ком і їхати інші варіанти не підійдуть, кажу йому так звісно їдемо. Умови такі їхати з однією швидкістю і підключений компом. Виїхали на Житомирська трасу і почали включили прошу і їхали кілометрів 30 із швидкістю 60 км/год. Пробували різі швидкості, процес пішов тільки на вищевказаних параметрах і третя передача. І о чудо все зникло Happy BirthdayHappy Birthday. По горошам 300 гр. Через касу, звісно і електрику я в машині підкинув, людина толкова. Дякую усім за поради.

В мануалі, до речі, з цього приводу рекомендація є:
Якщо загорається контрольний символ , то сажневий фільтр забитий са-
жею.
"Для очищення сажневого фільтру слід проїхати наступним чином як мінімум
протягом 15 хвилин, якщо дозволяють дорожні умови » , або до згасання
контрольного символу :
› 4. або на 5 передачі (автоматична КПП): положення D/S).
› зі швидкістю мінімум 60 км/год;
› при обертах двигуна 1800-2500 1/хв."

ще можна додати, що можна ввімкнути всі додаткові споживачі (кондиціонер, обігріви і т.д.). Під час процедури вмикається примусовий прожиг фільтру, що можна зрозуміти по завищеним обертам, або роботі вентилятора, якщо заглушив авто.
Так гадаю, що ця процедура в принципі нічим не зашкодить, якщо інколи це робити з профілактичною метою.
А от якщо вже примусовий прожиг не допомагає, то тоді....


(29-03-2017 11:01)andrewg-1 :  
(29-03-2017 07:41)yurec_ :  шось підказує, що якщо вже самостійна регенерація не відбувається, то наступний крок - видалення, заодно і чіпанутись можна), і педальку газу підправити).
Танці з бубном біля сажевого фільтру всеодно ведуть тільки до його заміни, або видалення.

п.с. а який пробіг після промивки?

нет, он очень хорошо очищается ..до 95-98% нового состояния ....в Германии этим давно уже специализированные фирмы занимаются с огромным опытом уже...
сам интересуюсь кто ж в украине очистку сделать может "правильно" Smile ...не наборчиками типа Liqui Moly и т.п. растворов, впрыскиваемых в фильтр...
А от у просторах нашого інтрнету, щось не знаходив позитивних відгуків про очистку забитих фільтрів, які не піддаються самостійному прожигу...(. Так щоб після очистки він і далі працював в звичному режимі, і проблема не поверталась через 2тис. км.
Андрій, запитання, а як часто у Вас вмикається регенерація?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 29-03-2017 18:18 yurec_.)
Шукати всі повідомлення учасника
andrewg-1 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 689
Приєднався: Jul 2008

A4 Avant 2.0 TDI -CGLC
Повідомлення: #15
29-03-2017 19:31 RE: Октавія А5, 2013р. чек,свіча накала, ЕГР допоможіть

(29-03-2017 18:12)yurec_ :  
(29-03-2017 17:19)Сергійбомонд :  Ура Мир, вирішив свою проблему. Заїхав до офіціалів, знайомий дав мені толкового електрика, він підключив свій комп'ютер провірили зачитали всі помилки. Треба робити прожиг садовника, він мені каже треба підключати ком і їхати інші варіанти не підійдуть, кажу йому так звісно їдемо. Умови такі їхати з однією швидкістю і підключений компом. Виїхали на Житомирська трасу і почали включили прошу і їхали кілометрів 30 із швидкістю 60 км/год. Пробували різі швидкості, процес пішов тільки на вищевказаних параметрах і третя передача. І о чудо все зникло Happy BirthdayHappy Birthday. По горошам 300 гр. Через касу, звісно і електрику я в машині підкинув, людина толкова. Дякую усім за поради.

В мануалі, до речі, з цього приводу рекомендація є:
Якщо загорається контрольний символ , то сажневий фільтр забитий са-
жею.
"Для очищення сажневого фільтру слід проїхати наступним чином як мінімум
протягом 15 хвилин, якщо дозволяють дорожні умови » , або до згасання
контрольного символу :
› 4. або на 5 передачі (автоматична КПП): положення D/S).
› зі швидкістю мінімум 60 км/год;
› при обертах двигуна 1800-2500 1/хв."

ще можна додати, що можна ввімкнути всі додаткові споживачі (кондиціонер, обігріви і т.д.). Під час процедури вмикається примусовий прожиг фільтру, що можна зрозуміти по завищеним обертам, або роботі вентилятора, якщо заглушив авто.
Так гадаю, що ця процедура в принципі нічим не зашкодить, якщо інколи це робити з профілактичною метою.
А от якщо вже примусовий прожиг не допомагає, то тоді....


(29-03-2017 11:01)andrewg-1 :  
(29-03-2017 07:41)yurec_ :  шось підказує, що якщо вже самостійна регенерація не відбувається, то наступний крок - видалення, заодно і чіпанутись можна), і педальку газу підправити).
Танці з бубном біля сажевого фільтру всеодно ведуть тільки до його заміни, або видалення.

п.с. а який пробіг після промивки?

нет, он очень хорошо очищается ..до 95-98% нового состояния ....в Германии этим давно уже специализированные фирмы занимаются с огромным опытом уже...
сам интересуюсь кто ж в украине очистку сделать может "правильно" Smile ...не наборчиками типа Liqui Moly и т.п. растворов, впрыскиваемых в фильтр...
А от у просторах нашого інтрнету, щось не знаходив позитивних відгуків про очистку забитих фільтрів, які не піддаються самостійному прожигу...(. Так щоб після очистки він і далі працював в звичному режимі, і проблема не поверталась через 2тис. км.
Андрій, запитання, а як часто у Вас вмикається регенерація?
так и не нашли, потому что их не пытаются чистить,а удалять сразу предлагают Smile

в Германии и других странах, где реально действуют нормы экологии и реальный тех. осмотр ...с удаленным сажевым не пройдешь его...потому развилась услуга очистки фильтра, т.к. далеко не все хотят покупать новый за 1-1.5 евро, если почистить стоит 300-400 евро (и полностью забитые и частично чистят)

у меня регенерация включается (если чисто городской режим езды с малыми пробегами (зимой/весной он и прогреваться не успевает)) каждые 200 км ....если идет по межгороду то он сам очищается... даже не заметно когда Smile ..в компе считывать нужно циклы ....хочу кстати скоро заехать и взять распечатку циклов очистки ....там должно быть и содержание пепла указано быть ....это его кол-ва и зависит: стоит ли чистить или нет еще

лучше Шкод могут быть только шкодницы !!!
Шукати всі повідомлення учасника
yurec_ Немає
Писатель
***

Повідомлень: 654
Приєднався: Dec 2012
Київ
7-й трактор
Повідомлення: #16
29-03-2017 23:01 RE: Октавія А5, 2013р. чек,свіча накала, ЕГР допоможіть

Ну приблизно те саме. В міському режимі, кілометрів 200... плюс мінус...
Дуже цікавило, чи це не занадто часто. І здається, що агресивна чи спокійна їзда на це ніяк не впливає.
Хотів також поцікавитись станом сажовика, але чомусь китайські шнурки не мають доступу в відповідні блоки. Та і офи шкоди не відповіли мені на запитання. ( Правда цікавився питанням паралельно, як робив планове ТО.
Буду вдячний за інфо, хто може зробити таку роздруківку! Дружба
Шукати всі повідомлення учасника
Сергійбомонд Немає
Ученик
*

Повідомлень: 12
Приєднався: Mar 2017

Повідомлення: #17
29-03-2017 23:37 RE: Октавія А5, 2013р. чек,свіча накала, ЕГР допоможіть

(29-03-2017 17:52)ИгорьЛ :  Что то мне подсказывает. что можно было не выезжать)))))
Так можна було і не виїжджати але на стенді температуру в 550 градусів не можливо зробити, а сама програма пише що треба їхати і правильна регенерація починає робити на високих градусах. То є моя думка і моя справа але мені допомогло.


Коли ми їхали то я дивився на комп, знаю це не безпечно але я помітив коли пішов про жиг то масова частка сажі почала зменшуватися і коли дійшла до "0" ми зупинились, прога попросила постояти, щоб спала температура до 250 градусів. Потім вимкнули двигун, завели і хвала Богу., все запрацювало,, тяга з'явилась, круїз почав працювати. Електриком задоволен.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 29-03-2017 23:44 Сергійбомонд.)
Шукати всі повідомлення учасника
ИгорьЛ Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 742
Приєднався: Oct 2014
Киев
VW Polo 9n XC70 D5
Повідомлення: #18
30-03-2017 08:29 RE: Октавія А5, 2013р. чек,свіча накала, ЕГР допоможіть

(29-03-2017 23:37)Сергійбомонд :  
(29-03-2017 17:52)ИгорьЛ :  Что то мне подсказывает. что можно было не выезжать)))))
Так можна було і не виїжджати але на стенді температуру в 550 градусів не можливо зробити, а сама програма пише що треба їхати і правильна регенерація починає робити на високих градусах. То є моя думка і моя справа але мені допомогло.


Коли ми їхали то я дивився на комп, знаю це не безпечно але я помітив коли пішов про жиг то масова частка сажі почала зменшуватися і коли дійшла до "0" ми зупинились, прога попросила постояти, щоб спала температура до 250 градусів. Потім вимкнули двигун, завели і хвала Богу., все запрацювало,, тяга з'явилась, круїз почав працювати. Електриком задоволен.
Я чего спросил. У на вольво, к примеру эта процедура (принудительный прожиг) проводится на месте, подключается вида (аналог ваг ком)- 30-35 минут и свободен. Правда процедура не для слабонервных. А обычный прожиг при нормальном сажевике происходит где то через 700-900 км, при достижении количества сажи 27-30 грамм.
Шукати всі повідомлення учасника
andrewg-1 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 689
Приєднався: Jul 2008

A4 Avant 2.0 TDI -CGLC
Повідомлення: #19
30-03-2017 10:04 RE: Октавія А5, 2013р. чек,свіча накала, ЕГР допоможіть

(29-03-2017 23:01)yurec_ :  Ну приблизно те саме. В міському режимі, кілометрів 200... плюс мінус...
Дуже цікавило, чи це не занадто часто. І здається, що агресивна чи спокійна їзда на це ніяк не впливає.
Хотів також поцікавитись станом сажовика, але чомусь китайські шнурки не мають доступу в відповідні блоки. Та і офи шкоди не відповіли мені на запитання. ( Правда цікавився питанням паралельно, як робив планове ТО.
Буду вдячний за інфо, хто може зробити таку роздруківку! Дружба

это не часто, нормально ....от 200 до 400 км обычно, завися от дневных пробегов...
значение имеет не стиль езды, а сколько времени двигатель в прогретом состоянии находится и время езды при максимальной его температуре Hello!

лучше Шкод могут быть только шкодницы !!!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 30-03-2017 10:05 andrewg-1.)
Шукати всі повідомлення учасника
Сергійбомонд Немає
Ученик
*

Повідомлень: 12
Приєднався: Mar 2017

Повідомлення: #20
04-04-2017 07:06 RE: Октавія А5, 2013р. чек,свіча накала, ЕГР допоможіть

Знову проблема, не довго була моя радість. Знову загорівся чек, свіча, сажовий фільтр. Напевно буду видаляти його.Я удивленЯ удивленЯ удивлен
Підкажіть кто видаляти сажовий, так щоб потім він не димів, з прошивкою мозків.


Електрик порадив годину не глушити машинку. Щоб пройшов прожиг. Ктось так робив вже.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 04-04-2017 07:08 Сергійбомонд.)
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
Bug Шкода октавія скаут 2 Uman_skodovod 1 260 07-07-2025 10:56
Останнє: Vitaly_N
  Октавія тур напруга 20 вольт Bajdass 9 858 18-05-2025 07:17
Останнє: Bajdass
  Октавія а5 1.8 tsi BZB 2007 до рест. project_c43 3 591 25-02-2025 14:45
Останнє: Vitaly_N
  А4 Октавія тур. Допоможіть з барабанними тормозами TourA4 4 717 18-01-2025 22:30
Останнє: Владимир_
  Октавія а5 2007 2.0 fsi Edvard0512 2 682 02-09-2024 11:11
Останнє: Gr_Vetal
  Октавія а5 2007 2.0 fsi Edvard0512 1 584 30-08-2024 10:59
Останнє: Egor25
  Засветился чек (электрическая цепь свечи накала 3) Skoda A7 2.0TDI Володимир91 68 18 841 24-08-2024 07:22
Останнє: pegasus
  Оновлення карт Октавія А8(МК4) Asyou 1 830 12-07-2024 19:35
Останнє: Sashog
  Скрип в свлоні Октавія А7. iva77 17 5 460 05-04-2024 20:35
Останнє: wywiadowca1980
  Мигает значок свечей накала. Ваше мнение, уважаемые дизелисты... Светлана 34 89 806 15-09-2023 08:22
Останнє: Adventurer

Швидкий перехід:


Переглядають: