Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Заміна фар із стоку на Монте Карло
Автор Повідомлення
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #11
07-11-2017 17:24 RE: Заміна фар із стоку на Монте Карло

Alex-P :
SergM :Що заважає замовити рішення (готове чи власне), якщо зрозуміло як саме має бути? – Автор вочевидь сам це питання вирішувати не буде.
Не зовсім зрозуміло першу частину Вашого посту...
Я і створив тему щоб вирішити питання. Дякую тим хто відписуэться.
Я розумію що температура всередині фари гр 200. Тому те що котушка нагріэться через деякий час це зрозуміло. Просто не хочеться жарити соленоїд той.
1. Є (має бути) штатна реалізація, але жадібність не дозволяє.
2. Самі Ви явно з паяльником не дружите.
3. Лесничий там завернув, але схема досить проста вийде – звичайний стабілізатор напруги з додатковим керуванням + лабораторна робота по вивченню характеристик соленоїда = потрібна плата керування. – Це може зробити будь-який нормальний студент-електронщик (дивіться вище приклад 1-ї схеми Лесничого).
(Востаннє це повідомлення було змінене: 07-11-2017 17:27 SergM.)
Шукати всі повідомлення учасника
turovod Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 185
Приєднався: Sep 2015
Харьков
BMW E82 ,Fabia New была, был Tour AGU
Повідомлення: #12
07-11-2017 23:33 RE: Заміна фар із стоку на Монте Карло

Ребят, вы чего серьезно все это?
Да в половине европейских машин стоит оптика с билинзами хелла, и на этот механизм идет просто 12вт, никогда ничего с ними не происходило. Не мешайте ей работать
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #13
08-11-2017 10:51 RE: Заміна фар із стоку на Монте Карло

turovod :Ребят, вы чего серьезно все это?
Да в половине европейских машин стоит оптика с билинзами хелла, и на этот механизм идет просто 12вт, никогда ничего с ними не происходило. Не мешайте ей работать
– Схеми у студію.
(Бо соленоїд неповинен сильно грітися – 100%.)
Шукати всі повідомлення учасника
turovod Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 185
Приєднався: Sep 2015
Харьков
BMW E82 ,Fabia New была, был Tour AGU
Повідомлення: #14
08-11-2017 13:06 RE: Заміна фар із стоку на Монте Карло

Какую схему?
В руках держите новую фару , там внутри нет платы понижения.
В фарах Valeo от пассата или Ауди, там в линзе стоит мотор, вот там плата есть, валяются такие, а для хеллы она не нужна.
Шукати всі повідомлення учасника
Alex-P Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 81
Приєднався: Jan 2015
Ірпінь
Октавія Вагон 1,6
Повідомлення: #15
08-11-2017 15:16 RE: Заміна фар із стоку на Монте Карло

SergM
Ну якби я дружив з паяльником то я і тему б не відкривав.
Не зрозуміло про жадібність... Поясніть?
Плати китайські я придбав.
turovod
таку тему створив на іншому форумі по тематиці Кадді.
Так от. Один з форумчан написав що в мозгах авто потрібно зменшити напругу по дальньому на 50%. Я не спец в мозгах авто тому і сказати нічого не можу. Можливо на лінзованих авто десь в мозгах і є якась плата яка відповідає за зменшення напруги.
Відпишіть в пп вартість тих плат які валяються. Є куди їх поставити.
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #16
08-11-2017 16:13 RE: Заміна фар із стоку на Монте Карло

turovod :Какую схему?
В руках держите новую фару , там внутри нет платы понижения.
В фарах Valeo от пассата или Ауди, там в линзе стоит мотор, вот там плата есть, валяются такие, а для хеллы она не нужна.
Те що у фарі немає плати не означає, що немає якоїсь схемної реалізації.
Якщо соленоїд гарячий для руки і воняє – то занадто, бо якщо додати тепло від ламп, довго він не проживе.

Alex-P :Не зрозуміло про жадібність... Поясніть?
То символічне – сподобались фари, узяли, але виявилося що не все так просто.
Варіантів 2: доліплювати своє або розбиратися як було штатно і купляти / робити.
Шукати всі повідомлення учасника
SOA Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 893
Приєднався: Apr 2008
Киев,р-он Харьковский
Фабия, Авео (были), Ford Fusion
Повідомлення: #17
08-11-2017 16:46 RE: Заміна фар із стоку на Монте Карло

А не может быть, что катушки левой и правой фары надо последовательно соединять ?? Как вариант.
Шукати всі повідомлення учасника
Лесничий Немає
сам такой
*****

Повідомлень: 2 887
Приєднався: Mar 2016

Октавия AKL 2006
Повідомлення: #18
08-11-2017 18:02 RE: Заміна фар із стоку на Монте Карло

(08-11-2017 16:46)SOA :  А не может быть, что катушки левой и правой фары надо последовательно соединять ?? Как вариант.
Две катушки - по 6-7 вольт на каждую. Судя по посту номер 4 от 7 вольт не подхватывало, да и корявое решение само по себе с точки зрения надежности.

ИМХО: измерить сопротивление или ток чтобы оценить порядок токопотребления и сравнить с даташитом производителя, а заодно термометром температуру. Может быть это просто от страха глаха велики (про перегрев), я на катушке вагеновского реле тоже палец удержать не могу, разве что запахов нет.

Ни один человек, который уважает себя, никогда не позволит толпе решать за себя, что ему можно смотреть и читать, а что нельзя....Ни одна власть, которая себя уважает, не позволит толпе решать, чему работать, а чему нет. #ValiseTerminalMaldives
(Востаннє це повідомлення було змінене: 08-11-2017 18:18 Лесничий.)
Шукати всі повідомлення учасника
Alex-P Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 81
Приєднався: Jan 2015
Ірпінь
Октавія Вагон 1,6
Повідомлення: #19
08-11-2017 23:20 RE: Заміна фар із стоку на Монте Карло

Друзі.
Дякую що відписалися.
Тепер по суті.
Опір котушки 22.1 Ом. Якщо взяти напругу мережі то в 90% це 14.2В. З цього ясно що струм буде в катушці 0.6 А. І відповідно потужність 9.1 Вт. Звідси і пече бо 9 Вт це багато. Було би прикольно замірити напругу на чиїсь фарі де стоїть лінза. Але в мене по місту я ні в кого не бачив на Фабіях таких фар. Лише з ближнім лінзованим. Сьогодні був дещо зайнятий але завтра хочу погратися трішки з одніэю схемкою яка спочатку, вибачте, плюэ напругою бортмережі на соленоїд а потім буде стояти вже та плата китайська.
Відпишусь.
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #20
09-11-2017 12:11 RE: Заміна фар із стоку на Монте Карло

Соленоїд має спрацьовувати від 70...80% номінальної напруги, а нормується струм спрацьовування і струм відпускання.
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Заміна руля на А7 Sharmtet 10 5 357 14-09-2017 22:26
Останнє: Kail

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1